Показати схожі тендери

Закупівля «Капітальний ремонт приміщень будівлі Запорізької загальноосвітньої школи № 53 I-II ступенів, за адресою м. Запоріжжя, вул. Шевченка, 123. Коригування». Відповідно до настанови з визначення вартості будівництва № 281 від 01.11.2021 (за кодом ДК 021:2015 – 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи) від Департамент освіти і науки Запорізької міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-09-27-011361-a
Id Tender 8a7d7043a0e2441093ec82a65a7bb5da
План UA-P-2024-09-27-011891-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 27.09.2024 17:06
Остання зміна 06.01.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
212 265 234.8 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 061 326.17 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.09.2024 17:05 до 18.10.2024 00:05
Завершено
Період уточнень
з 27.09.2024 17:05
до 15.10.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.09.2024 17:05
до 15.10.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.10.2024 15:40
до 31.12.2024 23:22
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.11.2024 19:46
до 06.01.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 31.12.2024 23:22
-
Період уточнень
з 27.09.2024 17:05 до 15.10.2024 00:00
Період оскарження
з 27.09.2024 17:05 до 15.10.2024 00:00
Період кваліфікації
з 28.10.2024 15:40 до 31.12.2024 23:22
Період кваліфікації
з 28.10.2024 15:40 до 31.12.2024 23:22
Основні параметри
«Капітальний ремонт приміщень будівлі Запорізької загальноосвітньої школи № 53 I-II ступенів, за адресою м. Запоріжжя, вул. Шевченка, 123. Коригування». Відповідно до настанови з визначення вартості будівництва № 281 від 01.11.2021 (за кодом ДК 021:2015 – 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
212 265 234.8 грн.
«Капітальний ремонт приміщень будівлі Запорізької загальноосвітньої школи № 53 I-II ступенів, за адресою м. Запоріжжя, вул. Шевченка, 123. Коригування». Відповідно до настанови з визначення вартості будівництва № 281 від 01.11.2021 (за кодом ДК 021:2015 – 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)
Назва предмета закупівлі
«Капітальний ремонт приміщень будівлі Запорізької загальноосвітньої школи № 53 I-II ступенів, за адресою м. Запоріжжя, вул. Шевченка, 123. Коригування». Відповідно до настанови з визначення вартості будівництва № 281 від 01.11.2021 (за кодом ДК 021:2015 – 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
212 265 234.8 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1061326,17
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
100 000
Аукціон
Cтарт аукціону
28.10.2024 15:11
Закінчення аукціону
28.10.2024 15:40
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт приміщень будівлі Запорізької загальноосвітньої школи № 53 I-II ступенів, за адресою м. Запоріжжя, вул. Шевченка, 123. Коригування». Відповідно до настанови з визначення вартості будівництва № 281 від 01.11.2021
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
69039, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Шевченка, 123
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанов Кабінету міністрів України від 27 грудня 2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зокрема п.19 Порядку) та від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По завершенні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 65,0 %
Опис:
Оплата за виконані роботи здійснюється шляхом попередньої оплати (авансу) і поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, гарантійні документи, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою.
Порядковий номер: 2
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 5,0 %
Опис:
Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації
Порядковий номер: 3
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД"
Пропозиція:
208 599 807 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "АРТ БУД СЕРВІС"
Пропозиція:
210 767 953.54 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
КОНСОРЦІУМ "ГЛОБУС-БУД ІНДАСТРІ"
Пропозиція:
208 599 800 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 28.10.2024 15:11
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.10.2024 21:05
Оголошення про проведення закупівлі
04.10.2024 16:49
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Надія Шевцова
Електронна пошта
Телефон
+380617086970
Замовник
ЄДРПОУ
37573094
Повна назва
Департамент освіти і науки Запорізької міської ради
Поштовий індекс
69037
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
м. Запоріжжя
Адреса
вул. Незалежної України, 39-Б
Кваліфікація
Лот № 1 «Капітальний ремонт приміщень будівлі Запорізької загальноосвітньої школи № 53 I-II ступенів, за адресою м. Запоріжжя, вул. Шевченка, 123. Коригування». Відповідно до настанови з визначення вартості будівництва № 281 від 01.11.2021 (за кодом ДК 021:2015 – 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)
Період вимог/скарг з 05.11.2024 19:46 по 11.11.2024 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.10.2024 15:40 по 05.11.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
05.11.2024 19:46
Повідомлення про рішення
28.10.2024 15:43
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.09.2024 17:05
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.09.2024 17:05
Період вимог/скарг з 06.11.2024 10:42 по 12.11.2024 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.11.2024 19:46 по 13.11.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
06.11.2024 10:42
Повідомлення про рішення
05.11.2024 19:47
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.09.2024 17:05
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.09.2024 17:05
Період вимог/скарг з 22.11.2024 21:08 по 28.11.2024 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.11.2024 10:42 по 14.11.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.11.2024 21:08
Довідка НАЗК
22.11.2024 21:08
Повідомлення про рішення
06.11.2024 10:42
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.09.2024 17:05
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.09.2024 17:05
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (надалі - Постанова 1178) Замовником виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1. У складі тендерної пропозиції учасника для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій надано довідку, в якій не зазначене обладнання, як це вимагається таблицею та п.5.1.1, а також відсутні документи на підтвердження права власності на обладнання. 2. У складі тендерної пропозиції учасника для підтвердження наявності транспортних засобів надані договори про надання послуг, однак, відповідно до п.5.1.1 тендерної документації вимагаються договори оренди транспортних засобів. 3. У складі тендерної пропозиції учасника для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, надана відповідна довідка, в якій не відображена інформація щодо генерального директора Радченка О.В. 4. У складі тендерної пропозиції учасника для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації надане посвідчення щодо допуску до роботи в електроустановках напругою до та понад 1000 В електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування Волинцева Максима Леонідовича, в якому відсутній запис щодо чергової перевірки знань з охорони праці, технології робіт та пожежної безпеки, що мала відбутись 22.09.2024 року. 5. У складі тендерної пропозиції учасника надані нечитабельні копії наступних документів – Посвідчення з проходження навчання з питань пожежної безпеки виконроба Міщенка Сергія Володимировича; Диплом електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування 4 розряду Коробейнікова Сергія Володимировича. 6. У складі тендерної пропозиції учасника для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід на працівників робітничих професій відсутні документи: - документ про проходження медичного огляду з висновком придатності для роботи за професією відповідно за формою, встановленою Додатком 7 до п.2.16 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженого Наказом МОН України від 21.05.2007 №246 - про спеціальне навчання з охорони праці з професії (відповідно до зазначених у довідці працівників); - про спеціальне навчання з пожежної безпеки (пожежно-технічний мінімум); - про присвоєння робітничої кваліфікації за відповідною професією та/або проходження навчання на курсах цільового призначення (відповідно до зазначених у довідці працівників), а саме: Лубко Олександр Володимирович за професією Покрівельник 4 розряду; Глущенко Олексій Миколайович за професією Монтажник сталевих та залізобетонних конструкцій 4 розряду; Булавін Олександр Миколайович за професією Покрівельник 4 розряду; - про спеціальне навчання з безпечного виконання робіт за курсом «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві» (ДБН) (НПАОП45.2-7.02-12) Булавіна Олександра Миколайовича; - про спеціальне навчання та навчання з безпечного виконання робіт на висоті з використанням спеціальних страхувальних засобів на покрівельників 7. У довідці щодо наявності працівників відповідної кваліфікації відсутня інформація про електромонтажника та документи на нього. 8. У складі тендерної пропозиції для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надана відповідна довідка, в якій некоректно зазначені суми договорів Генерального підряду; а також відображені поза іншим два договори з поточного ремонту, виконавцем робіт за якими виступає ТОВ «УКРАЇНСЬКІ ІНВЕСТИЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ», що не відповідає вимогам тендерної документації. 9. У складі тендерної пропозиції всупереч вимог підпункту 5.3.3. розділу ІІІ тендерної документації, листи-відгуки від контрагентів ТОВ «Маклер ТОП» та ТОВ «ЛМС - ТАУН» адресовано учаснику, а не замовнику даної закупівлі. 10. У складі тендерної пропозиції відсутній документ про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва до договору Генерального підряду № 117/ГП/ЛТ від 25.05.2020 р. 11. У складі тендерної пропозиції надана Довідка щодо інформації про залучення субпідрядних організацій до виконання робіт, в якій зазначено три субпідрядні організації, однак ЗАЯВА щодо відсутності підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (у пункті 47 Особливостей - під час їх застосування), стосовно залучених субпідрядників/співвиконавців не містить інформації, яка вимагається за формою відповідно до додатку № 4 тендерної документації. У зв’язку з вищенаведеним, керуючись приписами пункту 43 Постанови 1178, пропонуємо: - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленої інформації щодо наявності обладнання матеріально-технічної бази; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленої інформації щодо наявності транспортних засобів; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленої довідки для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленої інформації щодо електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновлених копій наступних документів – посвідчення з проходження навчання з питань пожежної безпеки виконроба Міщенка Сергія Володимировича; диплому електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування 4 розряду Коробейнікова Сергія Володимировича; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання на працівників робітничих професій документів вищезазначених у пункті 6; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання інформації щодо електромонтажника та документи на нього; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленої довідки для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновлених листів-відгуків від контрагентів ТОВ «Маклер ТОП» та ТОВ «ЛМС - ТАУН» відповідно вимог підпункту 5.3.3. розділу ІІІ тендерної документації; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання документу про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва до договору Генерального підряду № 117/ГП/ЛТ від 25.05.2020 р.; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання інформації щодо відсутності підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (у пункті 47 Особливостей - під час їх застосування), стосовно залучених субпідрядників/співвиконавців відповідно до додатку № 4 тендерної документації.
Створено
21.11.2024 18:44
Надати до
22.11.2024 18:44
Період вимог/скарг з 31.12.2024 23:22 по 06.01.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.12.2024 12:50 по 08.01.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
31.12.2024 23:22
Повідомлення про рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.09.2024 17:05
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.09.2024 17:05
Торги не відбулися
Очікувана вартість
212 265 234.8 грн.
Період подання пропозицій
до 18.10.2024 00:05
Замовник:
Департамент освіти і науки Запорізької міської ради
Контактний телефон:
+380617086970
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
212 265 234.8 грн.
Період подання пропозицій
до 18.10.2024 00:05
Замовник:
Департамент освіти і науки Запорізької міської ради
Контактний телефон:
+380617086970
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності