Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей:
1. Перелік виявлених невідповідностей:
1) «Scan12», «Scan120001», «Scan120002», «Scan120003», «Scan120004», «Scan120005», «Scan120005», «Scan120006», «Scan120007», «Scan120008», «Scan120009», «Scan120010», «Scan120011», «Scan130001», «Scan130002», «Scan130003», «Scan130004», «Scan130005», «Scan130006», «Scan130007»;
2) «статут 001», «статут 002», «статут 013», «статут 014»;
3) «Scan10001»;
2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності:
2.1.
п.2.1 Додатку 1 до ТД «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію УЧАСНИКІВ про відповідність їх таким критеріям», саме: «На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
- не менше копії 1 договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору);
- копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці.
Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано ««Scan12», «Scan120001», «Scan120002», «Scan120003», «Scan120004», «Scan120005», «Scan120005», «Scan120006», «Scan120007», «Scan120008», «Scan120009», «Scan120010», «Scan120011», «Scan130001», «Scan130002», «Scan130003», «Scan130004», «Scan130005», «Scan130006», «Scan130007»».
А саме: Договір №11 від 15.01.2024 року за предметом закупівлі «Постачання теплової енергії для потреб опалення КНП БМР «Богуславська ЦЛ»», код ДК 021:2015 (CPV): 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція.
Замовником при розгляді вище наведених документів поданих Учасником для підтвердження кваліфікаційних критеріїв виявлені невідповідності:
- Договір №11 від 15.01.2024 року поданий Учасником в неповному об’ємі, а саме відсутня інформація в проміжку з пп.7.7 по пп.9.1 вищенаведеного Договору;
- В Акті надання послуг №10 (за січень місяць) до Договору №11 від 15.01.2024 року відсутня дата складання (Відповідно до ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 р. № 996-XIV визначено обов’язкові реквізити первинного документа. Тобто, акт має містити наступні дані: назву (акт наданих послуг, акт виконаних робіт); дату складання; назву підприємства, від імені якого складений (підприємства виконавця), зміст та обсяг господарської операції, одиницю її виміру (про цей реквізит далі), посади відповідальних осіб (оскільки акт це двосторонній документ, то потрібно зазначати посади осіб як підприємства виконавця, так і замовника), особистий підпис відповідальних осіб.);
- В Додатковій Угоді №1 до Договору №11 від 15.01.2024 року відсутня дата реєстрації документа, що не дає можливості Замовнику переконатися у його достовірності.
2.2. Згідно пп.2.1 п.2 Розділу 5 ТД Замовником встановлено вимогу про те, що Учаснику потрібно подати «Копію статуту (зі змінами) або іншого установчого документу».
Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано «статут 001», «статут 002», «статут 013», «статут 014».
А саме: Копії 1, 2, 13 та крайньої сторінок Статуту.
Замовником при розгляді вище наведених документів поданих Учасником встановлено факт неповноти поданих документів, а саме Статуту ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БОГУСЛАВКОМІНВЕСТСЕРВІС».
2.3. п.1 Розділу 3 Замовником встановлено форму ТП згідно Додатку 6 до ТД, а також відповідно до п.4 Розділу 1 «очікувана вартість предмету закупівлі» зазначено про те, що тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмету закупівлі – не розглядається.
Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано «Scan10001» - Тендерна пропозиція.
Замовником при розгляді вище наведеного документа встановлено невідповідності у розрахунках поданих Учасником та правильності зазначеної вартості поданої Учасником у вищенаведеному документі.
Оскільки, Учасник подає інформацію про ціну за одиницю (грн.) без ПДВ за одну Гкал вартістю 4614 грн, а суму вказує по тій самій ціні з урахуванням ПДВ, тобто ціна подана без ПДВ, а сума сума враховує ПДВ.
Якщо Замовнику розраховувати вартість тендерної пропозиції по ціні вказаної Учасником 4614 грн без ПДВ за одну Гкал, то розрахунки будуть наступні:
560 Гкал х4614 грн без ПДВ = 2583840 без ПДВ х 20% ПДВ отримаємо 3100608 грн, що значно перевищує очікувану вартість предмету закупівлі.
Якщо Замовнику орієнтуватися на подані Учасником розрахунки по «Ціна всього (грн.) з ПДВ», то розрахунки будуть наступні:
1015080+784380+784380=2583840 грн з ПДВ (що не перевищує очікувану вартість предмета закупівлі). Однак Учасник при проведенні даних розрахунків отримав інші результати, а саме 2584180,00 грн, що перевищує очікувану вартість предмету закупівлі.
Про те, слід зазначити, що Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БОГУСЛАВКОМІНВЕСТСЕРВІС» подав ТП на електронній платформі Zakupivli.pro ідентифікатор закупівлі: UA-2024-10-03-005958-a в сумі 2 583 840 грн з ПДВ, що повністю відповідає очікуваній вартості предмету закупівлі.
2.4. Також Замовником при розгляді ТП встановлено відсутність ряду документів, запитуваних Замовником в ТД, а саме:
• копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ;
• довідку з банку про відкриття поточного рахунку (рахунків);
• довідку довільної форми про те, що учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником;
• інформацію (довідку) щодо вартості чистих активів ТОВ станом на дату складання останньої затвердженої фінансової звітності, що передує даті оголошення закупівлі.
3. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями :
1. На виконання п.2.1 даного Протоколу Договір №11 від 15.01.2024 року в повному обсязі, належним чином оформлений з виправленням встановлених невідповідностей;
2. На виконання п.2.2 даного Протоколу надати Статут організації в повному обсязі;
3. На виконання п.2.3 даного Протоколу усунути невідповідності у розрахунках поданих у ТП Учасником наданих у файлі «Scan10001»;
4. На виконання п.2.4 даного Протоколу Учаснику необхідно надати документи запитувані Замовником в ТД та не надані Учасником в ТП перераховані в п. 2.4 даного протоколу.