Показати схожі тендери

Закупівля Продукти харчування та сушені продукти різні від Управління державної охорони України.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-11-01-010216-a
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 01.11.2024 15:16
Остання зміна 26.11.2024 16:32
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 000 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
20 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.11.2024 15:16 до 09.11.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 01.11.2024 15:16
до 06.11.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.11.2024 15:16
до 06.11.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.11.2024 00:00
до 15.11.2024 10:34
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.11.2024 10:34
до 21.11.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 15.11.2024 10:34
до 26.11.2024 16:32
Період уточнень
з 01.11.2024 15:16 до 06.11.2024 00:00
Період оскарження
з 01.11.2024 15:16 до 06.11.2024 00:00
Період кваліфікації
з 09.11.2024 00:00 до 15.11.2024 10:34
Період кваліфікації
з 09.11.2024 00:00 до 15.11.2024 10:34
Основні параметри
Продукти харчування та сушені продукти різні
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 000 000 грн.
Продукти харчування та сушені продукти різні
Назва предмета закупівлі
Продукти харчування та сушені продукти різні
Очікувана вартість
2 000 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
20000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
повсякденні набори сухих продуктів
Код ДК 021:2015
15897100-3 - Пайки
Кількість
8 692
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
01014, Україна, м. Київ, Петра Болбочана, 8
Дата постачання по
25.12.2024 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться Покупцем шляхом оплати за поставлений Товар. Оплата проводиться згідно з рахунком Продавця протягом 10 (десяти) календарних днів після поставки Товару, оформлення видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 7 (семи) календарних днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Датою оплати за поставлений Товар вважається дата списання грошових коштів з рахунка Покупця на користь Продавця.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"
Пропозиція:
1 998 986.16 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
01.11.2024 15:16
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
01.11.2024 15:16
Критерії оцінки
01.11.2024 15:16
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
01.11.2024 15:16
Критерії прийнятності
01.11.2024 15:16
Проект договору
01.11.2024 15:16
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ольга Майстерко
Електронна пошта
Телефон
+380442262399
Замовник
ЄДРПОУ
00037478
Повна назва
Управління державної охорони України
Поштовий індекс
01024
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Богомольця, 8
Кваліфікація
Лот № 1 Продукти харчування та сушені продукти різні
Період вимог/скарг з 15.11.2024 10:34 по 21.11.2024 0:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.11.2024 0:00 по 16.11.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.11.2024 10:35
Довідка НАЗК
15.11.2024 10:34
Повідомлення про рішення
Звіт про оцінку
09.11.2024 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.11.2024 15:16
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.11.2024 15:16
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Розглядається тендерна пропозиція з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною, а саме – тендерна пропозиція ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ», сума пропозиції якого складає 1 998 986,16 грн. В результаті перевірки встановлено, що учасник не завантажив копію аналогічного договору (з одночасним поданням копії договорів(у) та актів(а) приймання-передачі або видаткових(ої) накладних(ої)) за кодом ДК 021-2015 – 15890000-3 «Продукти харчування та сушені продукти різні», або за назвою предмета закупівлі, а саме: повсякденні набори сухих продуктів, що вимагалось відповідно п. 1.3. Додатку № 3 до тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. У разі неусунення виявлених невідповідностей протягом 24 годин відповідно до абзацу 5 підпункту 1) пункту 44 Особливостей шляхом прикріплення відповідних документів через електронну систему закупівель пропозицію учасника буде відхилено. Повідомити учасника, що в разі неусунення виявлених недоліків протягом 24 годин шляхом прикріплення відповідних документів (копію аналогічного договору (з одночасним поданням копії договорів(у) та актів(а) приймання-передачі або видаткових(ої) накладних(ої)) за кодом ДК 021-2015 – 15890000-3 «Продукти харчування та сушені продукти різні», або за назвою предмета закупівлі, а саме: повсякденні набори сухих продуктів через електронну систему закупівель його пропозицію буде відхилено.
Створено
11.11.2024 15:01
Надати до
12.11.2024 15:01
Договір
UA-2024-11-01-010216-a-a1
Підписаний і діє
Номер
632/2024
1 998 986.16 грн.
1 665 821.8 грн.
З ПДВ
Підписано
26.11.2024
Строк дії договору з
26.11.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
8 692 (комплект)
повсякденні набори сухих продуктів
Номенклатура
повсякденні набори сухих продуктів
Кількість
8 692
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
229.98
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
25 грудня 2024 р.
Документи договору
26.11.2024 16:32
-
26.11.2024 16:32
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 09.11.2024 00:00
Замовник:
Управління державної охорони України
Контактний телефон:
+380442262399
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 09.11.2024 00:00
Замовник:
Управління державної охорони України
Контактний телефон:
+380442262399
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2024 Всі права захищено. Політика конфіденційності