Показати схожі тендери

Закупівля «КОД ДК 021:2015 24950000-8 - СПЕЦІАЛІЗОВАНА ХІМІЧНА ПРОДУКЦІЯ (ФЛОКУЛЯНТ (ПОЛІАЛЮМІНІЙ ХЛОРИД) ДЛЯ ОЧИЩЕННЯ ПИТНОЇ ВОДИ)» від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-10-08-005097-a
Id Tender 0719ea7f11744d28835e41fc815dc712
План UA-P-2024-10-08-006044-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 08.10.2024 11:45
Остання зміна 24.12.2024 19:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
247 800 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 478 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.10.2024 11:43 до 09.11.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 08.10.2024 11:43
до 06.11.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.10.2024 11:43
до 06.11.2024 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 11.11.2024 13:39
-
Період уточнень
з 08.10.2024 11:43 до 06.11.2024 00:00
Період оскарження
з 08.10.2024 11:43 до 06.11.2024 00:00
Період кваліфікації
з 11.11.2024 13:39
Основні параметри
«КОД ДК 021:2015 24950000-8 - СПЕЦІАЛІЗОВАНА ХІМІЧНА ПРОДУКЦІЯ (ФЛОКУЛЯНТ (ПОЛІАЛЮМІНІЙ ХЛОРИД) ДЛЯ ОЧИЩЕННЯ ПИТНОЇ ВОДИ)»
Джерело фінансування закупівлі: власні кошти Замовника. КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, місцезнаходження Замовника: 49001, м.Дніпро, вул.Троїцька, 21А, Категорія Замовника - юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, згідно п.4 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи або копії документів, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій (у тому числі видані іншими установами, організаціями, підприємствами), повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою, (у розумінні цієї документації автентичним перекладом на українську мову виконується наступним чином: бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача). Визначальним є текст, викладений українською мовою
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
247 800 000 грн.
«КОД ДК 021:2015 24950000-8 - СПЕЦІАЛІЗОВАНА ХІМІЧНА ПРОДУКЦІЯ (ФЛОКУЛЯНТ (ПОЛІАЛЮМІНІЙ ХЛОРИД) ДЛЯ ОЧИЩЕННЯ ПИТНОЇ ВОДИ)»
Назва предмета закупівлі
«КОД ДК 021:2015 24950000-8 - СПЕЦІАЛІЗОВАНА ХІМІЧНА ПРОДУКЦІЯ (ФЛОКУЛЯНТ (ПОЛІАЛЮМІНІЙ ХЛОРИД) ДЛЯ ОЧИЩЕННЯ ПИТНОЇ ВОДИ)»
Примітки
Предмет даної закупівлі не ділиться на лоти. Учасник подає тендерну пропозицію щодо всього предмету закупівлі, визначеного у Додатку 4 до Тендерної документації.
Очікувана вартість
247 800 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2478000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
11.11.2024 13:10
Закінчення аукціону
11.11.2024 13:39
Позиція
Опис предмета закупівлі
Флокулянт SACHTOKLAR 39 або аналог
Код ДК 021:2015
24958200-6 - Флокулянти
Кількість
6 000
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
Україна, м.Дніпро, вул. Набережна Заводська, 39; вул. Широка, 173-В
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата партії товару протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з дати підписання видаткової та/або товарно-транспортної накладної на підставі виставлених до сплати рахунків.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ХІМРЕАГЕНТ"
Пропозиція:
209 102 400 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕО-ХІМ"
Пропозиція:
191 400 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ Альфа - Лекс
Пропозиція:
247 500 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 11.11.2024 13:10
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.11.2024 14:02
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Скасування
04.12.2024 11:23
Оскільки дана Закупівля є плановою потребою наступного року (2025р.), то вона повинна бути внесена в річний план 2025р, а не 2024р. В зв’язку з тим, що при оприлюдненні річного плану по Закупівлі (ідентифікатор річного плану UA-P-2024-10-08-006044-a) невірно вказаний рік, а саме: 2024р., та в зв’язку з тим, що річний план в електронній системі закупівель не підлягає редагуванню (відсутня технічна можливість внесення змін до річного плану), то дана закупівля підлягає відміні.
04.12.2024 11:28
-
04.12.2024 11:23
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Євген Михайлович Захаренко
Електронна пошта
Телефон
+380672672801
Сайт:
http://vodokanal.dp.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
03341305
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
49001
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
вул. Троїцька, 21 А
Кваліфікація
Лот № 1 «КОД ДК 021:2015 24950000-8 - СПЕЦІАЛІЗОВАНА ХІМІЧНА ПРОДУКЦІЯ (ФЛОКУЛЯНТ (ПОЛІАЛЮМІНІЙ ХЛОРИД) ДЛЯ ОЧИЩЕННЯ ПИТНОЇ ВОДИ)»
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.11.2024 13:39 по 10.12.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.11.2024 14:26
Електроний протокол про продовження строку
11.11.2024 13:39
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.10.2024 11:43
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.10.2024 11:43
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ уповноваженої особи КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 15.11.2024 м. Дніпро Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕО-ХІМ" (далі - Учасник) поданої для участі у відкритих торгах за предметом закупівлі «КОД ДК 021:2015 24950000-8 - СПЕЦІАЛІЗОВАНА ХІМІЧНА ПРОДУКЦІЯ (ФЛОКУЛЯНТ (ПОЛІАЛЮМІНІЙ ХЛОРИД) ДЛЯ ОЧИЩЕННЯ ПИТНОЇ ВОДИ)» (далі – Закупівля). 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції у вигляді прийнятого протокольного рішення. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2024-10-08-005097-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Враховуючи вищевикладене, та зважаючи на великий обсяг документів та інформації у складі тендерної пропозиції Учасника, для можливості оприлюднення переліку усіх невідповідностей необхідних для подання на виправлення (у разі, якщо такі будуть виявлені після розгляду всього пакету документів тендерної пропозиції Учасника), виникла необхідність у продовженні строку розгляду тендерної пропозиції. По другому питанню порядку денного: На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону з урахуванням Особливостей. Уповноважена особа ________________ підпис Євген ЗАХАРЕНКО
Дата продовження строку розгляду
15.11.2024 14:26
Дата кінця розгляду
10.12.2024 00:00
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-04-01-000019
Дата створення проекту
01.04.2025 11:10
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
01.04.2025 18:04
Дата публікації висновку про результати
25.04.2025 10:22
Дата завершення усунення порушень
10.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
23.04.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 56) 722-22-72
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Дніпро
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
31.03.2025 № 59 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби від 25.03.2025 № 003100-18/3775-2025, від 28.03.2025 № 003100-18/3940-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 31.03.2025 № 59 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 7 UA-2024-10-08-005097-a 08.10.2024 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
31.03.2025 00:00
Документи рішення
01.04.2025 18:04
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 22 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі - Закон № 922) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), виконання рішеннь Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – рішення Комісії АМКУ), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник), у тому числі UA-P-2024-10-08-006044-a, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 08.10.2024 (далі – тендерна документація), тендерну документацію (нова редакція) затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 04.11.2024 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Комісія АМКУ) від 23.10.2024 № 17316-р/пк-пз та від 23.12.2024 № 20422-р/пк-пз, пояснення Замовника на запити Східного офісу Держаудитслужби отримані 09.04.2025 та 11.04.2025 через електронну систему закупівель. Відповідно до частини дванадцятої статті 8 Закону № 922 моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду та які викладені у рішеннях Комісії АМКУ від 23.10.2024 № 17316-р/пк-пз та від 23.12.2024 № 20422-р/пк-пз не здійснювався. Вимогами пункту 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922 з урахуванням цих особливостей. Моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям установлено, що пунктом 4 розділу «ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовника передбачено строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними – не менше 90 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, чим порушено вимоги підпункту 11 частини другого статті 22 Закону № 922, яким визначено, що строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Вимогами пункту 41 Особливостей установлено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону № 922. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону № 922 строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що за даними електронної системи закупівель оцінка тендерних пропозицій учасників проведена автоматичною електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону 11.11.2024, найбільш економічно вигідною визначено тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕО-ХІМ". 04.12.2024 (на 17 робочий день з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції) в електронній системі закупівель Замовником опубліковано Рішення про відміну торгів у зв’язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, при цьому тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕО-ХІМ" знаходиться у статусі «Очікує рішення», інформація про подовження розгляду тендерної пропозиції учасника не оприлюднена, що є порушенням вимог частини десятої статті 29 Закону № 922.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям установлено порушення вимог пункту підпункту 11 частини другої статті 22 Закону №922 та пункту 28 Особливостей. Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушенням вимог частини десятої статті 29 Закону № 922 та пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
22.04.2025 00:00
Дата публікації
25.04.2025 10:22
Документи висновку
25.04.2025 10:22
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Повідомляємо Вас про усунення встановлених порушень в сфері закупівель, виявлених під час моніторингу процедури закупівлі UA-2024-10-08-005097-a (Висновок від 25.04.2025року), а саме порушення вимог пункту підпункту 11 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) та пункту 28 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) та порушення вимог частини десятої статті 29 Закону та пункту 41 Особливостей. Замовник з метою здійснення заходів щодо усунення встановлених порушень провів роз’яснювальні заходи для уповноваженої особи з метою недопущення порушень в подальшому. Зауваження виявленні під час моніторингу будуть враховані при проведенні наступних закупівель.
Дата публікації
30.04.2025 15:24
Документи інформації про усунення порушення
30.04.2025 15:26
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «КОД ДК 021:2015 24950000-8 - СПЕЦІАЛІЗОВАНА ХІМІЧНА ПРОДУКЦІЯ (ФЛОКУЛЯНТ (ПОЛІАЛЮМІНІЙ ХЛОРИД) ДЛЯ ОЧИЩЕННЯ ПИТНОЇ ВОДИ)» за ДК 021:2015: 24950000-8: Спеціалізована хімічна продукція (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-08-005097-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання: яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ? Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачена відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
04.04.2025 11:59
Орган перевірки
10.04.2025 00:00
Документи повідомлення
04.04.2025 11:59
-
Відповідь
Відповідь на звернення
Відповідь на звернення в доданих документах.
Рішеня
09.04.2025 15:26
Замовник
Документи повідомлення
09.04.2025 15:32
-
Запит
Про надання пояснень 2
У межах проведення моніторингу закупівлі «КОД ДК 021:2015 24950000-8 - СПЕЦІАЛІЗОВАНА ХІМІЧНА ПРОДУКЦІЯ (ФЛОКУЛЯНТ (ПОЛІАЛЮМІНІЙ ХЛОРИД) ДЛЯ ОЧИЩЕННЯ ПИТНОЇ ВОДИ)» за ДК 021:2015: 24950000-8: Спеціалізована хімічна продукція (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-08-005097-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання: - поясніть причину невиконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 23.12.2024 № 20422-р/пк-пз щодо зобов'язання КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код ЄДРПОУ: 03341305) скасувати рішення про відміну процедури закупівлі — "КОД ДК 021:2015 24950000-8 – СПЕЦІАЛІЗОВАНА ХІМІЧНА ПРОДУКЦІЯ (ФЛОКУЛЯНТ (ПОЛІАЛЮМІНІЙ ХЛОРИД) ДЛЯ ОЧИЩЕННЯ ПИТНОЇ ВОДИ)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-10-08-005097-a. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачена відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
11.04.2025 14:54
Орган перевірки
17.04.2025 00:00
Документи повідомлення
11.04.2025 14:54
-
Відповідь
Відповідь на звернення
Рішення №20422-р/пк-пз від 23.12.2024 оскаржене до суду у встановлений Законом України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) строк, а саме: Рішення органу оскарження оскаржене замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель.
Рішеня
16.04.2025 11:44
Замовник
Документи повідомлення
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
247 800 000 грн.
Період подання пропозицій
до 09.11.2024 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380672672801
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
247 800 000 грн.
Період подання пропозицій
до 09.11.2024 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380672672801
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності