Показати схожі тендери

Закупівля Гусеничний бульдозер ДК 021:2015 код «43210000-8» - «Машини для земляних робіт» («43211000-5» - «Бульдозери») від Ратнівське виробниче управління житловокомунального господарства.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-10-29-010653-a
Id Tender 50644921c11c4d1f9eac1b6d6e501ce6
План UA-P-2024-10-29-012233-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 29.10.2024 15:19
Остання зміна 25.11.2024 12:04
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
6 077 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
30 385 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.10.2024 15:02 до 10.11.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 29.10.2024 15:02
до 07.11.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.10.2024 15:02
до 07.11.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.11.2024 13:38
до 13.11.2024 16:19
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.11.2024 16:15
до 19.11.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 13.11.2024 16:19
до 25.11.2024 12:04
Період уточнень
з 29.10.2024 15:02 до 07.11.2024 00:00
Період оскарження
з 29.10.2024 15:02 до 07.11.2024 00:00
Період кваліфікації
з 11.11.2024 13:38 до 13.11.2024 16:19
Період кваліфікації
з 11.11.2024 13:38 до 13.11.2024 16:19
Основні параметри
Гусеничний бульдозер ДК 021:2015 код «43210000-8» - «Машини для земляних робіт» («43211000-5» - «Бульдозери»)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
6 077 000 грн.
Гусеничний бульдозер ДК 021:2015 код «43210000-8» - «Машини для земляних робіт» («43211000-5» - «Бульдозери»)
Назва предмета закупівлі
Гусеничний бульдозер ДК 021:2015 код «43210000-8» - «Машини для земляних робіт» («43211000-5» - «Бульдозери»)
Очікувана вартість
6 077 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
30385,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
11.11.2024 13:15
Закінчення аукціону
11.11.2024 13:38
Позиція
Опис предмета закупівлі
Гусеничний бульдозер ДК 021:2015 код «43210000-8» - «Машини для земляних робіт» («43211000-5» - «Бульдозери»)
Код ДК 021:2015
43211000-5 - Бульдозери
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
44101, Україна, Волинська область, с-ще Ратне, вул. Нова, 94
Дата постачання по
28.02.2025 15:07
1. Створення передумов для сталого розвитку та модернізації
вітчизняної промисловості
Має надати підтвердження по критерію Учасник
Чого стосується критерій Номенклатура
Група вимог
За наявності складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, підтверджується, що
Вимога
Ступінь локалізації виробництва товару, що є предметом закупівлі, перевищує або дорівнює ступеню локалізації виробництва, встановленому на відповідний рік
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
29.10.2024 15:02
Значення, яке очікується
мін. 20,0
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 3 банківські днів
Розмір оплати: 20,0 %
Опис:
Покупець зобов’язаний здійснити авансовий платіж на підставі виставленого Постачальником рахунку-фактури у розмірі не менше 20 % (двадцять відсотків) від загальної вартості Товару, вказаної у Специфікації, протягом 3 (трьох) банківських днів з дня отримання від Постачальника рахунку-фактури.
Порядковий номер: 1
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 80,0 %
Опис:
Покупець зобов’язаний здійснити остаточний платіж на підставі виставленого Постачальником рахунку-фактури у розмірі 80 % (вісімдесят відсотків) від загальної вартості Товару, вказаної у Специфікації, протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дня отримання Покупцем Товару, що підтверджується видатковою накладною. При цьому, фінансування закупівлі здійснюється в межах реально затверджених видатків Замовника на дану потребу. На 2024 рік платіжні (бюджетні) зобов’язання виникають щодо оплати частини предмета закупівлі в межах доведеної суми (у межах кошторисних призначень). Оплата залишку предмета закупівлі відбувається виключно за наявності коштів згідно з кошторисом (планом використання бюджетних коштів) при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань), в тому числі із залученням кредитних коштів, з урахуванням листа інформаційного характеру Мінекономрозвитку України «Щодо планування закупівель» від 14.09.2016 №3302-06/29640-06.
Порядковий номер: 2
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Передача Постачальником Товару здійснюється уповноваженому представнику Покупця протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня здійснення Замовником авансового платежу в розмірі 20 % від загальної вартості Товару, вказаної у Специфікації та отримання письмової або відправленої з електронної адреси Покупця заявки, за умови надання останнім належним чином оформленої довіреності на отримання товарно-матеріальних цінностей, але не пізніше ніж до 28.02.2025 року.
Порядковий номер: 3
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "АК "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ"
Пропозиція:
6 072 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ"
Пропозиція:
5 867 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 11.11.2024 13:15
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
05.11.2024 12:34
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Марець Олександр Григорович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380336621407
Факс
+380336621407
Замовник
ЄДРПОУ
03339153
Повна назва
Ратнівське виробниче управління житловокомунального господарства
Поштовий індекс
44101
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
смт Ратне
Адреса
вул. Нова, 94
Кваліфікація
Лот № 1 Гусеничний бульдозер ДК 021:2015 код «43210000-8» - «Машини для земляних робіт» («43211000-5» - «Бульдозери»)
Період вимог/скарг з 13.11.2024 16:15 по 19.11.2024 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.11.2024 13:38 по 19.11.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей (підстава - абзац 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей).
Документи кваліфікації
13.11.2024 16:15
Повідомлення про рішення
13.11.2024 16:13
Пропозиція, що перемогла
11.11.2024 13:38
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.10.2024 15:02
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.10.2024 15:02
Період вимог/скарг з 13.11.2024 16:19 по 19.11.2024 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.11.2024 16:15 по 21.11.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.11.2024 16:19
Довідка НАЗК
13.11.2024 16:19
Повідомлення про рішення
13.11.2024 16:17
-
13.11.2024 16:15
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2024-10-29-010653-a-c1
Підписаний і діє
Номер
360
6 072 000 грн.
5 060 000 грн.
З ПДВ
Підписано
22.11.2024
Строк дії договору з
22.11.2024
по
28.02.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Гусеничний бульдозер SEM, модель 816D
Номенклатура
Гусеничний бульдозер SEM, модель 816D
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 28 лютого 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Ратнівське виробниче управління житловокомунального господарства
Повна назва
Ратнівське виробниче управління житловокомунального господарства
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03339153

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "АК "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ"
Повна назва
ТОВ "АК "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41195771

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
25.11.2024 12:03
Повідомлення про договір
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-12-10-000028
Дата створення проекту
10.12.2024 10:52
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
10.12.2024 11:52
Дата публікації висновку про результати
19.12.2024 16:56
Дата завершення усунення порушень
25.12.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
01.01.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 036-53-96
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913671
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Луцьк
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 987-41-20
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913671
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Луцьк
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 09.12.2024 № 55-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 09.12.2024 № 55-з Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-10-29-010653-a від 29.10.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Дані автоматичних індикаторів ризиків
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
09.12.2024 00:00
Документи рішення
10.12.2024 11:52
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 19 грудня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Ратнівського виробничого управління житлово-комунального господарства (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 29.10.2024 б/н із змінами від 05.11.2024 (далі – тендерна документація), тендерні пропозиції товариство з обмеженою відповідальністю з іноземними інвестиціями «ЮРОМАШ» та ТОВ «АК «ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ», протоколи уповноваженої особи від 12.11.2024 № 10, від 13.11.2024 № 11, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 13.11.2024; договір про закупівлю від 22.11.2024 № 360 на суму 6 072 000,00 грн, укладений з ТОВ «АК «ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ», Додаткова угода №1 від 12.12.2024, пояснення Замовника від 11.12.2024, надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 16.12.2024.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
19.12.2024 00:00
Дата публікації
19.12.2024 16:56
Документи висновку
19.12.2024 16:56
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Гусеничний бульдозер ДК 021:2015 код «43210000-8» - «Машини для земляних робіт» («43211000-5» - «Бульдозери»)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-29-010653-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі і визначено його технічні та якісні характеристики? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
11.12.2024 17:28
Орган перевірки
17.12.2024 00:00
Документи повідомлення
11.12.2024 17:29
-
Відповідь
Пояснення щодо моніторингу закупівлі товару за предметом: Гусеничний бульдозер (код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 – 43210000-8: Машини для земляних робіт)
Інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: (UA-2024-10-29-010653-a). Ратнівське виробниче управління житлово-комунального господарства (далі – Замовник) розглянув запит про надання пояснень управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, який надійшов у процесі проведення моніторингу закупівлі товару за предметом: Гусеничний бульдозер (код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 – 43210000-8: Машини для земляних робіт). Проаналізувавши інформацію, наведену у запиті, Замовник надає наступні пояснення, стосовно питань, зазначених у запиті. 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі і визначено його технічні та якісні характеристики? Відкриті торги по предмету закупівлі Замовником товару: Гусеничний бульдозер (код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 – 43210000-8: Машини для земляних робіт), ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-29-010653-a, проведені відповідно до пункту 37 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами та з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі - Особливості) зі змінами. Очікувана вартість предмета закупівлі становить 6 077 000,00 грн (шість мільйонів сімдесят сім тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом потреби в забезпеченні Замовника необхідним товаром для виконання своїх господарських завдань та статутних цілей. Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товару методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, а також моніторингом динаміки цін на вказаний товар через систему закупівель Prozorro за посланням https://prozorro.gov.ua/. При цьому розрахунок очікуваної вартості проводився згідно з аналізом цін постачальників комунальної техніки, що оприлюднена ними на власних веб-сайтах: https://aleanda.com/; https://machineryline.ua/; https://car.prom.ua/; https://auto.ria.com/; https://www.olx.ua/; https://zeppelin.ua/; https://hydromarket.com.ua/ та ряду інших на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі. До ціни товару включена вартість товару, закупованого постачальником на ринку, послуги з навантаження/розвантаження товару, доставка власним або орендованим автотранспортом до місць Замовника, торгова націнка постачальника та всі визначені законодавством податки та збори. Закупівля даного товару обумовлена аналізом здійснених закупівель аналогічного товару бюджетними установами у 2023-2024 роках. В підтвердження надаємо посилання на ряд закупівель, що відбулись у 2023-2024 роках по предмету «код 43210000-8 Машини для земляних робіт» https://prozorro.gov.ua/uk/search/tender?tender.start=2023-01-01&tender.end=2024-10-01&cpv=43210000-8. Варто зазначити, що чинним законодавством не визначено перелік органів, які уповноважені надавати офіційну інформацію щодо вартості товарів, робіт і послуг та переліку документів, якими замовник має послуговуватись під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Замовник самостійно визначає очікувану вартість предмета закупівлі, зважаючи на його специфіку, з дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з якими закупівлі здійснюють за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Обґрунтування технічних та якісних характеристик товару наведено у додатку 4 тендерної документації. Кількісною характеристикою предмета закупівлі є одиниця товару. Обсяг, необхідний для забезпечення діяльності та власних потреб замовника становить 1 штуку. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі включає показники, які Замовником встановлені аналізом порівняння характеристик товарів на офіційних веб-сайтах виробників або постачальників аналогічних товарів з проекцією на наявні розміри загальної площі території громади, яку необхідно обслуговувати. Це, зокрема, показники ефективності та потужності товару, з врахуванням реальної функціональної придатності товару забезпечити виконання поставлених завдань. Постачальник забезпечує передпродажну підготовку, введення техніки в експлуатацію та навчання працівників Замовника, дані послуги входять у загальну вартість Товару Постачальник здійснює технічний нагляд, гарантійне та сервісне обслуговування техніки на протязі гарантійного терміну експлуатації. Замовником при здійсненні закупівлі не здійснювалось посилання на конкретну торгову марку товару, або виробника, або країну походження тощо, що свідчить про рівні можливості учасників закупівлі запропонувати товар згідно з технічними характеристиками, визначеними Замовником закупівлі. З огляду на вказане Замовником не створювались перешкоди для учасників ринку запропонувати відповідний товар, свідченням чого є відсутність скарг, що подані до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель на предмет встановлення дискримінаційних вимог тендерної документації або вимог до товару чи учасників закупівлі. Замовником і Постачальником враховано вимоги щодо наявного ступеню локалізації товару, визначеного підпунктом 2 пункту 61 Прикінцевих та перехідних положень Закону, що є предметом закупівлі, який у 2024 році дорівнює чи перевищує 20 відсотків. З огляду на вищезазначене повідомляємо про відсутність порушень при укладанні та виконанні договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів) по предмету закупівлі: Гусеничний бульдозер (код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 – 43210000-8: Машини для земляних робіт) (ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-29-010653-a). Сподіваємось на об’єктивне вивчення наданої та отриманої Вами інформації стосовно організації та проведення процедури закупівлі по предмету. Додатки: 1. Лист-роз’яснення Мінекономіки України «Щодо планування закупівель» № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020 року. 2. Наказ Мінекономіки від 18.02.2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Уповноважена особа Галина ЗУБ
Рішеня
16.12.2024 17:26
Замовник
Документи повідомлення
16.12.2024 17:26
-
16.12.2024 17:26
-
16.12.2024 17:30
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 077 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.11.2024 00:00
Замовник:
Ратнівське виробниче управління житловокомунального господарства
Контактний телефон:
+380336621407
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 077 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.11.2024 00:00
Замовник:
Ратнівське виробниче управління житловокомунального господарства
Контактний телефон:
+380336621407
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності