Показати схожі тендери

Закупівля Персональна електронно-обчислювальна машина від ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А4656.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-10-22-008589-a
Id Tender f0ca112c3a0a41b38e10a6ec4da2a952
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 22.10.2024 13:41
Остання зміна 12.11.2024 15:28
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
670 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 350 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.10.2024 13:40 до 30.10.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 22.10.2024 13:40
до 27.10.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.10.2024 13:40
до 27.10.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.10.2024 14:56
до 01.11.2024 16:00
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.10.2024 17:14
до 07.11.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 01.11.2024 16:00
до 12.11.2024 15:28
Період уточнень
з 22.10.2024 13:40 до 27.10.2024 00:00
Період оскарження
з 22.10.2024 13:40 до 27.10.2024 00:00
Період кваліфікації
з 30.10.2024 14:56 до 01.11.2024 16:00
Період кваліфікації
з 30.10.2024 14:56 до 01.11.2024 16:00
Основні параметри
Персональна електронно-обчислювальна машина
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
670 000 грн.
Персональна електронно-обчислювальна машина
Назва предмета закупівлі
Персональна електронно-обчислювальна машина
Очікувана вартість
670 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3350,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
30.10.2024 14:21
Закінчення аукціону
30.10.2024 14:56
Позиція
Опис предмета закупівлі
Персональна електронно-обчислювальна машина
Код ДК 021:2015
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
25
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
01.11.2024 00:00
Дата постачання по
30.11.2024 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА"
Пропозиція:
531 975 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю «АСАНАРА»
Пропозиція:
609 998.2 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Чікільов Анатолій Максимович"
Пропозиція:
635 400 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ПОРТАЛ АРЕНА"
Пропозиція:
667 600 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.10.2024 14:21
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.10.2024 13:41
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лисенко Костянтин Юрійович
Електронна пошта
Телефон
+380990507020
Замовник
ЄДРПОУ
26630253
Повна назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А4656
Поштовий індекс
54055
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
м.Миколаїв
Адреса
вул.Слобідська 74
Кваліфікація
Лот № 1 Персональна електронно-обчислювальна машина
Період вимог/скарг з 30.10.2024 17:14 по 01.11.2024 11:21
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.10.2024 14:56 по 07.11.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.10.2024 17:14
Довідка НАЗК
30.10.2024 17:13
-
Повідомлення про рішення
30.10.2024 14:56
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 01.11.2024 11:24 по 07.11.2024 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.11.2024 11:21 по 09.11.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Не відповідність технічним вимогам по предмету закупівлі а саме : Запропанованно процессор з гішими/нижчими характеристиками ніж було вказано у Додатку 2 в тендерні документації
Документи кваліфікації
01.11.2024 11:24
Повідомлення про рішення
01.11.2024 11:21
Витяг з ЄДР
Скарги та рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.10.2024 13:40
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.10.2024 13:40
Період вимог/скарг з 01.11.2024 14:14 по 07.11.2024 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.11.2024 11:24 по 09.11.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
Зміст
Участник відмовився від підписання договору у звязку з обставинами непереборної сили.
Документи кваліфікації
01.11.2024 14:14
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
01.11.2024 11:24
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.10.2024 13:40
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.10.2024 13:40
Період вимог/скарг з 01.11.2024 14:31 по 07.11.2024 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.11.2024 14:14 по 09.11.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Запропановано НЕТТОП не відповідно до вимог- Додаток 2 до тендерної документації
Документи кваліфікації
01.11.2024 14:31
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
01.11.2024 14:14
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.10.2024 13:40
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.10.2024 13:40
Період вимог/скарг з 01.11.2024 16:00 по 07.11.2024 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.11.2024 14:31 по 09.11.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.11.2024 16:00
Довідка НАЗК
01.11.2024 16:00
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
01.11.2024 14:31
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2024-10-22-008589-a-a2
Підписаний і діє
Номер
41
667 600 грн.
667 600 грн.
З ПДВ
Підписано
12.11.2024
Строк дії договору з
12.11.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
25 (штуки)
Персональна електронно-обчислювальна машина
Номенклатура
Персональна електронно-обчислювальна машина
Кількість
25
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
26 704
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 30 листопада 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А4656
Повна назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А4656
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26630253

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ПОРТАЛ АРЕНА"
Повна назва
ТОВ "ПОРТАЛ АРЕНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45119322

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.11.2024 15:28
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-12-03-000019
Дата створення проекту
03.12.2024 15:46
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
04.12.2024 09:54
Дата публікації висновку про результати
19.12.2024 12:15
Дата завершення усунення порушень
03.01.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
26.12.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 98) 065-88-20
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168670
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Миколаїв
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 98) 065-88-20
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168670
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Миколаїв
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 03.12.2024 № 89-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 03.12.2024. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 03.12.2024 № 89-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 8 UA-2024-10-22-008589-a 22.10.2024 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
03.12.2024 00:00
Документи рішення
04.12.2024 09:54
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 19 грудня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на дату проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості); розгляд тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю; відповідність умов договору змісту тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовані: «Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2024-10-22-008589-a», що здійснюється Військовою частиною А4656 (далі – Замовник); Оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель, підписане уповноваженою особою зі здійснення закупівель Замовника; додатки 1, 2, 3, 4 та 5 до тендерної документації; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА» (далі – ТОВ «СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА»), товариства з обмеженою відповідальністю «АСАНАРА» (далі – ТОВ «АСАНАРА»), фізичної особи-підприємця Чікільов Анатолій Максимович (далі – ФОП Чікільов А.М.) та товариства з обмеженою відповідальністю «ПОРТАЛ АРЕНА» (далі – ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА»); рішення уповноваженої особи від 30.10.2024 № 52-30.10, від 01.11.2024 № 52а-01.11, від 01.11.2024 № 53-01.11, від 01.11.2024 № 54-01.11 та від 01.11.2024 № 55-01.11; повідомлення про намір укласти договір; договір поставки від 12.11.2024 № 41 (далі – Договір про закупівлю); додаткова угода до Договору про закупівлю від 15.11.2024 № 1; повідомлення про внесення змін до договору, оприлюднене в електронній системі закупівель 15.11.2024; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено наступне. В електронних полях, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель для розміщення інформації щодо тендерної документації Замовник розмістив та наклав електронний підпис на наступні документи: Оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель (файл «Оголошення закупівлі ПЕОМ.pdf») (далі – Оголошення), додаток 1 до тендерної документації (файл «Додаток 1 перелік документів переможця.docx»), Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (файл «Додаток 2 Технічні характеристики.docx»), додаток 3 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (файл «додаток 3 перелік документів учасника.docx»), додаток 4 до тендерної документації (файл «Додаток 4 форма тендерної пропозиції.docx»), договір про закупівлю товарів за державні кошти (файл «Додаток 5 проект договору на закупівлю товарів.docx»). Таким чином, на порушення частини першої статті 22 Закону Замовник оприлюднив документ, а саме Оголошення, яке за назвою, структурою та формою не відповідає вимогам законодавства щодо тендерної документації. Зокрема, Оголошення, розміщене Замовником в електронних полях, визначених адміністратором для розміщення інформації щодо тендерної документації, на порушення частини другої статті 22 Закону не містить інструкції з підготовки тендерних пропозицій, строку дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, відомостей про валюту, у якій повинна бути зазначені ціна тендерної пропозиції, відомостей про мову, якою повинні бути складені тендерні пропозиції, кінцевий строк подання тендерних пропозицій, а також опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Крім того, на порушення частини четвертої статті 23 Закону Замовник при визначені технічних характеристик НЕТТОП НР Mini 260 G9 посилається на торгову марку НР та модель цього виробника. При цьому, Замовник не застосовує вираз «або еквівалент». За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Чікільов А.М. встановлено наступне. Відповідно до рішення уповноваженої особи від 01.11.2024 № 54-01.11 Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника ФОП Чікільов А.М. з зазначенням наступної аргументації: «Було запропоновано НЕТТОП виробника Vinga а не HP з гіршими характеристиками ніж потрібно що не відповідає вимогам замовника та є порушенням при здійсненні закупівлі». Учасник ФОП Чікільов А.М. у складі тендерної пропозиції надав інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (файл «технічні вимоги.pdf»), яка в повному обсязі відповідає технічним та якісним характеристикам, зазначеним в технічному завданні, крім назви виробника, а саме: «НЕТТОП (Процессор - Intel Core i3-1215U 12 покоління (6 ядер), ОЗУ - 8Гб, SSD 256Гб) у складі: блок живлення, клавіатура, маніпулятор «миша», Монітор Samsung LS27C430GAIXCI (27”, IPS, 1920X1080)» тощо. Згідно частини четвертої статті 23 Закону технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент». Отже, запропонований учасником ФОП Чікільов А.М. товар повністю відповідає предмету закупівлі, який закуповує Замовник, а також його технічним і якісним характеристикам, зазначеним в технічному завданні. Враховуючи вищевикладене, Замовник на порушення пункту 44 Особливостей за відсутності відповідних підстав відхилив тендерну пропозицію ФОП Чікільов А.М. на суму 635 400,00 грн та перейшов до розгляду наступної тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА» на суму 667 600,00 грн, визнав його переможцем та уклав з ним договір поставки від 12.11.2024 № 41. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА» встановлено наступне. Відповідно до пункту 6 Додатку 3 до Тендерної документації учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції подається, зокрема, заповнена форма «Тендерна пропозиція», за формою згідно додатку 4. При цьому, у додатку 4 до Тендерної документації зазначено: «Тендерна пропозиція подається у вигляді, наведеному нижче. Учасник повинен дотримуватись даної форми». Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА» відсутній вищезазначений документ. Згідно пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Проте, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення вимог пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, визнав учасника ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА» переможцем відкритих торгів та уклав з ним договір поставки від 12.11.2024 № 41.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення частини першої та другої статті 22 та частини четвертої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Чікільов А.М. встановлено порушення пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА» встановлено порушення пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «СИСТЕМАТИКА Україна» та ТОВ «АСАНАРА», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо припинення зобов’язань за договором поставки від 12.11.2024 № 41, укладеним з ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА», з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення виявлених порушень, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
19.12.2024 00:00
Дата публікації
19.12.2024 12:15
Документи висновку
19.12.2024 12:15
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Доброго дня. Вам наданно увесь пакет пакет документів що до закупівлі а саме - чому закуповувся аме цей продукт (усі погодження по ЗСУ), особливість що до використання предмету закупівлі. А також добавлю щєй терміновість у звязку з поставленими задачами від керівництва МП та ВМС що до обладнання техніки предметами закупівлі та висуванням на виконання бойових задач. Прошу прийняти все до уваги так як відміна Договору закупівлі понесе за собою зрив виконання бойвих завдань
Дата публікації
20.12.2024 13:38
Повідомлення
Відповідь
Поясненння до визначення переможця та закупівлі обладнання ПЕОМ
До предмету закупівлі були жорстки вимоги по відповідності від технічної частини- потрібно було саме те обладнання що було вказано номенклатурно. Це обладнання іде на оснащєння військової техніки. В перших двух пропозиціях були не відповідності. В телефоному режимі було зясованно що пропозиції не будуть зміненні як висновок не було потреби давати час на виправлення помилок. Терміновість закупівлі повязанна з терміновістью оснащення військової техніки та її подальше використання в виконанні бойових (спеціальних) завдань.
Рішеня
04.12.2024 12:01
Замовник
Документи повідомлення
04.12.2024 12:04
-
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі персональної електронно-обчислювальної машини за кодом CPV за ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-22-008589-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
04.12.2024 14:57
Орган перевірки
10.12.2024 00:00
Документи повідомлення
04.12.2024 14:58
-
Відповідь
відповідь на запит ДАСУ
розяснення згідно запиту
Рішеня
05.12.2024 13:27
Замовник
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі персональної електронно-обчислювальної машини за кодом CPV за ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-22-008589-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Відповідно до пункту 6 Додатку 3 до тендерної документації учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції подає заповнену форму «Тендерна пропозиція», за формою згідно Додатку 4. Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів (зазначити назву файлу) Замовником встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА» підтверджено наявність форми «Тендерна пропозиція», згідно Додатку 4 до тендерної документації? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
09.12.2024 12:39
Орган перевірки
13.12.2024 00:00
Документи повідомлення
09.12.2024 12:40
-
Відповідь
відповідь на запит ДАСУ
Участником процедури була наданна технічна пропозиція в вигляді порівняльної таблиці як и вимагалось. А також зазначенно загальну суму пропозицію 667 600.00 UAH узагальненно в лоті враховуючі обїєм закупівлі. С повагою УО вч А4656 Костянтин ЛИСЕНКО
Рішеня
09.12.2024 15:02
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Відповідно до частини четвертої статті 23 Закону технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент». Пропонуємо пояснити, яким чином тендерна документація враховує вимоги частини четвертої статті 23 Закону щодо наявності обґрунтування посилання на конкретного виробника та містить вираз «або еквівалент» при закупівлі товару конкретного виробника, а саме: НЕТТОП НР Mini 260 G9? 2. В протоколі уповноваженої особи від 01.11.2024 № 54-01.11 щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Чікільов Анатолій Максимович зазначено наступне: «Було запропоновано НЕТТОП виробника Vinga а не HP з гіршими характеристиками ніж потрібно що не відповідає вимогам замовника та є порушенням при здійсненні закупівлі». Враховуючи вищезазначене, пропонуємо пояснити, на підставі яких документів, наданих у складі тендерної пропозиції ФОП Чікільов А.М., встановлено, що запропонований учасником НЕТТОП Vinga не відповідає вимогам тендерної документації? Крім того, пропонуємо зазначити, які саме технічні та якісні характеристики запропонованого товару не відповідають вимогам замовника? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
11.12.2024 13:02
Орган перевірки
17.12.2024 00:00
Документи повідомлення
11.12.2024 13:03
-
Відповідь
відповідь на запит ДАСУ
Закупівля здійснювалась згідно погодження КМП , командира частини, та інженера технічної частини. Конкретна продукція була обрана фахівцями з урахуванням сумістності з діючим обладнанням з урахуванням усіх її показників для укомплектування військової техніки для виконнаня бойових завдань. Під час дії військово стану державний замовник що здійснює закупівлю обороного призначення у тому числі для укомплектування військової одиниці може опреділяти предмет закуплі у тому числі зазначати його повну назву тим самим вказуючі походження предмету закупівлі не надаючі додаткових пояснень так як це вважається військовою таємницею.
Рішеня
11.12.2024 14:38
Замовник
Документи повідомлення
11.12.2024 14:38
-
11.12.2024 14:45
-
Відповідь
відповідь
Закупівля здійснювалась згідно погодження КМП , командира частини, та інженера технічної частини. Конкретна продукція була обрана фахівцями з урахуванням сумістності з діючим обладнанням з урахуванням усіх її показників для укомплектування військової техніки для виконнаня бойових завдань. Під час дії військово стану державний замовник що здійснює закупівлю обороного призначення у тому числі для укомплектування військової одиниці може опреділяти предмет закуплі у тому числі зазначати його повну назву тим самим вказуючі походження предмету закупівлі не надаючі додаткових пояснень так як це вважається військовою таємницею.
Рішеня
11.12.2024 14:46
Замовник
Документи повідомлення
11.12.2024 14:46
-
Відповідь
відповідь
Закупівля здійснювалась згідно погодження КМП , командира частини, та інженера технічної частини. Конкретна продукція була обрана фахівцями з урахуванням сумістності з діючим обладнанням з урахуванням усіх її показників для укомплектування військової техніки для виконнаня бойових завдань. Під час дії військово стану державний замовник що здійснює закупівлю обороного призначення у тому числі для укомплектування військової одиниці може опреділяти предмет закуплі у тому числі зазначати його повну назву тим самим вказуючі походження предмету закупівлі не надаючі додаткових пояснень так як це вважається військовою таємницею.
Рішеня
11.12.2024 15:01
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Звернення
Прошу надати обгрунтування звинувачень з урахуванням особливостей закупівлі а саме укомплектування військової техніки для виконання бойових завдань а також з урахуванням наданих документів що до вимог до предмету закупівлі (у тому числі ряду погоджень) а також наданих документів по пропозиції від переможця процедури. Враховуючі що закупівля здійснювалась у жорстких рамках обмеження що до предмету закупівлі у звязку з призначенням його що до задіяності в обладнанні військової техніки. Також звертаю увагу що під час дії військового стану замовник обороних закупівель, може встановлювати жорстки рамки до предмету закупівлі у звязку з характером використання обладнання яке закуповується і не вказувати додаткові фактори такого обмеження по предмету закупівлі за для збереження військової таємниці а саме де і як буде викоростаний предмет закупівлі і з якими іншими компонентами військової техніки він має поєднуватись.
Висновку
20.12.2024 13:12
Замовник
Документи повідомлення
20.12.2024 16:17
-
Запит
Відповідь на звернення за роз’ясненням змісту висновку та зобов’язань, визначених у висновку
Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області на звернення за роз’ясненням змісту висновку та зобов’язань, визначених у висновку про результати проведення моніторингу закупівлі UA-2024-10-22-008589-a, повідомляє наступне. Згідно пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275 (далі - Особливості № 1275), державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. гривень, робіт оборонного призначення та робіт для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони у разі, коли їх вартість дорівнює або перевищує 1,5 млн. гривень (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин, товарів, робіт і послуг для будівництва військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд), в електронній системі закупівель в один із таких способів: 1) у порядку проведення відкритих торгів, що визначений особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості № 1178); 2) у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», з урахуванням положень, визначених цими особливостями; 3) у порядку відбору постачальника шляхом запиту пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822; 4) шляхом застосування рамкової угоди відповідно до цих особливостей. Згідно з Оголошенням про проведення відкритих торгів UA-2024-10-22-008589-a закупівля персональної електронно-обчислювальної машини (ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)) здійснювалася Військовою частиною А4656 за процедурою відкриті торги та мала відповідати вимогам, встановленим Особливостями № 1178. Враховуючи вищевикладене, опис порушень законодавства у сфері закупівель, а також зобов’язання щодо усунення виявлених порушень, орган державного фінансового контролю здійснив на підставі Особливостей № 1178 та Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням порядку проведення відкритих торгів.
Висновку
23.12.2024 14:59
Орган перевірки
Документи повідомлення
23.12.2024 15:00
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
670 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.10.2024 00:00
Замовник:
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А4656
Контактний телефон:
+380990507020
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
670 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.10.2024 00:00
Замовник:
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А4656
Контактний телефон:
+380990507020
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності