Звернення:
За тендером : Папір офісний та канцелярські товари
Тема:
Прибрати дискримінаційні вимоги
Зміст:
Шановний Замовнику,
Наша компанія має багаторічний позитивний довсід постачання канцтоварів. Однак певну групу товарів ми закуповуємо у дилерів, дистриб'юторів, оптових постачальників. Надати листи виключно від виробників або імпортерів, або правовласників торгової марки може тільки обмежене коло учасників, що є дискримінаційною вимогою до інших учасників, в тому числі для нас. Просимо або прибарти дану вимогу, або додати також можливість надання листів від дилерів, дистриб'юторів та оптових постачальників.
Вимогу з надання сертифікатів якості продукції на позиції № 39 - 44 зможе натати тільки обмежене коло учасників, що є дискримінаційною вимогою до інших учасників, в тому числі для нас. По-перше, документи на якість можуть бути у формі Паспотру якості. По-друге, в Україні документи щодо якості товару можуть бути видані не тільки виробниками, а і представниками виробників в Україні та імпортерами. По-третє, Документ щодо якості товару (сертифікат, паспорт) видаються на товар або на партію товару і такий документ ні законодавчо та ні з усталеної практики не видається на ім'я конкретного замовника та зазначення номеру закупівлі. Надати такі документи зможе тільки обмежене коло учасників, що є дискримінаційною вимогою до інших учасників, в тому числі для нас. Просимо викласти вимогу в наступній редакції: надати сертифікат якості або паспорт якості на позиції № 39 - 44, які мають бути видані виробником, представником виробника в Україні або імпортером.
У разі, якщо Учасник не є виробником продукції надати лист від виробника про підтвердження статусу Учасника зможе тільки обмежене коло учасників, що є дискримінаційною вимогою до інших учасників, в тому числі для нас. Просимо викласти дану вимогу в наступній редакції: У разі, якщо Учасник не є виробником продукції, потрібно надати лист від виробника, представника виробника, імпортера, дилера, дистриб'ютора, оптового постачальника про підтвердження статусу Учасника.
Дата оприлюднення звернення:
27.09.2024 15:26
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням цих особливостей.
Згідно з пунктами 3 та 4 частини другої статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” у тендерній документації зазначаються:
інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі);
інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби);
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі визначені замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Замовником, виходячи з потреби в товарах, що є предметом закупівлі, визначено мінімально необхідні для замовника технічні, якісні кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі.
Для забезпечення гарантій того, що постачальник має спроможності здійснити поставку всього асортименту необхідного товару, замовником в тендерній документації встановлено вимогу про надання у складі тендерної пропозиції відповідного документального підтвердження.
На Ваше звернення замовником додатково проаналізовано тендерну документацію, за результатом чого встановлено, що тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дата оприлюднення відповіді:
30.09.2024 13:48