Показати схожі тендери

Закупівля Нове будівництво споруди цивільного захисту, протирадіаційне укриття комунального закладу "Вінницький ліцей №11" по вул. Тараса Сича,38 в м. Вінниці (коригування) від ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2024-11-06-014495-a
Id Tender fe0a064938b042b4afd54b1a730ec641
План UA-P-2024-11-06-017943-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 06.11.2024 16:28
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
8 247 254.66 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Основні параметри
Нове будівництво споруди цивільного захисту, протирадіаційне укриття комунального закладу "Вінницький ліцей №11" по вул. Тараса Сича,38 в м. Вінниці (коригування)
роботи
Підстава для використання процедури
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обгрунтування використання процедури
додається
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Нове будівництво споруди цивільного захисту, протирадіаційне укриття комунального закладу "Вінницький ліцей №11" по вул. Тараса Сича,38 в м. Вінниці (коригування)
Код ДК 021:2015
45216129-4 - Будівництво сховищ
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
21000, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Тараса Сича,38
Дата постачання з
06.11.2024 00:00
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Документи закупівлі
06.11.2024 16:28
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Слободяник Сергій Миколайович
Електронна пошта
Телефон
0681645011
Замовник
ЄДРПОУ
03084204
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
21050
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
ВІННИЦЯ
Адреса
вул.Соборна, будинок 59
Кваліфікація
Договір
UA-2024-11-06-014495-a-a1
Підписаний і діє
Номер
06/11-24
8 247 254.66 грн.
6 872 712.22 грн.
З ПДВ
Підписано
06.11.2024
Строк дії договору з
06.11.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (роботи)
Нове будівництво споруди цивільного захисту, протирадіаційне укриття комунального закладу "Вінницький ліцей №11" по вул. Тараса Сича,38 в м. Вінниці (коригування)
Номенклатура
Нове будівництво споруди цивільного захисту, протирадіаційне укриття комунального закладу "Вінницький ліцей №11" по вул. Тараса Сича,38 в м. Вінниці (коригування)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03084204

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "БМП Кентавр"
Повна назва
ПП "БМП Кентавр"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36310360

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-11-22-000002
Дата створення проекту
22.11.2024 10:34
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
22.11.2024 11:37
Дата публікації висновку про результати
10.12.2024 11:38
Дата завершення усунення порушень
25.12.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
14.12.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 22.11.2024 №77-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 19.11.2024 №003100-18/14401-2024 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 22.11.2024 №77-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2024-11-06-014495-a 06.11.2024 Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
22.11.2024 00:00
Документи рішення
22.11.2024 11:37
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 10 грудня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів з особливостями, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДЕПАРТАМЕНТУ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2024 рік, інформацію про предмет закупівлі, обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі без застосування відкритих торгів з особливостями, Договір підряду від 06.11.2024 № 06/11-24, відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 29.11.2024 року та від 05.12.2024 року. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовником на порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості) не оприлюднено разом із Договором підряду від 06.11.2024 № 06/11-24 проектну документацію, яка відповідно до пункту 1.3 зазначеного договору є його невід’ємною частиною, а також документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси у машинозчитувальному форматі. Слід відмітити, що відповідно до абзацу п'ятого пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835, машиночитаний формат - формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Тобто це дані у форматі, який може бути автоматично прочитаний та оброблений комп’ютером, наприклад, як CSV, JSON, XML тощо. Також, до машиночитаного формату відноситься pdf, що був перетворений з word. При цьому, сканований pdf не є машиночитаним форматом.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 13 Особливостей та пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів з особливостями, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель проектної документації, яка є невід’ємною частиною Договору від 06.11.2024 № 06/11-24, а також документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси у машинозчитувальному форматі та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
10.12.2024 00:00
Дата публікації
10.12.2024 11:38
Документи висновку
10.12.2024 11:38
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
порушення усунено шляхом оприлюднення відповідних документів
Дата публікації
13.12.2024 15:57
Документи інформації про усунення порушення
13.12.2024 15:58
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі без використання електронної системи предмету «Нове будівництво споруди цивільного захисту, протирадіаційне укриття комунального закладу "Вінницький ліцей №11" по вул. Тараса Сича, 38 в м. Вінниці (коригування)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-11-06-014495-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: проєктно-кошторисну документацію, дефектні акти, експертні звіти тощо)? 2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
26.11.2024 15:14
Орган перевірки
30.11.2024 00:00
Документи повідомлення
26.11.2024 15:15
-
Відповідь
відповідь на запит
Розмір бюджетного призначення визначається на основі проектної документації, яка пройшла державну експертизу та затверджена в установленому порядку (висновок експертизи додається). Відповідно розмір очікуваної вартості предмету закупівлі визначається кошторисною документацією, яка є частиною проектної документації, додаванням таких глав зведеного кошторисного розрахунку: - вартість будівельних робіт; - вартість устаткування, меблів та інвентарю; - кошторисний прибуток; - кошти на покриття адміністративних витрат; - кошти на покриття ризиків будівельних робіт та устаткування; - кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами для будівельних робіт та устаткування; - ПДВ. Враховуючи великий об'єм, завантажити проектну документацію з відповіддю на запит неможливо. Однак ознайомитись з проектом можна в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва - реєстраційний номер PD01:7141-0788-7668-5871. Враховуючи коригування проектної документації, відповідно пп.8 п.13 існувала можливість здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель.
Рішеня
29.11.2024 11:00
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі без використання електронної системи предмету «Нове будівництво споруди цивільного захисту, протирадіаційне укриття комунального закладу "Вінницький ліцей №11" по вул. Тараса Сича, 38 в м. Вінниці (коригування)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-11-06-014495-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання: Чому Замовником на порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону не оприлюднено разом із Договором підряду від 06.11.2024 № 06/11-24 проектну документацію, яка відповідно до пункту 1.3 зазначеного договору є його невід’ємною частиною, а також документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси у машинозчитувальному форматі ? Слід відмітити, що відповідно до абзацу п'ятого пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835, машиночитаний формат - формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Тобто це дані у форматі, який може бути автоматично прочитаний та оброблений комп’ютером, наприклад, як CSV, JSON, XML тощо. Також, до машиночитаного формату відноситься pdf, що був перетворений з word. При цьому, сканований pdf не є машиночитаним форматом. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
03.12.2024 14:27
Орган перевірки
07.12.2024 00:00
Документи повідомлення
03.12.2024 14:30
-
Відповідь
відповідь на запит
Розглянувши запит, повідомляю наступне. Враховуючи великий об'єм, завантажити проектну документацію з договором неможливо. Однак ознайомитись з проектом можна в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва, яка є відкритою у доступі для кожного Учасника. Але в подальшому надані рекомендації будуть враховані в роботі при складанні проекту договору та при його укладанні. На виконання вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону уповноваженою особою оприлюднено разом із договором про закупівлю інформацію про ціни на матеріальні ресурси. Повідомляю, що машинозчитувальний формат – це будь-який формат, який дозволяє користувачу одразу отримати дані, без необхідності додаткових перетворень. Файл, завантажений разом із договором, дозволяє будь-кому отримати інформацію про ціни на матеріали, що є основною інформацією закладену в цей документ. При необхідності, користувач за допомогою наявних в себе комп’ютерних програм, може перетворити даний файл у будь-який зручний для себе. Вважаю дії уповноваженої особи такими, що не суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель.
Рішеня
05.12.2024 09:53
Замовник
Документи повідомлення
05.12.2024 09:54
-
Відповідь
пояснення
При цьому не надаю пояснення, а надайте свої пояснення. Невже під час війни, коли усе робиться для перемоги на фронті, а в тилу - для безпеки громадян, а в даному випадку задля безпеки навчального процесу дітей, які вже три роки не відвідували навчальний заклад, має значення - ПОЧЕРК в документі, а не його ЗМІСТ? Як вИ, с........и, будете дивитись в очі дітям коли навколо літають ракети, а їм немає де сховатись? вам не соромно з такими питаннями виходити до суду, щоб що? Навчити УО писати. Чи у нас багато коштів, щоб витрачатись на техніку, яка може виконувати ваші забаганки? З неповагою, небайдужий Громадянин України.
Рішеня
05.12.2024 10:04
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
8 247 254.66 грн.
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
0681645011
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
8 247 254.66 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
0681645011
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності