Показати схожі тендери

Закупівля Комплект бібліотечного обладнання для Лисогірської бібліотеки Мигіївської сільської ради Первомайського району, Миколаївської області. від ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, СПОРТУ ТА ТУРИЗМУ МИГІЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-10-30-008753-a
Id Tender d1b9b58e507c4842a5f44bd27327aec6
План UA-P-2024-10-30-010579-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 30.10.2024 14:45
Остання зміна 20.12.2024 12:48
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
150 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 500 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.10.2024 14:43 до 11.11.2024 11:00
Завершено
Період уточнень
з 30.10.2024 14:43
до 08.11.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.10.2024 14:43
до 08.11.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.11.2024 14:34
до 09.12.2024 14:56
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.11.2024 16:16
до 15.12.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 09.12.2024 14:56
до 20.12.2024 12:48
Період уточнень
з 30.10.2024 14:43 до 08.11.2024 00:00
Період оскарження
з 30.10.2024 14:43 до 08.11.2024 00:00
Період кваліфікації
з 12.11.2024 14:34 до 09.12.2024 14:56
Період кваліфікації
з 12.11.2024 14:34 до 09.12.2024 14:56
Основні параметри
Комплект бібліотечного обладнання для Лисогірської бібліотеки Мигіївської сільської ради Первомайського району, Миколаївської області.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
150 000 грн.
Комплект бібліотечного обладнання для Лисогірської бібліотеки Мигіївської сільської ради Первомайського району, Миколаївської області.
Назва предмета закупівлі
Комплект бібліотечного обладнання для Лисогірської бібліотеки Мигіївської сільської ради Первомайського району, Миколаївської області.
Очікувана вартість
150 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1500,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
12.11.2024 14:11
Закінчення аукціону
12.11.2024 14:34
Позиція : №1 2 (штуки)
Стіл шестикутний
Опис предмета закупівлі
Стіл шестикутний
Код ДК 021:2015
39155100-4 - Бібліотечне обладнання
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
25.12.2024 00:00
Позиція : №2 6 (штуки)
Пуф шестигранний
Опис предмета закупівлі
Пуф шестигранний
Код ДК 021:2015
39155100-4 - Бібліотечне обладнання
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
25.12.2024 00:00
Позиція : №3 6 (штуки)
Пуф шестигранний
Опис предмета закупівлі
Пуф шестигранний
Код ДК 021:2015
39155100-4 - Бібліотечне обладнання
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
25.12.2024 00:00
Позиція : №4 1 (штуки)
Полиця навісна (ліворуч)
Опис предмета закупівлі
Полиця навісна (ліворуч)
Код ДК 021:2015
39155100-4 - Бібліотечне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
25.12.2024 00:00
Позиція : №5 1 (штуки)
Стіл комп’ютерний (відділення для СБ ліворуч)
Опис предмета закупівлі
Стіл комп’ютерний (відділення для СБ ліворуч)
Код ДК 021:2015
39155100-4 - Бібліотечне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
25.12.2024 00:00
Позиція : №6 1 (штуки)
Стілець для відвідувачів
Опис предмета закупівлі
Стілець для відвідувачів
Код ДК 021:2015
39155100-4 - Бібліотечне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
25.12.2024 00:00
Позиція : №7 2 (штуки)
Стелаж «Зигзаг/1200»
Опис предмета закупівлі
Стелаж «Зигзаг/1200»
Код ДК 021:2015
39155100-4 - Бібліотечне обладнання
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
25.12.2024 00:00
Позиція : №8 1 (штуки)
Диванчик
Опис предмета закупівлі
Диванчик
Код ДК 021:2015
39155100-4 - Бібліотечне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
25.12.2024 00:00
Позиція : №9 1 (штуки)
Стелаж (полиці праворуч)
Опис предмета закупівлі
Стелаж (полиці праворуч)
Код ДК 021:2015
39155100-4 - Бібліотечне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
25.12.2024 00:00
Позиція : №10 1 (штуки)
Кафедра кутова (тумба праворуч)
Опис предмета закупівлі
Кафедра кутова (тумба праворуч)
Код ДК 021:2015
39155100-4 - Бібліотечне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
25.12.2024 00:00
Позиція : №11 1 (штуки)
Крісло вчителя
Опис предмета закупівлі
Крісло вчителя
Код ДК 021:2015
39155100-4 - Бібліотечне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
25.12.2024 00:00
Позиція : №12 1 (штуки)
Полиця-стелаж «Зигзаг»
Опис предмета закупівлі
Полиця-стелаж «Зигзаг»
Код ДК 021:2015
39155100-4 - Бібліотечне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
25.12.2024 00:00
Позиція : №13 2 (штуки)
Стелаж кутовий «Зигзаг»
Опис предмета закупівлі
Стелаж кутовий «Зигзаг»
Код ДК 021:2015
39155100-4 - Бібліотечне обладнання
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
25.12.2024 00:00
Позиція : №14 3 (штуки)
Стелаж «Зигзаг/940»
Опис предмета закупівлі
Стелаж «Зигзаг/940»
Код ДК 021:2015
39155100-4 - Бібліотечне обладнання
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
25.12.2024 00:00
Позиція : №15 1 (штуки)
Крісло №1
Опис предмета закупівлі
Крісло №1
Код ДК 021:2015
39155100-4 - Бібліотечне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
25.12.2024 00:00
Позиція : №16 2 (штуки)
Стелаж відкритий
Опис предмета закупівлі
Стелаж відкритий
Код ДК 021:2015
39155100-4 - Бібліотечне обладнання
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
25.12.2024 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за товар здійснюється замовником у безготівковій формі згідно накладної/акта прийому-передачі на підставі рахунку
Порядковий номер: 1
Документи лота
Тендерна документація
Технічні специфікації
Проект договору
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Сперелуп Анатолій Іванович"
Пропозиція:
149 372 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Сисоєв Ігор Анатолійович
Пропозиція:
144 754 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 12.11.2024 14:11
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.11.2024 16:34
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ТЕТЯНА АНФЬОРОВА
Електронна пошта
Телефон
+380672037813
Сайт:
http://mygiivska.gromada.org.ua
Замовник
ЄДРПОУ
43470230
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, СПОРТУ ТА ТУРИЗМУ МИГІЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
55223
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
село Мигія
Адреса
ВУЛИЦЯ ПЕРВОМАЙСЬКА, будинок 50
Кваліфікація
Лот № 1 Комплект бібліотечного обладнання для Лисогірської бібліотеки Мигіївської сільської ради Первомайського району, Миколаївської області.
Період вимог/скарг з 18.11.2024 16:16 по 24.11.2024 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.11.2024 14:34 по 20.11.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
18.11.2024 16:16
Довідка НАЗК
18.11.2024 16:16
Повідомлення про рішення
12.11.2024 14:40
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.10.2024 14:43
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.10.2024 14:43
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, СПОРТУ ТА ТУРИЗМУ МИГІЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЄДРПОУ 43470230 ПРОТОКОЛ 15.11.2024 с. Мигія № 146 Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП Сисоєв Ігор Анатолійович (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі: Комплект бібліотечного обладнання для Лисогірської бібліотеки Мигіївської сільської ради Первомайського району, Миколаївської області. За кодом ДК 021:2015: 39150000-8 Меблі та приспособи різні (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2024-10-30-008753-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: В Додатку 5 до тендерної документацій «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» встановлено вимогу: - Скан-копія з оригіналу або з належним чином засвідченої копії аналогічного договору та видаткової накладної (або іншого аналогічного документу), який засвідчує поставку товарів в повному обсязі відповідно до умов договору. Для цілей цієї тендерної документації під аналогічним договором розуміється договір, предметом якого є поставка товарів за кодом ДК 021:2015 39150000-8 Меблі та приспособи різні. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано скан-копію з оригіналу або з належним чином засвідченої копії видаткової накладної (або іншого аналогічного документу), який засвідчує поставку товарів в повному обсязі відповідно до умов договору. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями : - Скан-копію з оригіналу або з належним чином засвідченої копії видаткової накладної (або іншого аналогічного документу), який засвідчує поставку товарів в повному обсязі відповідно до умов договору. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа за організацію та проведення публічних закупівель Відділу ОКСТ Мигіївської СР Тетяна АНФЬОРОВА
Створено
15.11.2024 13:38
Надати до
16.11.2024 13:38
Період вимог/скарг з 09.12.2024 14:03 по 15.12.2024 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.12.2024 13:54 по 17.12.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
09.12.2024 14:03
Повідомлення про рішення
09.12.2024 13:54
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.10.2024 14:43
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.10.2024 14:43
Період вимог/скарг з 09.12.2024 14:56 по 15.12.2024 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.12.2024 14:03 по 17.12.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
09.12.2024 14:56
Довідка НАЗК
09.12.2024 14:56
Повідомлення про рішення
09.12.2024 14:03
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2024-10-30-008753-a-c2
Підписаний і діє
Номер
416/24-ВТ
149 372 грн.
149 372 грн.
Без ПДВ
Підписано
20.12.2024
Строк дії договору з
20.12.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
2 (штуки)
Стіл шестикутний
Номенклатура
Стіл шестикутний
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 25 грудня 2024 р.
Номенклатура
6 (штуки)
Пуф шестигранний
Номенклатура
Пуф шестигранний
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 25 грудня 2024 р.
Номенклатура
6 (штуки)
Пуф шестигранний
Номенклатура
Пуф шестигранний
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 25 грудня 2024 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Полиця навісна (ліворуч)
Номенклатура
Полиця навісна (ліворуч)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 25 грудня 2024 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Стіл комп’ютерний (відділення для СБ ліворуч)
Номенклатура
Стіл комп’ютерний (відділення для СБ ліворуч)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 25 грудня 2024 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Стілець для відвідувачів
Номенклатура
Стілець для відвідувачів
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 25 грудня 2024 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Стелаж «Зигзаг/1200»
Номенклатура
Стелаж «Зигзаг/1200»
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 25 грудня 2024 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Диванчик
Номенклатура
Диванчик
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 25 грудня 2024 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Стелаж (полиці праворуч)
Номенклатура
Стелаж (полиці праворуч)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 25 грудня 2024 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Кафедра кутова (тумба праворуч)
Номенклатура
Кафедра кутова (тумба праворуч)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 25 грудня 2024 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Крісло вчителя
Номенклатура
Крісло вчителя
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 25 грудня 2024 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Полиця-стелаж «Зигзаг»
Номенклатура
Полиця-стелаж «Зигзаг»
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 25 грудня 2024 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Стелаж кутовий «Зигзаг»
Номенклатура
Стелаж кутовий «Зигзаг»
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 25 грудня 2024 р.
Номенклатура
3 (штуки)
Стелаж «Зигзаг/940»
Номенклатура
Стелаж «Зигзаг/940»
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 25 грудня 2024 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Крісло №1
Номенклатура
Крісло №1
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 25 грудня 2024 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Стелаж відкритий
Номенклатура
Стелаж відкритий
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 25 грудня 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, СПОРТУ ТА ТУРИЗМУ МИГІЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, СПОРТУ ТА ТУРИЗМУ МИГІЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43470230

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Сперелуп Анатолій Іванович"
Повна назва
ФОП "Сперелуп Анатолій Іванович"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
1917416096

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
20.12.2024 12:48
-
20.12.2024 12:47
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
150 000 грн.
Період подання пропозицій
до 11.11.2024 11:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, СПОРТУ ТА ТУРИЗМУ МИГІЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380672037813
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
150 000 грн.
Період подання пропозицій
до 11.11.2024 11:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, СПОРТУ ТА ТУРИЗМУ МИГІЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380672037813
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності