Показати схожі тендери

Закупівля «Послуги з організації шкільного харчування (Код ДК 021:2015: 55510000-8 – Послуги їдалень) від Середня загальноосвітня школа № 42 м. Львова.

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2024-11-04-008436-a
Id Tender e7a33a9d50294729900d119911fe139c
План UA-P-2024-11-04-009922-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 04.11.2024 14:24
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
499 875 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Основні параметри
«Послуги з організації шкільного харчування (Код ДК 021:2015: 55510000-8 – Послуги їдалень)
послуги
Підстава для використання процедури
Відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах, в тому числі за лотом
Обгрунтування використання процедури
«ЗАТВЕРДЖЕНО» Директор СЗШ № 42 м.Львова, __________________Микола КОРОЛЬ 01.11.2024 р. ОБҐРУНТУВАННЯ ПІДСТАВИ для здійснення закупівлі згідно з підпунктом 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) 1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: 1.1. найменування замовника: Середня загальноосвітня школа № 42 м. Львова 1.2. місцезнаходження замовника: 23887307 1.3. ідентифікаційний код замовника: 79038, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Каштанова, 9 1.4. категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «Послуги з організації шкільного харчування» ДК 021:2015 – 55510000-8 Послуги їдалень 3. Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі: 499 875,00UAH Підстави для здійснення закупівлі: відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. Обґрунтування підстави для здійснення: Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану встановлено до 09.11.2024 р. Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно: 1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася. Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості. Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 6 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. Відповідно до п. 13 Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 р. №305 (далі — Порядок № 305), Організація харчування у закладах освіти та закладах оздоровлення та відпочинку здійснюється з дотриманням норм харчування, вимог санітарного законодавства та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів. Приготування готових страв здійснюється з дотриманням процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (HACCP). Засновник (засновники) закладів освіти забезпечує проведення закупівель харчових продуктів та/або послуг з харчування відповідно до встановленої вартості харчування. Відповідальність за планування та організацію харчування в закладах освіти та закладах оздоровлення та відпочинку. матеріально-технічне забезпечення їдальні (харчоблоку), буфету, безпечність та якість сировини, харчових продуктів та готових страв. дотримання вимог санітарного законодавства та законодавства з питань безпечності та якості харчових продуктів. виконання норм харчування, відповідність меню та асортименту буфету несе засновник (засновники). керівник відповідного закладу. та (постачальники) харчових продуктів та/або послуг з харчування (п. 1 I Порядку 305). 4 жовтня Уряд згідно з Постановою Кабінету Міністрів України № 1145 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти у 2024 році» затвердив виділення державної субвенції розміром 2 мільярди гривень на харчування учнів початкових класів (1–4 класи). Постанова Уряду передбачає безоплатне харчування для всіх учнів початкових класів (1–4 класи). З огляду на наведене, в замовника є необхідність в закупівлі додаткових послуг з організації харчування для учнів навчального закладу. Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника до кінця 2024 року. Уповноваженою особою СЗШ № 42 м. Львова була оголошена закупівля за процедурою відкриті торги (з особливостями) в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2024-10-23-008690-a 31 жовтня 2024 року через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником, відкриті торги щодо Закупівлі автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до п. 51 Особливостей. Звіт про результати проведення процедури закупівлі додається (ID оголошення - UA-2024-10-23-008690-a). При цьому у Замовника існує потреба в Закупівлі. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі ____ та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 6 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації, і укладення договору. З огляду на викладене, рішення замовника про проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у формі цього файлу «Обґрунтування підстави». Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження): 1. Звіт про результати проведення процедури закупівлі додається (ID оголошення - UA-2024-10-23-008690-a). 2. Постанова Кабінету Міністрів України № 1145 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти у 2024 році» від 4 жовтня 2024 року.
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Послуги з організації шкільного харчування (Код ДК 021:2015: 55510000-8 – Послуги їдалень)
Код ДК 021:2015
55510000-8 - Послуги їдалень
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
79038, Україна, Львівська область, Львів, вул. Каштанова, 9
Дата постачання по
27.12.2024 00:00
Документи закупівлі
04.11.2024 14:23
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Мисяк Наталія
Електронна пошта
Телефон
380674200533
Замовник
ЄДРПОУ
23887307
Назва (англійською мовою)
Serednya zagalnoosvitnya shkola № 42 m. Lvova
Повна назва
Середня загальноосвітня школа № 42 м. Львова
Повна назва (англійською мовою)
Serednya zagalnoosvitnya shkola № 42 m. Lvova
Поштовий індекс
79038
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
вул. Каштанова, 9
Кваліфікація
Договір
UA-2024-11-04-008436-a-a1
Підписаний і діє
Номер
35/24
499 875 грн.
499 875 грн.
Без ПДВ
Підписано
04.11.2024
Строк дії договору з
04.11.2024
по
27.12.2024
Номенклатура
1 (послуга)
«Послуги з організації шкільного харчування (Код ДК 021:2015: 55510000-8 – Послуги їдалень)
Номенклатура
«Послуги з організації шкільного харчування (Код ДК 021:2015: 55510000-8 – Послуги їдалень)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 27 грудня 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Середня загальноосвітня школа № 42 м. Львова
Повна назва
Середня загальноосвітня школа № 42 м. Львова
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
23887307

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Кузьо Роман Володимирович
Повна назва
ФОП Кузьо Роман Володимирович
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3535802856

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
499 875 грн.
Замовник:
Середня загальноосвітня школа № 42 м. Львова
Контактний телефон:
380674200533
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
499 875 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Середня загальноосвітня школа № 42 м. Львова
Контактний телефон:
380674200533
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності