Показати схожі тендери

Закупівля Нове будівництво. Встановлення місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення (МАСЦО) на території Синельниківської міської територіальної громади від Виконавчий комітет Синельниківської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-10-03-009645-a
Id Tender 6d688280287d40898f7999c59d9b3917
План UA-P-2024-10-03-011150-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 03.10.2024 15:14
Остання зміна 27.11.2024 11:08
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 603 940.4 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
13 019.7 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.10.2024 15:13 до 11.11.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 03.10.2024 15:13
до 08.11.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.10.2024 15:13
до 08.11.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.11.2024 15:13
до 21.11.2024 10:57
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.11.2024 08:33
до 27.11.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 21.11.2024 10:57
до 27.11.2024 11:08
Період уточнень
з 03.10.2024 15:13 до 08.11.2024 00:00
Період оскарження
з 03.10.2024 15:13 до 08.11.2024 00:00
Період кваліфікації
з 11.11.2024 15:13 до 21.11.2024 10:57
Період кваліфікації
з 11.11.2024 15:13 до 21.11.2024 10:57
Основні параметри
Нове будівництво. Встановлення місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення (МАСЦО) на території Синельниківської міської територіальної громади
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 603 940.4 грн.
Нове будівництво. Встановлення місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення (МАСЦО) на території Синельниківської міської територіальної громади
Назва предмета закупівлі
Нове будівництво. Встановлення місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення (МАСЦО) на території Синельниківської міської територіальної громади
Очікувана вартість
2 603 940.4 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
13019,7
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
11.11.2024 14:50
Закінчення аукціону
11.11.2024 15:13
Позиція
Опис предмета закупівлі
Нове будівництво. Встановлення місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення (МАСЦО) на території Синельниківської міської територіальної громади
Код ДК 021:2015
45310000-3 - Електромонтажні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна
Дата постачання з
18.11.2024 00:00
Дата постачання по
25.12.2024 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Будпроектцентр"
Пропозиція:
1 936 499 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "УКРЗАЛІЗНИЧАВТОМАТИКА"
Пропозиція:
1 564 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 11.11.2024 14:50
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
06.11.2024 11:25
Оголошення про проведення закупівлі
03.10.2024 15:13
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Марина Купрін
Електронна пошта
Телефон
+380661247022, +380661247022
Сайт:
http://sinrada.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
04052637
Повна назва
Виконавчий комітет Синельниківської міської ради
Поштовий індекс
52500
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
місто Синельникове,
Адреса
вул. 40 років Жовтня, буд. 14
Кваліфікація
Лот № 1 Нове будівництво. Встановлення місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення (МАСЦО) на території Синельниківської міської територіальної громади
Період вимог/скарг з 15.11.2024 08:33 по 21.11.2024 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.11.2024 15:13 по 19.11.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Зміст
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Документи кваліфікації
15.11.2024 08:33
Повідомлення про рішення
Звіт про оцінку
11.11.2024 15:13
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2024 15:13
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2024 15:13
Період вимог/скарг з 21.11.2024 10:57 по 27.11.2024 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.11.2024 08:33 по 23.11.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.11.2024 10:58
Довідка НАЗК
21.11.2024 10:57
Повідомлення про рішення
15.11.2024 08:34
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2024-10-03-009645-a-c1
Підписаний і діє
Номер
31
1 936 499 грн.
1 613 749.17 грн.
З ПДВ
Підписано
27.11.2024
Строк дії договору з
27.11.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (роботи)
Нове будівництво. Встановлення місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення (МАСЦО) на території Синельниківської міської територіальної громади
Номенклатура
Нове будівництво. Встановлення місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення (МАСЦО) на території Синельниківської міської територіальної громади
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 25 грудня 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Виконавчий комітет Синельниківської міської ради
Повна назва
Виконавчий комітет Синельниківської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04052637

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Будпроектцентр"
Повна назва
ТОВ "Будпроектцентр"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37677132

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
27.11.2024 11:08
-
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-12-02-000020
Дата створення проекту
02.12.2024 14:48
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
10.12.2024 15:00
Дата публікації висновку про результати
26.12.2024 17:30
Дата завершення усунення порушень
10.01.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
01.01.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 020-65-67
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Дніпро
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
10.12.2024 № 179 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 10.12.2024 № 179 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 2 UA-2024-10-03-009645-a 03.10.2024 Виконавчий комітет Синельниківської міської ради Дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
10.12.2024 00:00
Документи рішення
10.12.2024 15:00
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 26 грудня 2024 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Синельниківської міської ради (далі - Замовник) UA-P-2024-10-03-011150-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи №б/н від б/д, скаргу до АМКУ UA-2024-10-03-009645-a.c1, рішення АМКУ від 16.10.2024 №16903-р/пк-пз, Інформацію про резолютивну частину рішення АМКУ від 24.10.2024 № 17355-р/пк-пз, рішення АМКУ від 24.10.2024 № 17355-р/пк-пз, тендерну пропозицію учасника ТОВ "Будпроектцентр", повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднене 21.11.2024, договір підряду від 27.11.2024 №31, запит про надання пояснень від 11.12.2024, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 13.12.2024 року. Моніторингом установлено що, відповідно до п.2 Додатку 2 тендерної документації «Перелік кваліфікаційних та інших даних, які вимагаються від учасників і способи їх документального підтвердження» щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник надає Довідку у довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для виконання умов договору. Однак, у складі тендерної пропозиції Учасником наданий лист від 17.10.2024 №162, у якому інформаційно підтверджує, що у складі підприємства має працівників відповідної кваліфікації, без зазначення кількості працівників та їх кваліфікації. При цьому, у Додатку 3 зазначено, що Учасник повинен мати достатню кількість кваліфікованих працівників, від яких залежить виконання цих робіт якісно та у визначений термін. На запит з вищезазначеного питання Учасником надані пояснення, що в переліку документів щодо підтвердження інформації про відповідність вимогам не було вказано необхідності розголошувати персональні дані працівників підприємства, а саме прізвища та посади – довідку підприємством було надано в довільній формі, згідно Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-V, як і зазначено в переліку кваліфікаційних та інших даних, що вимагаються від учасників закупівлі. Однак, відповідно до ч.2 ст.28 Закону №922 та п.40 Особливостей, не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі інформація, що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей. Отже, на момент розгляду тендерної пропозиції, Учасником ТОВ "Будпроектцентр", не підтверджено наявність достатньої кількість кваліфікованих працівників, від яких залежить виконання цих робіт якісно та у визначений термін, а також у порушення вимог ч.2 ст.28 Закону №922 та п.40 Особливостей Учасником визнано конфіденційною інформація про документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям, відповідно до статті 16 Закону №922, яка не може бути визначена як конфіденційна. Пунктом 17 Особливостей визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону № 922, крім частин другої – п’ятої, сьомої – дев’ятої статті 41 Закону № 922 та цих Особливостей. Згідно з частиною першою статті 41 Закону № 922 договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Частиною 3 статті 875 Цивільного кодексу України визначено, що до договору будівельного підряду застосовуються положення цього Кодексу, якщо інше не встановлено законом. Частиною 1 статті 323 Господарського кодексу України передбачено, що договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону. Відповідно до пункту 17 Постанови № 668 передбачено, що строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду Відповідно до пункту 83 постановою КМУ №668 від 01.08.2005 (із змінами) (далі - Постанова № 668) визначено, що фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. За нормою пункту 84 Постанови КМУ №668 план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Однак, за результатами моніторингу установлено, що в укладеному договорі підряду від 27.11.2024 №31 відсутній план фінансування робіт та календарний графік виконання робіт, які мають бути його невід’ємною частиною, що не відповідає вимогам пунктів 17, 83, 84 Постанови № 668, та відповідно, не дотримано вимоги пункту 17 Особливостей, частини першої статті 41 Закону № 922. Під час проведення моніторингу, на відповідний запит Східного офісу Держаудитслужби, Замовник надав копію календарного графіку виконання робіт, проте не розмістив в електронній системі додаткову угоду, якою сторони погодили доповнити договір Додатком «Календарний графік виконання робіт». Крім того, Замовник зазначив, що «План фінансування робіт» не складався, так як виконання робіт було сплановано на грудень 2024 року. Моніторингом установлено що, відповідно до Додатку 3 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі» учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати кошторисну документацію на виконання робіт по об’єкту складену відповідно до вимог діючого законодавства України, а саме: Договірна ціна; Пояснювальна записка; Локальний кошторис; Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису. Під час проведення моніторингу на запит Східного офісу Держаудитслужби щодо вищезазначеного питання, Замовником надане посилання на сторінку https://p.zakupivli.pro, де розміщені: Договірна ціна; Пояснювальна записка; Локальний кошторис; Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису. Проте, на момент розгляду тендерної пропозиції, Учасником, ТОВ "Будпроектцентр" кошторисна документація не була розміщена в електронній системі закупівель https://prozorro.gov.ua, посилання на файл не надано. Крім того, при укладанні договору підряду від 27.11.2024 №31 Учасник, відповідно до п.2.3. та п.13.4 цього договору, не розмістив в електронній системі закупівель додатки до нього, а саме: Договірну ціну та місця розташування ПСГ. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Разом з тим, Замовник виявив невідповідності частково та розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей учаснику ТОВ "Будпроектцентр", відповідно пункту 43 Особливостей. Однак, щодо виявлених під час моніторингу невідповідностей не надав можливість учаснику усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі тендерної пропозиції. Отже, враховуючи вищезазначене, договір, який укладено з переможцем ТОВ "Будпроектцентр", не відповідає частині 1 статті 41 Закону №922 та в порушення пункту 43 Особливостей Замовник не надав можливість учаснику усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі тендерної пропозиції. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності укладеного договору вимогам законодавства у сфері закупівель, встановлено порушення вимог пунктів 17, 83, 84 Постанови № 668 та, відповідно, недотримання вимоги пункту 17 Особливостей №1178, а також частини першої статті 41 Закону № 922. За результатом аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "Будпроектцентр" встановлено порушення вимог ч.2 ст.28 Закону №922, пункту 40 та пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця,– порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та приведенням умов договору від 27.11.2024 №31 у відповідність з вимогами пунктів 17, 83, 84 Постанови №668, розміщення додатків до нього та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
26.12.2024 00:00
Дата публікації
26.12.2024 17:30
Документи висновку
26.12.2024 17:30
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На виконання усунення порушень, які були встановлені під час проведення моніторингу Східним офісом Держаудитслужби (Дніпропетровської обл) відповідно Висновку від 26.12.2024 щодо закупівлі «Нове будівництво. Встановлення місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення (МАСЦО) на території Синельниківської міської територіальної громади» за № UA-2024-10-03-009645-a, виконавчий комітет Синельниківської міської ради надає пояснення щодо приведення умов договору від 27.11.2024 №31 у відповідність з вимогами пунктів 17, 83,84 Постанови №668, а саме розміщення додатків до вищевказаного договору. Відповідь: вжиті відповідні заходи щодо приведення у відповідність документів до договору від 27.11.2024 №31 з зазначеними вимогами. Відповідні документи надаються в сканованому вигляді: - Договір підряду №31 від 27.11.2024; - календарний графік виконання робіт; - місця розташування ПСГ; - дефектний акт; - договірна ціна; - локальний кошторис на будівельні роботи; - пояснювальна записка; - підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису; - додаткова угода №1 від 20.12.2024 до договір підряду №31 від 27.11.2024; - календарний графік виконання робіт; - план фінансування.
Дата публікації
31.12.2024 10:59
Повідомлення
Запит
Запит на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі виконання робіт, а саме: Нове будівництво. Встановлення місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення (МАСЦО) на території Синельниківської міської територіальної громади, 45310000-3 — Електромонтажні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-03-009645-a), яку проведено Виконавчим комітетом Синельниківської міської ради (далі - Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів): 1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2. Надайте посилання на доступну для перегляду сторінку власного веб-сайту (або на офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкт управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Відповідно до Додатку 3 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі» учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати кошторисну документацію на виконання робіт по об’єкту складену відповідно до вимог діючого законодавства України, а саме: Договірна ціна; Пояснювальна записка; Локальний кошторис; Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису. Надайте посилання на файл в якому учасником ТОВ "Будпроектцентр" надана вищезазначена кошторисна документація. 4. Відповідно до п.2 Додатку 2 тендерної документації «Перелік кваліфікаційних та інших даних, які вимагаються від учасників і способи їх документального підтвердження» щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник надає Довідку у довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для виконання умов договору. Однак, учасник на підтвердження вищезазначеного наданий лист від 17.10.2024 №162 у якому інформаційно підтверджує що у складі підприємства має працівників відповідної кваліфікації, без зазначення кількості працівників, прізвищ, їх кваліфікації. При цьому, у Додатку 3 зазначено, що Учасник повинен мати достатню кількість кваліфікованих працівників, від яких залежить виконання цих робіт якісно та у визначений термін. Враховуючи виконання електромонтажних робіт, яким чином учасник ТОВ "Будпроектцентр" підтвердив кваліфікаційні вимоги, щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід? 5. Пояснити, чому на порушення пунктів 17, 83, 84 Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668, якою затверджено Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (далі – Постанова № 668), до проекту договору на виконання робіт по об’єкту, який є Додатком до тендерної документації, та до договору від 27.11.2024 № 31 не включено календарний графік виконання робіт та план фінансування робіт, які мають бути його невід’ємними частинами. Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеження волі на строк до трьох років.
Рішеня
11.12.2024 16:28
Орган перевірки
17.12.2024 00:00
Документи повідомлення
11.12.2024 16:29
-
Відповідь
на виконання Запиту на пояснення від Східного офісу Держаудитслужби (Дніпропетровської обл) від 10.12.2024
На виконання Запиту на пояснення від Східного офісу Держаудитслужби (Дніпропетровської обл) від 10.12.2024 виконавчий комітет Синельниківської міської ради надає пояснення щодо закупівлі «Нове будівництво. Встановлення місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення (МАСЦО) на території Синельниківської міської територіальної громади» за № UA-2024-10-03-009645-a. 1."Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?" Відповідь: згідно зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва (16.05.2024-СО), який пройшов будівельну експертизу - Експертний звіт (позитивний) №13/1807Е-09/24 від 13.09.2024 від 28.08.2023р.) та затверджений у встановленому порядку, рішенням виконавчого комітету Синельниківської міської ради від 18.09.2024 №434/0/8-24 2."Надайте посилання на доступну для перегляду сторінку власного веб-сайту (або на офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкт управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі." Відповідь:надаємо посилання на сторінку вебсайту міської ради з розміщеною інформацією https://sinrada.gov.ua/news/obgruntuvannya-predmetu-zakupivli-nove-budivnictvo-vstanovlennya-miscevoyi-avtomatizovanoyi-sistemi-centralizovanogo-opovishennya-masco-na-teritoriyi-sinelnikivskoyi-miskoyi-teritorialnoyi-gromadi Підстави для проектування «Нове будівництво. Встановлення місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення (МАСЦО) на території Синельниківської міської територіальної громади»: - план заходів щодо реалізації концепції розвитку та технічної реконструкції системи централізованого оповіщення про загрозу виникнення надзвичайних ситуацій, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 11.07.2018 № 488-р (із змінами); - концепції розвитку та технічної реконструкції системи централізованого оповіщення про загрозу виникнення надзвичайних ситуацій, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 31.01.2018 №43-р; - положення про організацію оповіщення про загрозу виникнення надзвичайних ситуацій та зв’язку у сфері цивільного захисту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.09.2017 №733 (із змінами); - інструкції щодо практик чи процедур проектування, дослідження, введення в експлуатацію, експлуатації та технічного обслуговування (супроводження) автоматизованих систем централізованого оповіщення затвердженою наказом Міністерства внутрішніх справ України від 08.02.2019 №93 (із змінами); - технічне завдання погоджене Департаментом цивільного захисту Дніпропетровської обласної військової адміністрації від 15.03.2024 №629/0/345-24 та Головним управлінням державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області від 17.06.2024 №49 01-5652/49 07. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням наказу Мінрегіону від 25.06.2021 №162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за №1225/36847 та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281, які діяли на момент проходження експертизи та складання затвердженого експертного звіту. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб Синельниківської міської територіальної громади, норм чинного законодавства і зазначені в додатках до оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями. В свою чергу, кошторисна документація по об’єкту «Нове будівництво. Встановлення місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення (МАСЦО) на території Синельниківської міської територіальної громади» розроблена на підставі вихідних даних та завдання на проектування, затвердженого замовником. На офіційному вебсайті Синельниківської міської ради https://sinrada.gov.ua// оприлюднені рішення сесії міської ради від 23.04.2024 №727-32/VІІІ «Про внесення змін до рішення міської ради від 05.12.2023 №630-29/VІІІ «Про бюджет Синельниківської міської територіальної громади на 2024 рік (0458900000) зі змінами» та рішення міської ради від 02.10.2024 №815-36/VІІІ «Про внесення змін до рішення міської ради від 05.12.2023 №630-29/VІІІ «Про бюджет Синельниківської міської територіальної громади на 2024 рік (0458900000) зі змінами» (додаток 5 п.5 до рішення) щодо необхідності виділення коштів з бюджету Синельниківської міської територіальної громади на «Нове будівництво. Встановлення місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення (МАСЦО) на території Синельниківської міської територіальної громади» (https://sinrada.gov.ua/files/doc/2024%20%D1%80%D1%96%D0%BA/%D0%96%D0%BE%D0%B2%D1%82%D0%B5%D0%BD%D1%8C/%D0%A0%D1%96%D1%88%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%BF%D0%BE%D0%B7%D0%B0%D1%87%D0%B5%D1%80%D0%B3%D0%BE%D0%B2%D0%B0%2036%20%D1%81%D0%B5%D1%81%D1%96%D1%8F/815.pdf). Розпорядженням міського голови від 10.09.2019 №140-р затверджено Положення про місцеву систему централізованого оповіщення. 3. Відповідно до Додатку 3 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі» учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати кошторисну документацію на виконання робіт по об’єкту складену відповідно до вимог діючого законодавства України, а саме: Договірна ціна; Пояснювальна записка; Локальний кошторис; Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису. Надайте посилання на файл в якому учасником ТОВ "Будпроектцентр" надана вищезазначена кошторисна документація. Відповідь: надаємо посилання на файли з зазначеною документацією, яку надав учасник ТОВ «Будпроектцентр» кошторисна документація (договірна ціна, пояснювальна записка, локальний кошторис та підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису): https://p.zakupivli.pro/p?u=https%3A%2F%2Fpublic-docs.prozorro.gov.ua%2Fget%2Fb32b00e56f314a46b2f70381718e8a8e%3FSignature%3DpbvhPj3v2%252BxpO7Iow%252FqzNoDw7YHLGp6wQBZ4sdNfPlNQE5YLAckQqDzpVjOn%252Fajdc%252Bz1dm4b2OxaGSCkXZ57DA%253D%253D%26KeyID%3D52462340&s=zxkhybxx&h=Z_ES2Q4qdB6Q5JSqQZhT6Q&m=application%2Fpdf https://p.zakupivli.pro/p?u=https%3A%2F%2Fpublic-docs.prozorro.gov.ua%2Fget%2F637a7773287441bc9fc204ac8c71dbe1%3FSignature%3DMDNJi9HpDKjdsFlEF0Om25f2sfrHJcM7SY62eMKouvnmnGdqRkEg9D%252BKJJdLBp4AhEzG3aTmTk8O9fvN%252FpklDw%253D%253D%26KeyID%3D52462340&s=ugwhvqbc&h=BpsXgG9ET3s2ExCs9P874g&m=application%2Fpdf https://p.zakupivli.pro/p?u=https%3A%2F%2Fpublic-docs.prozorro.gov.ua%2Fget%2F56dacdf11f22425784234c1d4aaba1c3%3FSignature%3DW8HbsRgOH58m872WC8L8wwzNIlA0RkPDBYvOejXEA4L4OdarrSZxFOX%252BUPp%252BiNoaLTRe53l37Ni3ZKEm4nChDw%253D%253D%26KeyID%3D52462340&s=nvfasnfs&h=aK_2KesNVP-7sMRz69OKug&m=application%2Fpdf https://p.zakupivli.pro/p?u=https%3A%2F%2Fpublic-docs.prozorro.gov.ua%2Fget%2Ffd18d8670063435e9343402eb7849db1%3FSignature%3Dd386TmpWGV%252F07ZpAxqZ0NDh%252Fxs7ue9rNsEPwArrbvFC%252BVJOvoOwM3fMbYzuhwzYV5cXOIVlu1nqhoJg5vDUCDA%253D%253D%26KeyID%3D52462340&s=qcejucyn&h=m5Q2fpoAU4541JcHF6X-wA&m=application%2Fpdf 4. Відповідно до п.2 Додатку 2 тендерної документації «Перелік кваліфікаційних та інших даних, які вимагаються від учасників і способи їх документального підтвердження» щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник надає Довідку у довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для виконання умов договору. Однак, учасник на підтвердження вищезазначеного наданий лист від 17.10.2024 №162 у якому інформаційно підтверджує що у складі підприємства має працівників відповідної кваліфікації, без зазначення кількості працівників, прізвищ, їх кваліфікації. При цьому, у Додатку 3 зазначено, що Учасник повинен мати достатню кількість кваліфікованих працівників, від яких залежить виконання цих робіт якісно та у визначений термін. Враховуючи виконання електромонтажних робіт, яким чином учасник ТОВ "Будпроектцентр" підтвердив кваліфікаційні вимоги, щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід? Відповідь:Відповідно до п.2 Додатку 2 тендерної документації «Перелік кваліфікаційних та інших даних, які вимагаються від учасників і способи їх документального підтвердження» щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник надає Довідку у довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для виконання умов договору. ТОВ «Будпроектцентр» на підтвердження вищезазначеного надає довідку №162 від 17.10.2024 у довільній формі, в якій інформаційно підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації та в необхідній кількості. Так як в перелікудокументів щодо підтвердження інформації про відповідність вимогам не було вказано необхідності розголошувати персональні дані працівників підприємства, а саме прізвища та посади – довідку підприємством було надано в довільній формі, згідно Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-V як і зазначено в переліку кваліфікаційних та інших даних, що вимагаються від учасників закупівлі. Окрім цього в тендерній документацій надана копія чинної Ліцензії Державної архітектурно-будівельної інспекції України від 29 жовтня 2019р. № 61-Л в якій вказаний перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва, який саме потрібен для встановлення МАСЦО, а саме: Будівельні та монтажні роботи загального призначення: Код 1.12.00 – монтаж технологічного устаткування, Код 1.13.00 – виконання пусконалагоджувальних робіт: 1.13.01 – електротехнічних пристроїв, 1.13.02 – автоматизованих систем управління; Монтаж внутрішніх та зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання: Код 2.01.06 – електропостачання та електроосвітлення, Код 2.01.07 – засобів автоматизації і контрольно-вимірювальних приладів, зв’язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж, Код 2.02.05 -електропостачання та електроосвітлення, Код 2.02.06 – зв’язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж. Ліцензія видається на підставі виконання ліцензійних умов, в яких прописано склад та кількість працівників з відповідним фахом необхідних для провадження робіт перелічених в ліцензії. Так як ліцензія – діюча, ми вважаємо що це є підтвердженням наявності працівників для виконання кваліфікаційних вимог. 5. Пояснити, чому на порушення пунктів 17, 83, 84 Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668, якою затверджено Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (далі – Постанова № 668), до проекту договору на виконання робіт по об’єкту, який є Додатком до тендерної документації, та до договору від 27.11.2024 № 31 не включено календарний графік виконання робіт та план фінансування робіт, які мають бути його невід’ємними частинами. Відповідь:Договір підряду №31 опублікований 27.11.2024, план фінансування робіт не складався так, як відповідно до додатку до Договору підряду №31 від 27.11.2024 «Календарний графік виконання робіт» виконання робіт сплановано на грудень 2024 року. На усунення недоліку дозавантажуємо додаток до Договору підряду №31 "Календарний графік виконання робіт" у прикріплені файли
Рішеня
13.12.2024 15:59
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 603 940.4 грн.
Період подання пропозицій
до 11.11.2024 00:00
Замовник:
Виконавчий комітет Синельниківської міської ради
Контактний телефон:
+380661247022, +380661247022
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 603 940.4 грн.
Період подання пропозицій
до 11.11.2024 00:00
Замовник:
Виконавчий комітет Синельниківської міської ради
Контактний телефон:
+380661247022, +380661247022
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності