Показати схожі тендери

Закупівля код ДК 021:2015 - 18440000-5 Капелюхи та головні убори (код ДК 021:2015 - 18441000 - 2 – капелюхи: шапка тепла) від СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-10-22-008613-a
Id Tender b89b14cc37904561b34375399e04aa26
План UA-P-2024-10-22-010852-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 22.10.2024 13:41
Остання зміна 11.11.2024 10:22
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
141 086 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
705.43 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.10.2024 13:41 до 31.10.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 22.10.2024 13:41
до 28.10.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.10.2024 13:41
до 28.10.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 31.10.2024 14:15
до 05.11.2024 10:53
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.11.2024 11:25
до 11.11.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 05.11.2024 10:53
до 11.11.2024 10:22
Період уточнень
з 22.10.2024 13:41 до 28.10.2024 00:00
Період оскарження
з 22.10.2024 13:41 до 28.10.2024 00:00
Період кваліфікації
з 31.10.2024 14:15 до 05.11.2024 10:53
Період кваліфікації
з 31.10.2024 14:15 до 05.11.2024 10:53
Основні параметри
код ДК 021:2015 - 18440000-5 Капелюхи та головні убори (код ДК 021:2015 - 18441000 - 2 – капелюхи: шапка тепла)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
141 086 грн.
код ДК 021:2015 - 18440000-5 Капелюхи та головні убори (код ДК 021:2015 - 18441000 - 2 – капелюхи: шапка тепла)
Назва предмета закупівлі
код ДК 021:2015 - 18440000-5 Капелюхи та головні убори (код ДК 021:2015 - 18441000 - 2 – капелюхи: шапка тепла)
Очікувана вартість
141 086 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
705,43
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
3 000
Аукціон
Cтарт аукціону
31.10.2024 13:52
Закінчення аукціону
31.10.2024 14:15
Позиція
Опис предмета закупівлі
шапка тепла
Код ДК 021:2015
18441000-2 - Капелюхи
Кількість
605
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61145, Україна, Харківська область, Харків, вул. Мирна,11-б
Дата постачання по
30.11.2024 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Тип оплати: післяоплата. Розрахунки за цим Договором здійснюються в національній валюті України – гривні, у безготівковій формі, шляхом перерахування ЗАМОВНИКОМ грошових коштів на поточний рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА у порядку та на умовах, визначених цим Договором та Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» від 09.06.2021 року №590. Оплата за поставлений товар здійснюється протягом 60 календарних днів з дня його отримання ЗАМОВНИКОМ на підставі видаткової накладної.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "ЕКВИТАС-ПАК"
Пропозиція:
131 285 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Cіксой Руслан Олександрович
Пропозиція:
108 900 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 31.10.2024 13:52
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.10.2024 17:16
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кривоноженкова Надія Миколаївна
Електронна пошта
Телефон
380577250285
Замовник
ЄДРПОУ
03362152
Повна назва
СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
61145
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Харків
Адреса
ВУЛИЦЯ КЛОЧКІВСЬКА, будинок 195-А
Кваліфікація
Лот № 1 код ДК 021:2015 - 18440000-5 Капелюхи та головні убори (код ДК 021:2015 - 18441000 - 2 – капелюхи: шапка тепла)
Період вимог/скарг з 04.11.2024 11:25 по 10.11.2024 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.10.2024 14:15 по 08.11.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Учасник не виправив всі виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення, а саме: 1.На тендерну пропозицію Учасника не накладено КЕП на насупні документи: При перевірці вищенаведеного документу встановлено що учасником надано відповідний гарантійний лист від імені та підписана власноручним підписом ФОП Сіксой Р.О. та накладено УЕП; 1.2) Відповідно до додатку 4 до тендерної документації «..Погодження з технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі Учасник обов'язково підтверджує документально. Документальним підтвердженням може бути довідка у вигляді цього Додатку 1 тендерної документації за підписом та відбитком печатки (у разі використання) Учасника та наданням документів та інформації, що вимагається Додатком 1 до тендерної документації…» При перевірці вищенаведеного встановлено що надана Учасником Інформація про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики (вимоги) до предмета закупівлі, а також лист- погодження з технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі- підписані власноручним підписом ФОП Сіксой Р.О. та накладено УЕП; 1.3) Відповідно до Додатку 1 тендерної документації «.. Гарантійний строк експлуатації – не менше 1 рік, що повинно бути документально підтверджено у складі пропозиції..» При перевірці вищенаведеного встановлено що Учасником надана Довідка про гарантійний строк експлуатації що складє 1 рік від імені та за власноручним підписом ФОП Сіксой Р.О. та накладено УЕП. 1.4) Відповідно до Додатку 4 тендерної документації «…Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей…». При перевірці вищенаведеного встановлено що Учасником надано Довідка яка підтверджує відсутність підстав, визначених в пункті 47 Особливостей за власноручним підписом ФОП Сіксой Р.О. та накладено УЕП. 1.5) Відповідно до п.1 р.3 тендерної документації «..Учасник повинен надати заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 7 до цієї тендерної документації…». При перевірці вищенаведеного встановлено що Учасником надано ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», в якій не зазначено строк дії тендерної пропозиції за власноручним підписом ФОП Сіксой Р.О. та накладено УЕП. 1.6) Відповідно до п.1 Розділу 3 тендерної документації вимагається «…Довідка щодо особи (осіб), уповноваженої (их) на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю. При перевірці вищенаведеного встановлено що Учасником надано відповідну довідку за власноручним підписом ФОП Сіксой Р.О. та накладено УЕП. 1.7) Відповідно до Додатку 4 до тендерної документації «..Учасник повинен надати довідку довільної форми про те що технічні та якісні характеристики предмету закупівлі передбачають заходи із захисту довкілля та згоду застосовувати заходи з екологічної безпеки, а саме: не порушувати екологічні права і законні інтереси інших суб’єктів…» …». При перевірці вищенаведеного встановлено що учасник надав відповідну довідку від імені та за власноручним підписом ФОП Сіксой Р.О. та накладено УЕП. 1.8) Відповідно до додатку 4 тендерної документації вимагається «..довідка в довільній формі щодо наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання умов договору, укладеного за результатами торгів…» При перевірці вищенаведеного встановлено що Учасником надано відповідну довідку за власноручним підписом ФОП Сіксой Р.О. та накладено УЕП. 1.9) Відповідно до додатку 4 до тендерної документації «..Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису. У разі наявності обмежень щодо підписання договору, необхідності додаткового погодження з вищестоящим органом (наприклад загальними зборами, власником) тощо, додатково необхідно надати документ про наявність в особи таких повноважень…» При перевірці вищенаведеного встановлено що Учасником надано відповідну довідку без зразку підпису, за власноручним підписом ФОП Сіксой Р.О. та накладено УЕП. 1.10) Відповідно до Додатку 4 тендерної документації вимагається «..довідка в довільній формі щодо наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання умов договору, укладеного за результатами торгів..» При перевірці вищенаведеного встановлено що Учасником надано відповідну довідку за власноручним підписом ФОП Сіксой Р.О. та накладено УЕП. 1.11) Відповідно до додатку 4 до тендерної документації «..Учасник повинен надати довідку довільної форми про те що технічні та якісні характеристики предмету закупівлі передбачають заходи із захисту довкілля та згоду застосовувати заходи з екологічної безпеки, а саме: не порушувати екологічні права і законні інтереси інших суб’єктів…» При перевірці вищенаведеного встановлено що Учасником надано відповідну довідку від імені та за власноручним підписом ФОП Сіксой Р.О. та накладено УЕП. 2.Відповідно до п.1 Розділу 3 тендерної документації вимагається проект договору (без додатків та без цінових показників), підготовлений у відповідності з Додатком 3 до тендерної документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника. При перевірці вищенаведеного встановлено що Учасником надано проект договору де не заповнені преамбула, та п.1.1., п. 4.3. - не надано. 3.Відповідно до п.2 Розділу 3 тендерної документації вимагається «..Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії, зокрема, в інформації щодо тендерної документації зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; - назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі..» При перевірці вищенаведеного встановлено що Учасником надана ГАРАНТІЯ № 3758/24-ТГ, в якій Інформація щодо тендерної документації: ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ щодо проведення процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю товарів: код ДК 021:2015 - 18440000-5 Капелюхи та головні убори (код ДК 021:2015 - 18441000 - 2 – капелюхи: шапка тепла), затверджена рішенням Уповноваженої особи Протокол №211 від «22» жовтня 2024 року Н.М. Кривоноженкова. проте Замовником були внесені зміни у тендерную документацію, нова редакція тендерної документації затверджено рішенням Уповноваженої особи Протокол №223 від «25» жовтня 2024 року- не надано; 4.Відповідно до Додатку 4 до тендерної документації «..у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього..» - не надано лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів. 5. Відповідно до додатку 4 до тендерної документації вимагається наступне: «.. Учасник для вірного складання Замовником Договору про закупівлю повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку з банківської установи із зазначенням його номеру у форматі IBAN, що виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій та довідка з податкової інспекції про наявність поточних рахунків, що видана не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій- не надано довідку з податкової інспекції про наявність поточних рахунків, що видана не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Учасник не надав документи пропозиції підписані кваліфікованим електронним підписом (КЕП)., а також не надав виправлені вищенаведені документи, відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
04.11.2024 11:25
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
31.10.2024 14:15
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.10.2024 13:41
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.10.2024 13:41
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Керуючись п.43 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Відповідно до п.1 Роздіду.3 тендерної документації «..тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо..» При перевірці електронного підпису учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify встановлено, що на тендерну пропозицію Учасника не накладено КЕП на насупні документи: 1.1) відповідно до Додатку 4 тендерної документації вимагалося надання Учасником гарантійного листа, яким учасник підтверджує, що учасник, засновник(и) учасника, кінцевий(і) бенефеціар(и) учасника, предмет закупівлі, запропонований на торги, не перебувають під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю, передбачених, зокрема, але не виключно, Законом України «Про санкції», Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», постановою Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей, а також інших платежів з рахунків, відкритих в органах Казначейства», постановою Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію», постановою Кабінету Міністрів України від 09.04.2022 №426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» з наданням копії/й паспорту засновника/засновників. При перевірці вищенаведеного документу встановлено що учасником надано відповідний гарантійний лист від імені та підписана власноручним підписом ФОП Сіксой Р.О. та накладено УЕП; 1.2) Відповідно до додатку 4 до тендерної документації «..Погодження з технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі Учасник обов'язково підтверджує документально. Документальним підтвердженням може бути довідка у вигляді цього Додатку 1 тендерної документації за підписом та відбитком печатки (у разі використання) Учасника та наданням документів та інформації, що вимагається Додатком 1 до тендерної документації…» При перевірці вищенаведеного встановлено що надана Учасником Інформація про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики (вимоги) до предмета закупівлі, а також лист- погодження з технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі- підписані власноручним підписом ФОП Сіксой Р.О. та накладено УЕП; 1.3) Відповідно до Додатку 1 тендерної документації «.. Гарантійний строк експлуатації – не менше 1 рік, що повинно бути документально підтверджено у складі пропозиції..» При перевірці вищенаведеного встановлено що Учасником надана Довідка про гарантійний строк експлуатації що складє 1 рік від імені та за власноручним підписом ФОП Сіксой Р.О. та накладено УЕП. 1.4) Відповідно до Додатку 4 тендерної документації «…Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей…». При перевірці вищенаведеного встановлено що Учасником надано Довідка яка підтверджує відсутність підстав, визначених в пункті 47 Особливостей за власноручним підписом ФОП Сіксой Р.О. та накладено УЕП. 1.5) Відповідно до п.1 р.3 тендерної документації «..Учасник повинен надати заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 7 до цієї тендерної документації…». При перевірці вищенаведеного встановлено що Учасником надано ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», в якій не зазначено строк дії тендерної пропозиції за власноручним підписом ФОП Сіксой Р.О. та накладено УЕП. 1.6) Відповідно до п.1 Розділу 3 тендерної документації вимагається «…Довідка щодо особи (осіб), уповноваженої (их) на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю. При перевірці вищенаведеного встановлено що Учасником надано відповідну довідку за власноручним підписом ФОП Сіксой Р.О. та накладено УЕП. 1.7) Відповідно до Додатку 4 до тендерної документації «..Учасник повинен надати довідку довільної форми про те що технічні та якісні характеристики предмету закупівлі передбачають заходи із захисту довкілля та згоду застосовувати заходи з екологічної безпеки, а саме: не порушувати екологічні права і законні інтереси інших суб’єктів…» …». При перевірці вищенаведеного встановлено що учасник надав відповідну довідку від імені та за власноручним підписом ФОП Сіксой Р.О. та накладено УЕП. 1.8) Відповідно до додатку 4 тендерної документації вимагається «..довідка в довільній формі щодо наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання умов договору, укладеного за результатами торгів…» При перевірці вищенаведеного встановлено що Учасником надано відповідну довідку за власноручним підписом ФОП Сіксой Р.О. та накладено УЕП. 1.9) Відповідно до додатку 4 до тендерної документації «..Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису. У разі наявності обмежень щодо підписання договору, необхідності додаткового погодження з вищестоящим органом (наприклад загальними зборами, власником) тощо, додатково необхідно надати документ про наявність в особи таких повноважень…» При перевірці вищенаведеного встановлено що Учасником надано відповідну довідку без зразку підпису, за власноручним підписом ФОП Сіксой Р.О. та накладено УЕП. 1.10) Відповідно до Додатку 4 тендерної документації вимагається «..довідка в довільній формі щодо наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання умов договору, укладеного за результатами торгів..» При перевірці вищенаведеного встановлено що Учасником надано відповідну довідку за власноручним підписом ФОП Сіксой Р.О. та накладено УЕП. 1.11) Відповідно до додатку 4 до тендерної документації «..Учасник повинен надати довідку довільної форми про те що технічні та якісні характеристики предмету закупівлі передбачають заходи із захисту довкілля та згоду застосовувати заходи з екологічної безпеки, а саме: не порушувати екологічні права і законні інтереси інших суб’єктів…» При перевірці вищенаведеного встановлено що Учасником надано відповідну довідку від імені та за власноручним підписом ФОП Сіксой Р.О. та накладено УЕП. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати належним чином оформлені та підписані вищезазначені документи. 1. Відповідно до п.1 Розділу 3 тендерної документації вимагається проект договору (без додатків та без цінових показників), підготовлений у відповідності з Додатком 3 до тендерної документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника. При перевірці вищенаведеного встановлено що Учасником надано проект договору де не заповнені преамбула, та п.1.1., п. 4.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати належним чином оформлений та підписаний Проект договору. 2. Відповідно до п.2 Розділу 3 тендерної документації вимагається «..Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії, зокрема, в інформації щодо тендерної документації зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; - назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі..» При перевірці вищенаведеного встановлено що Учасником надана ГАРАНТІЯ № 3758/24-ТГ, в якій Інформація щодо тендерної документації: ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ щодо проведення процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю товарів: код ДК 021:2015 - 18440000-5 Капелюхи та головні убори (код ДК 021:2015 - 18441000 - 2 – капелюхи: шапка тепла), затверджена рішенням Уповноваженої особи Протокол №211 від «22» жовтня 2024 року Н.М. Кривоноженкова. проте Замовником були внесені зміни у тендерную документацію, нова редакція тендерної документації затверджено рішенням Уповноваженої особи Протокол №223 від «25» жовтня 2024 року. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати належним чином оформлений та підписаний вищезазначений документ; 3. Відповідно до Додатку 4 до тендерної документації «..у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього..» При перевірці вищенаведеного встановлено що Учасником не надано лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати належним чином оформлений та підписаний вищезазначений документ; 4. Відповідно до додатку 4 до тендерної документації вимагається наступне: «.. Учасник для вірного складання Замовником Договору про закупівлю повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку з банківської установи із зазначенням його номеру у форматі IBAN, що виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій та довідка з податкової інспекції про наявність поточних рахунків, що видана не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій. При перевірці вищенаведеного встановлено що Учасником не надано довідку з податкової інспекції про наявність поточних рахунків, що видана не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати довідку з податкової інспекції про наявність поточних рахунків що видана не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Створено
01.11.2024 20:13
Надати до
02.11.2024 20:13
Період вимог/скарг з 05.11.2024 10:53 по 11.11.2024 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.11.2024 11:25 по 12.11.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Щодо Учасника було перевірено інформацію, яка є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами, а також дані стосовно наявності / відсутності інформації про антиконкурентні узгоджені дії, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). За результатами перевірки не було виявлено підстав для відмови Учаснику у випадках, визначених пунктом 47 Особливостей. Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на відповідність її вимогам тендерної документації у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника. На виконання норм пункту 49 Особливостей, статті 33 Закону та задля виконання функцій, покладених на уповноважену особу Замовника, необхідно прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем Закупівлі, а саме з Учасником. Жодних підстав для неприйняття такого рішення немає. Відповідно до пункту 49 Особливостей повідомлення про намір укласти договір про закупівлю автоматично формується електронною системою закупівель протягом одного дня з дати оприлюднення замовником рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель. ВИРІШИЛА: 1. Визначити Учасника- Приватне підприємство "ЕКВИТАС-ПАК" - переможцем Закупівлі. 2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем Закупівлі, а саме з Учасником- Приватним підприємством "ЕКВИТАС-ПАК". 3. Оприлюднити рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем Закупівлі, а саме з Учасником- Приватним підприємством "ЕКВИТАС-ПАК" , в електронній системі закупівель.
Документи кваліфікації
05.11.2024 10:53
Довідка НАЗК
05.11.2024 10:53
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
04.11.2024 11:26
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2024-10-22-008613-a-a1
Підписаний і діє
Номер
11/11
131 285 грн.
131 285 грн.
Без ПДВ
Підписано
11.11.2024
Строк дії договору з
11.11.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
605 (штуки)
шапка тепла
Номенклатура
шапка тепла
Кількість
605
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 30 листопада 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03362152

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "ЕКВИТАС-ПАК"
Повна назва
ПП "ЕКВИТАС-ПАК"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33673532

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
11.11.2024 10:22
-
11.11.2024 10:21
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
141 086 грн.
Період подання пропозицій
до 31.10.2024 00:00
Замовник:
СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380577250285
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
141 086 грн.
Період подання пропозицій
до 31.10.2024 00:00
Замовник:
СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380577250285
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності