Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з поводження з побутовими відходамих від Дніпровський державний університет внутрішніх справ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-10-11-001205-a
Id Tender 653dbf1a10674574b888e852c5f3d52c
План UA-P-2024-10-11-001202-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 11.10.2024 09:35
Остання зміна 06.11.2024 16:32
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
58 291.2 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
291.46 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.10.2024 09:33 до 19.10.2024 08:00
Завершено
Період уточнень
з 11.10.2024 09:33
до 16.10.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.10.2024 09:33
до 16.10.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.10.2024 11:58
до 24.10.2024 17:58
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.10.2024 17:58
до 30.10.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 24.10.2024 17:58
до 06.11.2024 16:32
Період уточнень
з 11.10.2024 09:33 до 16.10.2024 00:00
Період оскарження
з 11.10.2024 09:33 до 16.10.2024 00:00
Період кваліфікації
з 21.10.2024 11:58 до 24.10.2024 17:58
Період кваліфікації
з 21.10.2024 11:58 до 24.10.2024 17:58
Основні параметри
Послуги з поводження з побутовими відходамих
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником-резидентом, повинні бути складені українською мовою. Детальна інформація зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
58 291.2 грн.
Послуги з поводження з побутовими відходамих
Назва предмета закупівлі
Послуги з поводження з побутовими відходамих
Очікувана вартість
58 291.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
291,46
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
21.10.2024 11:35
Закінчення аукціону
21.10.2024 11:58
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з поводження з побутовими відходамих
Код ДК 021:2015
90513000-6 - Послуги з поводження із безпечними сміттям і відходами та їх утилізація
Кількість
352
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Науки, 26
Дата постачання по
27.12.2024 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТДВ "Дніпрокомунтранс"
Пропозиція:
54 912 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ ЕКОКОМТРАНС
Пропозиція:
46 464 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 21.10.2024 11:35
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.10.2024 09:35
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Копченко
Електронна пошта
Телефон
+380669250167
Сайт:
http://dduvs.in.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
08571446
Повна назва
Дніпровський державний університет внутрішніх справ
Поштовий індекс
49005
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
проспект Науки, 26
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з поводження з побутовими відходамих
Період вимог/скарг з 24.10.2024 17:58 по 30.10.2024 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.10.2024 11:58 по 29.10.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.10.2024 09:33
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.10.2024 09:33
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника було виявлено, що вона містить невідповідності, а саме: Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено перелік відомостей, які повинні бути в тендерній документації. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. 1. Керуючись Особливостями та відповідно до вимог Тендерної документації Учасник повинен був надати у складі пропозиції : Відповідно до п.1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, тендерної документації Учасник у складі пропозиції повинен був надати: «- інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (перелік критеріїв та інформацію щодо способу їх підтвердження наведено в Додатку №3» Згідно Додатку №3: «Довідка у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності), згідно наданої нижче форми, про наявність у учасника матеріально - технічної бази та технологій, необхідних для виконання договору за предметом закупівлі (перелік з зазначенням власне/орендоване). Довідка має містити відомості про місцезнаходження матеріально – технічної бази Учасника закупівлі. У довідці прописати наявні: спеціальні автотранспортні засоби; контейнери з кришкою для збору сміття, які надаються Замовнику для надання послуг; інші данні ; (деталізований перелік з обов’язковим зазначенням обладнання та інструментів для надання послуг за предметом закупівлі, наявність офісу/ приміщень/ склада , тощо) з зазначенням власне/орендоване». Учасник у складі пропозиції надав на підтвердження всі документи згідно Додатку №3. У довідці Учасника Вих.№ 15/10-06 від 15.10.2024 р. про наявність матеріально-технічної бази, зазначена інформація щодо наявного договору оренди приміщення Учасника та надано копію договору оренди. Але строк дії договору оренди приміщення від 01.04.2023 р. № 6А «Договір оренди приміщення № 6А.pdf» - 31.12.2023 р. Пунктом 9.2. зазначеного договору передбачено укладання додаткової угоди на продовження строку дії договору. У складі пропозиції відсутня додаткова угода на продовження строку дії договору оренди. Також відсутній інший договір оренди приміщення. Усунення невідповідностей: Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати копію додаткової угоди на продовження строку дії Договору оренди приміщення № 6А від 01.04.2023 р. на 2024 рік, або новий договір оренди приміщення, чинний на строк надання послуг. 2. Керуючись Особливостями та відповідно до вимог Тендерної документації Учасник повинен був надати у складі пропозиції : «3.1.Учасник в складі тендерної пропозиції також надає: 1) Інформацію (довідку) в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація / Республіка Білорусь / Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації / Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176). (Згідно п. 3 Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції) У складі тендерної пропозиції Учасника наявна зазначена довідка, але її зміст не відповідає вимогам тендерної документації та чинному законодавству. Усунення невідповідностей: Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати довідку зі змістом, який відповідає вимогам тендерної документації та чинного законодавства.
Створено
23.10.2024 16:10
Надати до
24.10.2024 16:10
Договір
UA-2024-10-11-001205-a-c1
Підписаний і діє
Номер
36/24
46 464 грн.
38 720 грн.
З ПДВ
Підписано
05.11.2024
Строк дії договору з
05.11.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
352 (метри кубічні)
Послуги з поводження з побутовими відходамих
Номенклатура
Послуги з поводження з побутовими відходамих
Кількість
352
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 27 грудня 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Дніпровський державний університет внутрішніх справ
Повна назва
Дніпровський державний університет внутрішніх справ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
08571446

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ ЕКОКОМТРАНС
Повна назва
ТОВ ЕКОКОМТРАНС
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39564055

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
06.11.2024 16:32
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
58 291.2 грн.
Період подання пропозицій
до 19.10.2024 08:00
Замовник:
Дніпровський державний університет внутрішніх справ
Контактний телефон:
+380669250167
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
58 291.2 грн.
Період подання пропозицій
до 19.10.2024 08:00
Замовник:
Дніпровський державний університет внутрішніх справ
Контактний телефон:
+380669250167
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності