Звернення:
За лотом №1 позицією №1: 34920000-2 Дорожнє обладнання
Тема:
Тех характеристики
Зміст:
Добрий вечір, хочемо прийняти участь у вашій закупівлі, але є багато запитань з приводу детально прописаних технічних характеристик котрі зазначені відштовхуючись конкретно від технічки виробника FAAC! Характеристики котрі прямим текстом несуть дискримінаційний характер і обмежують аналогічні пропозиції постачальників унеможливлюють можливість прийняти участі компаній з аналогічними ТЕХНІЧНИМИ ХАРАКТЕРИСТИКАМИ. Як мінімум безліч критеріїв котрі несуть візуальний характер а не технічний і котрі не мають впливу на функціональність шлагбауму і закриття Вашої потреби (якщо мова буде про дизайнерські рішення, то аргументацій з приводу цих параметрів також вдосталь, починаючи з формування держ бюджету по даній потребі).
Тому, просимо, відповідо до вище аргументованих фактів відкоригувати технічні характеристики таким чином щоб Ваша потреба, була виконана будь-яким з постачальників на ринку України, а не дискримінаційно звужена неважливими деталями в тех хар. за якими Ви в разі невідповідность матимете повне право дискваліфікувати будь-якого учасника крім тих, які надали пропозицію ТМ FAAC (і то це ще під питанням).
Мова йже про наступні вимоги:
1. Форма стріли: кругла - Якщо наприклад вона буде не кругла а овальна, чи впливає це не функціональні технічні та якісні та навіть дизайнерські потреби на вашому об"єкті і чи вважається це невідповідністю??
2. Безшумний хід - що розуміється під технічним критерієм "безшумний хід"?? FAAC також не безшумний, безшумних шлагбаумыв апріорі не буває, тому рекомендуємо виключити даний пункт з технічних характеристик, задля виключення оскаржень по результату аукціону визнавши найбільш економічно вигідною пропозицією учасника який пропонуватиме Шлагбаум FAAC зазначений вами в ТХ, так як ви будете вимушені дискваліфікувати і його або отримати знову ж таки оскарження про вимірювання рівня шуму Дб незалежною експертизою, що беззаперечно підтвердить вище зазаначену аргументацію про те що "безшумних шлагбаумів не існує". Тому просимо прибрати даний критерій, або чітко вказати Дб від яких ви відштовхуєтесь в даній вимозі. Раціональніше прибрати дану вимогу.
3. ЧИ Є ПОТРЕБА В ГІДРАВЛІЧНОМУ ПРИВОДІ??? Просисо надати інформацію по інтенсивності даного шлагбауму, щоб коректно розуміти потребу гідравлічного приводу, з огляду на те що шлагбаум заявлений замовником має інтенсивність 50%...... Тоді чому не механічний з 100% інтенсивністю, наприклад? Просимо також прибрати даний критерій котрий також не відповідає потребі або цілісно аргументувати потребу даного технічного пункту. До даного пункту також долучаємо інформацію зазначену в тех характеристиках далі "Гідравлічний захист від отримання механічних травм в результаті затиску стрілою." Чи тільки гідравліга забезпечує даний тех параметр? Механічний має не гіргу можливість виконувати дану задачу підібравши чутливість до потреби замовника. Тому також просимо виключити критерій "гідравлічний".
4. Габаритні розміри: 270 х 1015 х140 мм. ?? Інші розміри не можливі для даного об"єкту? Більші чи менші? Якщо ні, просимо надати роз"яснення причини, зробити уточнення чи виключити дану вимогу.
5. Колір корпусу помаранчевий - це дискримінаційний параметр котрий навіть не варто роз"яснювати, впевнений що розумієте . Тому просимо відкоригувати даний пункт або надати цілісну аргументацію даного тех параметру.
6. - Стріла до шлагбаума довжина 5м, діаметр -75 мм з протиударним профілем..........Вище в даному зверненні прописували вже дискримінаційний критерій згідно пункту "кругла стріла", але даний пункт ще й уточнює діаметр стріли та загалі виключає всіх можливих конкурентів . Просимо взагалі прибрати таку інтерпритацію так як вона вимагає беззапересного оскарження.
7. Загальний вигляд згідно малюнка 1 - Знову ж повертаючись до вимоги про колір, маємо наступне питання. Як можна трактувати дану Вимогу? Просимо роз"яснити чи надати дизайнерську документацію (в разі заздалегідь оформлених дизайнерських рішень) котрі виключають будь-які інші кольри шлагбауму окрім помаранчевого.
З огляду на все вище перераховане просимо замовника відкоригувати технічні вимоги закупівлі так як вони безсумнівно несуть дискримінаційний характер.
Просимо віднестись до звернення з розумінням, так як це не претензії, бо ми розуміємо що ви не кваліфіковані спеціалісти в доному товарі та відповідно не мали можливості надати максимально коректну інформацію щодо вимог котрі має Морський торгівельний порт "південний". Виключно для цього інформуємо Вас про критерії котрі несуть дискримінаційні аспекти, щоб в подальшому мати беззаперечний рівень замовника в держ закупівлях.
Заздалегідь вдячні за розуміння та оперативне виправлення тех параметрів.
Дата оприлюднення звернення:
23.10.2024 00:50
1. Оскільки товар який замовляється буде встановлено на відкритій місцевості та зважаючи що кліматичні умови використання товару є «жорсткими» (пориви вітру до 20м/с), тому замовником було обрана кругла форма яка найбільш відповідає умовам постійної роботи 24/7. Кругла форма стріли більш витривала та рекомендована для встановлення у вітряних місцях, ніж інші форми стріл.
Також слід зазначити, що форма стріли шлагбауму "кругла" обумовлена тим, що на підприємстві вже експлуатуються шлагбауми з такою формою стріли. Оскільки стріла шлагбаума є витратним елементом (ушкодження транспортом), замовник вже має запас стріл круглого перерізу. Кріплення під овальну стрілу не передбачає застосування стріли з круглим перетином.
2. Саме завдяки використанню гідравлічного приводу забезпечується плавний та безшумний хід стріли шлагбауму і збільшується термін його безперебійної та довготривалої роботи, що відсутнє у механічних аналогів, завдяки наявності зубчастих передач, які при механічному зносі з часом будуть видавати сторонні шуми та звуки.
3. Звертаємо вашу увагу, що:
- шлагбауми з гідравлічним приводом розраховані на більшу кількість спрацьовувань до відмови, якщо порівнювати з механічними аналогами, завдяки відсутності зубчастих передач, які особливо схильні до механічного зносу;
- двигун насосного агрегату є частотно-регульованим, що дає можливість більш гнучкіше відрегулювати роботу шлагбауми з гідравлічним приводом;
- привід та стріла менш жорстко працює під час руху стріли, старту та зупинки завдяки гідравлічному зв'язку між двигуном і штоком циліндра.
4. Вимога габаритних розмірів пов’язана з тим фактом, що товар який замовляється буде встановлюватися замість існуючих шлагбаумів, які фізично мають великий знос та потребують заміни, на існуючий фундамент. У разі інших розмірів, підприємство понесе додаткові збитки пов’язані з облаштуванням нових фундаментів та зупинку пропуску на вїзд та виїзд транспорту, що вплине на транспортний потік та перевантаження іншого пропускного пункту.
5. У зв’язку із наявністю у замовника доволі значної кількості вже змонтованих та працюючих шлагбаумів на території з помаранчевим кольором корпусу було зазначено - колір корпусу помаранчевий як колір який використовується на об'єктах підвищеної небезпеки.
6. Довжина стріли обумовлена вимогою забезпечення повного перекриття смуги руху транспорту та недопущення проїзду. Стосовно діаметру (форма) було надано відповідь у пункті 2. Для безпечного функціонування передбачено гумовий протиударний профіль, який пом'якшує контакт стріли зі стороннім предметом, що дозволяє уникнути травм або серйозних пошкоджень.
7. Загальний вигляд наведений згідно малюнка 1 вказано як інформаційний та колір було вибрано як колір який використовується на об'єктах підвищеної небезпеки.
Дата оприлюднення відповіді:
25.10.2024 16:27