Показати схожі тендери
Закупівля «Пульт дистанційного керування для FPV дрона Radiomaster TX12 Mark II, Бездротовий пульт управління мультикоптером Тип 1, Окуляри для управління мультикоптером Тип 1, Бездротовий пульт управління мультикоптером Тип 2, Окуляри для управління мультикоптером Тип 2, Бездротовий пульт управління мультикоптером Тип 3, Зарядний пристрій на 6 портів для мультикоптера FPV, симулятор вчителя для тренування польотів, симулятор учня для тренування польотів для навчального кабінету "Захист України" ». (ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 34740000-6: Обладнання для повітряних і космічних літальних апаратів, тренажери, симулятори та супутні деталі) від Відділ освіти Трускавецької міської ради.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-10-21-015019-a
Id Tender 6351600da5b94d61a371bd61b672ee69
План UA-P-2024-10-21-018639-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 21.10.2024 19:52
Остання зміна 25.11.2024 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
497 300 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 486.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.10.2024 19:52 до 30.10.2024 10:00
Завершено
Період уточнень
з 21.10.2024 19:52
до 27.10.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.10.2024 19:52
до 27.10.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.10.2024 10:00
до 19.11.2024 15:54
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.11.2024 16:14
до 25.11.2024 00:00
wait
Підписання договору
з 19.11.2024 15:54
-
Період уточнень
з 21.10.2024 19:52 до 27.10.2024 00:00
Період оскарження
з 21.10.2024 19:52 до 27.10.2024 00:00
Період кваліфікації
з 30.10.2024 10:00 до 19.11.2024 15:54
Період кваліфікації
з 30.10.2024 10:00 до 19.11.2024 15:54
Основні параметри
«Пульт дистанційного керування для FPV дрона Radiomaster TX12 Mark II, Бездротовий пульт управління мультикоптером Тип 1, Окуляри для управління мультикоптером Тип 1, Бездротовий пульт управління мультикоптером Тип 2, Окуляри для управління мультикоптером Тип 2, Бездротовий пульт управління мультикоптером Тип 3, Зарядний пристрій на 6 портів для мультикоптера FPV, симулятор вчителя для тренування польотів, симулятор учня для тренування польотів для навчального кабінету "Захист України" ». (ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 34740000-6: Обладнання для повітряних і космічних літальних апаратів, тренажери, симулятори та супутні деталі)
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад засвідчений уповноваженою особою учасника / або нотаріально / або іншим чином завірений. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
497 300 грн.
«Пульт дистанційного керування для FPV дрона Radiomaster TX12 Mark II, Бездротовий пульт управління мультикоптером Тип 1, Окуляри для управління мультикоптером Тип 1, Бездротовий пульт управління мультикоптером Тип 2, Окуляри для управління мультикоптером Тип 2, Бездротовий пульт управління мультикоптером Тип 3, Зарядний пристрій на 6 портів для мультикоптера FPV, симулятор вчителя для тренування польотів, симулятор учня для тренування польотів для навчального кабінету "Захист України" ». (ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 34740000-6: Обладнання для повітряних і космічних літальних апаратів, тренажери, симулятори та супутні деталі)
Назва предмета закупівлі
«Пульт дистанційного керування для FPV дрона Radiomaster TX12 Mark II, Бездротовий пульт управління мультикоптером Тип 1, Окуляри для управління мультикоптером Тип 1, Бездротовий пульт управління мультикоптером Тип 2, Окуляри для управління мультикоптером Тип 2, Бездротовий пульт управління мультикоптером Тип 3, Зарядний пристрій на 6 портів для мультикоптера FPV, симулятор вчителя для тренування польотів, симулятор учня для тренування польотів для навчального кабінету "Захист України" ». (ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 34740000-6: Обладнання для повітряних і космічних літальних апаратів, тренажери, симулятори та супутні деталі)
Очікувана вартість
497 300 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2486,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 9
Позиція : №1 6 (штуки)
Пульт дистанційного керування для FPV дрона Radiomaster TX12 Mark II
Опис предмета закупівлі
Пульт дистанційного керування для FPV дрона Radiomaster TX12 Mark II
Код ДК 021:2015
34741100-4 - Пускове обладнання для повітряних літальних апаратів
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
82200, Україна, Львівська область, Трускавець, Стебницька, 98
Дата постачання по
30.11.2024 00:00
Позиція : №2 5 (штуки)
Бездротовий пульт управління мультикоптером Тип 1
Опис предмета закупівлі
Бездротовий пульт управління мультикоптером Тип 1
Код ДК 021:2015
34741100-4 - Пускове обладнання для повітряних літальних апаратів
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
82200, Україна, Львівська область, Трускавець, Стебницька, 98
Дата постачання по
30.11.2024 00:00
Позиція : №3 5 (штуки)
Окуляри для управління мультикоптером Тип 1
Опис предмета закупівлі
Окуляри для управління мультикоптером Тип 1
Код ДК 021:2015
34741000-3 - Обладнання для повітряних літальних апаратів
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
82200, Україна, Львівська область, Трускавець, Стебницька, 98
Дата постачання по
30.11.2024 00:00
Позиція : №4 5 (штуки)
Бездротовий пульт управління мультикоптером Тип 2
Опис предмета закупівлі
Бездротовий пульт управління мультикоптером Тип 2
Код ДК 021:2015
34741100-4 - Пускове обладнання для повітряних літальних апаратів
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
82200, Україна, Львівська область, Трускавець, Стебницька, 98
Дата постачання по
30.11.2024 00:00
Позиція : №5 5 (штуки)
Окуляри для управління мультикоптером Тип 2
Опис предмета закупівлі
Окуляри для управління мультикоптером Тип 2
Код ДК 021:2015
34741000-3 - Обладнання для повітряних літальних апаратів
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
82200, Україна, Львівська область, Трускавець, Стебницька, 98
Дата постачання по
30.11.2024 00:00
Позиція : №6 5 (штуки)
Бездротовий пульт управління мультикоптером Тип 3
Опис предмета закупівлі
Бездротовий пульт управління мультикоптером Тип 3
Код ДК 021:2015
34741100-4 - Пускове обладнання для повітряних літальних апаратів
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
82200, Україна, Львівська область, Трускавець, Стебницька, 98
Дата постачання по
30.11.2024 00:00
Позиція : №7 5 (штуки)
Зарядний пристрій на 6 портів для мультикоптера FPV
Опис предмета закупівлі
Зарядний пристрій на 6 портів для мультикоптера FPV
Код ДК 021:2015
34741100-4 - Пускове обладнання для повітряних літальних апаратів
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
82200, Україна, Львівська область, Трускавець, Стебницька, 98
Дата постачання по
30.11.2024 00:00
Позиція : №8 1 (штуки)
симулятор вчителя для тренування польотів
Опис предмета закупівлі
симулятор вчителя для тренування польотів
Код ДК 021:2015
34741400-7 - Авіасимулятори
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
82200, Україна, Львівська область, Трускавець, Стебницька, 98
Дата постачання по
30.11.2024 00:00
Позиція : №9 5 (штуки)
симулятор учня для тренування польотів
Опис предмета закупівлі
симулятор учня для тренування польотів
Код ДК 021:2015
34741400-7 - Авіасимулятори
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
82200, Україна, Львівська область, Трускавець, Стебницька, 98
Дата постачання по
30.11.2024 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 330 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата проводиться після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату Товару, видаткової накладної на Товар та акту приймання-передачі Товару, з відтермінуванням платежу до 30 днів з дня отримання товару Замовником.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ОМЕЛЬЧУК МАРІЯ ЮРІЇВНА "
Пропозиція:
496 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.10.2024 14:37
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лотицька Ірина Миколаївна
Електронна пошта
Телефон
380324751785
Сайт:
http://tmr.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
02144513
Повна назва
Відділ освіти Трускавецької міської ради
Поштовий індекс
82200
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Трускавець
Адреса
Львівська область, м. Трускавець, вул. Бориславська, 1
Кваліфікація
Лот № 1 «Пульт дистанційного керування для FPV дрона Radiomaster TX12 Mark II, Бездротовий пульт управління мультикоптером Тип 1, Окуляри для управління мультикоптером Тип 1, Бездротовий пульт управління мультикоптером Тип 2, Окуляри для управління мультикоптером Тип 2, Бездротовий пульт управління мультикоптером Тип 3, Зарядний пристрій на 6 портів для мультикоптера FPV, симулятор вчителя для тренування польотів, симулятор учня для тренування польотів для навчального кабінету "Захист України" ». (ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 34740000-6: Обладнання для повітряних і космічних літальних апаратів, тренажери, симулятори та супутні деталі)
Період вимог/скарг з 06.11.2024 16:14 по 12.11.2024 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.10.2024 10:00 по 07.11.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
обрати переможцем, Відсутні підстави для відмови в участі згідно п. 47 Особливостей
Документи кваліфікації
06.11.2024 16:14
Довідка НАЗК
06.11.2024 16:14
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
30.10.2024 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.10.2024 19:52
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.10.2024 19:52
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ВІДДІЛ ОСВІТИ ТРУСКАВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) 04.11.2024 року м. Трускавець № 255 уповноваженої особи Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП "ОМЕЛЬЧУК МАРІЯ ЮРІЇВНА" (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо «Пульт дистанційного керування для FPV дрона Radiomaster TX12 Mark II, Бездротовий пульт управління мультикоптером Тип 1, Окуляри для управління мультикоптером Тип 1, Бездротовий пульт управління мультикоптером Тип 2, Окуляри для управління мультикоптером Тип 2, Бездротовий пульт управління мультикоптером Тип 3, Зарядний пристрій на 6 портів для мультикоптера FPV, симулятор вчителя для тренування польотів, симулятор учня для тренування польотів для навчального кабінету "Захист України" ». (ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 34740000-6: Обладнання для повітряних і космічних літальних апаратів, тренажери, симулятори та супутні деталі) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2024-10-21-015019-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) без застосування частини шістнадцятої зазначеної статті та з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, зокрема, відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей: п.1. Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації було передбачено: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Учасник на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надав не весь обсяг документів, що вимагались у тендерній документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями та виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Список документів, що необхідно подати: 1.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір закупівлі за кодом ДК 021:2015 - 34710000-7: Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном. Відсутність або невідповідність у складі хоча б одного з перелічених документів має бути обґрунтовано листом у довільній формі. В іншому випадку таку пропозицію буде відхилено, як таку, що не відповідає вимогам замовника. Всі копії документів мають бути завірені власною печаткою Учасника (ця вимога не стосується Учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих Учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами). 1.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, 1.1.3. лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей Учаснику щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Провідний фахівець з публічних закупівель ________________ підпис Ірина ЛОТИЦЬКА
Створено
04.11.2024 17:55
Надати до
05.11.2024 17:55
Період вимог/скарг з 19.11.2024 15:54 по 25.11.2024 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.11.2024 15:53 по 27.11.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
Зміст
Відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
Документи кваліфікації
19.11.2024 15:54
Повідомлення про рішення
19.11.2024 15:54
Витяг з ЄДР
19.11.2024 15:53
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.10.2024 19:52
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.10.2024 19:52
Торги не відбулися
Очікувана вартість
497 300 грн.
Період подання пропозицій
до 30.10.2024 10:00
Замовник:
Відділ освіти Трускавецької міської ради
Контактний телефон:
380324751785
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
497 300 грн.
Період подання пропозицій
до 30.10.2024 10:00
Замовник:
Відділ освіти Трускавецької міської ради
Контактний телефон:
380324751785
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності