Показати схожі тендери
Закупівля Послуга з монтажу оптоволоконних ліній зв’язку від вузла доступу до вузла відеоспостереження (Дніпропетровська область, Дніпровський район, с-ще Слобожанське); 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника від ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ СЛОБОЖАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-10-11-007706-a
Id Tender 98271a800c544caeac539fdadfd105f3
План UA-P-2024-10-07-012636-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 11.10.2024 13:32
Остання зміна 07.11.2024 10:50
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
257 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 570 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.10.2024 13:32 до 19.10.2024 15:00
Завершено
Період уточнень
з 11.10.2024 13:32
до 16.10.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.10.2024 13:32
до 16.10.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.10.2024 15:00
до 24.10.2024 09:50
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.10.2024 09:50
до 30.10.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 24.10.2024 09:50
до 07.11.2024 10:50
Період уточнень
з 11.10.2024 13:32 до 16.10.2024 00:00
Період оскарження
з 11.10.2024 13:32 до 16.10.2024 00:00
Період кваліфікації
з 19.10.2024 15:00 до 24.10.2024 09:50
Період кваліфікації
з 19.10.2024 15:00 до 24.10.2024 09:50
Основні параметри
Послуга з монтажу оптоволоконних ліній зв’язку від вузла доступу до вузла відеоспостереження (Дніпропетровська область, Дніпровський район, с-ще Слобожанське); 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
257 000 грн.
Послуга з монтажу оптоволоконних ліній зв’язку від вузла доступу до вузла відеоспостереження (Дніпропетровська область, Дніпровський район, с-ще Слобожанське); 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Назва предмета закупівлі
Послуга з монтажу оптоволоконних ліній зв’язку від вузла доступу до вузла відеоспостереження (Дніпропетровська область, Дніпровський район, с-ще Слобожанське); 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Очікувана вартість
257 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2570,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуга з монтажу оптоволоконних ліній зв’язку від вузла доступу до вузла відеоспостереження (Дніпропетровська область, Дніпровський район, с-ще Слобожанське)
Код ДК 021:2015
45231600-1 - Прокладання ліній зв’язку
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
52005, Україна, Дніпропетровська область, с-ще Слобожанське, Дніпровський район, вул. Василя Сухомлинського, буд. 54Б; вул. Героїв України (в районі будинків №35, 36); вул. Василя Сухомлинського, (в районі будинку №52); вул.Слобожанська, (в районі будинків №14, 15, 17, 28)
Дата постачання по
15.12.2024 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Сідаш Андрій Юрійович
Пропозиція:
256 800 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.10.2024 13:32
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кушнір Наталія Ігорівна
Електронна пошта
Телефон
380567199152
Сайт:
http://slobozhanska-gromada.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
40198703
Повна назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ СЛОБОЖАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Поштовий індекс
52005
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
с-ще Слобожанське
Адреса
вул. Василя Сухомлинського, буд. 56-Б.
Кваліфікація
Лот № 1 Послуга з монтажу оптоволоконних ліній зв’язку від вузла доступу до вузла відеоспостереження (Дніпропетровська область, Дніпровський район, с-ще Слобожанське); 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Період вимог/скарг з 24.10.2024 09:50 по 30.10.2024 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.10.2024 15:00 по 26.10.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. Визначити ФОП Сідаш А.Ю. (ІПН 3141510975) переможцем Закупівлі. 2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем Закупівлі, а саме ФОП Сідаш А.Ю. (ІПН 3141510975). 3. Оприлюднити рішення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем Закупівлі, а саме ФОП Сідаш А.Ю. (ІПН 3141510975), в електронній системі закупівель.
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.10.2024 13:32
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.10.2024 13:32
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. «Розділом 1 Додатка 1 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». Учасник повинен підтвердити згідно з цим розділом, зокрема: «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Згідно з п. 1.1. розділу 1 Додатка 1 до тендерної документації вимагається надати: «1.1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що необхідні для надання послуг, визначених у технічній специфікації, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. 1.1.2. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зазначеної в довідці, учасник має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договір оренди або договір надання послуг.** **При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше та договір найму транспортного засобу за участі фізичної особи, такі договори мають бути нотаріально посвідчені. Наявність в Учасника можливості виконання послуг згідно умов, що зазначені в технічній специфікації, з використанням транспорту для забезпечення виконання договірних зобов’язань відповідно до предмету закупівлі (власного або орендованого). Надати документи, що підтверджують наявність такого транспорту: техпаспорт на власний транспорт або договір оренди/користування/надання послуг з терміном оренди/користування/надання послуг не менш ніж до 31.12.2024 р.». Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: - Довідка від 16.10.2024р. Вих.№63 (файл «08.1. довідка про мат-техн. базу.pdf»), в якій зазначено наявність обладнання, матеріально-технічної бази. Додатково в довідці зазначено, що обладнання придбано згідно договору поставки №22/03/21 від 22.03.2021 р. (додається), а на підтвердження наявності права володіння офісом надається копія договору оренди нерухомого майна №0104-22 від 01.04.2022 р. (додається). - Договір оренди нерухомого майна №0104-22 від «03» квітня 2022 р. (файл «08.2. договір оренди офісу.pdf»). - Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (файл «08.3. техпаспорт авто.pdf»). Виходячи з наданої інформації Учасником ФОП Сідаш А.Ю., в Довідці від 16.10.2024р. Вих.№63 зазначено, що обладнання придбано згідно договору поставки №22/03/21 від 22.03.2021 р. (додається), при цьому договір поставки №22/03/21 від 22.03.2021 р. у складі тендерної пропозиції не надано. Крім того, в Довідці від 16.10.2024р. Вих.№63 зазначено, що на підтвердження наявності права володіння офісом надається копія договору оренди нерухомого майна №0104-22 від 01.04.2022 р. (додається), при цьому надано копію договору оренди нерухомого майна №0104-22 від «03» квітня 2022 р. разом з актом приймання-передачі до Договору оренди нерухомого майна №0104-22 від «01» квітня 2022 року датований «01» березня 2022 року з посилання по тексту на договір оренди нерухомого майна №0104-22 від 01.04.2022 р. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями уточнені або нові документи відповідно до вимог тендерної документації (згідно з пп.1.1.1., 1.1.2. п. 1.1. розділу 1 Додатка 1 до тендерної документації). 2. «Розділом 1 Додатка 1 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». Учасник повинен підтвердити згідно з цим розділом, зокрема: «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Згідно з п. 1.2. розділу 1 Додатка 1 до тендерної документації вимагається надати: «1.2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до надання послуг, за формою Таблиці 1. Таблиця 1 Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № з/п ПІБ Посада Підстава використання праці Наявність документів з охорони праці, зокрема наявність у надавачів послуг допусків до роботи з електроустановками не нижче 3-ї групи з електробезпеки та допусків на виконання робіт на висоті (зазначити номер відповідного посвідчення та дату перевірки знань) 1.2.2. До довідки додати документ на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / наказ про прийняття на роботу / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / трудовий договір / цивільно-правовий договір / договір про надання послуг / інший документ)*. *Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою).». Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: - Довідка від 16.10.2024р. Вих.№ 63 (файл «09.1. довідка про наявність працівників.pdf»); - Накази про прийняття на роботу (файл «09.2. накази.pdf») Крім цього, Учасником ФОП Сідаш А.Ю. додатково надано документи з охорони праці (файл «09.3. охорона праці.pdf»). Виходячи з наданої інформації Учасником ФОП Сідаш А.Ю. та перевірки інших документів поданих у складі тендерної пропозиції, виявлено невідповідність викладеної інформації в Довідці від 16.10.2024р. Вих.№ 63, а саме у стовпцях «Підстава використання праці» та «Наявність документів з охорони праці, зокрема наявність у надавачів послуг допусків до роботи з електроустановками не нижче 3-ї групи з електробезпеки та допусків на виконання робіт на висоті (зазначити номер відповідного посвідчення та дату перевірки знань)» згідно поданих наказів про прийняття на роботу (Панасенко В.В., Карманов А.Ю., Ляховченко В.Д., Кожухар А.М.) та документів з охорони праці (номер посвідчення та дати перевірки знань Кожухар А.М.). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями уточнені або нові документи відповідно до вимог тендерної документації (згідно з пп.1.2.1., 1.2.2. п. 1.2. розділу 1 Додатка 1 до тендерної документації).
Створено
22.10.2024 14:41
Надати до
23.10.2024 14:41
Договір
UA-2024-10-11-007706-a-c1
Підписаний і діє
Номер
184/В
256 800 грн.
256 800 грн.
Без ПДВ
Підписано
06.11.2024
Строк дії договору з
06.11.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (послуга)
Послуга з монтажу оптоволоконних ліній зв’язку від вузла доступу до вузла відеоспостереження (Дніпропетровська область, Дніпровський район, с-ще Слобожанське)
Номенклатура
Послуга з монтажу оптоволоконних ліній зв’язку від вузла доступу до вузла відеоспостереження (Дніпропетровська область, Дніпровський район, с-ще Слобожанське)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 15 грудня 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ СЛОБОЖАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Повна назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ СЛОБОЖАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40198703

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Сідаш Андрій Юрійович
Повна назва
ФОП Сідаш Андрій Юрійович
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3141510975

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
07.11.2024 10:50
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
257 000 грн.
Період подання пропозицій
до 19.10.2024 15:00
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ СЛОБОЖАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380567199152
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
257 000 грн.
Період подання пропозицій
до 19.10.2024 15:00
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ СЛОБОЖАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380567199152
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності