Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт частини найпростішого укриття в підвалі будівлі КЗСМО «Музична школа №4» КМР по вул. Віталія Матусевича, 32а, м. Кривого Рогу Дніпропетровської області від КЗСМО "Музична школа №4" КМР.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-10-03-004022-a
Id Tender 9b6c87680c2c49fe806501a799a462b0
План UA-P-2024-10-03-003674-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 03.10.2024 11:33
Остання зміна 20.11.2024 09:53
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 742 218 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
18 711.09 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.10.2024 11:19 до 18.10.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 03.10.2024 11:19
до 15.10.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.10.2024 11:19
до 15.10.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.10.2024 14:12
до 11.11.2024 15:15
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.10.2024 14:12
до 17.11.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 11.11.2024 15:15
до 20.11.2024 09:53
Період уточнень
з 03.10.2024 11:19 до 15.10.2024 00:00
Період оскарження
з 03.10.2024 11:19 до 15.10.2024 00:00
Період кваліфікації
з 18.10.2024 14:12 до 11.11.2024 15:15
Період кваліфікації
з 18.10.2024 14:12 до 11.11.2024 15:15
Основні параметри
Капітальний ремонт частини найпростішого укриття в підвалі будівлі КЗСМО «Музична школа №4» КМР по вул. Віталія Матусевича, 32а, м. Кривого Рогу Дніпропетровської області
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
3 742 218 грн.
Капітальний ремонт частини найпростішого укриття в підвалі будівлі КЗСМО «Музична школа №4» КМР по вул. Віталія Матусевича, 32а, м. Кривого Рогу Дніпропетровської області
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт частини найпростішого укриття в підвалі будівлі КЗСМО «Музична школа №4» КМР по вул. Віталія Матусевича, 32а, м. Кривого Рогу Дніпропетровської області
Очікувана вартість
3 742 218 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
18711,09
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
18.10.2024 13:43
Закінчення аукціону
18.10.2024 14:12
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт частини найпростішого укриття в підвалі будівлі КЗСМО «Музична школа №4» КМР по вул. Віталія Матусевича, 32а, м. Кривого Рогу Дніпропетровської області
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
50065, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вулиця Віталія Матусевича, 32а
Дата постачання по
15.12.2024 11:24
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА СЛУЖБА"
Пропозиція:
3 691 223.54 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "БАБЕНКО МАКСИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
Пропозиція:
3 490 607.86 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП ГОЛДРЕМБУД
Пропозиція:
3 566 873 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 18.10.2024 13:43
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.10.2024 12:21
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Глущенко Тетяна Василівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380672049060
Замовник
ЄДРПОУ
02216483
Повна назва
КЗСМО "Музична школа №4" КМР
Поштовий індекс
50065
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
місто Кривий Ріг
Адреса
вул. Віталія Матусевича, 32а
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт частини найпростішого укриття в підвалі будівлі КЗСМО «Музична школа №4» КМР по вул. Віталія Матусевича, 32а, м. Кривого Рогу Дніпропетровської області
Період вимог/скарг з 23.10.2024 14:12 по 29.10.2024 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.10.2024 14:12 по 26.10.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.10.2024 14:12
Довідка НАЗК
23.10.2024 14:12
Повідомлення про рішення
18.10.2024 14:13
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2024 11:19
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2024 11:19
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час перевірки пропозиції Учасника виявлені невідповідності: 1. П.7.9 Додатку 1 до тендерної документації. - Сканована копія договору № 351 про надання послуг з розміщення будiвельних та промислових вiдходiв від 15.08.2024р. між ФОП Бабенко М.В. та ТОВ «Екоспецтранс» - не заповнені обов’язкові реквізити договору стороною ФОП Бабенко М.В., а саме: відсутній підпис Кучеренко А.В. на аркуші 2 договору, не заповнені поля, до якого договору і від якого числа відносяться додаток 1 і додаток 2, що прикріплені разом із договором № 351 від 15.08.2024р., відсутні підписи та печатка Замовника у додатку 1 до договору 351 від 15.08.2024р. - Сканована копія договору № 463 про надання послyг з поводження з твердими побутовими вiдходами (захоронення)від 15.08.2024р. між ФОП Бабенко М.В. та ТОВ «Екоспецтранс» - не заповнені обов’язкові реквізити договору, а саме: не заповнені поля, до якого договору і від якого числа відноситься додаток 1, що прикріплений разом із договором № 463 від 15.08.2024р., не зазначені посади і прізвища підписантів Виконавця, як це передбачено бланком договору. Для усунення виявлених невідповідностей надати сканкопію договорів № 351 від 15.08.2024р. та №463 від 15.08.2024р. між ФОП Бабенко М.В. та ТОВ «Екоспецтранс» з виправленнями відповідно до зазначених порушень.
Створено
22.10.2024 12:18
Надати до
23.10.2024 12:18
Період вимог/скарг з 11.11.2024 14:37 по 17.11.2024 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.11.2024 09:35 по 19.11.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей;
Зміст
Відповідно до рішення Комісії від 06.11.2024 р. № 17986 Замовника було зобов’язано скасувати рішення про визначення ФОП «БАБЕНКО МАКСИМА ВОЛОДИМИРОВИЧА» переможцем процедури закупівлі.
Документи кваліфікації
11.11.2024 14:36
Повідомлення про рішення
11.11.2024 12:42
Повідомлення про рішення
11.11.2024 09:35
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2024 11:19
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2024 11:19
Період вимог/скарг з 11.11.2024 15:15 по 17.11.2024 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.11.2024 14:37 по 19.11.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.11.2024 15:15
Довідка НАЗК
11.11.2024 15:15
Повідомлення про рішення
11.11.2024 15:13
-
11.11.2024 14:37
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2024-10-03-004022-a-a2
Підписаний і діє
Номер
36/2024
3 566 873 грн.
3 566 873 грн.
Без ПДВ
Підписано
19.11.2024
Строк дії договору з
19.11.2024
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт частини найпростішого укриття в підвалі будівлі КЗСМО «Музична школа №4» КМР по вул. Віталія Матусевича, 32а, м. Кривого Рогу Дніпропетровської області
Номенклатура
Капітальний ремонт частини найпростішого укриття в підвалі будівлі КЗСМО «Музична школа №4» КМР по вул. Віталія Матусевича, 32а, м. Кривого Рогу Дніпропетровської області
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
3 566 873
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КЗСМО "Музична школа №4" КМР
Повна назва
КЗСМО "Музична школа №4" КМР
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02216483

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП ГОЛДРЕМБУД
Повна назва
ПП ГОЛДРЕМБУД
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
35601538

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
20.11.2024 09:53
Повідомлення про договір
25.12.2024 14:27
Повідомлення про договір
26.12.2024 13:17
Повідомлення про договір
27.12.2024 10:07
Повідомлення про договір
06.02.2025 13:40
Повідомлення про договір
22.05.2025 10:05
Повідомлення про договір
Зміни до договору
24.12.2024
Статус
Опубліковано
Номер
1
Додаток 4 "План фінансування робіт"
Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку \"на добу наперед\", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
Документи зміни договору
25.12.2024 14:24
Підписаний договір
Додатки до договору
Зміни до договору
25.12.2024
Статус
Опубліковано
Номер
2
Продовження строку дії договору та виконання зобов'язань щодо виконання робіт
Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Документи зміни договору
Додатки до договору
Зміни до договору
25.12.2024
Статус
Опубліковано
Номер
2
Продовження строку дії договору та виконання зобов'язань щодо виконання робіт
Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Документи зміни договору
Додатки до договору
Зміни до договору
04.02.2025
Статус
Опубліковано
Номер
3
Продовження строку дії договору та виконання робіт (через документально підтверджені об'єктивні обставини)
Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Документи зміни договору
06.02.2025 13:35
Додатки до договору
Зміни до договору
22.05.2025
Статус
Опубліковано
Номер
4
Зміна плану фінансування
Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Документи зміни договору
Додатки до договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-12-03-000013
Дата створення проекту
03.12.2024 14:49
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
10.12.2024 14:58
Дата публікації висновку про результати
26.12.2024 17:32
Дата завершення усунення порушень
10.01.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
01.01.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 020-65-67
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Дніпро
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
10.12.2024 № 179 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 10.12.2024 № 179 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 3 UA-2024-10-03-004022-a 03.10.2024 КЗСМО "Музична школа №4" КМР Дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
10.12.2024 00:00
Документи рішення
10.12.2024 14:58
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 26 грудня 2024 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4? постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами № 1266 від 16.12.2020), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КЗСМО "Музична школа №4" КМР (далі - Замовник) UA-P-2024-10-03-003674-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи №129 від 02.10.2024, скаргу до АМКУ UA-2024-10-03-004022-a.a1, рішення АМКУ від 30.10.2024 № №17601-р/пк-пз, Інформацію про резолютивну частину рішення АМКУ від 06.11.2024 № 17986-р/пк-пз, рішення АМКУ від 06.11.2024 № 17986-р/пк-пз, тендерну пропозицію часника ПП ГОЛДРЕМБУД, повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднене 11.11.2024, договір підряду від 19.11.2024 №36/2024, запит про надання пояснень від 11.12.2024 та від 17.11.2024, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 20.12.2024 року. Під час проведення моніторингу Замовник, в електронній системі закупівель, зазначив, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі проводилось на підставі висновку за результатами обстеження технічного стану будівельних конструкції об’єкту та експертиз, а також надав пояснення від 20.12.2024 про відсутність власного веб-сайту. Посилання на офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів також не надано, чим порушено пункт 4? постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266). Пунктом 17 Особливостей визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону № 922, крім частин другої – п’ятої, сьомої – дев’ятої статті 41 Закону № 922 та цих Особливостей. Згідно з частиною першою статті 41 Закону № 922 договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Частиною 3 статті 875 Цивільного кодексу України визначено, що до договору будівельного підряду застосовуються положення цього Кодексу, якщо інше не встановлено законом. Частиною 1 статті 323 Господарського кодексу України передбачено, що договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону. Згідно з пунктом 83 постановою КМУ №668 від 01.08.2005 (із змінами) (далі - Постанова № 668) визначено, що фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. За нормою пункту 84 Постанови КМУ №668 план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Однак, за результатами моніторингу установлено, що в укладеному договорі підряду від 19.11.2024 №36/2024 відсутній план фінансування робіт, який має бути його невід’ємною частиною, що не відповідає вимогам пунктів 83, 84 Постанови № 668, та відповідно, не дотримано вимоги пункту 17 Особливостей, частини першої статті 41 Закону № 922.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених законом встановлено порушення вимог пункту 4? постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266). За результатами аналізу питання відповідності укладеного договору вимогам законодавства у сфері закупівель, встановлено порушення вимог пунктів 83, 84 Постанови № 668 та, відповідно, недотримання вимоги пункту 17 Особливостей №1178, а також частини першої статті 41 Закону № 922. За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ПП ГОЛДРЕМБУД, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця,– порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом приведенням умов договору підряду від 19.11.2024 №36/2024 у відповідність з вимогами пунктів 83, 84 Постанови №668 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
26.12.2024 00:00
Дата публікації
26.12.2024 17:32
Документи висновку
26.12.2024 17:32
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
За результатами моніторингу процедури закупівлі за № UA-2024-10-03-004022-a: «Капітальний ремонт частини найпростішого укриття в підвалі будівлі КЗСМО «Музична школа №4» КМР по вул. Віталія Матусевича, 32а, м. Кривого Рогу Дніпропетровської області» на суму 3 742 218 грн., код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація КЗСМО "Музична школа №4" КМР повідомляє, що умови Договору підряду № 36/2024 від 19листопада 2024 р. приведені нами у відповідність до вимог пунктів 83, 84 Постанови № 668 шляхом підписання додаткової угоди № 1 від 24.12.2024р. Цією додатковою угодою внесенні зміни до Розділу 3 договору «Ціна договору» пункту 3.5. який викладений в наступній редакції: «3.5. Фінансування робіт по капітальному ремонту частини найпростішого укриття в підвалі будівлі КЗСМО «Музична школа №4» КМР по вул. Віталія Матусевича, 32а, м. Кривого Рогу Дніпропетровської області проводиться за планом, який погоджується між Замовником та Підрядником і є невід'ємною частиною цього Договору»; п. 15.1 Розділу 15 «Додатки до договору» доповнений наступним реченням: «Додаток 4. План фінансування робіт». Додаткова угода № 1 від 24.12.2024 року оприлюднена через електронну систему закупівель 25.12.2024р. З метою недопущення порушень у подальшому, уповноважену особу буде направлено на курси підвищення кваліфікації протягом наступних трьох місяців з дати надання цього повідомлення.
Дата публікації
27.12.2024 11:50
Документи інформації про усунення порушення
27.12.2024 11:51
-
Повідомлення
Запит
Запит на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі виконання робіт, а саме: Капітальний ремонт частини найпростішого укриття в підвалі будівлі КЗСМО «Музична школа №4» КМР по вул. Віталія Матусевича, 32а, м. Кривого Рогу Дніпропетровської області, 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-03-004022-a), яку проведено КЗСМО "Музична школа №4" КМР (далі - Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів): 1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2. Надайте посилання на доступну для перегляду сторінку власного веб-сайту (або на офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкт управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Пояснити, чому на порушення пунктів 83, 84 Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668, якою затверджено Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (далі – Постанова № 668), до проекту договору на виконання робіт по об’єкту, який є Додатком до тендерної документації, та до договору від 19.11.2024 № 36/2024 не включено план фінансування робіт, який має бути його невід’ємною частиною. 4. Враховуючи, що відповідно до п.11 договору від 19.11.2024 № 36/2024, строк на виконання робіт про закупівлю є обмеженим, а саме з моменту його підписання 19.11.2024 до 31.12.2024 року, надайте пояснення, щодо можливості виконання учасником робіт у визначені строки, враховуючи що відповідно до підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису у Учасника згідно з наданою довідкою від 17.10.2024 №56, в наявності 9 працівників, а витрати праці робітників становлять 4923 людино-годин (відповідно до ст.50 КЗОТ нормальна тривалість робочого часу працівників не може перевищувати 40 годин на тиждень). Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеження волі на строк до трьох років.
Рішеня
11.12.2024 17:29
Орган перевірки
17.12.2024 00:00
Документи повідомлення
11.12.2024 17:30
-
Запит
Запит на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі виконання робіт, а саме: Капітальний ремонт частини найпростішого укриття в підвалі будівлі КЗСМО «Музична школа №4» КМР по вул. Віталія Матусевича, 32а, м. Кривого Рогу Дніпропетровської області, 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-03-004022-a), яку проведено КЗСМО "Музична школа №4" КМР (далі - Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів): 1. Відповідно до договірної ціни та тендерної пропозиції Учасника вартість робіт становить 3 566 873,00 UAH з ПДВ. При цьому, відповідно до наданого Учасником у тендерній пропозиції локального кошторису, загальна вартість робіт становить 3 339 893,00 UAH з ПДВ. Надайте пояснення щодо вищезазначеної невідповідності. 2. Згідно з вимогою пункту 47 Особливостей Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Аналізом тендерної пропозиції переможця ПП ГОЛДРЕМБУД установлено, що ним розміщено повний витяг з інформаційно-аналітичної системи (пп.5,6,12 п.47 Особливостей). Однак, відсутня інформація щодо пп.3 п.47 Особливостей, де зазначено що керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією. Яким чином Замовником перевірена вищезазначена вимога п.47 Особливостей. Надайте документи, які підтверджують виконання вищезазначених вимог. Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеження волі на строк до трьох років.
Рішеня
17.12.2024 16:40
Орган перевірки
21.12.2024 00:00
Документи повідомлення
17.12.2024 16:40
-
Відповідь
Відповідь
Відповідь на Запит на пояснення
Рішеня
20.12.2024 14:04
Замовник
Документи повідомлення
20.12.2024 14:04
-
20.12.2024 15:47
-
Відповідь
Відповідь 2
Відповідь на запит на пояснення
Рішеня
20.12.2024 16:51
Замовник
Документи повідомлення
20.12.2024 16:51
-
20.12.2024 16:52
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 742 218 грн.
Період подання пропозицій
до 18.10.2024 00:00
Замовник:
КЗСМО "Музична школа №4" КМР
Контактний телефон:
+380672049060
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 742 218 грн.
Період подання пропозицій
до 18.10.2024 00:00
Замовник:
КЗСМО "Музична школа №4" КМР
Контактний телефон:
+380672049060
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності