Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з переобладнання автомобіля панцеровим захистом (бронювання) (ДК 021:2015 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-10-22-016023-a
Id Tender 865aa3ab6da74c22afbf929136ae3887
План UA-P-2024-10-22-020175-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 22.10.2024 18:57
Остання зміна 11.11.2024 16:58
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 100 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
51 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.10.2024 18:50 до 30.10.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 22.10.2024 18:50
до 27.10.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.10.2024 18:50
до 27.10.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.10.2024 00:01
до 31.10.2024 22:27
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 31.10.2024 22:27
до 06.11.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 31.10.2024 22:27
до 11.11.2024 16:58
Період уточнень
з 22.10.2024 18:50 до 27.10.2024 00:00
Період оскарження
з 22.10.2024 18:50 до 27.10.2024 00:00
Період кваліфікації
з 30.10.2024 00:01 до 31.10.2024 22:27
Період кваліфікації
з 30.10.2024 00:01 до 31.10.2024 22:27
Основні параметри
Послуги з переобладнання автомобіля панцеровим захистом (бронювання) (ДК 021:2015 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
5 100 000 грн.
Послуги з переобладнання автомобіля панцеровим захистом (бронювання) (ДК 021:2015 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)
Назва предмета закупівлі
Послуги з переобладнання автомобіля панцеровим захистом (бронювання) (ДК 021:2015 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)
Очікувана вартість
5 100 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
51000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з переобладнання автомобіля панцеровим захистом (бронювання)
Код ДК 021:2015
50117100-9 - Послуги з переобладнання мототранспортних засобів
Кількість
3
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до умов ТД
Дата постачання по
23.12.2024 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату за фактично надані послуги протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дня надання послуг, на підставі належним чином оформленого та підписаного повноважними особами Сторін Акту наданих послуг.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "АРМОР КАР"
Пропозиція:
5 085 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Катагонський Вадим
Електронна пошта
Телефон
+380662038355
Замовник
ЄДРПОУ
20359602
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО"
Поштовий індекс
84333
Країна
Україна
Область або регіон
Донецька область
Населений пункт
місто Краматорськ
Адреса
вулиця Академічна, буд. 11
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з переобладнання автомобіля панцеровим захистом (бронювання) (ДК 021:2015 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)
Період вимог/скарг з 31.10.2024 22:27 по 06.11.2024 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.10.2024 00:01 по 07.11.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
31.10.2024 22:27
Довідка НАЗК
31.10.2024 22:27
-
30.10.2024 00:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.10.2024 18:56
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.10.2024 18:56
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Відповідно до пп. 1.1 п. 1 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) частина 1 Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі додатка №5 до тендерної документації Замовником вимагалося надання у складі тендерної пропозиції довідки в довільній формі або за зразком № 1 наведеним нижче, що містить інформацію про підтвердження досвіду виконання аналогічного* договору (-ів), а саме: назва організації із якою укладено договір, адреса та номер телефону замовника; предмет закупівлі; номер та дата укладення договору; ціна договору; сума виконання. Учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідку щодо виконання аналогічних договорів № 87/10-2024 від 29.10.24, в якій відсутня інформація щодо адреси та номер телефону замовника організації з якою укладено аналогічний договір, предмет закупівлі; номер та дата укладення договору; ціна договору; сума виконання. Учаснику необхідно привести у відповідність інформацію, зазначену в Довідці щодо виконання аналогічних договорів № 87/10-2024 від 29.10.24 шляхом включення цих даних, або подати нову довідку відповідно до запропонованої Замовником форми. 2. Відповідно до пп. 1.3 п. 1 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) частина 1 Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі додатка №5 до тендерної документації Замовником вимагалося надання у складі тендерної пропозиції документів, що підтверджують факт виконання надання послуги – акт наданих послуг/платіжне доручення/виписка з банківського рахунка. На підтвердження цієї вимоги кваліфікаційному критерію, Учасником у складі тендерної пропозиції надано Акт № 27-09 приймання-передачі послуг з виконання робіт з дообладнання транспортного засобу (бронювання автомобіля) від 27.09.2024 по дообладнанню панцеровим захистом автомобіля Mitsubishi L200 VIN: MMCJJKL10PH006545 Р/Н АН6128РВ згідно з договором № 31 від 21 травня 2024 р. Проте даним аналогічним договором передбачалося виконати роботи з переобладнання (бронювання) 2 (двох) автомобілів Mitsubishi L200 INTENSE 2.4 TDMT типу «ПІКАП» для забезпечення безпечної евакуації населення, доставки гуманітарної допомоги на території Часовоярської міської територіальної громади, яка перебуває в зоні активних бойових дій. А відтак, Учаснику на підтвердження повного виконання аналогічного договору необхідно надати один із документів (акт наданих послуг/платіжне доручення/виписка з банківського рахунка) щодо приймання-передачі послуг з виконання робіт по дообладнанню транспортного засобу (бронювання автомобіля) на другу одиницю автомобіля відповідно до укладеного договору № 31 від 21 травня 2024 р. 3. Відповідно до пп. 1.4 п. 1 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) частина 1 Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі додатка №5 до тендерної документації Замовником вимагалося надання у складі тендерної пропозиції позитивний лист-відгук про співпрацю за договором від замовника, що вказаний в довідці. Відгук повинен мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, мати вихідний номер та дату видачі такого документа. Також містити інформацію про якість наданих послуг, дотримання термінів виконання, відсутність з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності. Інформація/документи про лист-відгук в складі тендерної пропозиції не подані, тому Учаснику необхідно протягом 24 годин виправити невідповідності в цій частині шляхом надання позитивного листа-відгука (листів-відгуків) про співпрацю за договором від замовника, що вказаний в довідці, що містить інформацію про підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (-ів). 4. Відповідно до п. 3 частина 2 Перелік інших документів, які подає учасник у складі тендерної пропозиції додатка №5 до тендерної документації Замовником вимагалося надання у складі тендерної пропозиції підтвердження згоди з проектом Договору (Додатку 4 до тендерної документації). Для підтвердження згоди з проектом Договору учасники закупівлі надають у складі тендерної пропозиції лист наступного змісту: ПИСЬМОВЕ ПОГОДЖЕННЯ УЧАСНИКА ІЗ ПРОЕКТОМ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ ЗГІДНО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ: Якщо ми будемо визначені переможцем та Вами буде прийнято рішення про намір укласти з нами Договір про закупівлю, ми зобов’язуємося підписати Договір про закупівлю, на умовах наведених в Додатку № 4 до тендерної документації не пізніше ніж через 15 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог (умов) тендерної документації та умов нашої пропозиції, але не раніше ніж через 5 днів з дати оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, попередньо сформувавши Договірну ціну, яка є невід’ємним додатком до Договору відповідно до ціни тендерної пропозиції, за результатами проведеного електронного аукціону, згідно з умовами та вимогами Додатка № 2 до тендерної документації на закупівлю та згідно з діючими нормативно-кошторисними нормами з врахуванням змін та доповнень. Учасником у складі тендерної пропозиції надано ДОВІДКУ стосовно укладання договору № 94/10-2024 від 29.10.24, що за формою і змістом не відповідає встановленим Замовником вимогам. Учаснику для виправлення невідповідності в інформації в цій частині необхідно протягом 24 годин надати у складі тендерної пропозиції лист з ПИСЬМОВим ПОГОДЖЕННЯМ УЧАСНИКА ІЗ ПРОЕКТОМ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ ЗГІДНО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ згідно зі зразком Замовника. 5. Відповідно до п. 5 частина 2 Перелік інших документів, які подає учасник у складі тендерної пропозиції додатка №5 до тендерної документації Замовником вимагалося надання у складі тендерної пропозиції надає довідку в довільній формі про те, що учасник не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом. Дана довідка відсутня у складі пропозиції Учасника, а відтак Учаснику для усунення невідповідностей в інформації/документах, що подані ним у складі тендерної пропозиції необхідно протягом 24 годин надати Довідку в довільній формі про те, що учасник не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом. 6. Відповідно до п. 1 Частина 3. Перелік документів щодо технічного завдання, які подає учасник у складі тендерної пропозиції додатка №5 до тендерної документації Замовником вимагалося надання у складі тендерної пропозиції інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: згода з умовами та вимогами, які визначені у Технічних вимогах до предмета закупівлі у Додатку №2 до тендерної документації та гарантування їх виконання у вигляді підписаного додатка №2 до тендерної документації. Учасник, подаючи свою тендерну пропозицію гарантував надання послуг відповідно до умов та вимогами, які визначені у Технічних вимогах до предмета закупівлі шляхом подання ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ вихідний № 92/10-2024 від 29.10.24 погоджуєтеся виконати вимоги замовника та Договору на загальну суму: 5 085 000,00 грн (П'ять мільйонів вісімдесят п'ять тисяч гривень) без ПДВ, Цінової пропозиції на послуги з виконання робіт по дообладнанню автомобіля MITSUBISHI L200 панцеровим захистом (бронювання) рівня не нижче ПЗСА-4 вихідний № 88/10-2024 від 29.10.24, Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі вихідний № 86/10-2024 від 29.10.24, а саме гарантував шляхом подання відповідних документів, що послуги з виконання робіт по дообладнанню автомобіля MITSUBISHI L200 INTENSE панцеровим захистом (бронювання) здійснюється згідно зі стандартом ДСТУ 3975-2000 «Захист панцерних спеціалізованих автомобілів» клас броньованого захисту ПЗСА-4. Проте Учасником не надано саме підписаного додатка №2 до тендерної документації, а відтак, щоб інформація подана учасником була ідентична вимогам додатка № 2 Учаснику процедури закупівлі необхідно протягом 24 годин надати підписаний уповноваженою особою учасника Додаток №2 до Тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» на Послуги з переобладнання автомобіля панцеровим захистом (бронювання) (ДК 021:2015 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання).
Створено
30.10.2024 22:20
Надати до
31.10.2024 22:20
Договір
UA-2024-10-22-016023-a-b1
Підписаний і діє
Номер
11/11
5 085 000 грн.
5 085 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
11.11.2024
Строк дії договору з
11.11.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
3 (послуга)
Послуги з переобладнання автомобіля панцеровим захистом (бронювання)
Номенклатура
Послуги з переобладнання автомобіля панцеровим захистом (бронювання)
Кількість
3
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 23 грудня 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
20359602

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "АРМОР КАР"
Повна назва
ТОВ "АРМОР КАР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45438529

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
11.11.2024 16:58
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 100 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.10.2024 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО"
Контактний телефон:
+380662038355
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 100 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.10.2024 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО"
Контактний телефон:
+380662038355
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності