Закупівля «Нове будівництво багатофункціонального комплексу з житлом для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб, вбудованим паркінгом, трансформаторною підстанцією та об’єктами інженерного забезпечення на вул. І. Миколайчука у м. Львові (кадастровий номер 4610137500:08:001:0921)» (3 черга) (коригування) від ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВСЬКЕ МІЖМІСЬКЕ БЮРО ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ".
«Нове будівництво багатофункціонального комплексу з житлом для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб, вбудованим паркінгом, трансформаторною підстанцією та об’єктами інженерного забезпечення на вул. І. Миколайчука у м. Львові (кадастровий номер 4610137500:08:001:0921)» (3 черга) (коригування)
Закупівля здійснюється як частина зобов’язань міста перед Європейською комісією з виконання Грантового договору № 2022/439-724 у рамках проєкту «Підтримка ЄС у забезпеченні житлом внутрішньо переміщених осіб у Львові» підписаного 19 грудня 2022 року між Львівською міською радою та Європейською Комісією до електричних мереж системи розподілу (лінії електропередачі 0,4-20кВ, Трансформаторна підстанція ТПпр-20/0,4кВ, Реконструкція ПС-110-20-10кВ №262 «Львів-24»)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
«Нове будівництво багатофункціонального комплексу з житлом для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб, вбудованим паркінгом, трансформаторною підстанцією та об’єктами інженерного забезпечення на вул. І. Миколайчука у м. Львові (кадастровий номер 4610137500:08:001:0921)» (3 черга) (коригування)
Очікувана вартість
53 190 700.8 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
265953,5
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Нове будівництво багатофункціонального комплексу з житлом для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб, вбудованим паркінгом, трансформаторною підстанцією та об’єктами інженерного забезпечення на вул. І. Миколайчука у м. Львові (кадастровий номер 4610137500:08:001:0921)» (3 черга) (коригування)
Код ДК 021:2015
45210000-2 -
Будівництво будівель
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
79059, Україна, Львівська область, Львів, вул. І. Миколайчука 8
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати:
Аванс
Період:
5
календарні
днів
Розмір оплати:
30,0 %
Опис:
аванс в розмірі 30% від загальної суми договору, яка зазначена в п. 3.1 цього Договору, для придбання обладнання/ матеріалів/ устаткування тощо сплачується на підставі виставленого Підрядником рахунку протягом 5 (п’яти) календарних днів з моменту підписання угоди.
Порядковий номер:
1
Виконання робіт
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
30
календарні
днів
Розмір оплати:
70,0 %
Опис:
перерахування решти суми провадиться Замовником за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених “Актів приймання виконаних будівельних робіт” за формою КБ-2в та “Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат” за формою КБ-3. Оплата за виконані роботи здійснюється протягом 30 календарних днів з дня підписання Замовником “Актів приймання виконаних будівельних робіт” за формою КБ-2в та “Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат” за формою КБ-3.
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.10.2024 15:17
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.10.2024 15:17
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.10.2024 15:17
Вимога
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.10.2024 15:17
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.10.2024 15:17
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.10.2024 15:17
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.10.2024 15:17
Вимога
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.10.2024 15:17
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВСЬКЕ МІЖМІСЬКЕ БЮРО ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ"
Поштовий індекс
79008
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
ГАЛИЦЬКИЙ РАЙОН, ПЛ. ГАЛИЦЬКА, БУД. 15
Кваліфікація
Лот № 1
«Нове будівництво багатофункціонального комплексу з житлом для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб, вбудованим паркінгом, трансформаторною підстанцією та об’єктами інженерного забезпечення на вул. І. Миколайчука у м. Львові (кадастровий номер 4610137500:08:001:0921)» (3 черга) (коригування)
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.10.2024 15:17
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.10.2024 15:17
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.10.2024 15:17
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.10.2024 15:17
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
«Нове будівництво багатофункціонального комплексу з житлом для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб, вбудованим паркінгом, трансформаторною підстанцією та об’єктами інженерного забезпечення на вул. І. Миколайчука у м. Львові (кадастровий номер 4610137500:08:001:0921)» (3 черга) (коригування)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.
Покупець
Статус
В очікуванні
Коротка назва
ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВСЬКЕ МІЖМІСЬКЕ БЮРО ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ"
Повна назва
ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВСЬКЕ МІЖМІСЬКЕ БЮРО ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ"
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.12.2024 №273
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 18.12.2024 №273.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 9. UA-2024-10-21-010244-a, 21.10.2024. Дані автоматичних індикаторів ризиків. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 08 січня 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру; правомірності внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського комунального підприємства «Львівське міжміське бюро технічної інвентаризації» (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-10-21-012853-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 06.11.2024 №3; опублікований звіт про результати проведення процедури закупівлі; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЗЕСМ» (далі – ТОВ «ЗЕСМ»); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ТОВ «ЗЕСМ» як переможцем тендеру документи; договір від 12.11.2024 №457, додаткові угоди від 10.12.2024 №1 та від 30.12.2024 №2 до вказаного договору, а також повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, опубліковані разом з такими додатковими угодами; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру, правомірності внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-10-21-010244-a, яка проводилась Львівським комунальним підприємством «Львівське міжміське бюро технічної інвентаризації» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Під час моніторингу встановлено, що відповідно до пункту 1.4.3 Додатку №1 до тендерної документації Замовника закупівля не передбачає надання авансу та що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати лист-згоду щодо виконання робіт без авансового платежу.
Водночас, пунктом 4.1.1 проєкту договору (Додаток №3 до тендерної документації) передбачено аванс в розмірі 30% від загальної суми договору, яка зазначена в п. 3.1 цього договору, для придбання обладнання/ матеріалів/ устаткування тощо сплачується на підставі виставленого підрядником рахунку протягом 5 календарних днів з моменту підписання угоди.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
2. Пояснити причини невідповідностей в тендерній документації щодо здійснення авансового платежу (Додатки №1 та №3 до тендерної документації)?
Також, моніторингом встановлено, що за результатами проведення закупівлі Замовником з ТОВ «ЗЕСМ» укладено договір від 12.11.2024 №457 (далі – Договір №457), згідно з пунктом 5.1 якого строк (термін) виконання робіт – по 31.12.2024.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3. Обґрунтувати погодження сторонами Договору №457 строку виконання робіт по 31.12.2024 та можливість виконання робіт у визначений договором строк.
4. Надати інформацію щодо фактичних обсягів виконання проєктних робіт за Договором №457 станом на 30.12.2024 (із наданням підтверджуючих документів).
5. Крім цього, просимо надати до моніторингу локальні кошториси та підсумкову відомість ресурсів до Договору №457.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації - караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-10-21-010244-a, яка проводилась Львівським комунальним підприємством «Львівське міжміське бюро технічної інвентаризації» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1) Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 30.12.2024 № 2 до договору від 12.11.2024 №457?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації - караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
У відповідь на запит замовнику на пояснення від 31.12.2024 р. в межах здійснення моніторингу UA-M-2024-12-18-000010 процедури закупівлі повідомляємо наступне:
1. Щодо того яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Так, Замовником торгів на підставі завдання на проектування було розроблено проектну документацію об’єкта будівництва. Завершальним етапом розроблення проекту є проведення експертизи, результатом якої є експертна оцінка, що містить позитивний або негативний висновок. Відтак, по об’єкту ««Нове будівництво багатофункціонального комплексу з житлом для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб, вбудованим паркінгом, трансформаторною підстанцією та об’єктами інженерного забезпечення на вул. І. Миколайчука у м. Львові (кадастровий номер 4610137500:08:001:0921)» (3 черга) (коригування)» було розроблено проекту документацію та проведено експертизу, за результатами якої Замовником торгів було отримано позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проєктом № 617/24-РБК/ЕЗ від 20 серпня 2024 р. В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Зазначені роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій.
Обґрунтування очікуваної вартості: Згідно п. 4 Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 р. № 275 очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції (крім тих, що стосуються автомобільних доріг загального користування) визначається з урахуванням кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації. Так, відповідно до Постанови КМУ від 1 серпня 2005 р. №668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» кошторисна документація - кошториси та інші документи, пов'язані із складанням (розрахунки, обґрунтування, пояснення, відомості про ресурси тощо) і необхідні для визначення кошторисної вартості будівництва та договірної ціни. Враховуючи зазначене, на підставі кошторисної документації, а саме, зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, було здійснено обрахування очікуваної вартості предмета закупівлі. Однак, очікувана вартість закупівлі будівельних робіт не може включати Главу 10 кошторису та Главу 12. Таким чином, розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі кошторисної документації, за виключенням суми глави 10 та глави 12 з урахуванням ПДВ.
2. Щодо причини невідповідностей в тендерній документації щодо здійснення авансового платежу (Додатки №1 та №3 до тендерної документації):
Згідно умов оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2024-10-21-010244-a та проєкту договору, який міститься в Додатку №3 до тендерної документації, оплата виконаних підрядних робіт за цим договором здійснюється Замовником в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника в наступному порядку:
4.1.1. аванс в розмірі 30% від загальної суми договору, яка зазначена в п. 3.1 цього Договору, для придбання обладнання/ матеріалів/ устаткування тощо сплачується на підставі виставленого Підрядником рахунку протягом 5 (п’яти) календарних днів з моменту підписання угоди.
4.1.2. перерахування решти суми провадиться Замовником за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених “Актів приймання виконаних будівельних робіт” за формою КБ-2в та “Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат” за формою КБ-3. Оплата за виконані роботи здійснюється протягом 30 календарних днів з дня підписання Замовником “Актів приймання виконаних будівельних робіт” за формою КБ-2в та “Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат” за формою КБ-3.
Варто зауважити, що згідно абз. 2 п. 3 Наказу Мінекономрозвитку від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. Тобто, визначальною є та інформація, яка розміщена в електронній системі закупівель. Відтак, враховуючи передбачення авансу, інформація про що міститься в електронній системі закупівель в частині «Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)», закупівля «Нове будівництво багатофункціонального комплексу з житлом для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб, вбудованим паркінгом, трансформаторною підстанцією та об’єктами інженерного забезпечення на вул. І. Миколайчука у м. Львові (кадастровий номер 4610137500:08:001:0921)» (3 черга) (коригування) передбачає надання авансу у розмірі 30 % від загальної суми договору.
Однак, після підписання договору підряду хочемо зазначити, що аванс не був перерахований підряднику, а перерахування оплати проводилася Замовником за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених “Актів приймання виконаних будівельних робіт” за формою КБ-2в та “Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат” за формою КБ-3. Оплата за виконані роботи здійснюється протягом 30 календарних днів з дня підписання Замовником “Актів приймання виконаних будівельних робіт” за формою КБ-2в та “Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат” за формою КБ-3.
3. Щодо погодження сторонами Договору №457 строку виконання робіт по 31.12.2024 та можливість виконання робіт у визначений договором строк:
Згідно п. 14 Постанови КМУ №1178 закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону.
Таким чином, закупівлі здійснюються Замовником на підставі наявної потреби та відповідно до річного плану.
Отже, враховуючи потребу у даній закупівлі станом на 2024 рік та наявність повного фінансування Замовником торгів під час оголошення торгів було зазначено саме такі строки виконання робіт, що є предметом даної процедури закупівлі.
Однак це не виключало право Замовника торгів на продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, яке передбачене пп. 4 п. 19 Постанови КМУ №1178.
Відтак, 30.12.2024 р. між Сторонами була підписана ДУ №2 до Договору №457 щодо продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт до 31.12.2025 р.
Щодо документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, то таким документом слугує протокол засідання технічної ради (додається до відповіді на запит), згідно якого у зв’язку із не добудуванням комплексу В1 прокладання електричної мережі, як частина робіт в межах Договору №457, є неможливим.
Враховуючи це, а також те, що дозвіл на виконання робіт був виданий лише 06.12.2024 р., Сторонами було прийнято рішення щодо продовження дії договору та строку виконання робіт до 31.12.2025 р.
4. Щодо фактичних обсягів виконання проєктних робіт за Договором №457 станом на 30.12.2024 (із наданням підтверджуючих документів):
Згідно актів КБ-2 та довідки КБ-3 підрядником станом на 30.12.2024 р. були виконані роботи на суму 14 419 717.87 грн. (акти виконаних робіт додаються до відповіді на запит).
5. Щодо локальних кошторисів та підсумкової відомості ресурсів до Договору №457.
Локальні кошториси та підсумкову відомість ресурсів до Договору №457 надано до відповіді на даний запит.
У відповідь на запит замовнику на пояснення від 03.01.2025 р. в межах здійснення моніторингу UA-M-2024-12-18-000010 процедури закупівлі повідомляємо наступне:
Згідно п. 14 Постанови КМУ №1178 закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону.
Таким чином, закупівлі здійснюються Замовником на підставі наявної потреби та відповідно до річного плану.
Отже, враховуючи потребу у даній закупівлі станом на 2024 рік та наявність повного фінансування Замовником торгів під час оголошення торгів було зазначено саме такі строки виконання робіт, що є предметом даної процедури закупівлі.
Однак це не виключало право Замовника торгів на продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, яке передбачене пп. 4 п. 19 Постанови КМУ №1178.
Відтак, 30.12.2024 р. між Сторонами була підписана ДУ №2 до Договору №457 щодо продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт до 31.12.2025 р.
Щодо документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, то таким документом слугує протокол засідання технічної ради (додається до відповіді на запит), згідно якого у зв’язку із тим, що другий комплекс В1 ще не збудований, прокладання електричної мережі, як частина робіт в межах Договору №457, є неможливим.
Враховуючи це, а також те, що дозвіл на виконання робіт був виданий лише 06.12.2024 р., Сторонами було прийнято рішення щодо продовження дії договору та строку виконання робіт до 31.12.2025 р.