Звернення:
За тендером : Гусеничний бульдозер ДК 021:2015 код «43210000-8» - «Машини для земляних робіт» («43211000-5» - «Бульдозери»)
Тема:
ЩОДО ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ
Зміст:
Шановний Замовник! ДУЖЕ ДИВНА ВИМОГА: довідку в довільній формі стосовно наявності мережі сервісних центрів з обслуговування товару, що пропонується учасником, на території України, в тому числі обов’язкова наявність сервісного центру в Волинській або Львівській області, з обов’язковим зазначенням назви, адреси та контактних телефонів цілодобової гарячої лінії такого центру (центрів) а також кольорових фото центру (центрів), зазначених у даній довідці. ПО ПЕРШЕ -наявність сервісного центру в Волинській або Львівській області -ДИСКРИМІНАЦІЙНА ВИМОГА !!! ПО ДРУГЕ - кольорові фото центру (центрів) - ВИ ЗАКУПОВУЄТЕ ЦЕНТРИ? ЧОМУ У ВАС НЕМАЄ ВИМОГ ЩОДО КОЛЬОРОВИХ ФОТО БУЛЬДОЗЕРА ТА ІДЕНТИФІКАЦІЙНИХ ТАБЛИЧОК З БУЛЬДОЗЕРА !!!! ВАМ ЦЕ НЕ ПОТРІБНО? ЧОМУ?
Дата оприлюднення звернення:
30.10.2024 14:21
Гарантійне обслуговування є істотною умовою Договору, а також забезпечено законодавством.
Законом України «Про публічні закупівлі» пунктом 6 частини 1 статті 1 визначено:
«договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару».
Статтею 41 Закону України «Про публічні закупівлі» унормовано:
Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Таким чином основою для складання проекту Договору про закупівлю є спеціальний вид договорів, що за своїми ознаками найбільш відповідає видам договорів у господарському законодавстві.
При здійсненні закупівлі такого товару як гусеничний бульдозер таким спеціальним видом договору є «Договір поставки».
Статтею 193 Господарського кодексу України встановлено обов’язок суб’єктів господарювання та інших учасників господарських відносин виконувати господарські зобов’язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору, а за відсутності конкретних вимог щодо виконання зобов’язання відповідно до вимог, що у певних умовах звичайно ставляться, до виконання господарських договорів застосовуються відповідні положення Цивільного кодексу України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом. Кожна сторона повинна вжити усіх заходів, необхідних для належного виконання нею зобов’язання, враховуючи інтереси другої сторони та забезпечення загальногосподарського інтересу.
Стаття 526 Цивільного кодексу України передбачає, що зобов’язання має виконуватись належним чином відповідно до умов договору та вимог ЦК України, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться.
Згідно статті 712 Цивільного кодексу України, яка кореспондується з частиною 1 статті 265 Господарського кодексу України, за договором поставки продавець (постачальник), який здійснює підприємницьку діяльність, зобов'язується передати у встановлений строк (строки) товар у власність покупця для використання його у підприємницькій діяльності або в інших цілях, не пов'язаних з особистим, сімейним, домашнім або іншим подібним використанням, а покупець зобов'язується прийняти товар і сплатити за нього певну грошову суму.
Статтею 266 Господарського кодексу України унормовано:
«1. Предметом поставки є визначені родовими ознаками продукція, вироби з найменуванням, зазначеним у документації до зразків (еталонів), прейскурантах чи товарознавчих довідниках. Предметом поставки можуть бути також продукція, вироби, визначені індивідуальними ознаками.
2. Загальна кількість товарів, що підлягають поставці, їх часткове співвідношення (асортимент, сортамент, номенклатура) за сортами, групами, підгрупами, видами, марками, типами, розмірами визначаються специфікацією за згодою сторін, якщо інше не передбачено законом».
Статтею 268 Господарського кодексу України надано право Замовнику встановити за Договором форму та спосіб гарантування та перевірки якості товару:
«1. Якість товарів, що поставляються, повинна відповідати стандартам, технічним умовам (у разі наявності), іншій технічній документації, яка встановлює вимоги до їх якості, або зразкам (еталонам), якщо сторони не визначать у договорі більш високі вимоги до якості товарів.
2. Номери та індекси стандартів, технічних умов (у разі наявності) або іншої документації про якість товарів зазначаються в договорі. Якщо вказану документацію не опубліковано у загальнодоступних виданнях, її копії повинні додаватися постачальником до примірника договору покупця на його вимогу.
3. У разі відсутності в договорі умов щодо якості товарів остання визначається відповідно до мети договору або до звичайного рівня якості для предмета договору чи загальних критеріїв якості.
4. Постачальник повинен засвідчити якість товарів, що поставляються, належним товаросупровідним документом, який надсилається разом з товаром, якщо інше не передбачено в договорі.
5. У разі поставки товарів більш низької якості, ніж вимагається стандартом, технічними умовами (у разі наявності) чи зразком (еталоном), покупець має право відмовитися від прийняття і оплати товарів, а якщо товари уже оплачені покупцем, - вимагати повернення сплаченої суми.
6. У разі якщо недоліки поставлених товарів можуть бути усунені без повернення їх постачальнику, покупець має право вимагати від постачальника усунення недоліків у місцезнаходженні товарів або усунути їх своїми засобами за рахунок постачальника.
7. Якщо поставлені товари відповідають стандартам або технічним умовам (у разі наявності), але виявляться більш низького сорту, ніж було зумовлено, покупець має право прийняти товари з оплатою за ціною, встановленою для товарів відповідного сорту, або відмовитися від прийняття і оплати поставлених товарів.
8. У разі якщо покупець (одержувач) відмовився від прийняття товарів, які не відповідають за якістю стандартам, технічним умовам (у разі наявності), зразкам (еталонам) або умовам договору, постачальник (виробник) зобов'язаний розпорядитися товарами у десятиденний строк, а щодо товарів, які швидко псуються, - протягом 24 годин з моменту одержання повідомлення покупця (одержувача) про відмову від товарів. Якщо постачальник (виробник) у зазначений строк не розпорядиться товарами, покупець (одержувач) має право реалізувати їх на місці або повернути виробникові. Товари, що швидко псуються, підлягають в усіх випадках реалізації на місці.».
Аналогічно статтею 269 Господарського кодексу України закріплено право Замовника на Гарантії якості товарів. Претензії у зв'язку з недоліками поставлених товарів.
Таким чином Ваші претензії є надуманими та такими, що спростовуються діючим законодавством.
Однак, Скаржник не довів в чому саме порушено його право на участь та чому він не має можливості в передбаченому порядку оформити відповідні документи.
Не надаючи доказів, оскарження вказаної вимоги ґрунтується на конкретних не можливостях Скаржника виконати умови закупівлі, а на припущеннях та небажанні прикласти зусилля для належної підготовки до тендеру.
Саме тому, вважаємо, що Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконання вимоги за тендерною документацією саме в тій редакції, яка сформована Замовником закупівлі.
Також Вами не визначено, який товар ж кращим і який товар Вами запропоновано.
Дата оприлюднення відповіді:
01.11.2024 10:30