Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з вивозу будівельних відходів від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-10-10-011527-a
План UA-P-2024-10-10-013673-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 31.10.2024 11:58
Остання зміна 31.10.2024 11:58
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
90 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
900 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.10.2024 15:47 до 18.10.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 10.10.2024 15:47
до 15.10.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.10.2024 15:47
до 15.10.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.10.2024 00:00
до 22.10.2024 10:46
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.10.2024 10:46
до 28.10.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 22.10.2024 10:46
до 31.10.2024 11:58
Період уточнень
з 10.10.2024 15:47 до 15.10.2024 00:00
Період оскарження
з 10.10.2024 15:47 до 15.10.2024 00:00
Період кваліфікації
з 18.10.2024 00:00 до 22.10.2024 10:46
Період кваліфікації
з 18.10.2024 00:00 до 22.10.2024 10:46
Основні параметри
Послуги з вивозу будівельних відходів
Місце надання послуг за адресою Замовника: - 69600, м. Запоріжжя, Оріхівське шосе, 10 - 69005, м. Запоріжжя, вул. Перемоги, 78 - 69040, м. Запоріжжя, Культурна 177а
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
90 000 грн.
Послуги з вивозу будівельних відходів
Назва предмета закупівлі
Послуги з вивозу будівельних відходів
Примітки
Місце надання послуг за адресою Замовника: - 69600, м. Запоріжжя, Оріхівське шосе, 10 - 69005, м. Запоріжжя, вул. Перемоги, 78 - 69040, м. Запоріжжя, Культурна 177а
Очікувана вартість
90 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
900,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з вивозу будівельних відходів
Код ДК 021:2015
90510000-5 - Утилізація сміття та поводження зі сміттям
Кількість
210
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
69600, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Оріхівське шосе, 10
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за надані послуги за цим Договором здійснюються протягом 30 робочих днів з дати підписання обома Сторонами акту наданих послуг.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Екотехнологічна компанія "Гранік"
Пропозиція:
90 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.10.2024 15:48
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Горбатова
Електронна пошта
Телефон
+380617698131
Замовник
ЄДРПОУ
02006716
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Поштовий індекс
69600
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
м.Запоріжжя
Адреса
ОРІХІВСЬКЕ ШОСЕ, 10
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з вивозу будівельних відходів
Період вимог/скарг з 22.10.2024 10:46 по 28.10.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.10.2024 10:46
Довідка НАЗК
22.10.2024 10:46
-
Звіт про оцінку
18.10.2024 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.10.2024 15:47
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.10.2024 15:47
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
частини 9 статті 26 та частини 16 статті 29 нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та п. 41 та п. 43. Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 зі змінами «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), Постанови КМУ № 471 від 12 травня 2023 р. «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 і від 21 березня 2023 р. № 253 та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» (далі – Постанова 471). Якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Екотехнологічна компанія "Гранік" (ЄДРПОУ: 23855037) в закупівлі Послуги з вивозу будівельних відходів ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям, ідентифікатор закупівлі: UA-2024-10-10-011527-a, виявлено невідповідність в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1. Згідно п. 8 «Загальні вимоги» Додатку 3 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Тендерної документації, є вимога, а саме: п.8. Учасник повинен надавати якісні послуги відповідно до вимог законодавства про відходи, санітарних норм і правил, Правил надання послуг з вивезення будівельних відходів, затверджених Кабінетом Міністрів України, та у відповідності до умов підписаного Договору з урахуванням вимог чинного законодавства із захисту довкілля. (Надати гарантійний лист у довільній формі). Невідповідність: Учасник не надав гарантійний лист у довільній формі про якісні послуги відповідно до вимог законодавства про відходи, санітарних норм і правил, Правил надання послуг з вивезення будівельних відходів, затверджених Кабінетом Міністрів України, та у відповідності до умов підписаного Договору з урахуванням вимог чинного законодавства із захисту довкілля. Рішення: Надати гарантійний лист у довільній формі про якісні послуги відповідно до вимог законодавства про відходи, санітарних норм і правил, Правил надання послуг з вивезення будівельних відходів, затверджених Кабінетом Міністрів України, та у відповідності до умов підписаного Договору з урахуванням вимог чинного законодавства із захисту довкілля. 2. Згідно п. 6 Додатку 6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Тендерної документації, є вимога, а саме: п. 6. Надати довідку у довільній формі, яка підтверджує дотримання норм щодо застосування Учасником у своїй діяльності заходів із захисту довкілля. Невідповідність: Учасник не надав довідку у довільній формі, яка підтверджує дотримання норм щодо застосування Учасником у своїй діяльності заходів із захисту довкілля. Рішення: На підтвердження надати Довідку у довільній формі, яка підтверджує дотримання норм щодо застосування Учасником у своїй діяльності заходів із захисту довкілля. Рішення: Учаснику ТОВ "Екотехнологічна компанія "Гранік" (ЄДРПОУ: 23855037) виправити виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
21.10.2024 10:12
Надати до
22.10.2024 10:12
Договір
UA-2024-10-10-011527-a-b1
Підписаний і діє
Номер
255-10 ТБ/24
90 000 грн.
75 000 грн.
З ПДВ
Підписано
30.10.2024
Строк дії договору з
30.10.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
210 (метри кубічні)
Послуги з вивозу будівельних відходів
Номенклатура
Послуги з вивозу будівельних відходів
Кількість
210
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2024 р.
Завершена закупівля
Очікувана вартість
90 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.10.2024 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380617698131
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
90 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.10.2024 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380617698131
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2024 Всі права захищено. Політика конфіденційності