Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з управління побутовими відходами (поводження з побутовими відходами) за ДК 021:2015: 90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям від Державний університет "Житомирська політехніка ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-10-10-012032-a
Id Tender dfa5d1c5366c4e63a7db0c04c2c17def
План UA-P-2024-10-10-001479-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 10.10.2024 16:10
Остання зміна 11.12.2024 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
100 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.10.2024 16:08 до 30.11.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 10.10.2024 16:08
до 27.11.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.10.2024 16:08
до 27.11.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.11.2024 00:00
до 05.12.2024 16:10
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.12.2024 16:10
до 11.12.2024 00:00
wait
Підписання договору
з 05.12.2024 16:10
-
Період уточнень
з 10.10.2024 16:08 до 27.11.2024 00:00
Період оскарження
з 10.10.2024 16:08 до 27.11.2024 00:00
Період кваліфікації
з 30.11.2024 00:00 до 05.12.2024 16:10
Період кваліфікації
з 30.11.2024 00:00 до 05.12.2024 16:10
Основні параметри
Послуги з управління побутовими відходами (поводження з побутовими відходами) за ДК 021:2015: 90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Послуги з управління побутовими відходами відповідно до технічного завдання (Додаток 3). Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10005, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Чуднівська, 103, строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: з дати підписання договру по 31.12.2024року
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
100 000 грн.
Послуги з управління побутовими відходами (поводження з побутовими відходами) за ДК 021:2015: 90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Назва предмета закупівлі
Послуги з управління побутовими відходами (поводження з побутовими відходами) за ДК 021:2015: 90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Примітки
Послуги з управління побутовими відходами відповідно до технічного завдання (Додаток 3). Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10005, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Чуднівська, 103, строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: з дати підписання договру по 31.12.2024року
Очікувана вартість
100 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з управління побутовими відходами (поводження з побутовими відходами) за ДК 021:2015: 90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Код ДК 021:2015
90510000-5 - Утилізація сміття та поводження зі сміттям
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
10005, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Чуднівська, 103
Дата постачання по
31.12.2024 02:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Споживач здійснює оплату Послуг грошовими коштами на поточний рахунок Виконавця протягом 7 днів з моменту підписання актів наданих послуг.У разі застосування щомісячної системи оплати послуги споживач здійснює оплату за цим договором не пізніше 20 числа місяця, що настає за розрахунковим, що є граничним строком внесення плати за спожиту послугу.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ҐРІН БІН УКРАЇНА"
Пропозиція:
93 774 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.11.2024 14:19
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
-
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Критерії оцінки
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Власюк Олена Василівна
Електронна пошта
Телефон
380412241948
Замовник
ЄДРПОУ
05407870
Назва (англійською мовою)
ZHYTOMYR POLITECHNIC STATE UNIVERSITY
Повна назва
Державний університет "Житомирська політехніка "
Повна назва (англійською мовою)
ZHYTOMYR POLITECHNIC STATE UNIVERSITY
Поштовий індекс
10005
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
Житомир
Адреса
ВУЛИЦЯ ЧУДНІВСЬКА, будинок 103
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з управління побутовими відходами (поводження з побутовими відходами) за ДК 021:2015: 90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Період вимог/скарг з 05.12.2024 16:10 по 11.12.2024 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.11.2024 00:00 по 07.12.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
В ході проведення торгів по предмету закупівлі Послуги з управління побутовими відходами (поводження з побутовими відходами) за ДК 021:2015: 90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям Закупівля: UA-2024-10-10-012032-a електронною системою закупівель було визначено наступну найбільш економічну вигідну пропозицію учасника – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ҐРІН БІН УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ: 42280155. 04 грудня 2024р в ході перевірки тендерної пропозиції Учасника було виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції подання яких передбачалося тендерною документацією, та було розміщено вимогу про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Станом на 05 грудня 2024 року Учасник не виправив виявлені невідповідності, шляхом завантаження через електрону систему закупівель уточнених або нових документів, які вимагав Замовник, а саме: - Відповідно до вимог Тендерної документації, а саме, до розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції : документи, які подає Учасник у складі пропозиції не у формі електронного документа, повинні містити підпис уповноваженої особи Учасника (за винятком оригіналів та нотаріально завірених копій документів виданих Учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами тощо). Замовник перевіряє дійсність КЕП/УЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Файл накладеного КЕП/УЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті центрального засвідчувального органу. Якщо під час перевірки КЕП/УЕП не відображаються прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа). Пропозиція Учасника у випадку ненакладання учасником КЕП/УЕП на тендерну пропозицію та кожен документ окремо то вона вважається такою, що не відповідає умовам, визначеним в тендерної документації, вимогам до предмету закупівлі та його пропозицію буде відхилено на підставі Закону. Учасник не виконав дану вимогу яка передбачена тендерною документацією та не усунув виявлені порушення Замовником.
Документи кваліфікації
05.12.2024 16:08
Повідомлення про рішення
documentType.award.awardNotice
30.11.2024 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.10.2024 16:08
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.10.2024 16:08
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ «ЖИТОМИРСЬКА ПОЛІТЕХНІКА» Код ЄДРПОУ 05407870 м. Житомир «04» грудня 2024р. Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом Державного університету «Житомирська політехніка» від 26 червня 2020 р. №284/од, Наказ «Про організацію діяльності уповноваженої особи (осіб) Державного університету «Житомирська політехніка» відповідальної за організацію та проведення процедури закупівлі/ спрощеної закупівлі від 4 травня 2020 р. №184/од та Наказ «Про ліквідацію постійно діючого тендерного комітету» від 31 грудня 2021 р. № 938/од. За результатами розгляду пропозиції учасника ТОВ "ҐРІН БІН УКРАЇНА" ( далі – Учасник) Код ЄДРПОУ: 42280155, Закупівля: UA-2024-10-10-012032-a. ВИРІШИВ: Після детального розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: -Відповідно до вимог Тендерної документації, а саме, до розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції : документи, які подає Учасник у складі пропозиції не у формі електронного документа, повинні містити підпис уповноваженої особи Учасника (за винятком оригіналів та нотаріально завірених копій документів виданих Учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами тощо). Замовник перевіряє дійсність КЕП/УЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Файл накладеного КЕП/УЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті центрального засвідчувального органу. Якщо під час перевірки КЕП/УЕП не відображаються прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа). Пропозиція Учасника у випадку ненакладання учасником КЕП/УЕП на тендерну пропозицію та кожен документ окремо то вона вважається такою, що не відповідає умовам, визначеним в тендерної документації, вимогам до предмету закупівлі та його пропозицію буде відхилено на підставі Закону. Учасник не виконав дану вимогу яка передбачена тендерною документацією. Дана вимога щодо якої виявлені невідповідності зазначена в Інструкції з підготовки тендерної пропозиції п 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції 2. Перелік інформації та документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей зазначені в Тендерній документації розділ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції . 3.Враховуючи вищевикладене, відповідно до вимог п.40 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». УХВАЛИВ: 1.Надати Учаснику ТОВ "ҐРІН БІН УКРАЇНА" Код ЄДРПОУ: 42280155, 24 години для усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, для проведених торгів, Закупівля: UA-2024-10-10-012032-a. 2. Оприлюднити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах учасника процедури закупівлі, в процедурі відкритих торгів з особливостями Закупівля: UA-2024-10-10-012032-a Уповноважена особа Максим ОСТАПЧУК
Створено
04.12.2024 13:20
Надати до
05.12.2024 13:20
Торги не відбулися
Очікувана вартість
100 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.11.2024 00:00
Замовник:
Державний університет "Житомирська політехніка "
Контактний телефон:
380412241948
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
100 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.11.2024 00:00
Замовник:
Державний університет "Житомирська політехніка "
Контактний телефон:
380412241948
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності