Закупівля ДК 021:2015: 24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини, 24312123-2 Поліхлорид алюмінію (гідроксихлорид алюмінію) від ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "КИЇВВОДОКАНАЛ".
ДК 021:2015: 24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини, 24312123-2 Поліхлорид алюмінію (гідроксихлорид алюмінію)
Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал». Категорія: Юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Питома вага цінового критерію – 100 відсотків. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
ДК 021:2015: 24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини, 24312123-2 Поліхлорид алюмінію (гідроксихлорид алюмінію)
Очікувана вартість
101 497 192.5 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1014971,93
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
1 014 000
Аукціон
Cтарт аукціону
01.01.2025 11:00
Позиція
Опис предмета закупівлі
ДК 021:2015: 24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини, 24312123-2 Поліхлорид алюмінію (гідроксихлорид алюмінію): гідроксихлорид алюмінію (ДК 021:2015: 24312123-2 Поліхлорид алюмінію)
Код ДК 021:2015
24310000-0 -
Основні неорганічні хімічні речовини
Кількість
2 850
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
60
календарні
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Розрахунки за кожну поставлену партію Товару здійснюються на підставі рахунку Постачальника, який виписується у відповідності до графіку поставок та Специфікації. Покупець здійснює оплату партії Товару протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з моменту отримання партії Товару від Постачальника шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника.
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.10.2024 17:05
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.10.2024 17:05
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.10.2024 17:05
Вимога
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.10.2024 17:05
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "КИЇВВОДОКАНАЛ"
Поштовий індекс
01015
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
01015, місто Київ, ВУЛ.ЛЕЙПЦИЗЬКА, будинок 1-А
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-02-11-000023
Дата створення проекту
11.02.2025 11:25
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
11.02.2025 12:59
Дата публікації висновку про результати
04.03.2025 18:00
Дата завершення усунення порушень
08.03.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
05.03.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.02.2025 № 44
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2024-10-29-014305-a 29.10.2024 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 28 лютого 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) (в редакції станом на дату початку проведення торгів).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель приватного акціонерного товариства «Акціонерна компанія «Київводоканал» (далі – Замовник або ПрАТ «АК «Київводоканал») на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 29 жовтня 2024 року б/н (зі змінами від 28 листопада 2024 року б/н), рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ) від 13 листопада 2024 року № 18348-р/пк-пз та від 10 грудня 2024 року № 19651-р/пк-пз, пояснення та документи, надані Замовником 19 лютого 2025 року на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015: 24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини, 24312123-2 Поліхлорид алюмінію (гідроксихлорид алюмінію)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-29-014305-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та документи щодо виконання Замовником рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 10 грудня 2024 року № 19651-р/пк-пз щодо внесення змін до тендерної документації за процедурою закупівлі за номером UA-2024-10-29-014305-a.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповідь на запит про надання пояснень у межах здійснення моніторингу № UA-M-2025-02-11-000023
ПрАТ «АК «Київводоканал» надає пояснення, інформацію та документи щодо запиту про надання пояснень від 14.02.2025 Державної аудиторської служби України на закупівлю «ДК 021:2015: 24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини, 24312123-2 Поліхлорид алюмінію (гідроксихлорид алюмінію)», оголошення № UA-2024-10-29-014305-a.
Прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які можуть надати копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи або висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи та/або протокол/звіт санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність товару санітарному законодавству, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника., оскільки законодавством не передбачені такі форми дозвільних документів
Предмет закупівлі та вимоги до предмету закупівлі сформовані у такій спосіб, що тільки учасник, який запропонує товар, який пройшов дослід пробного коагулювання в лабораторії Замовника зможе прийняти участь у закупівлі, перемогти та укласти договір на поставку товарів, а отже це порушує права та законні інтереси Скаржника.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Тендерна документація в цій частині містить дискримінаційні вимоги по відношенню до потенційних учасників, в тому числі і Скаржника, а тому має бути виключена з тендерної документації.
Відповідно до Конституції України ніхто не може бути двічі притягнений до юридичної відповідальності одного виду за одне й те саме правопорушення. Дана норма порушена Замовником, оскільки за прострочення поставки товарів в п. 7.2. встановлено подвійну відповідальність постачальника (пеня 1% від вартості партії товарів та 20% від вартості партії товару).
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Тендерна документація в цій частині містить дискримінаційні вимоги по відношенню до потенційних учасників, в тому числі і Скаржника, а тому має бути змінена по змісту тендерної документації
Замовник передбачив підстави для розірвання договору, які не є істотними та не впливають на подальшу можливість виконання контракту. А передбачено лише з метою розірвання договору з учасником, який не підійшов Замовнику закупівлі. Так, встановлено підставу для одностороннього розірвання договору «у разі порушення Постачальником умов цього Договору», а це може бути будь-який пункт Договору.
В той же час, для Постачальника не передбачено право достроково розірвати Договір в односторонньому порядку повідомивши письмово Покупця.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Тендерна документація в цій частині містить дискримінаційні вимоги по відношенню до потенційних учасників, в тому числі і Скаржника, а тому має бути змінена по змісту тендерної документації
Автор:
44322406, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГІДРОХІМ"
89432, Україна, Закарпатська область, с. Сюрте, Ужгородський район, вул. Квіткова, буд. 9-А
Коментар замовника щодо виконання рішення органу оскарження
На виконання рішення органу оскарження зміни у тендерну документацію внесено, але у будь-якому випадку Замовник залишає за собою право на оскарження рішення органу оскарження від 13.11.2024 № 18348-р/пк-пз до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель цього рішення на підставі частини 23 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За тендером
UA-2024-10-29-014305-a.b2
Дата:
29.11.2024 17:42
Стан:
Задоволено
СКАРГА
Приватним акціонерним товариством «Акціонерна компанія «Київводоканал» (надалі за текстом – Замовник) 29 жовтня 2024 року опубліковано оголошення (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-10-29-014305-a) щодо проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю ДК 021:2015: 24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини, 24312123-2 Поліхлорид алюмінію (гідроксихлорид алюмінію).
Оголошення про проведення процедури закупівлі містить документ «ТД 2431.docx», що затверджено рішенням Уповноваженої особи за організацію та проведення процедур закупівель ПрАТ «АК «Київводоканал» протокол від 29 жовтня 2024 р.
Очікувана вартість закупівлі становить 101 497 192,50 гривень з ПДВ.
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 18348-р/пк-пз від 13.11.2024 за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю «ГІДРОХІМ» (Код ЄДРПОУ:44322406) від 01 листопада 2024 № UA-2024-10-29-014305-a.b1 зобов’язано ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ «КИЇВВОДОКАНАЛ» (Код ЄДРПОУ:03327664) внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - " ДК 021:2015: 24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини, 24312123-2 Поліхлорид алюмінію (гідроксихлорид алюмінію)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-10-29-014305-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.
28 листопада 2024 року Замовником опубліковано зміни до тендерної документації та викладено тендерну документацію в новій редакції.
Вважаємо, що Замовник не усунув порушення зазначені в мотивувальній частині рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 18348-р/пк-пз від 13.11.2024.
Пунктом 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей.
Відповідно до п. 28. Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Статтею 5 Закону встановлено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Частиною 4 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
При цьому, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачено законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (ч.3 ст. 22 Закону).
Товариство з обмеженою відповідальністю «НЕО-ХІМ» виявило бажання прийняти участь у даній закупівлі, однак, ознайомившись зі змістом тендерної документації Замовника, вважає, що вимоги тендерної документації до потенційних учасників, яким є і скаржник, є дискримінаційними та такими, які штучно обмежують конкуренцію, а тому фактично позбавляють можливості Скаржника прийняти участь, та фактично бути обраним переможцем в даній закупівлі, та порушують наші права як потенційного учасника.
Вважаємо, що вимоги встановлені Замовником в тендерній документації порушують права ТОВ «НЕО-ХІМ» та унеможливлюють його участь у даній закупівлі, оскільки містять вимоги що не передбачені діючим законодавством України та штучно обмежують конкуренцію.
1. Стара редакція п. 2 Додатку 5 тендерної документації:
Учасник надає у складі тендерної пропозиції супроводжувальні документи на товар:
- копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на Товар щодо можливості його застосування для очистки води господарсько-питного призначення або у зв’язку з втратою чинності Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» з 01 жовтня 2023 року копія висновку наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність Товару санітарному законодавству, виданого установою, уповноваженою на проведення санітарно-епідеміологічної експертизи та/або протоколу/звіту санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність Товару санітарному законодавству, виданого установою, уповноваженою на проведення санітарно-епідеміологічної експертизи, яким підтверджується сфера застосування або використання або реалізації товару для очистки води господарсько-питного призначення.
Нова редакція п. 2 Додатку 5 тендерної документації:
Учасник надає у складі тендерної пропозиції супроводжувальні документи на товар:
-копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на Товар щодо можливості його застосування для очистки води господарсько-питного призначення або у зв’язку з втратою чинності Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» з 01 жовтня 2023 року копія висновку наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність Товару санітарному законодавству, виданого установою, уповноваженою на проведення санітарно-епідеміологічної експертизи та/або протоколу/звіту санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність Товару санітарному законодавству, виданого установою, уповноваженою на проведення санітарно-епідеміологічної експертизи, яким підтверджується сфера застосування або використання або реалізації товару для очистки води господарсько-питного призначення.
В п. 1.2 Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 18348-р/пк-пз від 13.11.2024 зазначено:
«Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції. Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які нададуть копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на Товар щодо можливості його застосування для очистки води господарськопитного призначення або у зв’язку з втратою чинності Закону України "Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення" з 01 жовтня 2023 року копія висновку наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність Товару санітарному законодавству, виданого установою, уповноваженою на проведення санітарноепідеміологічної експертизи та/або протоколу/звіту санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність Товару санітарному законодавству, виданого установою, уповноваженою на проведення санітарно-епідеміологічної експертизи, яким підтверджується сфера застосування або використання або реалізації товару для очистки води господарськопитного призначення, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника».
Частиною 22 статті 18 Закону визначено, що рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
В електронній системі закупівель відсутні інформація про те, що Замовником оскаржено дане рішення до суду, а тому підлягає виконанню.
Таким чином, вважаємо, що Замовник не виконав рішення органу оскарження в цій частині.
Скаржник має можливість запропоновувати товар, який відповідає технічним характеристикам по закупівлі, однак не має висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи та висновку наукової санітарно-епідеміологічної експертизи, та не має можливості їх отримати, окільки висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи вже не видається державними органами. І тому зазначені вище умови тендерної документації щодо надання непередбаченого законодавством документу є дискримінаційними по відношенню до нашого підприємства, оскільки їх відсутність стане підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НЕО-ХІМ».
Наявність зазначених вимог свідчить про необхідність встановлення даної вимоги в такій редакції, виходячи з наявності чи відсутності такого документа, тим паче з таким формулюванням у бажаного замовнику Учасника, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників.
Частиною 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Щодо висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Зазначена вимога не відповідає вимогам чинного законодавства України виходячи з наступного.
01.10.2023 р. було введено в дію Закон України «Про систему громадського здоров’я».
Відповідно до п. 2 Розділу "IX. Прикінцеві та перехідні положення" зазначеного закону втратив чинність Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», яким було встановлено обов’язковість наявності Висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Крім того, згідно з пп. 30 п. 3 Розділу "IX. Прикінцеві та перехідні положення" Закону України «Про систему громадського здоров’я» з Переліку документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності, затвердженому Законом України "Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності", були виключені п.п. 7, 8, 9, якими висновки Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на документацію, техніку, продукцію, речовини, матеріали, небезпечні фактори тощо визначалися обов'язковим дозвільним документом для їх використання.
Отже з втратою чинності Законом України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» та внесення змін до Переліку документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності, затвердженому Законом України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», такий документ як Висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи, фактично є таким, наявність якого у суб’єкта господарювання не передбачена вимогами чинного законодавства.
Порядок отримання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи також скасовано.
За таких умов, вимога документації в цій частині суперечить положенням чинного законодавства, що не дає можливості учасникам належним чином підготувати свої пропозиції.
Щодо копії висновку наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність Товару санітарному законодавству
Частиною другої статті 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до Положення про Міністерство охорони здоров’я України, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2015 № 267, МОЗ є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я.
МОЗ є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я, а також захисту населення від інфекційних хвороб, протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу та іншим соціально небезпечним захворюванням, попередження та профілактики неінфекційних захворювань, забезпечує формування та реалізує державну політику у сферах епідеміологічного нагляду (спостереження), імунопрофілактики, промоції здорового способу життя, відповідального ставлення до свого здоров’я та запобігання факторам ризику, попередження та зниження рівня вживання тютюнових виробів і їх шкідливого впливу на здоров’я населення, безпеки харчових продуктів, регламентації факторів середовища життєдіяльності населення, гігієнічної регламентації небезпечних факторів, створення національної системи крові, управління системою якості щодо безпеки крові, біологічної безпеки та біологічного захисту, боротьби із стійкістю до протимікробних препаратів, реагування на небезпеки для здоров’я та надзвичайні стани в сфері охорони здоров’я, а також забезпечення формування державної політики у сферах санітарного та епідемічного благополуччя населення.
Законом України «Про систему громадського здоров’я», іншими актами санітарного законодавство не передбачено такої форми документу як «висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству».
Порядок отримання висновку наукової державної санітарно-епідеміологічної експертизи також відсутній.
За таких умов, вимога документації в цій частині суперечить положенням чинного законодавства, що не дає можливості учасникам належним чином підготувати свої пропозиції.
Виходячи з наведеного, взяти участь у закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які нададуть копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на Товар щодо можливості його застосування для очистки води господарськопитного призначення або у зв’язку з втратою чинності Закону України "Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення" з 01 жовтня 2023 року копія висновку наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність Товару санітарному законодавству, виданого установою, уповноваженою на проведення санітарноепідеміологічної експертизи та/або протоколу/звіту санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність Товару санітарному законодавству, виданого установою, уповноваженою на проведення санітарно-епідеміологічної експертизи, яким підтверджується сфера застосування або використання або реалізації товару для очистки води господарськопитного призначення, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
На підставі викладеного вважаємо, що Замовником штучно обмежено коло потенційних учасників закупівлі, в тому числі Скаржника, та застосовано дискримінаційні метод формування тендерної документації, та необґрунтовано необхідність наявності вищевказаних вимог в тендерній документації. Вимоги Замовника не сприяють добросовісній конкуренції серед учасників, зокрема Скаржника, та ставлять їх у нерівне становище.
Вважаємо, що вимоги встановлені в тендерній документації порушують права ТОВ «НЕО-ХІМ» та унеможливлюють його участь в закупівлі, а в результаті позбавляють можливості бути обраним переможцем.
Згідно з пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей, а частиною 4 статті 22 Закону передбачено «тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників».
Враховуючи наведене, Скаржник вважає, що умови тендерної документації мають бути змінені з метою усунення названих дискримінаційних вимог та узгодження вимог замовника з приписами Особливостей та Закону.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
2. Зобов'язати Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал» з метою усунення порушень законодавства з питань публічних закупівель, внести зміни до тендерної документації по закупівлі: UA-2024-10-29-014305-a (ДК 021:2015: 24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини, 24312123-2 Поліхлорид алюмінію (гідроксихлорид алюмінію) на підставах, наведених в описовій частині цієї скарги.
Автор:
45227529, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕО-ХІМ"
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Україна, 49000, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вул.Володимира Великого князя, будинок 18, офіс 401
ДК 021:2015: 24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини, 24312123-2 Поліхлорид алюмінію (гідроксихлорид алюмінію)
Звернення:
За тендером : ДК 021:2015: 24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини, 24312123-2 Поліхлорид алюмінію (гідроксихлорид алюмінію)
Тема:
Щодо вимог документації
Зміст:
Шановний Замовник! Просимо Вас виключити вимогу про надання учасниками копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на Товар або копії висновку наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність Товару санітарному законодавству, оскільки, такі документи не передбачені в чинному законодавстві
Дата оприлюднення звернення:
30.10.2024 15:52
Шановний Учаснику! Під час розробки та затвердження тендерної документації на закупівлю «ДК 021:2015: 24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини, 24312123-2 Поліхлорид алюмінію (гідроксихлорид алюмінію)» Замовником враховано всі умови, як для Учасників, що мають діючі висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на Товар, так і для Учасників, що мають (можуть отримати) копію висновку наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність Товару санітарному законодавству, виданого установою, уповноваженою на проведення санітарно-епідеміологічної експертизи та/або протокол/звіт санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність Товару санітарному законодавству, виданого установою, уповноваженою на проведення санітарно-епідеміологічної експертизи у зв’язку з втратою чинності Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» з 01 жовтня 2023 року та з урахування Державних санітарних норм та правил «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною» (ДСанПіН 2.2.4-171-10), якими керується товариство у своїй діяльності. При цьому відповідно до п. 3.11. ДСанПіН 2.2.4-171-10 - у сфері питного водопостачання населення можуть використовуватись матеріали, речовини та сполуки (коагулянти, флокулянти, реагенти для знезараження, консерванти, ємкості, тара, засоби закупорювання, мийні та дезінфекційні засоби, обладнання, устаткування, будівельні матеріали тощо), дозволені центральним органом виконавчої влади у сфері забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення для застосування у цій сфері. Отже, тендерна документація розроблена Замовником з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином Замовником дотримано вимоги законодавства у сфері публічних закупівель у повному обсязі з урахуванням специфіки предмету закупівлі та його сфери використання, у зв’язку з чим тендерна документація не потребує внесення змін в цій частині.
Дата оприлюднення відповіді:
01.11.2024 14:58
Звернення:
За тендером : ДК 021:2015: 24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини, 24312123-2 Поліхлорид алюмінію (гідроксихлорид алюмінію)
Тема:
Проведення випробувань
Зміст:
Просимо Вас надати електрону пошту та/або номер телефону, куди звернутись із запитом на проведення досліджень пробного коагулювання коагулянту для виконання вимог тендерної документації. Електронна пошта вказана на сторінці закупівлі не є актуальною. Просимо надати всю необхідну інформацію. Дякую
Дата оприлюднення звернення:
31.10.2024 14:00
Шановний Учасник! Відповідно до Додатку 5 тендерної документації передбачено, що Учасник надає протоколи та/або звіти про проведення досліду пробного коагулювання не раніше 2021 року з доведенням якості води до вимог Державних санітарних норм та правил «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною» (ДСанПіН 2.2.4-171-10), затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 12.05.2010 № 400) затверджені ПрАТ «АК «Київводоканал» . Для проведення дослідів пробного коагулювання з оцінки ефективності зразку коагулянту Вам необхідно звернутися із запитом до голови правління – генерального директора ПрАТ «АК «Київводоканал». Вся необхідна інформацію щодо контактних даних для оформлення запиту відображена на офіційному сайті ПрАТ «АК «Київводоканал».
Дата оприлюднення відповіді:
01.11.2024 14:40
Звернення:
За тендером : ДК 021:2015: 24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини, 24312123-2 Поліхлорид алюмінію (гідроксихлорид алюмінію)
Тема:
Щодо графіку поставок
Зміст:
Просимо надати орієнтовний графік поставок товару за процедурою закупівлі
Дата оприлюднення звернення:
01.11.2024 09:39
Згідно з Додатком 10 тендерної документації поставки коагулянту здійснюються відповідно до щомісячного графіку поставок. Запланований графік поставок гідроксихлориду алюмінію на листопад 2024 року надається: 05.11.2024 – 88т; 07.11.2024 – 44т; 11.11.2024 – 88т; 13.11.2024 – 44т; 15.11.2024 – 88т; 18.11.2024 – 44т; 20.11.2024 – 88т; 22.11.2024 – 44т; 26.11.2024 – 88т; 28.11.2024 – 44т.
Поставки реагентів на наступний місяць розраховуються до 20 числа поточного місяця, тому графік поставок гідроксихлориду алюмінію в грудні буде надано 20 листопада 2024 року.
Дата оприлюднення відповіді:
04.11.2024 15:55
Звернення:
За тендером : ДК 021:2015: 24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини, 24312123-2 Поліхлорид алюмінію (гідроксихлорид алюмінію)
Тема:
Проведення випробувань
Зміст:
Офіційни сайт ПрАТ "АК "Кииївводоканал" не працював, зараз запрацював і там лише 1 електронна адреса [email protected]. МИ можемо звернутись на цю адресу з запитом про проведення випробувань?
Дата оприлюднення звернення:
01.11.2024 16:35
Так, Вам необхідно звернутися із запитом до голови правління – генерального директора ПрАТ «АК «Київводоканал» на вказану електронну адресу на офіційному сайті ПрАТ «АК «Київводоканал».
Дата оприлюднення відповіді:
04.11.2024 15:04
Звернення:
За тендером : ДК 021:2015: 24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини, 24312123-2 Поліхлорид алюмінію (гідроксихлорид алюмінію)
Тема:
Гарантийній лист
Зміст:
Шановний замовник, додаток 5 містить вимогу: - гарантійний лист Учасника про можливість поставки реагенту гідроксихлориду алюмінію у грудні 2024 року згідно фактичного замовлення на листопад, грудень 2024, а саме: - Деснянська водопровідна станція складає – 1144 тон; - Дніпровська водопровідна станція складає – 528 тон. Просимо внести зміни оскільки лиспопад закінчився і надання гарантійного листа в такому формулюванні не можливе.
Дата оприлюднення звернення:
29.11.2024 18:28
Шановний Учаснику! В додатку 5 тендерної документації Замовником зазначено, що "Учасник надає у складі тендерної пропозиції супроводжувальні документи на товар: - гарантійний лист Учасника про можливість поставки реагенту гідроксихлориду алюмінію у грудні 2024 року згідно фактичного замовлення на листопад, грудень 2024, а саме: - Деснянська водопровідна станція складає – 1144 тон;-Дніпровська водопровідна станція складає – 528 тон.", зі змісту якого чітко видно, що гарантійний лист з поставки реагенту у грудні 2024 року. При цьому у Замовника не відпала фактична потреба у забезпечення ПрАТ «АК «Київводоканал» реагентом у зазначених в тендерній документації обсягах. Отже, тендерна документація не потребує внесення змін в цій частині.
Дата оприлюднення відповіді:
02.12.2024 14:21
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
101 497 192.5
грн.
Період подання пропозицій
до
03.12.2024 17:00
Замовник:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "КИЇВВОДОКАНАЛ"