Показати схожі тендери

Закупівля Деревина дров’яна непромислового використання 1 група (береза, дуб, граб) від КЕВ м. Житомир.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-10-14-004287-a
Id Tender a0dd91433b3e424a8ef186e1d78d8637
План UA-P-2024-10-14-004787-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 14.10.2024 15:27
Остання зміна 25.11.2024 14:32
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
28 717 399.12 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
143 587 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.10.2024 11:35 до 22.10.2024 19:00
Завершено
Період уточнень
з 14.10.2024 11:35
до 19.10.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.10.2024 11:35
до 19.10.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.10.2024 11:40
до 18.11.2024 10:24
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.10.2024 15:16
до 24.11.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 18.11.2024 10:24
до 25.11.2024 14:32
Період уточнень
з 14.10.2024 11:35 до 19.10.2024 00:00
Період оскарження
з 14.10.2024 11:35 до 19.10.2024 00:00
Період кваліфікації
з 23.10.2024 11:40 до 18.11.2024 10:24
Період кваліфікації
з 23.10.2024 11:40 до 18.11.2024 10:24
Основні параметри
Деревина дров’яна непромислового використання 1 група (береза, дуб, граб)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
28 717 399.12 грн.
Деревина дров’яна непромислового використання 1 група (береза, дуб, граб)
Назва предмета закупівлі
Деревина дров’яна непромислового використання 1 група (береза, дуб, граб)
Очікувана вартість
28 717 399.12 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
143587,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
287 173.99
Аукціон
Cтарт аукціону
23.10.2024 11:17
Закінчення аукціону
23.10.2024 11:40
Позиція
Опис предмета закупівлі
Деревина дров’яна непромислового використання 1 група (береза, дуб, граб)
Код ДК 021:2015
03410000-7 - Деревина
Кількість
14 388.7
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул.*
Дата постачання по
25.12.2024 11:40
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться Замовником після отримання товару та підписання видаткової накладної обома Сторонами, шляхом здійснення Замовником безготівкового перерахунку на банківський рахунок Постачальника відповідної вартості поставленого Товару.
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
14.10.2024 11:35
Тендерна документація
14.10.2024 11:35
Тендерна документація
14.10.2024 11:35
Тендерна документація
14.10.2024 11:35
Проект договору
14.10.2024 11:35
Тендерна документація
14.10.2024 11:35
Тендерна документація
14.10.2024 11:35
Технічні специфікації
14.10.2024 11:35
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ ЛЕВ777
Пропозиція:
27 986 021.5 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙДІНГ ЕНД ДЕЛІВЕРІ"
Пропозиція:
27 586 591.18 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 23.10.2024 11:17
Нецінові критерії закупівлі
Критерій № : 1
Строк поставки товару
Назва
Строк поставки товару
Опис
Список значень
Значення
0 %
Назва
15 робочих днів з моменту здійснення заявки замовником
Значення
10 %
Назва
10 робочих днів з моменту здійснення заявки замовником
Значення
15 %
Назва
5 робочих днів з моменту здійснення заявки замовником
Критерій № : 2
Умови оплати
Назва
Умови оплати
Опис
Список значень
Значення
0 %
Назва
оплата протягом 10 робочих днів з дати підписання видаткової накладної
Значення
10 %
Назва
оплата протягом 20 робочих днів з дати підписання видаткової накладної
Значення
15 %
Назва
оплата протягом 30 робочих днів з дати підписання видаткової накладної
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.10.2024 15:27
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лось Марія Юріївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380976328249
Замовник
ЄДРПОУ
08492505
Повна назва
КЕВ м. Житомир
Поштовий індекс
10014
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
місто Житомир
Адреса
вул. Дмитра Донцова, буд. 20
Кваліфікація
Лот № 1 Деревина дров’яна непромислового використання 1 група (береза, дуб, граб)
Період вимог/скарг з 28.10.2024 15:16 по 03.11.2024 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.10.2024 11:40 по 31.10.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
Керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), приписами, що визначені Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), мною, уповноваженою особою з проведення закупівель передбачених ст. 13 Закону Квартирно-експлуатаційного відділу м. Житомир, розглянуто тендерну пропозицію учасника – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТРЕЙДІНГ ЕНД ДЕЛІВЕРІ» (далі – Учасник), яка визначена електронною системою закупiвель найбільш економічно вигідною, на відповідність вимогам ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ для процедури закупівлі «ВІДКРИТІ ТОРГИ» Предмет закупівлі: на закупівлю товарів «ДК 021:2015 - 03410000 - 7 «Деревина» (UA-2024-10-14-004287-а). Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин 2, 12, 16 абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Частиною 1 статті 29 Закону визначено, що оцінка тендерних пропозицій / пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до частини 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій / пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції / пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТРЕЙДІНГ ЕНД ДЕЛІВЕРІ» не виправлено виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: 1) не надав акт фактичної наявності деревини за підписом представника Замовника з відбитком печатки та представника Учасника, датований не раніше дати оголошення закупівлі; 2) не привів у відповідність Довідку вих..№3157 від 18.10.2024 року та іншої довідки, яка б відповідала вимогам тендерної документації Замовника не надав. Щодо наданої Учасником «Довідка-відповідь на повідомлення про усунення невідповідностей по п.3 та п.4» вих..№1390 від 25.10.2024 року: із зазначеної Учасником інформації дана довідка надана «до повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Замовника по закупівлі №UA-2024-10-14-004843-а», тому не може бути прийнята до уваги Замовником. Відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Згідно з абзацом 1 пункту 46 Особливостей Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Документи кваліфікації
28.10.2024 15:18
Повідомлення про рішення
28.10.2024 15:15
Повідомлення про рішення
28.10.2024 15:14
Повідомлення про рішення
23.10.2024 11:56
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.10.2024 11:35
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.10.2024 11:35
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Виявлені недоліки: 1. У тендерній пропозиції Учасника відсутня довідка щодо строку дії його тендерної пропозиції. 2. У тендерній пропозиції Учасника відсутня копія Свідоцтва платника ПДВ/Єдиного податку, або копія витягу з реєстру платників ПДВ/Єдиного податку. 3. У складі тендерної пропозиції Учасником надано Акт фактичної наявності деревини від 18.10.2024 року. Однак, 18.10.2024 року Замовником отримано вимогу від ГУНП в Житомирській області щодо надання інформації в порядку ст.. 40, 92, 93 КПК України №СЕД-55433-2024 від 18.10.2024 року. Замовником згідно наказу №199 від 18.10.2024 року створено робочу групу з метою недопущення порушень норм чинного законодавства при видачі актів огляду фактичної наявності, а у разі допущення порушень вжиття заходів щодо їх скасування та проведення повторного огляду наявності деревини в учасників відповідно до вимог тендерної документації. У результаті, робочою групою встановлено, що замовником помилково виданий акт фактичної наявності деревини від 18.10.2024 року, оскільки від учасника станом на момент видачі акту, а саме 18.10.2024 року, на адресу замовника не надходив лист-звернення про проведення огляду та представники замовника 18.10.2024 року не виїздили будь-куди з метою проведення огляду фактичної наявності деревини в межах даної процедури закупівлі. Тому робочою групою 22.10.2024 року прийнято рішення про скасування даного акту, визнання його таким, який не відповідає достовірним даним та не може бути застосований учасником в даній закупівлі, про що учаснику вчасно повідомлено у листі від 22.10.2024 року №3198. Таким чином, акт фактичної наявності деревини відсутній у тендерній пропозиції Учасника. 4. У тендерній пропозиції Учасника наявна Довідка від Замовника вих.№3157 від 18.10.2024 року про відсутність негативного досвіду роботи. Однак, згідно вимог Замовника Учасник на підтвердження відсутності негативного досвіду співпраці з Замовником надає гарантії у формі довідки за підписом Замовника про відсутність негативного досвіду співпраці з Учасником за увесь період його існування. Посилання на вимогу тендерної документації: 1. Абзац 1 п.5 Додатку 1 до тендерної документації. 2. пп. 3 п. 20 Додатку 1 до тендерної документації. 3. пп. 2 загальних вимог Додатку 6 до тендерної документації. 4. пп. 3 загальних вимог Додатку 6 до тендерної документації. Усунення недоліків: 1. Учаснику надати довідку щодо строку дії його тендерної пропозиції. 2. Учаснику надати копію Свідоцтва платника ПДВ/Єдиного податку, або копію витягу з реєстру платників ПДВ/Єдиного податку. 3. Учаснику надати акт фактичної наявності деревини за підписом представника Замовника з відбитком печатки та представника Учасника, датований не раніше дати оголошення закупівлі. 4. Учаснику привести у відповідність Довідку вих..№3157 від 18.10.2024 року або надати іншу довідку.
Створено
25.10.2024 10:28
Надати до
26.10.2024 10:28
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.10.2024 15:16 по 05.11.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
31.10.2024 11:36
Повідомлення про рішення
31.10.2024 11:33
Повідомлення про рішення
28.10.2024 16:15
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 18.11.2024 10:24 по 24.11.2024 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.11.2024 09:58 по 26.11.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
18.11.2024 10:24
Довідка НАЗК
18.11.2024 10:24
Повідомлення про рішення
18.11.2024 09:59
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2024-10-14-004287-a-b1
Підписаний і діє
Номер
882
27 586 591.18 грн.
22 988 825.98 грн.
З ПДВ
Підписано
25.11.2024
Строк дії договору з
25.11.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
14 388.7 (метри кубічні)
Деревина дров’яна непромислового використання 1 група (береза, дуб, граб)
Номенклатура
Деревина дров’яна непромислового використання 1 група (береза, дуб, граб)
Кількість
14 388.7
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 25 грудня 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КЕВ м. Житомир
Повна назва
КЕВ м. Житомир
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
08492505

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙДІНГ ЕНД ДЕЛІВЕРІ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙДІНГ ЕНД ДЕЛІВЕРІ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42940293

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
25.11.2024 14:32
Повідомлення про договір
25.11.2024 14:30
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
28 717 399.12 грн.
Період подання пропозицій
до 22.10.2024 19:00
Замовник:
КЕВ м. Житомир
Контактний телефон:
+380976328249
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
28 717 399.12 грн.
Період подання пропозицій
до 22.10.2024 19:00
Замовник:
КЕВ м. Житомир
Контактний телефон:
+380976328249
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності