Показати схожі тендери

Закупівля Папір А4, папір А3 за кодом ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне від Міністерство фінансів України.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-10-03-011142-a
Id Tender b0a4f84b9a174748ad68ae7d29a2d529
План UA-P-2024-09-18-013719-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 03.10.2024 16:03
Остання зміна 05.11.2024 16:12
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
373 400 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 867 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.10.2024 16:03 до 11.10.2024 17:00
Завершено
Період уточнень
з 03.10.2024 16:03
до 08.10.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.10.2024 16:03
до 08.10.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.10.2024 12:33
до 21.10.2024 15:01
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.10.2024 15:01
до 27.10.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 21.10.2024 15:01
до 05.11.2024 16:12
Період уточнень
з 03.10.2024 16:03 до 08.10.2024 00:00
Період оскарження
з 03.10.2024 16:03 до 08.10.2024 00:00
Період кваліфікації
з 14.10.2024 12:33 до 21.10.2024 15:01
Період кваліфікації
з 14.10.2024 12:33 до 21.10.2024 15:01
Основні параметри
Папір А4, папір А3 за кодом ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
373 400 грн.
Папір А4, папір А3 за кодом ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Назва предмета закупівлі
Папір А4, папір А3 за кодом ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
373 400 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1867,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
14.10.2024 12:10
Закінчення аукціону
14.10.2024 12:33
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 2 000 (паковання)
Папір А4
Опис предмета закупівлі
Папір А4
Код ДК 021:2015
30197630-1 - Папір для друку
Кількість
2 000
Одиниця виміру
паковання
Адреса постачання
04071, Україна, Київська область, Київ, вул. Межигірська, 11
Дата постачання по
30.11.2024 00:00
Позиція : №2 200 (паковання)
Папір А3
Опис предмета закупівлі
Папір А3
Код ДК 021:2015
30197630-1 - Папір для друку
Кількість
200
Одиниця виміру
паковання
Адреса постачання
04071, Україна, Київська область, Київ, вул. Межигірська, 11
Дата постачання по
30.11.2024 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПОРТ ПАПІР"
Пропозиція:
330 084 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Пропозиція:
328 392 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 14.10.2024 12:10
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.10.2024 16:03
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Когутюк Віталій Юрійович
Електронна пошта
Телефон
380442065783
Замовник
ЄДРПОУ
00013480
Повна назва
Міністерство фінансів України
Поштовий індекс
01008
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Грушевського, 12/2
Кваліфікація
Лот № 1 Папір А4, папір А3 за кодом ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Період вимог/скарг з 21.10.2024 15:01 по 27.10.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. Визначити учасника ТОВ «ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» переможцем процедури закупівлі «відкриті торги з особливостями» за предметом закупівлі «Папір А4, папір А3 за кодом ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне» (номер оголошення: UA-2024-10-03-011142-a) та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з Законом та Особливостями.
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2024 16:03
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2024 16:03
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Ініціатором закупівлі (відповідальним, зокрема, за визначення кваліфікаційних критеріїв та перевірку тендерних пропозицій щодо їх відповідності кваліфікаційним критеріям) виявлено такі невідповідності: "*Невідповідність № 1: - посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 1.1 таблиці додатку 1 тендерної документації установлено вимогу надати довідку у довільній формі, в якій учасник повинен зазначити про наявність досвіду виконання аналогічного (-их) договору (-ів) (хоча б одного) щодо поставки товару, а саме Папір А4, папір А3, який був виконаний в повному обсязі (вказати номер, дату укладення та предмет кожного такого аналогічного договору). – перелік виявлених невідповідностей: учасник в змісті довідки ( документ із назвою в електронній системі закупівель: «Довідка про аналогічні договора (мукачево).pdf» ) зазначив предмет договору ДК 021:2015 – 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»(папір для друку формату А4, папір кольоровий,картон кольоровий), що свідчить про невідповідність вимозі п. 1.1 таблиці додатку 1 тендерної документації до тендерної документації, а саме у предметі договору не зазначено папір А3. – перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: для усунення таких невідповідностей учасник повинен надати довідку у довільній формі, в якій учасник повинен зазначити про наявність досвіду виконання аналогічного (-их) договору (-ів) (хоча б одного) щодо поставки товару, а саме Папір А4, папір А3, який був виконаний в повному обсязі (вказати номер, дату укладення та предмет кожного такого аналогічного договору). **Невідповідність № 2: -посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 1.2 таблиці додатку 1 до тендерної документації установлено вимогу надати На підтвердження інформації щодо досвіду виконання аналогічного (-их) договору (-ів), зазначеної у довідці згідно з п. 1.1., учасник має надати: копію аналогічного (-их) договору (-ів) (з усіма додатками до нього (-них)) разом з копією (-ями) накладної (-их) на поставку товару або іншого документа (інших документів), що свідчить про виконання наданого (-их) аналогічного (-их) договору (-ів) в повному обсязі (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю або інформацію з обмеженим доступом*) – перелік виявлених невідповідностей: учасником надано копію аналогічного договору з предметом договору ДК 021:2015 – 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»(папір для друку формату А4, папір кольоровий, картон кольоровий), ( документ із назвою в електронній системі закупівель: «Копія Мукачево освіта.pdf»), що свідчить про невідповідність вимозі п. 1.2 таблиці додатку 1 тендерної документації, а саме у предметі договору не зазначено папір А3. – перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: учасник повинен надати копію аналогічного (-их) договору щодо поставки товару, а саме Папір А4, папір А3 (-ів) (з усіма додатками до нього (-них)) разом з копією (-ями) накладної (-их) на поставку товару або іншого документа (інших документів), що свідчить про виконання наданого (-их) аналогічного (-их) договору (-ів) в повному обсязі (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю або інформацію з обмеженим доступом*)."
Створено
17.10.2024 17:53
Надати до
18.10.2024 17:53
Договір
UA-2024-10-03-011142-a-c1
Підписаний і діє
Номер
13110-05/264
328 392 грн.
273 660 грн.
З ПДВ
Підписано
04.11.2024
Строк дії договору з
04.11.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
2 000 (паковання)
Папір А4
Номенклатура
Папір А4
Кількість
2 000
Одиниця виміру
паковання
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
30 листопада 2024 р.
Номенклатура
200 (паковання)
Папір А3
Номенклатура
Папір А3
Кількість
200
Одиниця виміру
паковання
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
30 листопада 2024 р.
Документи договору
05.11.2024 16:12
-
05.11.2024 16:11
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
373 400 грн.
Період подання пропозицій
до 11.10.2024 17:00
Замовник:
Міністерство фінансів України
Контактний телефон:
380442065783
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
373 400 грн.
Період подання пропозицій
до 11.10.2024 17:00
Замовник:
Міністерство фінансів України
Контактний телефон:
380442065783
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2024 Всі права захищено. Політика конфіденційності