Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт споруди цивільного захисту по вул. Л. Лук"яненка (Ватутіна), 14/2 в м. Вінниці (коригування) від ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНИЙ ІНЖИНІРИНГ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-10-07-005298-a
Id Tender c135e0e6347343388571df87d69aaad1
План UA-P-2024-10-07-006733-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 07.10.2024 12:31
Остання зміна 05.01.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
51 787 238 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
517 872.38 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.10.2024 12:30 до 23.10.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 07.10.2024 12:30
до 20.10.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.10.2024 12:30
до 20.10.2024 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 23.10.2024 00:00
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.10.2024 11:58
до 04.11.2024 00:00
Період уточнень
з 07.10.2024 12:30 до 20.10.2024 00:00
Період оскарження
з 07.10.2024 12:30 до 20.10.2024 00:00
Період кваліфікації
з 23.10.2024 00:00
Основні параметри
Капітальний ремонт споруди цивільного захисту по вул. Л. Лук'яненка (Ватутіна), 14/2 в м. Вінниці (коригування)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
51 787 238 грн.
Капітальний ремонт споруди цивільного захисту по вул. Л. Лук'яненка (Ватутіна), 14/2 в м. Вінниці (коригування)
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт споруди цивільного захисту по вул. Л. Лук'яненка (Ватутіна), 14/2 в м. Вінниці (коригування)
Очікувана вартість
51 787 238 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
517872,38
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
258 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт споруди цивільного захисту по вул. Л. Лук'яненка (Ватутіна), 14/2 в м. Вінниці (коригування)
Код ДК 021:2015
45000000-7 - Будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
21011, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, Л. Лук'яненка (Ватутіна) 14/2
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЖК - Гарант"
Пропозиція:
51 650 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.10.2024 13:26
Оголошення про проведення закупівлі
-
-
07.10.2024 12:30
-
Скасування
05.01.2025 00:00
Скасувати закупівлю шляхом проведення процедури відкритих торгів «№ закупівлі UA-2024-10-07-005298-a» «Капітальний ремонт споруди цивільного захисту по вул. Л. Лук'яненка (Ватутіна), 14/2 в м. Вінниці (коригування)» - код національного класифікатора України «ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт» в зв’язку із висновком Державної аудиторської служби України управління північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 18.12.2024 року
25.12.2024 10:24
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Артем Шмагалов
Електронна пошта
Телефон
+380988920564
Замовник
ЄДРПОУ
31325005
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНИЙ ІНЖИНІРИНГ"
Поштовий індекс
21050
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
місто Вінниця
Адреса
ВУЛИЦЯ ТЕАТРАЛЬНА будинок 14
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт споруди цивільного захисту по вул. Л. Лук'яненка (Ватутіна), 14/2 в м. Вінниці (коригування)
Період вимог/скарг з 29.10.2024 11:58 по 04.11.2024 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.10.2024 00:00 по 31.10.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.10.2024 11:58
Довідка НАЗК
29.10.2024 11:58
-
23.10.2024 00:00
Витяг з ЄДР
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.12.2024 10:18 по 02.01.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-11-26-000025
Дата створення проекту
26.11.2024 12:05
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
26.11.2024 16:35
Дата публікації висновку про результати
18.12.2024 16:35
Дата завершення усунення порушень
02.01.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
18.12.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 43) 266-11-51
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 26.11.2024 №99-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 26.11.2024 №99-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 1.UA-2024-10-07-005298-a 07.10.2024 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
26.11.2024 00:00
Документи рішення
26.11.2024 16:35
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 17 грудня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Архітектурно-будівельний інжиніринг» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію із змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 07 жовтня 2024 року №665), звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації від 16 жовтня 2024 року, відповідь Замовника від 17 жовтня 2024 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ЖК - Гарант» (далі - ТОВ «ЖК - Гарант»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29 жовтня 2024 року №668, повідомлення про намір укласти договір та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 05, 11, 13 грудня 2024 року через електронну систему закупівель. Відповідно до пункту 3 Постанови №1178 під час здійснення публічної закупівлі відповідно до Постанови №1178 (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, крім підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, з урахуванням положень, визначених цим абзацом. У разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товару, визначеного пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, вартість якого у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, закупівля таких робіт чи послуг здійснюється з урахуванням особливостей, установлених пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2024 році 20 відсотків. Згідно з підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів, зокрема: дизель-генераторні установки, насоси, відцентрові насоси. Механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, визначено у Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02 серпня 2022 року №861 (далі – Порядок №861). Відповідно до пункту 13-1 Порядку №861 Замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Учасник процедури закупівлі на таку вимогу замовника в тендерній документації подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що учасник ТОВ «ЖК - Гарант» на виконання вимог технічної специфікації, зазначених у додатку 1 до тендерної документації, надав у складі тендерної пропозиції підсумкову відомість ресурсів (файл «2ДЦ.pdf»), якою передбачено для виконання робіт за предметом досліджуваної процедури закупівлі придбання та монтаж, зокрема - дизельної електростанції вартістю 695280,47 грн, теплового насосу N=20.0кВт (380В) з обв'язкою між блоками в комплекті вартістю 1254694,22 грн. Водночас на порушення вимог пункту 13-1 Порядку №861 Замовник не установив у тендерній документації вимоги щодо надання учасником процедури закупівлі відповідних сертифікатів чи свідоцтв, надання яких передбачено цим пунктом Порядку №861. Також, моніторингом установлено, що у пункті 1 додатку 5 тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання підтверджуючих розрахунків за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281 з урахуванням змін та доповнень, зокрема: - розрахунок вартості транспортування матеріальних ресурсів за 1 тонну на необхідну відстань у складі загальної вартості матеріалів, відповідно до правил визначення вартості будівництва (якщо вони мають місце); - розрахунок заготівельно-складських витрат відповідно до правила визначення вартості будівництва (якщо вони мають місце). На виконання вимог тендерної документації учасником ТОВ «ЖК - Гарант» надано довідку від 18 жовтня 2024 року №6, в якій зазначено, що у складі своєї тендерної пропозиції, він не надає деякі підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Правил визначення вартості будівництва з урахуванням змін та доповнень, а саме: - розрахунок вартості транспортування матеріальних ресурсів за 1 тонну на необхідну відстань у складі загальної вартості матеріалів, відповідно до правил визначення вартості будівництва (якщо вони мають місце); - розрахунок заготівельно-складських витрат відповідно до правила визначення вартості будівництва) (якщо вони мають місце), оскільки у тендерній пропозиції дані витрати відсутні та не мають місце. Водночас, моніторингом установлено, що у тендерній пропозиції учасника ТОВ «ЖК - Гарант», а саме у локальних кошторисах на будівельні роботи №02-01-04 (на системи зв'язку Споруда цивільного захисту), №02-01-08 (на пожежну сигналізацію Споруда цивільного захисту), №02-01-09 (автоматизація комплексна Споруда цивільного захисту), №04-01-01 (на будівельні роботи Дизель-генератор), які надані на виконання вимоги додатку 5 тендерної документації, міститься інформація про наявність транспортних та заготівельно-складських витрат. З огляду на вказане, учасник не дотримався вимог тендерної документації щодо надання підтверджуючих розрахунків у складі тендерної пропозиції, чим порушив вимоги пункту 1 додатку 5 тендерної документації. Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Постанови №1178. Таким чином, Замовник на порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови №1178 не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «ЖК - Гарант» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а обрав його переможцем.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація не відповідає нормам абзацу 1 пункту 13-1 Порядку №861. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЖК - Гарант» установлено порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови №1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі - порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом скасування рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ЖК - Гарант» та відмінити торги та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
18.12.2024 00:00
Дата публікації
18.12.2024 16:35
Документи висновку
18.12.2024 16:35
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
За результатами розгляду висновку по моніторингу від 18.12.2024 р по об’єкту закупівлі: «№ закупівлі UA-2024-10-07-005298-a» «Капітальний ремонт споруди цивільного захисту по вул. Л. Лук'яненка (Ватутіна), 14/2 в м. Вінниці (коригування)» - код національного класифікатора України «ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт» Замовником скасовано рішення про визначення переможцем ТОВ «ЖК-Гарант» та відмінено процедуру відкритих торгів.
Дата публікації
25.12.2024 10:25
Документи інформації про усунення порушення
25.12.2024 10:25
-
25.12.2024 10:27
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Замовником усунунуто порушення шляхом відміни торгів.
Результат
Усунуто
Дата публікації
25.12.2024 11:25
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
25.12.2024 11:25
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту споруди цивільного захисту по вул. Л. Лук'яненка (Ватутіна), 14/2 в м. Вінниці (коригування) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-10-07-005298-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
02.12.2024 16:39
Орган перевірки
06.12.2024 00:00
Документи повідомлення
02.12.2024 16:40
-
Відповідь
Відповідь
На Ваш запит щодо надання пояснень по об’єкту «Капітальний ремонт споруди цивільного захисту по вул. Л. Лук'яненка (Ватутіна), 14/2 в м. Вінниці (коригування)» (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) номер закупівлі UA-2024-10-07-005298-a, повідомляємо про наступне. 1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.? Згідно Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільськогогосподарства України від 18.02.2020 № 275, визначено, що очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 (на даний час «Кошторисні норми України у будівництві», затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 р. № 281), відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Очікувана вартість предмета закупівлі Замовником була визначена на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва: «Капітальний ремонт споруди цивільного захисту по вул. Л. Лук'яненка (Ватутіна), 14/2 в м. Вінниці (коригування)», який входив до проектно-кошторисної документації, складеної за поточними цінами станом на 2024 рік. За даними зведеного кошторисного розрахунку, позитивного експертного звіту, вартість робіт по об’єкту склала 53 640 436 грн. Обґрунтування розміру бюджетних призначень. Наказом першого заступника начальника Вінницької обласної військової адміністрації «Про внесення змін до обласного бюджету на 2024 рік» № 500 від 01 серпня 2024 року було виділено кошти по об’єкту «Капітальний ремонт споруди цивільного захисту по вул. Л. Лук'яненка (Ватутіна), 14/2 в м. Вінниці (коригування)» в обсязі 5 043,00 тис. грн. Згідно паспорту бюджетної програми місцевого бюджету на 2024 рік, затвердженого наказом Управління будівництва Вінницької обласної державної адміністрації від 16 серпня 2024 року № 16, та плану використання бюджетних коштів на 2024 рік за КПКВ 1518110 «Заходи із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха», погодженим головним розпорядником коштів, передбачено кошти на реалізацію об’єкта будівництва у 2024 році в розмірі 5 043,00 тис. грн. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт споруди цивільного захисту по вул. Л. Лук'яненка (Ватутіна), 14/2 в м. Вінниці (коригування)», яка отримала позитивний експертний звіт від Вінницької обласної комунальної установи "Служба технічного нагляду за об'єктами житлово-комунального господарства" № 04-07-0301 від 30 вересня 2024 року. Відповідні характеристики об’єкту розміщені на офіційному сайті ДП «Архітектурно-будівельний інжиніринг» за посиланням https://dpabi.weblium.site/ (розміщено інформацію 07.10.2024 року). Крім того, вказана інформація дублюється на офіційній сторінці ДП в Facebook, на відповідний допис надаємо Вам посилання https://www.facebook.com/photo/?fbid=1271857017217458&set=a.731757874560711
Рішеня
05.12.2024 14:45
Замовник
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту споруди цивільного захисту по вул. Л. Лук'яненка (Ватутіна), 14/2 в м. Вінниці (коригування) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-10-07-005298-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: 1. Щодо виконання замовником та учасником процедури закупівлі умов підпункту 1 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, пункту 13-1 Постанови Кабінету Міністрів від 02 серпня 2022 року №861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва», враховуючи, що підсумкова відомість ресурсів щодо всього обсягу виконання, передбаченого згідно додатку 1 до тендерної документації, надана у складі тендерної пропозиції учасника- переможця торгів ТОВ «ЖК – Гарант», включає в себе придбання: - Дизельна електростанція вартістю 695280,47 грн; - Тепловий насос N=20.0кВт (380В) з обв'язкою між блоками в комплекті вартістю 1254694,22 грн; - Каналізаційна насосна станція в кількості 2 шт. вартістю 760000,0 грн? 2. Відповідно до пунктів 3.21, 3.26, 3.40 розділу ІІІ Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281 (далі – Настанова №281), відомість ресурсів до локального кошторису, об’єктного кошторису та зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва складається за формами, наведеними у додатках 4, 6, 11 Настанови №281 та містить розділ І «Витрати труда», розділ ІІ «Будівельні машини і механізми» та розділ III «Будівельні матеріали, вироби і комплектів». Також, згідно з пунктом 5.1 розділу V Настанови №281 для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. Виходячи із вищевикладеного, надайте пояснення з яких причин у відомості обсягів робіт, яка є додатком 1 тендерної документації відсутні розділи І «Витрати труда» та ІІ «Будівельні машини і механізми»? 3. Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30 березня 2022 року №207 «Деякі питання ведення обліку відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», що зареєстрований в Міністерстві юстиції України за №№425/37761, 426/37762 від 15 квітня 2022 року, затверджено Положення про інформаційно-аналітичну систему «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» та Порядок доступу до відомостей інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (далі – Порядок). Порядком встановлено, що відомості про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, надаються у формі витягів з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (далі – ІАС). Витяг – це документ у паперовій або електронній формі, що сформовано засобами програмного забезпеченням ІАС, який містить відомості актуальні на дату та час його формування. Кожному Витягу присвоюється унікальний електронний ідентифікатор (QR-код), який забезпечує перехід за посиланням на відповідний підтвердний запис в електронних ресурсах ІАС. Поясніть як здійснено перевірку достовірності інформації про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, відносно керівника учасника процедури закупівлі, оскільки QR-код Витягу ВР-002762284 не забезпечує перехід за посиланням на відповідний підтвердний запис в електронних ресурсах ІАС? 4. Яким чином учасником ТОВ «ЖК – Гарант», якого обрано переможцем, виконано вимоги тендерної документації, щодо: - надання розрахунку вартості транспортування матеріальних ресурсів за 1 тонну на необхідну відстань у складі загальної вартості матеріалів, відповідно до правил визначення вартості будівництва (якщо вони мають місце), а також розрахунку заготівельно-складських витрат відповідно до правила визначення вартості будівництва) (якщо вони мають місце), оскільки в локальних кошторисах на будівельні роботи №02-01-04 (на системи зв'язку Споруда цивільного захисту), №02-01-08 (на пожежну сигналізацію Споруда цивільного захисту), №02-01-09 (автоматизація комплексна Споруда цивільного захисту), №04-01-01 (на будівельні роботи Дизель-генератор) міститься інформація про транспортні та заготівельно-складські витрати? - включення до розрахунку строку будівництва при трудомісткості прямих витрат середню чисельність працюючих 26 осіб, тоді як у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід зазначено 27 осіб, з яких 3 особи перебувають на посадах, що пов’язані з обслуговуванням та управлінням будівельною організацією та витрати на них не включаються до прямих витрат на будівельні роботи? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
06.12.2024 11:51
Орган перевірки
12.12.2024 00:00
Документи повідомлення
06.12.2024 11:51
-
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту споруди цивільного захисту по вул. Л. Лук'яненка (Ватутіна), 14/2 в м. Вінниці (коригування) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-10-07-005298-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: Надайте обґрунтовану необхідність щодо продовження строку для укладення договору ? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
10.12.2024 17:13
Орган перевірки
14.12.2024 00:00
Документи повідомлення
10.12.2024 17:14
-
Відповідь
Відповідь
На Ваш запит щодо надання пояснень по об’єкту «Капітальний ремонт споруди цивільного захисту по вул. Л. Лук'яненка (Ватутіна), 14/2 в м. Вінниці (коригування)» (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) номер закупівлі UA-2024-10-07-005298-a, повідомляємо про наступне. 1. Щодо виконання замовником та учасником процедури закупівлі умов підпункту 1 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, пункту 13-1 Постанови Кабінету Міністрів від 02 серпня 2022 року №861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва», враховуючи, що підсумкова відомість ресурсів щодо всього обсягу виконання, передбаченого згідно додатку 1 до тендерної документації, надана у складі тендерної пропозиції учасника- переможця торгів ТОВ «ЖК – Гарант», включає в себе придбання: - Дизельна електростанція вартістю 695280,47 грн; - Тепловий насос N=20.0кВт (380В) з обв'язкою між блоками в комплекті вартістю 1254694,22 грн; - Каналізаційна насосна станція в кількості 2 шт. вартістю 760000,0 грн? Згідно п. 1 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02 серпня 2022 року №861 визначено, що цей Порядок встановлює механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі і визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) та додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону. Звертаємо увагу, що предметом вказаної закупівлі є роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт споруди цивільного захисту по вул. Л. Лук'яненка (Ватутіна), 14/2 в м. Вінниці (коригування)». Вимоги вищенаведеного порядку стосуються закупівлі товарів. Тому наявність вказаної органом фінансовго контролю вимоги в тендерній документації по закупівлі робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт споруди цивільного захисту по вул. Л. Лук'яненка (Ватутіна), 14/2 в м. Вінниці (коригування)» є недоцільною. Одночасно зазначаємо, що згідно пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Таким чином, зміст і вимоги тендерної документації відповідно до Закону «Про публічні закупівлі» розробляються і затверджуються Замовником. Відповідно й трактування того, які вимоги документації є обов’язковими та їх зміст, відноситься до компетенції Замовника, а закріплена на законодавчому рівні 2. Відповідно до пунктів 3.21, 3.26, 3.40 розділу ІІІ Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281 (далі – Настанова №281), відомість ресурсів до локального кошторису, об’єктного кошторису та зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва складається за формами, наведеними у додатках 4, 6, 11 Настанови №281 та містить розділ І «Витрати труда», розділ ІІ «Будівельні машини і механізми» та розділ III «Будівельні матеріали, вироби і комплектів». Також, згідно з пунктом 5.1 розділу V Настанови №281 для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. Виходячи із вищевикладеного, надайте пояснення з яких причин у відомості обсягів робіт, яка є додатком 1 тендерної документації відсутні розділи І «Витрати труда» та ІІ «Будівельні машини і механізми»? Для складання тендерної документації, яку буде надано Учасниками, достатньо вказати основні параметри: матеріали, обладнання та перелік робіт. А такі деталі, як кількість людей та конкретні механізми, залишаються на розсуд Учасника. Це логічний підхід, оскільки Підрядник сам вирішуватиме, як організувати процес, спираючись на надані Замовником базові дані. Такий підхід спрощує підготовку документації, робить її універсальною та придатною для використання різними підприємствами. Головне, щоб у документі була чітка й прозора інформація про основні компоненти проєкту. Розділи І «Витрати труда», ІІ «Будівельні машини і механізми» та розділ III «Будівельні матеріали, вироби і комплектів» наведені в складі тендерної документації Учасника, а саме в файлі 2 ДЦ.pdf (Додаток) Одночасно зазначаємо, що згідно пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Таким чином, зміст і вимоги тендерної документації відповідно до Закону «Про публічні закупівлі» розробляються і затверджуються Замовником. Відповідно й трактування того, які вимоги документації є обов’язковими та їх зміст, відноситься до компетенції Замовника, а закріплена на законодавчому рівні Замовник встановив що для виконання робіт Учаснику для складання тендерної пропозиції достатньо перелік робіт та необхідні матеріали. Тому вимогу про включення вищезазаначених будівельних машин і механізмів, а також витрати труда в Додаток 1 до тендерної документації вважаємо пезпідставною. 3. Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30 березня 2022 року №207 «Деякі питання ведення обліку відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», що зареєстрований в Міністерстві юстиції України за №№425/37761, 426/37762 від 15 квітня 2022 року, затверджено Положення про інформаційно-аналітичну систему «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» та Порядок доступу до відомостей інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (далі – Порядок). Порядком встановлено, що відомості про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, надаються у формі витягів з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (далі – ІАС). Витяг – це документ у паперовій або електронній формі, що сформовано засобами програмного забезпеченням ІАС, який містить відомості актуальні на дату та час його формування. Кожному Витягу присвоюється унікальний електронний ідентифікатор (QR-код), який забезпечує перехід за посиланням на відповідний підтвердний запис в електронних ресурсах ІАС. Поясніть як здійснено перевірку достовірності інформації про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, відносно керівника учасника процедури закупівлі, оскільки QR-код Витягу ВР-002762284 не забезпечує перехід за посиланням на відповідний підтвердний запис в електронних ресурсах ІАС? Зауважимо що вищевказаний витяг все таки був наданий Учасником в складі тендерної пропозиції. (№ВР-002762284 від 30.10.2024 року) Перевірку здійснено за даними Єдиного державного реєстру судових рішень, згідно якого судові рішення про притягнення директора до кримінальної відповідальності відсутні, тобто відсутні рішення де Яцуков Є.В. був обвинувачений в кримінальних правопорушеннях. Учасником в складі пропозиції надано актуальну довідку про несудимість, а також загальну довідку відповідно до статті 17 Закону ( Довідка п 47 Особливостей. Docx, Витяг не судимість.pdf – Додатки). 4. Яким чином учасником ТОВ «ЖК – Гарант», якого обрано переможцем, виконано вимоги тендерної документації, щодо: - надання розрахунку вартості транспортування матеріальних ресурсів за 1 тонну на необхідну відстань у складі загальної вартості матеріалів, відповідно до правил визначення вартості будівництва (якщо вони мають місце), а також розрахунку заготівельно-складських витрат відповідно до правила визначення вартості будівництва) (якщо вони мають місце), оскільки в локальних кошторисах на будівельні роботи №02-01-04 (на системи зв'язку Споруда цивільного захисту), №02-01-08 (на пожежну сигналізацію Споруда цивільного захисту), №02-01-09 (автоматизація комплексна Споруда цивільного захисту), №04-01-01 (на будівельні роботи Дизель-генератор) міститься інформація про транспортні та заготівельно-складські витрати? - включення до розрахунку строку будівництва при трудомісткості прямих витрат середню чисельність працюючих 26 осіб, тоді як у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід зазначено 27 осіб, з яких 3 особи перебувають на посадах, що пов’язані з обслуговуванням та управлінням будівельною організацією та витрати на них не включаються до прямих витрат на будівельні роботи? А)Відповідно до пункту 3.14 НАСТАНОВИ з визначення вартості будівництва зазначено, що кошторисна вартість устаткування визначається як сума усіх витрат на придбання і доставку цього устаткування на приоб’єктний склад або місце його передачі до монтажу. Складовими кошторисної вартості устаткування є: 1) відпускні ціни; 2) транспортні витрати; 3) заготівельно-складські витрати. В окремих випадках до складових кошторисної вартості устаткування можуть включатись витрати на комплектацію, які визначаються на основі обґрунтовувальних розрахунків. Транспортні та заготівельно-складські витрати на устаткування враховуються в локальних кошторисах калькуляційним методом або за показниками, що становлять: 1) транспортні витрати — 3 % від відпускної ціни; 2) заготівельно-складські витрати — 0,9 % від суми відпускної ціни та транспортних витрат, тобто Учасником дотримано вимог законодавства застосувавши відповідні показники Б) Слід зауважити що Учасник планує залучати субпідрядну організацію, а саме «Житомирське обласне спеціалізоване ремонтно-будівельне підприємство протипожежних робіт Добровільного пожежного товариства України» для встановлення пожсигналізації, в зв’язку з чим Учасником було визначено що середня чисельність працівників становитиме 26 чоловік. Також слід зазначити що відповідно до проекту договору наданого замовником в п.16.3 вказано що «ПІДРЯДНИК буде на вимогу ЗАМОВНИКА надавати інформацію про хід виконання робіт, у тому числі про відхилення від графіка їх виконання, (причини, заходи щодо усунення відхилення), забезпечення матеріальними ресурсами, залучення до виконання робіт робочої сили та субпідрядників. Інформація надається ПІДРЯДНИКОМ у формах (фото, відео) та у терміни, визначені ЗАМОВНИКОМ.» тобто Учасник вирахував середню необхідність робітників, які можуть чи будуть залучені до виконання будівельно-монтажних робіт. Додатки : 2 ДЦ.pdf 20 Довідка п 47 Особливостей. Docx Витяг не судимість. pdf
Рішеня
11.12.2024 21:21
Замовник
Документи повідомлення
11.12.2024 21:22
-
11.12.2024 21:22
-
11.12.2024 21:22
-
11.12.2024 21:24
-
Відповідь
Відповідь
Надайте обґрунтовану необхідність щодо продовження строку для укладення договору ? В зв’язку із надходженням листа від Бюро економічної безпеки, щодо встановлення доцільності укладання договору, Замовником було вирішено продовжити даний для термін для уточнення інформації.
Рішеня
13.12.2024 11:59
Замовник
Документи повідомлення
13.12.2024 11:59
-
13.12.2024 12:00
-
Торги відмінено
Очікувана вартість
51 787 238 грн.
Період подання пропозицій
до 23.10.2024 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНИЙ ІНЖИНІРИНГ"
Контактний телефон:
+380988920564
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
51 787 238 грн.
Період подання пропозицій
до 23.10.2024 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНИЙ ІНЖИНІРИНГ"
Контактний телефон:
+380988920564
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності