Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 10 грудня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів з особливостями, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДЕПАРТАМЕНТУ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2024 рік, інформацію про предмет закупівлі, обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі без застосування відкритих торгів з особливостями, Договір підряду від 06.11.2024 № 06/11-24, відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 29.11.2024 року та від 05.12.2024 року.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовником на порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості) не оприлюднено разом із Договором підряду від 06.11.2024 № 06/11-24 проектну документацію, яка відповідно до пункту 1.3 зазначеного договору є його невід’ємною частиною, а також документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси у машинозчитувальному форматі.
Слід відмітити, що відповідно до абзацу п'ятого пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835, машиночитаний формат - формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Тобто це дані у форматі, який може бути автоматично прочитаний та оброблений комп’ютером, наприклад, як CSV, JSON, XML тощо. Також, до машиночитаного формату відноситься pdf, що був перетворений з word. При цьому, сканований pdf не є машиночитаним форматом.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 13 Особливостей та пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів з особливостями, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель проектної документації, яка є невід’ємною частиною Договору від 06.11.2024 № 06/11-24, а також документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси у машинозчитувальному форматі та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.