Зміст
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОМКОН ТРАФІК» (Код ЄДРПОУ 41138650) в процедурі відкритих торгів за предметом: «Матеріали для утримання і обслуговування світлофорних об’єктів: модуль КДУ», код ДК 021:2015: код ДК 021:2015:34920000-2 Дорожнє обладнання (номенклатурна позиція - 34923000-3 Обладнання для контролю дорожнього руху), ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-11-000434-а, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме:
1) Відповідно до Додатку 2 тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» замовником вимагалось надати довідку у довільній формі, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору, надається разом з копіями підтверджуючих документів* до цього договору та лист-відгук до нього з позитивним відзивом. У листі-відгуці має бути чітко зазначено щодо яких договорів надається відгук і, відповідно, інформація про фактично поставлений товар (сума та/або кількість, спосіб доставки тощо).
* копіями підтверджуючих документів до договору слід вважати видаткові накладні на підставі яких здійснювались розрахунки за договором, вказаним у довідці. З метою перевірки виконання договору, сума усіх наданих накладних повинна відповідати сумі наданого договору.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «КОМКОН ТРАФІК» (Код ЄДРПОУ 41138650) наявні наступні документи: 1) Довідка про виконання аналогічних, раніше укладених, договорів №1014-2/24 від 14.10.2024 року; 2) Копія Договору №50/21П від 26.05.2021 року на суму 195720,00 грн. з видатковими накладними та відгуком; 3) Копія Договору №0923 від 23.09.2020 року з видатковою накладною та відгуком; 3) Копія Договору №1015-03 від 15.10.2020 року з видатковою накладною та відгуком; 4) Копія договору №120/20 від 14.04.2020 року з видатковими накладними та відгуком.
З поданих вище зазначених документів не можливо перевірити факт виконання аналогічного договору, що зазначений учасником у довідці, а саме: Договір №199/22 від 20.06.2022 року на суму 303087,00 грн, оскільки учасником у складі пропозиції надано договір №120/20 від 14.04.2020 року на суму 70000,00 грн., видаткові накладні на суму 69 996,00 грн і відгук на суму 70 000,00 грн., що не в повній мірі відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Таким чином замовник зобов’язаний розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Тому з метою усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, учаснику ТОВ «КОМКОН ТРАФІК» (Код ЄДРПОУ 41138650) необхідно надати наступні документи:
- Привести у відповідність до поданих у складі пропозиції довідку про виконання аналогічних документів та/або завантажити Договір №199/22 від 20.06.2022 року разом з підтверджуючими документами та відгуком.