Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 06 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального підприємства «Обласна психіатрична лікарня с. Орлівка» Рівненської обласної ради (далі – Замовник) UA-P-2024-09-29-000476-a на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджена рішенням уповноваженої особи від 27.09.2024 (далі – Тендерна документація) ; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію переможця торгів Фізичної особи-підприємця «Цицюра Сергій Олексійович» ( далі - ФОП «Цицюра Сергій Олексійович»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 09.10.2024 № 30 про визначення переможця та про намір укласти договір; повідомлення про намір укласти договір від 09.10.2024; Договір від 22.10.2024 № 12/226; Додаткова угода від 04.11.2024 № 1; пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 01.11.2024 та 05.11.2024.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено наступне.
Згідно Тендерної документації Замовника та додатків до неї встановлені вимоги щодо надання учасниками переліку документів та / або інформацій, які подаються у складі тендерної пропозиції, зокрема:
- Додаток № 1 до тендерної документації - Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей);
- Додаток № 2 до тендерної документації – Кваліфікаційні критерії
- Додаток № 3 до тендерної документації – Вимоги до учасників та переможця щодо підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах
- Додаток № 4 до тендерної документації – Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі
- Додаток № 5 до тендерної документації – Перелік документів та / або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі
- Додаток № 6 до тендерної документації – Проєкт договору про закупівлю.
Проте, документи передбачені Тендерною документацією Замовника та додатками до неї, не надані учасником ФОП «Цицюра Сергій Олексійович» в складі тендерної пропозиції у терміни визначені Законодавством.
З огляду на вищевикладене пропозиція учасника не відповідає вимогам Тендерної документації.
Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей.
Таким чином, Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ФОП «Цицюра Сергій Олексійович», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей, чим порушено вимоги підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Під час проведення моніторингу Замовником розірвано Договір від 22.10.2024 № 12/226 згідно Додаткової угоди від 04.11.2024 № 1.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозиції учасників встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.