Показати схожі тендери

Закупівля Кондиціонери для рухомого складу, код 42510000-4 за ДК 021:2015 «Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої» від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-10-25-009633-a
Id Tender d447ccdabdea48e7a32035c7da58b2ef
План UA-P-2024-10-25-010862-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 25.10.2024 14:21
Остання зміна 03.12.2024 11:46
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 284 998 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
11 424.99 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.10.2024 14:20 до 04.11.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 25.10.2024 14:20
до 01.11.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.10.2024 14:20
до 01.11.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.11.2024 14:27
до 12.11.2024 14:33
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.11.2024 16:53
до 18.11.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 12.11.2024 14:33
до 03.12.2024 11:46
Період уточнень
з 25.10.2024 14:20 до 01.11.2024 00:00
Період оскарження
з 25.10.2024 14:20 до 01.11.2024 00:00
Період кваліфікації
з 04.11.2024 14:27 до 12.11.2024 14:33
Період кваліфікації
з 04.11.2024 14:27 до 12.11.2024 14:33
Основні параметри
Кондиціонери для рухомого складу, код 42510000-4 за ДК 021:2015 «Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої»
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 284 998 грн.
Кондиціонери для рухомого складу, код 42510000-4 за ДК 021:2015 «Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої»
Назва предмета закупівлі
Кондиціонери для рухомого складу, код 42510000-4 за ДК 021:2015 «Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої»
Очікувана вартість
2 284 998 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
11424,99
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
22 800
Аукціон
Cтарт аукціону
04.11.2024 14:04
Закінчення аукціону
04.11.2024 14:27
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 3 (штуки)
Кондиціонер KLI-1D кабіни водія з одинарним блоком охолодження
Опис предмета закупівлі
Кондиціонер KLI-1D кабіни водія з одинарним блоком охолодження
Код ДК 021:2015
42512400-2 - Кондиціонери повітря для транспортних засобів
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02105, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Павла Усенка, 6
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №2 3 (штуки)
Кондиціонер салону KLI-2D з подвійним блоком охолодження
Опис предмета закупівлі
Кондиціонер салону KLI-2D з подвійним блоком охолодження
Код ДК 021:2015
42512400-2 - Кондиціонери повітря для транспортних засобів
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02105, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Павла Усенка, 6
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 (тридцять) календарних днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної на фактично поставлену окрему партію Товару.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УН КАРРО"
Пропозиція:
1 323 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МС ЮКРЕЙН"
Пропозиція:
1 942 789 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 04.11.2024 14:04
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.10.2024 14:21
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Анастасія Коновалова
Електронна пошта
Телефон
+380504536101
Замовник
ЄДРПОУ
31725604
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Поштовий індекс
04070
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Набережне Шосе, буд. 2
Кваліфікація
Лот № 1 Кондиціонери для рухомого складу, код 42510000-4 за ДК 021:2015 «Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої»
Період вимог/скарг з 06.11.2024 16:53 по 12.11.2024 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.11.2024 14:27 по 12.11.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом
Зміст
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом
Документи кваліфікації
06.11.2024 16:53
Повідомлення про рішення
06.11.2024 16:52
Звіт про оцінку
04.11.2024 14:27
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.10.2024 14:20
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.10.2024 14:20
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
04.11.2024 14:27
Надати до
06.11.2024 00:00
Період вимог/скарг з 12.11.2024 14:33 по 18.11.2024 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.11.2024 16:53 по 14.11.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.11.2024 14:34
Довідка НАЗК
12.11.2024 14:33
Повідомлення про рішення
12.11.2024 14:32
Звіт про оцінку
06.11.2024 16:53
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.10.2024 14:20
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.10.2024 14:20
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано: Інформаційну довідку (лист) довільної форми з інформацією про посадову (-их) особу (осіб) Учасника, уповноважену (-их) представляти інтереси під час проведення процедури закупівлі, а саме: підписувати документи тендерної пропозиції, підписувати договір закупівлі за результатами торгів. 1.2. У складі тендерної пропозиції Учасником не надано: Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі на підписання документів тендерної пропозиції та укладання (підписання) договору про закупівлю. 1.2.1. Не надано протокол або витяг з протоколу загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи (або подовження його повноважень тощо) або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами). 1.2.2. Не надано протокол або витяг з протоколу загальних зборів або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи щодо надання повноважень на підписання (укладення) договору або його затвердження за результатами тендеру у випадках, коли існують відповідні обмеження згідно статуту чи інших установчих документів щодо підписання (укладення) керівником договорів певного виду, затвердження укладених договорів загальними зборами (чи будь-яким іншим органом управління товариства), в тому числі по сумам (надаються виключно у випадку, якщо статутом чи іншими установчими документами передбачено певні обмеження). 1.2.3. Не надано наказ про призначення (вступ) (подовження повноважень тощо) на посаду (у разі, якщо наказ на призначення не ведеться суб’єктом господарювання – лист від Учасника із зазначенням цього). 1.3. У складі тендерної пропозиції Учасником не надано: Статут або інший установчий документ із змінами (у разі їх наявності) або код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (ів). 1.4. У складі тендерної пропозиції Учасником не надано: Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або Витяг з реєстру платників податку на додану вартість (для платників ПДВ) чи Свідоцтво платника єдиного податку або Витяг з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку). 1.5. У складі тендерної пропозиції Учасником не надано: Інформаційну довідку (лист) довільної форми, що учасник процедури закупівлі не має не виконаних своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків – протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Інформаційна довідка (лист) довільної форми з інформацією про посадову (-их) особу (осіб) Учасника, уповноважену (-их) представляти інтереси під час проведення процедури закупівлі, а саме: підписувати документи тендерної пропозиції; підписувати договір закупівлі за результатами торгів (вимога пп. 1.1 п. 1 Таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації). 2.2. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі на підписання документів тендерної пропозиції та укладання (підписання) договору про закупівлю: 2.2.1. Протокол або витяг з протоколу загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи (або подовження його повноважень тощо) або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами); 2.2.2. Протокол або витяг з протоколу загальних зборів або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи щодо надання повноважень на підписання (укладення) договору або його затвердження за результатами тендеру у випадках, коли існують відповідні обмеження згідно статуту чи інших установчих документів щодо підписання (укладення) керівником договорів певного виду, затвердження укладених договорів загальними зборами (чи будь-яким іншим органом управління товариства), в тому числі по сумам (надаються виключно у випадку, якщо статутом чи іншими установчими документами передбачено певні обмеження); 2.2.3. Наказ про призначення (вступ) (подовження повноважень тощо) на посаду (у разі, якщо наказ на призначення не ведеться суб’єктом господарювання – лист від Учасника із зазначенням цього) (вимога пп. 2.1.1, 2.1.2, 2.1.3 п. 2 Таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації). 2.3 Статут або інший установчий документ із змінами (у разі їх наявності) Вимоги до статуту: 1. Статут повинен містити відмітку державного реєстратора про проведення державної реєстрації. 2. У випадку відсутності відмітки державного реєстратора Учасник повинен надати інформацію з кодом доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (ів). 3. Якщо Учасник діє на підставі модельного статуту – надається протокол загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами), в якому зазначені відомості про провадження діяльності на основі модельного статуту (вимога п. 3 Таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації). 2.4 Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або Витяг з реєстру платників податку на додану вартість (для платників ПДВ). Свідоцтво платника єдиного податку або Витяг з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку) (вимога п.4 чи п.5 Таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації). 2.5 Інформаційна довідка (лист) довільної форми з інформацією, що учасник процедури закупівлі не має не виконаних своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків — протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому пунктів, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків (вимога п.11 Таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнені або нові документи: 3.1. Інформаційна довідка (лист) довільної форми з інформацією про посадову (-их) особу (осіб) Учасника, уповноважену (-их) представляти інтереси під час проведення процедури закупівлі, а саме: підписувати документи тендерної пропозиції; підписувати договір закупівлі за результатами торгів. 3.2. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі на підписання документів тендерної пропозиції та укладання (підписання) договору про закупівлю: 3.2.1. Протокол або витяг з протоколу загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи (або подовження його повноважень тощо) або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами); 3.2.2. Протокол або витяг з протоколу загальних зборів або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи щодо надання повноважень на підписання (укладення) договору або його затвердження за результатами тендеру у випадках, коли існують відповідні обмеження згідно статуту чи інших установчих документів щодо підписання (укладення) керівником договорів певного виду, затвердження укладених договорів загальними зборами (чи будь-яким іншим органом управління товариства), в тому числі по сумам (надаються виключно у випадку, якщо статутом чи іншими установчими документами передбачено певні обмеження); 3.2.3. Наказ про призначення (вступ) (подовження повноважень тощо) на посаду (у разі, якщо наказ на призначення не ведеться суб’єктом господарювання – лист від Учасника із зазначенням цього); 3.3. Статут або інший установчий документ із змінами (у разі їх наявності) Вимоги до статуту: 1. Статут повинен містити відмітку державного реєстратора про проведення державної реєстрації. 2. У випадку відсутності відмітки державного реєстратора Учасник повинен надати інформацію з кодом доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (ів) 3. Якщо Учасник діє на підставі модельного статуту – надається протокол загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами), в якому зазначені відомості про провадження діяльності на основі модельного статуту. 3.4. Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або Витяг з реєстру платників податку на додану вартість (для платників ПДВ). Свідоцтво платника єдиного податку або Витяг з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку). 3.5. Інформаційна довідка (лист) довільної форми з інформацією, що учасник процедури закупівлі не має не виконаних своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків — протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому пунктів, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
Створено
11.11.2024 11:13
Надати до
12.11.2024 11:13
Договір
UA-2024-10-25-009633-a-a1
Підписаний і діє
Номер
52.24-645
1 942 789 грн.
1 618 990.83 грн.
З ПДВ
Підписано
29.11.2024
Строк дії договору з
29.11.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
3 (штуки)
Кондиціонер KLI-1D кабіни водія з одинарним блоком охолодження
Номенклатура
Кондиціонер KLI-1D кабіни водія з одинарним блоком охолодження
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.
Номенклатура
3 (штуки)
Кондиціонер салону KLI-2D з подвійним блоком охолодження
Номенклатура
Кондиціонер салону KLI-2D з подвійним блоком охолодження
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31725604

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МС ЮКРЕЙН"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МС ЮКРЕЙН"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44174361

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
03.12.2024 11:46
-
03.12.2024 11:45
Підписаний договір
03.12.2024 11:45
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 284 998 грн.
Період подання пропозицій
до 04.11.2024 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Контактний телефон:
+380504536101
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 284 998 грн.
Період подання пропозицій
до 04.11.2024 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Контактний телефон:
+380504536101
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності