Показати схожі тендери

Закупівля «Ремонтно-реставраційні роботи приміщення Державного архіву Львівської області за адресою пл.Музейна,1 (коригування). Додаткові роботи (охоронний номер – 4979/2-Лв)» від Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації.

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2024-11-06-014624-a
Id Tender 421eab4d5c994db495453be2adc6cf75
План UA-P-2024-11-06-016187-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 06.11.2024 16:27
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 142 931.99 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Основні параметри
«Ремонтно-реставраційні роботи приміщення Державного архіву Львівської області за адресою пл.Музейна,1 (коригування). Додаткові роботи (охоронний номер – 4979/2-Лв)»
роботи
Підстава для використання процедури
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обгрунтування використання процедури
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Ремонтно-реставраційні роботи приміщення Державного архіву Львівської області за адресою пл.Музейна,1 (коригування). Додаткові роботи (охоронний номер – 4979/2-Лв)»
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
79008, Україна, Львівська область, Львів, пл. Музейна
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Документи закупівлі
06.11.2024 16:27
Оголошення про проведення закупівлі
06.11.2024 16:20
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Роман Батлюк
Електронна пошта
Телефон
+380322610948
Замовник
ЄДРПОУ
23948842
Повна назва
Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації
Поштовий індекс
79000
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
м. Львів
Адреса
вул. М.Скорика, 17
Кваліфікація
Договір
UA-2024-11-06-014624-a-b1
Підписаний і діє
Номер
2
3 142 931.99 грн.
2 619 109.99 грн.
З ПДВ
Підписано
01.11.2024
Строк дії договору з
01.11.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (роботи)
«Ремонтно-реставраційні роботи приміщення Державного архіву Львівської області за адресою пл.Музейна,1 (коригування). Додаткові роботи (охоронний номер – 4979/2-Лв)»
Номенклатура
«Ремонтно-реставраційні роботи приміщення Державного архіву Львівської області за адресою пл.Музейна,1 (коригування). Додаткові роботи (охоронний номер – 4979/2-Лв)»
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації
Повна назва
Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
23948842

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ КЛІМАТУ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ СИСТЕМ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ КЛІМАТУ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ СИСТЕМ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36767497

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-11-20-000031
Дата створення проекту
20.11.2024 15:10
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
20.11.2024 16:27
Дата публікації висновку про результати
11.12.2024 14:47
Дата завершення усунення порушень
26.12.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
12.12.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 20.11.2024 №258 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 20.11.2024 №258. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 5. UA-2024-11-06-014624-a, 06.11.2024. Дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
20.11.2024 00:00
Документи рішення
20.11.2024 16:27
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 11 грудня 2024 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; наявність підстав для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування процедур закупівель, визначених Законом України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної закупівлі редакції, далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (у чинній для досліджуваної закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178, укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; правомірності внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-11-06-016187-a); опубліковану в електронній системі закупівель інформацію про предмет та умови закупівлі; опубліковані 06.11.2024 звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2024-11-06-014624-a, обгрунтування від 01.11.2024 шодо здійснення досліджуваної закупівлі відповідно до підпункту 8 пункту 13 Особливостей №1178, протокол №1 від 12.07.2024 наради з питань виконання робіт на об’єкті, експертну оцінку №200/24 від 03.09.2024 щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації за робочим проєктом, договір про закупівлю від 01.11.2024 №2, додаткову угоду від 28.11.2024 №1 до вказаного договору та повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; наявну в електронній системі закупівель інформацію щодо закупівлі Замовника UA-2023-08-08-011333-a; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Моніторингом встановлено, що закупівля UA-2024-11-06-014624-a проведена Замовником як закупівля без використання електронної системи з укладенням договору на підставі підпункту 8 пункту 13 Особливостей №1178. Відповідно до норм пункту 17 Особливостей №1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. У частині першій статті 41 Закону визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом, невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. Одночасно, відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Також, за нормами пункту 11 частини першої статті 10 Закону повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та/або про ціни на матеріальні ресурси публікується протягом трьох робочих днів з дня внесення змін до договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону. При цьому, до такого повідомлення додаються зміни до договору про закупівлю (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, в разі зміни цін на них) у машинозчитувальному форматі (у разі внесення змін до договорів, зазначених в абзацах другому, третьому частини першої статті 41 цього Закону). Відповідно до абзацу п'ятого пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 №835 (далі – Положення №835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Згідно з пунктом 9 Положення №835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати: текстові дані (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML); структуровані дані (RDF, XML, JSON, CSV, XLS(X), ODS, YAML). Одночасно, відповідно до пункту 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 №1082, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. Отже, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, додатків до договору про закупівлю, змін до договору про закупівлю (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі. Водночас, моніторингом встановлено, що Замовником договір про закупівлю від 01.11.2024 №2, додатки до нього, а також додаткову угоду від 28.11.2024 №1 до вказаного договору оприлюднено лише у форматі PDF та не оприлюднено у машинозчитувальному форматі, чим порушено вимоги пунктів 10 та 11 частини першої статті 10 Закону та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178. На запит Західного офісу Держаудитслужби щодо причини не оприлюднення договору та додатків до нього, а також додаткової угоди у машинозчитувальному форматі Замовником у наданому під час моніторингу поясненні зазначено, зокрема, що Замовнику при оприлюдненні договору необхідно було врахувати, що дані документи містять фізичні підписи та відтиски печаток сторін (обов’язкові реквізити документа), які без зміни їх змісту технічно неможливо конвертувати (відобразити) у один з форматів, передбачених пунктом 9 Постанови №835 та що за таких обставин договір та додатки до нього не є машиночитаними з технічних причин, не залежних від замовника. Крім того, у поясненні Замовником зазначено, що чинні нормативні документи на дату укладення угоди не містили жодних роз’яснень, яким саме чином потрібно розміщувати договір з додатками у машиночитаному форматі, якщо такі документи містять фізичні підписи та відбитки печаток сторін, а також що в пункті 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (затверджений наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України №1082 від 11.06.2020) встановлено, що договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF, яким, в тому числі, керувався Замовник під час оприлюднення в електронній системі договору з додатками та додатковими угодами. Однак, як зазначено вище, за нормами пунктів 10 та 11 частини першої статті 10 чинної для досліджуваної закупівлі редакції Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому, зокрема, цим Законом, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону), а також зміни до договору про закупівлю у разі внесення змін до договорів, зазначених в абзацах другому, третьому частини першої статті 41 цього Закону) у машинозчитувальному форматі. При цьому, до Переліку наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженому у додатку до Положення №835, віднесено інформацію про закупівлі, що оприлюднюється згідно із Законом України «Про публічні закупівлі». Слід зазначити, що Замовником під час моніторингу 06.12.2024 оприлюднено в електронній системі договір про закупівлю від 01.11.2024 №2, додатки до нього, а також додаткову угоду від 28.11.2024 №1 до вказаного договору у машинозчитувальному форматі (у форматах DOCХ та XLS). Також, моніторингом встановлено, що в укладеному договорі від 01.11.2024 №2 визначено додатками Договірну ціну (Додаток №1), Графік виконання робіт (Додаток №2), Графік фінансування робіт (Додаток №3) та Інформація про ціни на матеріальні ресурси (Додаток 4). Відповідно до пункту 17 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 (які відповідно до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва; далі – Постанова КМУ №668), строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду. Водночас, моніторингом встановлено, що при укладанні договору про закупівлю від 01.11.2024 №2 недотримано вимог пункту 17 Постанови КМУ №668 та, відповідно, вимог пунктів 3 та 17 Особливостей №1178 та частини першої статті 41 Закону, внаслідок не зазначення у календарному графіку, який є невід’ємною частиною договору, переліку видів робіт (етапів, комплексів) з розбивкою на дати їх початку та закінчення (календарний графік містить лише інформацію про найменування предмету договору та року фінансування робіт). Слід зазначити, що 28.11.2024 додатковою угодою №1 внесено зміни до договору від 01.11.2024 №2 та викладено Графік виконання робіт (Додаток №2 до договору від 01.11.2024 №2) у новій редакції, що відповідає нормам пункту 17 Постанови КМУ №668.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення норм пунктів 10 та 11 частини першої статті 10 Закону та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання укладання договору про закупівлю встановлено недотримання норм пункту 17 Постанови КМУ №668 та, відповідно, вимог пунктів 3 та 17 Особливостей №1178 та частини першої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; наявності підстав для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування процедур закупівель, визначених Законом та Особливостей №1178; відображення закупівлі у річному плані; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; правомірності внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому порушення вимог пунктів 10 та 11 частини першої статті 10 Закону та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлі, а також порушення норм чинного законодавства, що регулює питання укладання та виконання договорів підряду у будівництві (пункт 17 Постанови КМУ №668), а також норм пунктів 3 та 17 Особливостей №1178 та частини першої статті 41 Закону при укладенні договорів підряду. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
11.12.2024 00:00
Дата публікації
11.12.2024 14:47
Документи висновку
11.12.2024 14:47
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Про виконання припису, встановленого у висновку від 11.12.2024р. повідомляємо наступне. На підставі рішення, прийнятого за результатами моніторингу, було проведено роз’яснювальну роботу, яка стосувалася усунення виявлених недоліків та недопущення подібних порушень у майбутньому та проведено підвищення професійної компетенції працівників. Під час роз’яснення акцентовано увагу на ключових аспектах дотримання законодавства у сфері закупівель, зокрема щодо вимог частини першої статті 41 Закону та, відповідно пунктів 3 та 17 Особливостей №1178 при укладанні договорів про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва, а також пунктів 10 та 11 частини першої статті 10 Закону та, відповідно, пункту 3 Особливостей № 1178 при розміщенні та оприлюдненні інформації про такі закупівлі. Відповідно Замовником було повністю виконано зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації
12.12.2024 16:40
Документи інформації про усунення порушення
12.12.2024 16:40
-
13.12.2024 09:07
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-11-06-014624-a, яка проведена Управлінням капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2. Надати скориговану проектно-кошторисну документацію, на підставі якої проведено досліджувану закупівлю, та документальне підтвердження проходження нею експертного звіту. В ході проведення моніторингу встановлено, що предметом досліджуваної закупівлі є «Ремонтно-реставраційні роботи приміщення Державного архіву Львівської області за адресою пл.Музейна,1 (коригування). Додаткові роботи (охоронний номер – 4979/2-Лв)» За результатами проведення закупівлі Замовником з з ТОВ «ТЕХНОЛОГІЇ КЛІМАТУ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ СИСТЕМ» укладено договір від 01.11.2024 №2 (далі –Договір №2). Відповідно до статті 638 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 № 435-IV (далі – ЦК України) договір є укладеним, якщо сторони досягли згоди з усіх істотних умов договору, істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Відповідно до статті 180 Господарського кодексу України від 16.01.2003 № 436-IV (далі – ГК України) зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов'язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов'язкові умови договору відповідно до законодавства. Також у статті 180 ГК України зазначено, що господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. Слід зазначити, що відповідно до частини першої статті 323 ГК України договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону. У пункті 5 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 (далі – Постанова КМУ №668) визначено істотні умови договору, серед яких, зокрема строки початку та закінчення робіт (будівництва об’єкта). Згідно пункту 17 Постанови КМУ №668 строки виконання робіт (будівництва об’єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід’ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду. Згідно пункту 5.1. Договору №2, який укладено 01.11.2024, строк виконання робіт – до 31.12.2024 згідно графіка виконання робіт, який додається до Договору і є його невід’ємною частиною (Додаток №2). В оприлюдненому протоколі наради з питань виконання робіт на об’єкті «Ремонтно-реставраційні роботи приміщення Державного архіву Львівської області за адресою пл. Музейна,1 (коригування). Додаткові роботи (охоронний номер – 4979/2-Лв)» від 12.07.2024 визначено конкретні види робіт та передбачено об’ємні та часомісткі роботи, зокрема: демонтаж дверних коробок в кам’яних стінах з відбиванням штукатурки в укосах, знімання дверних полотен, (демонтаж) установлення металевих дверних коробок із навішуванням дверних полотен, знімання налічників, очищення металевих конструкцій від корозії металевими щітками, тощо. Водночас опублікований разом з Договором №2 календарний графік виконання робіт містить лише найменування предмета закупівлі та відомості про початок і завершення робіт за договором, проте не містить інформації щодо видів (етапів, комплексів) робіт за договором, а також дат початку та закінчення кожного етапу (виду) робіт. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 3. Надати розрахунки, на підставі яких складена Договірна ціна, зокрема, відомість ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат, локальні кошториси, тощо. 4. Надати обґрунтовану інформацію щодо причин відсутності в календарному графіку виконання робіт інформації щодо видів (етапів, комплексів) робіт за договором, а також дати початку та закінчення кожного етапу (виду) робіт. 5. Обґрунтувати погодження сторонами Договору №2 (який укладено 01.11.2024) строку виконання робіт до 31.12.2024 та можливість виконання таких робіт у визначений договором строк. 6. Надати інформацію щодо фактичних обсягів виконання робіт за Договором №2 станом на 26.11.2024 (із наданням підтверджуючих документів). Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
26.11.2024 16:50
Орган перевірки
30.11.2024 00:00
Документи повідомлення
26.11.2024 16:51
-
Відповідь
Відповідь на Запит
1) Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість На роботи по об’єкту «Ремонтно-реставраційні роботи приміщення Державного архіву Львівської області за адресою пл.Музейна,1 (коригування). Додаткові роботи (охоронний номер – 4979/2-Лв)» (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) було виділено кошти Розпорядженням Львівської обласної військової адміністрації №710/0/5-24ВА від 29.07.2024 р. «Про внесення змін до Програми реалізації пріоритетних інфраструктурних проєктів у Львівській області». Очікувана вартість закупівлі робіт по даному об’єкту була визначена з урахуванням чинних кошторисних норм України відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації з урахуванням кошторисних норм України. Повідомляємо, що при визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ та без врахування понесених витрат. Щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Замовником визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: «Ремонтно-реставраційні роботи приміщення Державного архіву Львівської області за адресою пл.Музейна,1 (коригування). Додаткові роботи (охоронний номер – 4979/2-Лв)» (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи), відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації та затвердженого позитивної експертної оцінки № 200/24 від 03 вересня 2024 р. Якісні та технічні характеристики відображені в відомостях обсягів робіт виходячи з вимог чинного законодавства України у сфері будівництва на момент оголошення закупівлі, а саме Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво». 2) Щодо коригування проектно-кошторисної документації, на підставі якої проведено досліджувану закупівлю, та документальне підтвердження проходження нею експертної оцінки. Замовником не було здійснено коригування проектно-кошторисної документації, оскільки зміни в проект не в носились, відбувалось коригування кошторисної частини додаткових робіт без коригування проектних рішень на основі погодженого дефектного акту. 3) Надаємо розрахунки, на підставі яких складена Договірна ціна, зокрема, відомість ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат, локальні кошториси, тощо. 4) Щодо причин відсутності в календарному графіку виконання робіт інформації щодо видів (етапів, комплексів) робіт за договором, а також дати початку та закінчення кожного етапу (виду) робіт. Замовником було відредаговано, викладено та оприлюднено у новій редакції Додаток №2 до Договору №2 від 01.11.2024 р. відповідно до Наказу МІНІСТЕРСТВА РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ТА БУДІВНИЦТВА УКРАЇНИ 13.01.2009 N 2 «Про оприлюднення Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві» 5) Щодо погодження сторонами Договору №2 (який укладено 01.11.2024) строку виконання робіт до 31.12.2024 та можливість виконання таких робіт у визначений договором строк. Згідно отриманої експертної оцінки кошторисної документації №200/24 від 3 вересня 2024 року не встановлюються певні чіткі чи орієнтовні строки виконання робіт. Тому при визначенні строків виконання робіт Замовник керувався положеннями чинного законодавства України. Згідно з ч. 7 ст. 180 Господарського кодексу України строком дії господарського договору є час, упродовж якого існують господарські зобов’язання сторін, що виникли на основі цього договору. Відповідно до ч. 1 ст. 846 Цивільного кодексу України строки виконання роботи або її окремих етапів встановлюються у договорі підряду. Аналогічні положення містяться і в Постанові КМУ від 1 серпня 2005 р. N 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» Отже, строк дії договору є істотною його умовою, і при укладанні договору сторони в обов’язковому порядку мають його погодити. Відповідно до статті 252 Цивільного кодексу України строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами, а термін визначається календарною датою або вказівкою на подію, яка має неминуче настати. Відтак, враховуючи наявну кошторисну документацію, передбачені обсяги робіт, прогнозовані трудові витрати, сторонами було узгоджено строк виконання робіт саме до 31 грудня 2024 року. 6) Надаємо інформацію щодо фактичних обсягів виконання робіт за Договором №2 станом на 26.11.2024 (із наданням підтверджуючих документів).
Рішеня
29.11.2024 18:27
Замовник
Запит
Про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі без використання електронної системи за ID: UA-2024-11-06-014624-a, яка проведена Управлінням капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Крім того, згідно пункту 11 частини першої статті 10 Закону повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та/або про ціни на матеріальні ресурси - протягом трьох робочих днів з дня: внесення змін до договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону. Під час моніторингу встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено договір від 01.11.2024 №2 (далі - Договір №2) та додатки до нього: Додаток №1 – договірна ціна, Додаток №2 – графік виконання робіт, Додаток №3 – графік фінансування робіт та, Додаток №4 – Інформація про ціни на матеріальні ресурси, а також додаткова угода №1 від 28.11.2024 (далі – додаткова угода №1) у форматі pdf. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Пояснити причини не оприлюднення Договору №2 та додатків до нього, а також додаткової угоди №1 у машинозчитувальному форматі? Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
04.12.2024 18:15
Орган перевірки
10.12.2024 00:00
Запит
Про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі без використання електронної системи за ID: UA-2024-11-06-014624-a, яка проведена Управлінням капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Крім того, згідно пункту 11 частини першої статті 10 Закону повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та/або про ціни на матеріальні ресурси - протягом трьох робочих днів з дня: внесення змін до договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону. Під час моніторингу встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено договір від 01.11.2024 №2 (далі - Договір №2) та додатки до нього: Додаток №1 – договірна ціна, Додаток №2 – графік виконання робіт, Додаток №3 – графік фінансування робіт та, Додаток №4 – Інформація про ціни на матеріальні ресурси, а також додаткова угода №1 від 28.11.2024 (далі – додаткова угода №1) у форматі pdf. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Пояснити причини не оприлюднення Договору №2 та додатків до нього, а також додаткової угоди №1 у машинозчитувальному форматі? Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
04.12.2024 18:15
Орган перевірки
10.12.2024 00:00
Документи повідомлення
04.12.2024 18:16
-
Відповідь
Відповідь на запит
Згідно пункту 2 Постанови машиночитаний формат - формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Разом з тим, Замовнику при оприлюдненні договору необхідно було врахувати, що дані документи містять фізичні підписи та відтиски печаток сторін (обов’язкові реквізити документа), які без зміни їх змісту технічно неможливо конвертувати (відобразити) у один з форматів, передбачених пунктом 9 Постанови. За таких обставин, договір та додатки до нього не є машиночитаними з технічних причин, не залежних від замовника. Більше того, чинні нормативні документи на дату укладення угоди не містили жодних роз’яснень, яким саме чином замовнику потрібно розміщувати договір з додатками у машиночитаному форматі, якщо такі документи містять фізичні підписи та відбитки печаток сторін. Щодо договору про закупівлю та додатків до нього є також окрема вимога щодо розміщення, а саме в пункті 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (затверджений наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України №1082 від 11.06.2020 року) встановлено, що договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF, яким, в тому числі, керувався замовник під час оприлюднення в електронній системі договору з додатками та додатковими угодами. Повідомляємо, що договір №2 укладений 01.11.2024 року, а роз’яснення Міністерства економіки України «Щодо внесення змін до ЗУ «Про публічні закупівлі» було оприлюднено лише 27.11.2024 року. Відтак у зв’язку із відсутністю інформації про те, що мається на увазі під машинозчитувальним форматом, замовником оприлюднено договір та додатки з додатковими угодами у форматі PDF, що повністю відповідає вимогам чинного законодавства на дату укладення договору. Замовником додано документи (Договір та всі додатки до нього) в у машинозчитувальному форматі, відповідно до п. 10 ч. 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням роз’ясненням Міністерства економіки України «Щодо внесення змін до ЗУ «Про публічні закупівлі» від 27.11.2024 року.
Рішеня
06.12.2024 16:40
Замовник
Відповідь
Відповідь на запит
Згідно пункту 2 Постанови машиночитаний формат - формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Разом з тим, Замовнику при оприлюдненні договору необхідно було врахувати, що дані документи містять фізичні підписи та відтиски печаток сторін (обов’язкові реквізити документа), які без зміни їх змісту технічно неможливо конвертувати (відобразити) у один з форматів, передбачених пунктом 9 Постанови. За таких обставин, договір та додатки до нього не є машиночитаними з технічних причин, не залежних від замовника. Більше того, чинні нормативні документи на дату укладення угоди не містили жодних роз’яснень, яким саме чином замовнику потрібно розміщувати договір з додатками у машиночитаному форматі, якщо такі документи містять фізичні підписи та відбитки печаток сторін. Щодо договору про закупівлю та додатків до нього є також окрема вимога щодо розміщення, а саме в пункті 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (затверджений наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України №1082 від 11.06.2020 року) встановлено, що договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF, яким, в тому числі, керувався замовник під час оприлюднення в електронній системі договору з додатками та додатковими угодами. Повідомляємо, що договір №2 укладений 01.11.2024 року, а роз’яснення Міністерства економіки України «Щодо внесення змін до ЗУ «Про публічні закупівлі» було оприлюднено лише 27.11.2024 року. Відтак у зв’язку із відсутністю інформації про те, що мається на увазі під машинозчитувальним форматом, замовником оприлюднено договір та додатки з додатковими угодами у форматі PDF, що повністю відповідає вимогам чинного законодавства на дату укладення договору. Замовником додано документи (Договір та всі додатки до нього) в у машинозчитувальному форматі, відповідно до п. 10 ч. 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням роз’ясненням Міністерства економіки України «Щодо внесення змін до ЗУ «Про публічні закупівлі» від 27.11.2024 року.
Рішеня
06.12.2024 16:41
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 142 931.99 грн.
Замовник:
Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380322610948
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 142 931.99 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380322610948
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності