Показати схожі тендери

Закупівля Матеріали для утримання і обслуговування світлофорних об’єктів: модуль КДУ від КП по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-10-11-000434-a
Id Tender 64cd9f1ac12043fbaefd31fefb674194
План UA-P-2024-10-11-000190-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 11.10.2024 08:56
Остання зміна 31.10.2024 09:33
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
92 178 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
921.78 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.10.2024 08:45 до 19.10.2024 16:00
Завершено
Період уточнень
з 11.10.2024 08:45
до 16.10.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.10.2024 08:45
до 16.10.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.10.2024 16:00
до 22.10.2024 11:31
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.10.2024 11:31
до 28.10.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 22.10.2024 11:31
до 31.10.2024 09:33
Період уточнень
з 11.10.2024 08:45 до 16.10.2024 00:00
Період оскарження
з 11.10.2024 08:45 до 16.10.2024 00:00
Період кваліфікації
з 19.10.2024 16:00 до 22.10.2024 11:31
Період кваліфікації
з 19.10.2024 16:00 до 22.10.2024 11:31
Основні параметри
Матеріали для утримання і обслуговування світлофорних об’єктів: модуль КДУ
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII у редакції № 114-IX від 19.09.2019 з урахуванням особливестей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, Категорія замовника: відповідно до п.3 ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Джерело фінансування - кошти бюджету Хмельницької міської територіальної громади. Під час подання тендерних пропозицій та створені даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електронну ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого підпису (автентифікацію) (тобто обов’язково накладається КЕП на пропозицію в електронній системі закупівель). Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
92 178 грн.
Матеріали для утримання і обслуговування світлофорних об’єктів: модуль КДУ
Назва предмета закупівлі
Матеріали для утримання і обслуговування світлофорних об’єктів: модуль КДУ
Очікувана вартість
92 178 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
921,78
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Модуль КДУ
Код ДК 021:2015
34923000-3 - Обладнання для контролю дорожнього руху
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
29016, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Львівське шосе, 14/1
Дата постачання по
30.11.2024 08:50
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ КОМКОН ТРАФІК
Пропозиція:
91 980 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.10.2024 08:56
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кітнік Олександр Миколайович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Kitnik Oleksandr Mykolayovych
Електронна пошта
Телефон
+380969718948
Факс
+380382641851
Сайт:
http://www.kpbred.com.ua
Замовник
ЄДРПОУ
03335445
Назва (англійською мовою)
ME for construction, repair and maintenance of roads Executive Committee Khmelnytsky city council
Повна назва
КП по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради
Повна назва (англійською мовою)
ME for construction, repair and maintenance of roads Executive Committee Khmelnytsky city council
Поштовий індекс
29009
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
місто Хмельницький
Адреса
вулиця Ярослава Мудрого, 5
Кваліфікація
Лот № 1 Матеріали для утримання і обслуговування світлофорних об’єктів: модуль КДУ
Період вимог/скарг з 22.10.2024 11:31 по 28.10.2024 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.10.2024 16:00 по 26.10.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.10.2024 11:31
Довідка НАЗК
22.10.2024 11:31
Повідомлення про рішення
22.10.2024 11:26
-
19.10.2024 16:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.10.2024 08:45
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.10.2024 08:45
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОМКОН ТРАФІК» (Код ЄДРПОУ 41138650) в процедурі відкритих торгів за предметом: «Матеріали для утримання і обслуговування світлофорних об’єктів: модуль КДУ», код ДК 021:2015: код ДК 021:2015:34920000-2 Дорожнє обладнання (номенклатурна позиція - 34923000-3 Обладнання для контролю дорожнього руху), ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-11-000434-а, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) Відповідно до Додатку 2 тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» замовником вимагалось надати довідку у довільній формі, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору, надається разом з копіями підтверджуючих документів* до цього договору та лист-відгук до нього з позитивним відзивом. У листі-відгуці має бути чітко зазначено щодо яких договорів надається відгук і, відповідно, інформація про фактично поставлений товар (сума та/або кількість, спосіб доставки тощо). * копіями підтверджуючих документів до договору слід вважати видаткові накладні на підставі яких здійснювались розрахунки за договором, вказаним у довідці. З метою перевірки виконання договору, сума усіх наданих накладних повинна відповідати сумі наданого договору. У складі тендерної пропозиції ТОВ «КОМКОН ТРАФІК» (Код ЄДРПОУ 41138650) наявні наступні документи: 1) Довідка про виконання аналогічних, раніше укладених, договорів №1014-2/24 від 14.10.2024 року; 2) Копія Договору №50/21П від 26.05.2021 року на суму 195720,00 грн. з видатковими накладними та відгуком; 3) Копія Договору №0923 від 23.09.2020 року з видатковою накладною та відгуком; 3) Копія Договору №1015-03 від 15.10.2020 року з видатковою накладною та відгуком; 4) Копія договору №120/20 від 14.04.2020 року з видатковими накладними та відгуком. З поданих вище зазначених документів не можливо перевірити факт виконання аналогічного договору, що зазначений учасником у довідці, а саме: Договір №199/22 від 20.06.2022 року на суму 303087,00 грн, оскільки учасником у складі пропозиції надано договір №120/20 від 14.04.2020 року на суму 70000,00 грн., видаткові накладні на суму 69 996,00 грн і відгук на суму 70 000,00 грн., що не в повній мірі відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Таким чином замовник зобов’язаний розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Тому з метою усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, учаснику ТОВ «КОМКОН ТРАФІК» (Код ЄДРПОУ 41138650) необхідно надати наступні документи: - Привести у відповідність до поданих у складі пропозиції довідку про виконання аналогічних документів та/або завантажити Договір №199/22 від 20.06.2022 року разом з підтверджуючими документами та відгуком.
Створено
21.10.2024 10:50
Надати до
22.10.2024 10:50
Договір
UA-2024-10-11-000434-a-a1
Підписаний і діє
Номер
608
91 980 грн.
76 650 грн.
З ПДВ
Підписано
29.10.2024
Строк дії договору з
29.10.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
3 (штуки)
Модуль КДУ
Номенклатура
Модуль КДУ
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 30 листопада 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КП по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради
Повна назва
КП по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03335445

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ КОМКОН ТРАФІК
Повна назва
ТОВ КОМКОН ТРАФІК
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41138650

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
31.10.2024 09:32
Повідомлення про договір
31.10.2024 09:31
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
92 178 грн.
Період подання пропозицій
до 19.10.2024 16:00
Замовник:
КП по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради
Контактний телефон:
+380969718948
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
92 178 грн.
Період подання пропозицій
до 19.10.2024 16:00
Замовник:
КП по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради
Контактний телефон:
+380969718948
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності