Показати схожі тендери

Закупівля Ноутбук ASUS TUF Gaming A15 від ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А 1267.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-09-24-014564-a
Id Tender eb63fb8479d44f0f9f405cbea9bb27c5
План UA-P-2024-09-24-018408-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 24.09.2024 17:37
Остання зміна 24.10.2024 15:23
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
357 489 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 787.44 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.09.2024 17:37 до 02.10.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 24.09.2024 17:37
до 29.09.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.09.2024 17:37
до 29.09.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.10.2024 00:00
до 03.10.2024 10:52
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.10.2024 10:52
до 09.10.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.10.2024 10:52
до 24.10.2024 15:23
Період уточнень
з 24.09.2024 17:37 до 29.09.2024 00:00
Період оскарження
з 24.09.2024 17:37 до 29.09.2024 00:00
Період кваліфікації
з 02.10.2024 00:00 до 03.10.2024 10:52
Період кваліфікації
з 02.10.2024 00:00 до 03.10.2024 10:52
Основні параметри
Ноутбук ASUS TUF Gaming A15
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
357 489 грн.
Ноутбук ASUS TUF Gaming A15
Назва предмета закупівлі
Ноутбук ASUS TUF Gaming A15
Очікувана вартість
357 489 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1787,44
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Ноутбук ASUS TUF Gaming A15
Код ДК 021:2015
30200000-1 - Комп’ютерне обладнання та приладдя
Кількість
11
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
03.10.2024 00:00
Дата постачання по
30.10.2024 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ПОРТАЛ АРЕНА"
Пропозиція:
354 142.8 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.09.2024 17:37
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лєпілін Володимир
Електронна пошта
Телефон
380983503404
Замовник
ЄДРПОУ
07793759
Повна назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А 1267
Поштовий індекс
78200
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
Коломия
Адреса
ВУЛИЦЯ ІВАНА КРИП'ЯКЕВИЧА, будинок 163 А
Кваліфікація
Лот № 1 Ноутбук ASUS TUF Gaming A15
Період вимог/скарг з 03.10.2024 10:52 по 09.10.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.10.2024 10:52
Довідка НАЗК
03.10.2024 10:51
-
03.10.2024 10:51
documentType.award.awardNotice
02.10.2024 00:01
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2024-09-24-014564-a-c1
Підписаний і діє
Номер
58
354 142.8 грн.
354 142.8 грн.
З ПДВ
Підписано
22.10.2024
Строк дії договору з
22.10.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
11 (штуки)
Ноутбук ASUS TUF Gaming A15
Номенклатура
Ноутбук ASUS TUF Gaming A15
Кількість
11
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
32 194.8
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 30 жовтня 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А 1267
Повна назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А 1267
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
07793759

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ПОРТАЛ АРЕНА"
Повна назва
ТОВ "ПОРТАЛ АРЕНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45119322

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
24.10.2024 15:23
-
24.10.2024 15:22
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-10-07-000008
Дата створення проекту
07.10.2024 10:56
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
07.10.2024 11:09
Дата публікації висновку про результати
17.10.2024 12:00
Дата завершення усунення порушень
01.11.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
29.10.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 637-88-14
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 07.10.2024 №67-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 07.10.2024 №67-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2024-09-24-014564-a 24.09.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
07.10.2024 00:00
Документи рішення
07.10.2024 11:09
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 17 жовтня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВІЙСЬКОВОЇ ЧАСТИНИ А 1267 (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи, протокол від 24.09.2024 №26 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ "ПОРТАЛ АРЕНА", протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.10.2024 № 7, повідомлення про намір укласти договір від 03.10.2024, відповіді замовника на запити про надання пояснень від 10.10.2024 та 15.10.2024 року. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що предмет закупівлі «Ноутбук ASUS TUF Gaming A15», який Замовником зазначено у річному плані та оголошенні про проведення відкритих торгів, визначено з порушенням пункту 22 частини першої статті 1 Закону, пункту 3 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 (далі – Порядок №708). Згідно оголошення про проведення відкритих торгів передбачається закупівля предмету Ноутбук ASUS TUF Gaming A15, ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя, який Замовником визначений за показником третьої цифри коду Єдиного закупівельного словника - ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя в той час, як згідно Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 (далі -Порядок), зазначено: «предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника». За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення вимог абзацу 10 пункту 28 Особливостей ТД не містить, оформлені як окремі додатки до тендерної документації, перелік документів та/або інформації, які подаються учасником та переможцем процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Замовником у розділі 2 та 3 Додатку 1 до ТД передбачено підставу для відмови в участі у відкритих торгах учаснику та переможцю торгів, встановлену абзацом 14 пункту 47 Особливостей. Слід зазначити, що Постановою Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 №382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178» (далі – Постанова №382) було внесено зміни до Особливостей, які набули чинності 09.04.2024, зокрема, у пункті 47 абзац чотирнадцятий виключити. Таким чином, Замовником при складанні тендерної документації не враховано зміни, внесені Постановою №382, чим порушено вимоги абзацу восьмого пункту 28 Особливостей. В ході проведення моніторингу закупівлі постала потреба в отриманні пояснень. Відповідно Замовнику 08.10.2024 року через електронну систему закупівель було направлено запит про надання пояснення (інформації, документів). Замовником 10.10.2024 в електронній системі закупівель надано відповідь: «у межах проведення моніторингу військова частина А1267 надає пояснення - пояснення у файлі відповідь.pdf», однак файлу pdf завантажено не було, чим не дотримано вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі встановлено порушення вимог пункту 22 частини першої статті 1 Закону, пункту 3 Порядку №708. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог абзаців 8 та 10 пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання надання інформації, документів у випадках передбачених законодавством встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ПОРТАЛ АРЕНА", з врахуванням відповідей Замовника на запити про надання пояснень – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) встановлених порушень при визначені предмета закупівлі, складанні тендерної документації, та наданні інформації, документів у випадках передбачених законодавством, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
17.10.2024 00:00
Дата публікації
17.10.2024 12:00
Документи висновку
17.10.2024 12:00
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Запит: Запит замовнику про надання пояснення У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету Ноутбук ASUS TUF Gaming A15 « ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя» (інформацію опубліковано в інформаційно-те лекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-24-014564-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк. Надаємо у файлі "Відповідь.PDF"
Дата публікації
19.10.2024 09:12
Документи інформації про усунення порушення
19.10.2024 09:12
-
22.10.2024 17:48
-
22.10.2024 17:49
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету Ноутбук ASUS TUF Gaming A15 « ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя» (інформацію опубліковано в інформаційно-те лекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-24-014564-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
08.10.2024 10:49
Орган перевірки
12.10.2024 00:00
Документи повідомлення
08.10.2024 10:50
-
Відповідь
У межах проведення моніторінгу військова частина А1267 надає пояснення
Пояснення у файлі Відповідь.pdf
Рішеня
10.10.2024 10:12
Замовник
Документи повідомлення
15.10.2024 09:51
-
Запит
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету Ноутбук ASUS TUF Gaming A15 « ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя» (інформацію опубліковано в інформаційно-те лекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-24-014564-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання: В Додатку № 2 до тендерної документації «Технічна специфікація», Замовником зазначено про обов’язкове надання Учасником у складі пропозиції інформації (довідки/листа), яка підтверджує відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, встановленим Замовником у Технічній специфікації (додаток 1 до тендерної документації), а саме: пропозиція Учасника повинна містити відомості про виробника товару або торгову марку виробника товару. 1. Чи враховано Замовником, що Учасником не надано вищезазначеної довідки? Згідно оголошення про проведення відкритих торгів передбачається закупівля предмету Ноутбук ASUS TUF Gaming A15, ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя. Замовником визначена за показником третьої цифри коду Єдиного закупівельного словника - ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя в той час, як згідно Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 (далі -Порядок), зазначено: «предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника». 2. Чому Замовником при визначені предмета закупівлі не дотримано вимог Порядку № 708? Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
10.10.2024 10:55
Орган перевірки
16.10.2024 00:00
Документи повідомлення
10.10.2024 10:55
-
Відповідь
Пояснення 2
Рішеня
15.10.2024 09:50
Замовник
Документи повідомлення
15.10.2024 09:50
-
15.10.2024 09:50
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
357 489 грн.
Період подання пропозицій
до 02.10.2024 00:00
Замовник:
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А 1267
Контактний телефон:
380983503404
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
357 489 грн.
Період подання пропозицій
до 02.10.2024 00:00
Замовник:
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А 1267
Контактний телефон:
380983503404
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності