Показати схожі тендери

Закупівля Автомобіль вантажний підвищеної прохідності (пікап) від Військова частина А2256.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-10-24-006262-a
Id Tender ad7d8b755f094950a7186c6d71ae2de8
План UA-P-2024-10-24-007546-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 24.10.2024 12:11
Остання зміна 21.11.2024 12:56
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 750 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
13 750 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.10.2024 12:07 до 09.11.2024 12:00
Завершено
Період уточнень
з 24.10.2024 12:07
до 06.11.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.10.2024 12:07
до 06.11.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.11.2024 13:06
до 13.11.2024 14:27
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.11.2024 14:22
до 19.11.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 13.11.2024 14:27
до 21.11.2024 12:56
Період уточнень
з 24.10.2024 12:07 до 06.11.2024 00:00
Період оскарження
з 24.10.2024 12:07 до 06.11.2024 00:00
Період кваліфікації
з 11.11.2024 13:06 до 13.11.2024 14:27
Період кваліфікації
з 11.11.2024 13:06 до 13.11.2024 14:27
Основні параметри
Автомобіль вантажний підвищеної прохідності (пікап)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 750 000 грн.
Автомобіль вантажний підвищеної прохідності (пікап)
Назва предмета закупівлі
Автомобіль вантажний підвищеної прохідності (пікап)
Очікувана вартість
2 750 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
13750,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
11.11.2024 12:43
Закінчення аукціону
11.11.2024 13:06
Позиція
Опис предмета закупівлі
Автомобіль вантажний підвищеної прохідності (пікап)
Код ДК 021:2015
34130000-7 - Мототранспортні вантажні засоби
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
15.12.2024 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ"
Пропозиція:
2 526 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "АЛМАЗ МОТОР, ЛТД"
Пропозиція:
2 539 926 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 11.11.2024 12:43
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.11.2024 14:54
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сергій Любимський
Електронна пошта
Телефон
+380990988922
Замовник
ЄДРПОУ
24289637
Повна назва
Військова частина А2256
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Автомобіль вантажний підвищеної прохідності (пікап)
Період вимог/скарг з 13.11.2024 14:22 по 19.11.2024 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.11.2024 13:06 по 19.11.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
Зміст
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
Документи кваліфікації
13.11.2024 14:22
Повідомлення про рішення
11.11.2024 13:06
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.10.2024 12:07
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.10.2024 12:07
Період вимог/скарг з 13.11.2024 14:27 по 19.11.2024 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.11.2024 14:22 по 21.11.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.11.2024 14:28
Довідка НАЗК
13.11.2024 14:27
Повідомлення про рішення
13.11.2024 14:22
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2024-10-24-006262-a-b1
Підписаний і діє
Номер
21
2 539 926 грн.
2 539 926 грн.
З ПДВ
Підписано
21.11.2024
Строк дії договору з
21.11.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (штуки)
Автомобіль вантажний підвищеної прохідності (пікап)
Номенклатура
Автомобіль вантажний підвищеної прохідності (пікап)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 15 грудня 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Військова частина А2256
Повна назва
Військова частина А2256
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
24289637

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "АЛМАЗ МОТОР, ЛТД"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "АЛМАЗ МОТОР, ЛТД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
23946642

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
21.11.2024 12:56
-
21.11.2024 11:36
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-01-24-000014
Дата створення проекту
24.01.2025 13:58
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
27.01.2025 09:34
Дата публікації висновку про результати
17.02.2025 13:49
Дата завершення усунення порушень
04.03.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
18.02.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 428-22-88
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127366
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Маріуполь
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 932-39-10
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127366
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Маріуполь
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 24.01.2025 № 1-з Маріуполь Про початок моніторингу закупівель На підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пункту 3,10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області(із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами) та доручення заступника голови Держаудитслужби від 21.01.2025 №003100-18/733-2025. НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник начальника управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА Додаток до наказу від 24.01.2025 № 1-з Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. Військова частина А2256 UA-2024-10-24-006262-a 24.10.2024 п.4 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
24.01.2025 00:00
Документи рішення
27.01.2025 09:34
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 14 лютого 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації із змінами вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання роз’яснень, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю із змінами та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) Військової частини А2256 (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи від 24.10.2024 № 9 із змінами, роз’яснення до процедури, реєстр пропозицій, тендерні пропозиції учасників: Товариства з обмеженою відповідальністю з іноземними інвестиціями (далі – ТОВ З ІІ « ЮРОМАШ»), Товариства з обмеженою відповідальністю ФІРМА «АЛМАЗ МОТОР, ЛТД» (далі – ТОВ ФІРМА «АЛМАЗ МОТОР, ЛТД»), протокол розкриття, протокол щодо прийняття рішення уповноважено особою від 13.11.2024 №11 про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ З ІІ « ЮРОМАШ» та про визнання переможцем ТОВ ФІРМА «АЛМАЗ МОТОР, ЛТД», повідомлення про намір укласти договір оприлюднене 13.11.2024, договір_про закупівлю від 21.11.2024 №21 на суму 2 539 926,00 грн з урахуванням ПДВ, додаткова угода №1 від 26.11.2024, повідомлення про внесення змін, відповіді замовника на запит Управління оприлюднені в електронній системі закупівель від 03.02.2025, від 04.02.2025 та від 10.02.2025. Відповідно пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Моніторингом питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне. Пунктом 4 Особливостей визначено, що у разі виконання сторонами договору про закупівлю, укладеного відповідно до пункту 10 цих особливостей, або закінчення строку дії такого договору про закупівлю за умови його виконання сторонами, або його розірвання замовник обов’язково оприлюднює звіт про виконання договору про закупівлю у строки, визначені пунктом 12 частини першої статті 10 Закону. Відповідно до вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання. Частиною дев’ятою статті 41 Закону передбачено, що у разі закінчення строку дії договору про закупівлю, виконання договору про закупівлю або його розірвання замовник обов’язково оприлюднює звіт про виконання договору про закупівлю. За результатами поведеної процедури закупівлі Замовником укладено договір про закупівлю товарів за державні кошти від 21.11.2024 №21 (далі – Договір №21) на суму 2 539 926,00 грн. з урахуванням ПДВ. Поряд з цим, умовами пункту 4.1 Договору №21 зазначено, що договір набирає чинності з дня його підписання та діє до 31.12.2024 року, або до повного виконання Сторонами забов’язань. Умовами пункту 4.2 Договору №21 передбачено, якщо у разі дострокового виконання Сторонами своїх зобов'язань за цим Договором, зобов'язання припиняється виконанням, проведеним належним чином, що підтверджується видатковою накладною, оформленою належним чином та документом, який підтверджує повний розрахунок за цим Договором. Умовами пункту 6.3 Договору №21 строк поставки: з дати укладання договору до 15 грудня 2024 року. Керуючись пунктом 5 статті 8 Закону, посадовою особою управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, відповідальною за проведення моніторингу процедури закупівель 05.02.2025 через електронну систему закупівель оприлюднено запит Замовнику, щодо стану виконання сторонами своїх зобовязань за договором №21 з наведенеми підтверджуючими документами. У наданій на запит Замовником 10.02.2025 відповіді та завантажених підтверджуючих документів, постачання товару було здійсненно постачальником 13.12.2024 року відповідно видаткової накладної №тт3531 від 13.12.2024. Згідно наданої платіжної інструкції №7 від 16.12.2024 Замовником перераховано на рахунок постачальника ТОВ ФІРМА «АЛМАЗ МОТОР, ЛТД» коштів у сумі 2 539 926,00 грн. з урахуванням ПДВ, що свідчить про повне виконання сторонами своїх зобов'язань згідно умов укладеного договору. Однак, в ході проведення моніторингу та на момент його закінчення станом на 14.02.2025 звіт про виконання договору в електронній системі закупівель замовником не оприлюднено, чим порушено норми пункту 4 Особливостей, пункту 12 частини першої статті 10 Закону та вимоги частини 9 статті 41 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами питання щодо оприлюднення інформації по закупівлю встановлено порушення пункту 4 Особливостей, пункту 12 частини першої статті 10 Закону та частини дев’ятої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації із змінами вимогам Закону та Особливостей, своєчасності надання роз’яснень, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю із змінами та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Cхідного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень в подальшому, зокрема шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо, розглянути питання щодо притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
17.02.2025 00:00
Дата публікації
17.02.2025 13:49
Документи висновку
17.02.2025 13:49
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель визначених у Висновку Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області від 17.02.2025
Дата публікації
21.02.2025 15:10
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
питання для пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару - Автомобіль вантажний підвищеної прохідності (пікап) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-24-006262-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань: 1. пояснення: яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2. інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3. Прошу зазначити КПКВ по якій отримувались бюджетні кошти. У разі отримання відповідних коштів для здійснення закупівлі за програмою UkraineFacility, також зазначити відповідну інформацію. Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
29.01.2025 09:15
Орган перевірки
04.02.2025 00:00
Документи повідомлення
29.01.2025 09:16
-
Запит
питання для пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару - Автомобіль вантажний підвищеної прохідності (пікап) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-24-006262-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань: 1. Вимогами підпункту 3 розділу ІІІ тендерної документації Замовника передбачено: якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Прошу пояснити позицію Замовника щодо розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ ФІРМА «АЛМАЗ МОТОР, ЛТД», яка містить і скановані, і електронні документи, в частині відсутності накладеного КЕП/УЕП на кожен електронний документ окремо та визнання зазначеного учасника в подальшому переможцем процедури закупівлі. 2. Вимогами додатку 5 Технічна специфікація (із змінами) до тендерної документації передбачено що, Учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати документальне підтвердження ступеня локалізації, а саме: - лист в довільній формі з посиланням на офіційний веб-сайт Уповноваженого органу з переліком товарів - із зазначенням найменування товару, назви виробника та ID товару, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва не менше 15% у поточному році. Прошу зазначити назву файлу, в якому Учасником ТОВ ФІРМА «АЛМАЗ МОТОР, ЛТД» надано відповідний лист. Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
31.01.2025 09:22
Орган перевірки
06.02.2025 00:00
Документи повідомлення
31.01.2025 09:23
-
Відповідь
На виконання запиту Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області від 29 січня 2025 року
Надання пояснень (інформації та документів) із наступних питань: 1. пояснення: яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2. інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3. Прошу зазначити КПКВ по якій отримувались бюджетні кошти. У разі отримання відповідних коштів для здійснення закупівлі за програмою UkraineFacility, також зазначити відповідну інформацію.
Рішеня
03.02.2025 15:15
Замовник
Відповідь
На виконання запиту Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області від 31 січня 2025 року
Надання пояснень (інформації та документів) із наступних питань: 1. Вимогами підпункту 3 розділу ІІІ тендерної документації Замовника передбачено: якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Прошу пояснити позицію Замовника щодо розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ ФІРМА «АЛМАЗ МОТОР, ЛТД», яка містить і скановані, і електронні документи, в частині відсутності накладеного КЕП/УЕП на кожен електронний документ окремо та визнання зазначеного учасника в подальшому переможцем процедури закупівлі. 2. Вимогами додатку 5 Технічна специфікація (із змінами) до тендерної документації передбачено що, Учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати документальне підтвердження ступеня локалізації, а саме: - лист в довільній формі з посиланням на офіційний веб-сайт Уповноваженого органу з переліком товарів - із зазначенням найменування товару, назви виробника та ID товару, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва не менше 15% у поточному році.
Рішеня
04.02.2025 14:46
Замовник
Запит
питання для пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару - Автомобіль вантажний підвищеної прохідності (пікап) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-24-006262-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань: Умовами Договору №21 від 21.11.2024 у пункті 1.4. зазначено строк (термін) поставки (передачі) товарів: не пізніше 15 грудня 2024 року, пунктом 4.1 зазначено, що договір набирає чинності з дня його підписання Сторонами та діє до 31.12.2024 року, або до повного виконання Сторонами зобов'язань. Прошу надати нформацію щодо стану виконання сторонами своїх зобовязань за договором з наведенеми через електронну систему підтверджуючими документами (актів приймання передачі товару, платіжних документів, тощо). Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
05.02.2025 12:23
Орган перевірки
11.02.2025 00:00
Документи повідомлення
05.02.2025 12:23
-
Відповідь
На виконання запиту Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області від 5 лютого 2025 року
Надання пояснень (інформації та документів) із наступних питань: Умовами Договору № 21 від 21.11.2024 у пункті 1.4. зазначено строк (термін) поставки (передачі) товарів: не пізніше 15 грудня 2024 року, пунктом 4.1 зазначено, що договір набирає чинності з дня його підписання Сторонами та діє до 31.12.2024 року, або до повного виконання Сторонами зобов'язань. Прошу надати інформацію щодо стану виконання сторонами своїх зобов’язань за договором з наведеними через електронну систему підтверджуючими документами (актів приймання передачі товару, платіжних документів, тощо).
Рішеня
10.02.2025 17:35
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 750 000 грн.
Період подання пропозицій
до 09.11.2024 12:00
Замовник:
Військова частина А2256
Контактний телефон:
+380990988922
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 750 000 грн.
Період подання пропозицій
до 09.11.2024 12:00
Замовник:
Військова частина А2256
Контактний телефон:
+380990988922
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності