Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт в санвузлах та окремих службових приміщеннях від ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-10-16-014539-a
План UA-P-2024-10-16-017686-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 16.10.2024 17:29
Остання зміна 15.11.2024 16:09
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
829 114 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 145.57 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.10.2024 17:28 до 24.10.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 16.10.2024 17:28
до 21.10.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.10.2024 17:28
до 21.10.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.10.2024 00:00
до 30.10.2024 18:48
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.10.2024 18:48
до 05.11.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.10.2024 18:48
до 15.11.2024 16:09
Період уточнень
з 16.10.2024 17:28 до 21.10.2024 00:00
Період оскарження
з 16.10.2024 17:28 до 21.10.2024 00:00
Період кваліфікації
з 24.10.2024 00:00 до 30.10.2024 18:48
Період кваліфікації
з 24.10.2024 00:00 до 30.10.2024 18:48
Основні параметри
Поточний ремонт в санвузлах та окремих службових приміщеннях
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
829 114 грн.
Поточний ремонт в санвузлах та окремих службових приміщеннях
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт в санвузлах та окремих службових приміщеннях
Очікувана вартість
829 114 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4145,57
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт в санвузлах та окремих службових приміщеннях
Код ДК 021:2015
45451100-4 - Оздоблювальні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
01601, Україна, Київська область, м. Київ, Еспланадна 8/10
Дата постачання по
20.12.2024 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник за надані Послуги здійснює оплату Виконавцю, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, на підставі Актів приймання – передачі наданих послуг (за формою № КБ-2в) та Довідок про вартість наданих послуг та витрат (за формою № КБ-3), підписаних Сторонами та представником технічного нагляду, протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати їх підписання, за умови, що Послуги надані належним чином і в погоджений строк та після усунення (при наявності) недоліків та дефектів, виявлених при прийманні Послуг, після їх усунення Виконавцем.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС "ЦЕНТР"
Пропозиція:
825 017.78 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.10.2024 17:29
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Віталій Фурик
Електронна пошта
Телефон
+380500892133
Сайт:
https://www.dcz.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
03491079
Повна назва
ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
Поштовий індекс
01601
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Еспланадна, 8/10
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт в санвузлах та окремих службових приміщеннях
Період вимог/скарг з 30.10.2024 18:48 по 05.11.2024 0:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.10.2024 0:00 по 01.11.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.10.2024 18:48
Довідка НАЗК
30.10.2024 18:48
-
Звіт про оцінку
24.10.2024 00:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.10.2024 17:28
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.10.2024 17:28
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Учасником в складі тендерної пропозиція надані Відомості про учасника (вих.№ З-7-24 від 23.10.2024), в пунктах 6 та 7 яких зазначена інформація про систему оподаткування, на якій перебуває Учасник як суб’єкт підприємницької діяльності з зазначенням відсоткової ставки та інформація щодо реєстрації учасника як платника податку на додану вартість (файл: д.4 Відомості про Товариство.pdf), проте ця інформація не узгоджується з інформацією, зазначеною у Витязі з реєстру платників податку на додану вартість № 1926514501095. Підпунктом 7.2 пункту 7 «Перелік інших документів та/або інформації, які надає Учасник в складі тендерної пропозиції» передбачено, що учасник надає відомості про Учасника за формою згідно з Додатком 4 до тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями відомості про Учасника за формою згідно з Додатком 4 до тендерної документації, які б містили інформацію, яка узгоджується з іншою інформацію, наданою Учасником в складі своєї тендерної пропозиції. 2. Учасником в складі тендерної пропозиції надана Фінансова звітність малого підприємства за 2023 рік (файл: д.1 п.7.3 Фін. звітність.pdf), яка є електронним документом та на яку має бути накладено КЕП/УЕП. Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, Фінансову звітність малого підприємства за 2023 рік з накладенням на цей електронний документ КЕП/УЕП.
Створено
29.10.2024 18:29
Надати до
30.10.2024 18:29
Договір
UA-2024-10-16-014539-a-a1
Підписаний і діє
Номер
98/161
825 017.78 грн.
825 017.78 грн.
З ПДВ
Підписано
13.11.2024
Строк дії договору з
13.11.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт в санвузлах та окремих службових приміщеннях
Номенклатура
Поточний ремонт в санвузлах та окремих службових приміщеннях
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
20 грудня 2024 р.
Документи договору
15.11.2024 16:09
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
829 114 грн.
Період подання пропозицій
до 24.10.2024 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
Контактний телефон:
+380500892133
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
829 114 грн.
Період подання пропозицій
до 24.10.2024 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
Контактний телефон:
+380500892133
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2024 Всі права захищено. Політика конфіденційності