Зміст
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту:
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей:
1) Перелік виявлених невідповідностей;
2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей:
1. Таблицею 2 Додатку № 2 до Тендерної документації встановлено, що Учасник закупівлі заповнює інформацію визначену у Таблиці 2 відповідно до вимого до предмета закупівлі.
6 колонкою даної таблиці Замовником встановлена вимога щодо дозування препарату. Так, Доза — це кількість лікарського засобу, яка приймається за один раз. Вона може бути виражена як маса таблетованого препарату (наприклад, 250 мг), об'єм розчину (наприклад, 10 мл), кількість крапель або впорскувань (наприклад, 2 краплі, 1 впорскування). Дозування ліків — термін, який означає дозу, частоту і тривалість введення лікарського препарату. Таблицею 1 « Технічна специфікація. Медико – технічні характеристики» Додатку № 2 до Тендерної документації в колонці 3 Замовником встановлено дозування препаратів, які закуповуються в даній закупівлі.
Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: Довідку про відповідність запропонованого товару медико-технічним вимогам щодо предмета закупівлі, в якій Товариство з обмеженою відповідальністю «ДОЙЧ-ФАРМ», підтверджує відповідність тендерної пропозиції та гарантує дотримання медико-технічним вимогам, встановленим Замовником, щодо предмета закупівлі; Заповнену Таблицю 2
Проте, Учасник в колонці 6 Таблиці 2 Додатку 2 Тендерної документації не коректно зазначив дозування препаратів, при цьому дана інформація Учасником підтвердження в Таблиці 1 Додатку2 тендерної документації.
Тому, для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи:
- Заповнену Таблицю 2 Додатку 2 до тендерної документації відповідно до вимог до предмета закупівлі.