Показати схожі тендери

Закупівля "Влаштування (будівництво) резервної системи теплопостачання шляхом встановлення блочно-модульної котельні по вул. Промислова в селищі Добротвір Червоноградського району Львівської області (заходи з підготовки до опалювального сезону 2024/25 року)" від Добротвірське комунальне підприємство "Підприємство по обслуговуванню житла".

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2024-09-19-012327-a
Id Tender 378e3c7222dd4013820ca07acf82bb1b
План UA-P-2024-09-19-014488-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 19.09.2024 16:07
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
157 753 400 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Основні параметри
"Влаштування (будівництво) резервної системи теплопостачання шляхом встановлення блочно-модульної котельні по вул. Промислова в селищі Добротвір Червоноградського району Львівської області (заходи з підготовки до опалювального сезону 2024/25 року)"
роботи
Підстава для використання процедури
Закупівля обладнання для генерації електричної та/або теплової енергії, зокрема: газопоршневі, газотурбінні, мазутні установки та/або електростанції, в тому числі когенераційні та/або модульні; блочно-модульні котельні; дизельні та/або бензинові, та/або газові генератори, а також товари, роботи та послуги, необхідні для придбання, транспортування, улаштування, розміщення, та/або приєднання до систем передачі та/або розподілу електричної енергії і газу, та/або введення в експлуатацію такого обладнання
Обгрунтування використання процедури
В Добротвірської селищної рада Червоноградського району Львівської області є нагальна необхідність в реалізації проєкту побудови аварійної котельні для забезпечення населення селища послугами з теплопостачання. Будівництво аварійної котельні спрямоване запобігти ризикам, пов'язаним з загрозою стабільності та надійності отримання комунальних послуг в осінньо-зимовий період 2024-2025 років через можливий вихід з ладу єдиного джерела постачання тепла в селищі Добротвір. У селищі Добротвір безальтернативним надавачем послуги з централізованого теплопостачання є Добротвірська теплова електрична станція АТ «ДТЕК Західенерго» (надалі – Добротвірська ТЕС». Теплоносій подається до 194 житлових будинків та 15 об’єктів соціальної інфраструктури (школа, дитячі садочки, лікарня). Через ворожі обстріли Добротвірська теплова електрична станція зазнала суттєвих руйнувань: критично пошкоджено виробниче обладнання, приміщення та будівлі. Підприємство втратило майже 70% виробничої потужності. З метою підвищення стійкості об’єднаної енергетичної системи України в умовах постійних обстрілів, розосередження об’єктів теплової і електричної генерації (впровадження розподіленої генерації) є необхідність в будівництві аварійної котельні, яка буде під’єднана до магістральних мереж надавача послуги з централізованого теплопостачання. За умови відсутності спроможності Добротвірської ТЕС подати теплоносій, аварійна котельня має запрацювати та подати тепло до споживачів. Для здійснення заходів, пов’язаних із запобіганням виникненню надзвичайної ситуації техногенного характеру внаслідок порушення сталого забезпечення населення Львівської області послугами з теплопостачання для забезпечення резервного теплопостачання селища Добротвір на позачерговому засіданні Кабінету Міністрів 21 серпня було прийнято рішення виділити з резервного фонду держбюджету Львівській обласній державній адміністрації 264,102 млн. гривень. Розпорядженням Львівської обласної військової адміністрації про надання субвенції бюджету Добротвірської селищної територіальної громади у 2024 році №791/0/5-24ВА від15.08.2024 р. було прийнято рішення надати для Добротвірської селищної територіальної громади субвенцію у сумі 10 000 000 (десять мільйонів) гривень на співфінансування придбання та встановлення модульної газової котельні та когенераційної установки. Рішенням сесії Добротвірської селищної ради Червоноградського району Львівської області №2 від 6 вересня 2024 року було прийнято рішення визначити розпорядником зазначених коштів та покласти функції замовника по об’єкту «Влаштування (будівництво) резервної системи теплопостачання шляхом встановлення блочно-модульної котельні по вул. Промислова в селищі Добротвір Червоноградського району Львівської області (заходи з підготовки до опалювального сезону 2024/25 року)» на Добротвірське комунальне підприємство «Підприємство по обслуговуванню житла». З огляду на необхідність реалізації проекту в максимально стислі терміни найбільш оптимальним варіантом є здійснення закупівлі робіт за принципом «Проектуй-будуй», що передбачає виконання робіт в комплексі з розробкою проектно-кошторисної документації. Нагальність і критична потреба в здійсненні закупівлі унеможливлюють проведення закупівлі шляхом застосування процедури відкритих торгів. Водночас, Положеннями підпункту 22 пункту 13 Особливостей передбачено: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли здійснюється закупівля газопоршневих, газотурбінних когенераційних установок, газотурбінних установок та блочно-модульних котелень (їх складових), їх оренда, а також закупівля товарів, робіт та послуг, пов’язаних з їх будівництвом та введенням в експлуатацію, для підготовки до опалювального сезону 2024/25 року. За таких умов, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану у замовника наявна підстава для здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 22 пункту 13 Особливостей шляхом укладання укладення прямого договору. З огляду на вищевикладене, рішення щодо здійснення закупівлі шляхом укладання прямого договору відповідає чинному законодавству. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Разом зі звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у вигляді цього файлу «Обґрунтування підстави».
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
"Влаштування (будівництво) резервної системи теплопостачання шляхом встановлення блочно-модульної котельні по вул. Промислова в селищі Добротвір Червоноградського району Львівської області (заходи з підготовки до опалювального сезону 2024/25 року)"
Код ДК 021:2015
45200000-9 - Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
80411, Україна, Львівська область, селище Добротвір, вул.Франка І, будинок 14
Дата постачання з
16.09.2024 00:00
Дата постачання по
31.12.2024 23:59
Документи закупівлі
19.09.2024 16:07
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гарасюк Оксана
Електронна пошта
Телефон
380502866504
Замовник
ЄДРПОУ
36562799
Повна назва
Добротвірське комунальне підприємство "Підприємство по обслуговуванню житла"
Поштовий індекс
80411
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Червоноградський р-н, селище міського типу Добротвір
Адреса
вул.Франка І, будинок 14
Кваліфікація
Договір
UA-2024-09-19-012327-a-c1
Підписаний і діє
Номер
04/09/24
157 753 400 грн.
131 461 166.67 грн.
З ПДВ
Підписано
16.09.2024
Строк дії договору з
16.09.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (роботи)
"Влаштування (будівництво) резервної системи теплопостачання шляхом встановлення блочно-модульної котельні по вул. Промислова в селищі Добротвір Червоноградського району Львівської області (заходи з підготовки до опалювального сезону 2024/25 року)"
Номенклатура
"Влаштування (будівництво) резервної системи теплопостачання шляхом встановлення блочно-модульної котельні по вул. Промислова в селищі Добротвір Червоноградського району Львівської області (заходи з підготовки до опалювального сезону 2024/25 року)"
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Добротвірське комунальне підприємство "Підприємство по обслуговуванню житла"
Повна назва
Добротвірське комунальне підприємство "Підприємство по обслуговуванню житла"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36562799

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТзОВ"ВЕЛЬТ КАПІТАЛ"
Повна назва
ТзОВ"ВЕЛЬТ КАПІТАЛ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40266233

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-10-29-000025
Дата створення проекту
29.10.2024 14:41
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
29.10.2024 15:46
Дата публікації висновку про результати
21.11.2024 17:44
Дата завершення усунення порушень
06.12.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
20.11.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 29.10.2024 № 243 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 29.10.2024 № 243. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 5. UA-2024-09-19-012327-a, 19.09.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
29.10.2024 00:00
Документи рішення
29.10.2024 15:46
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 19 листопада 2024 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; наявності підстав для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування процедур закупівель, визначених Законом України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної закупівлі редакції, далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (у чинній для досліджуваної закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; укладання договору, його оприлюднення та відповідності вимогам законодавства; внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Добротвірського комунального підприємства «Підприємство по обслуговуванню житла»; опубліковану в електронній системі закупівель інформацію про предмет та умови закупівлі; звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; опублікований договір від 16.09.2024 №04/09/24; опубліковані разом з вказаним договором документи щодо обґрунтування проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування процедур закупівель, визначених Законом з урахуванням Особливостей №1178; додаткові угоди від 24.09.2024 №1 та від 18.11.2024 №2 до договору від 16.09.2024 №04/09/24 та повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. За нормами пункту 17 Особливостей №1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей. Частиною першою статті 41 Закону визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Проведеним моніторингом встановлено, що досліджувану закупівлю Замовником проведено на підставі підпункту 22 пункту 13 Особливостей №1178 шляхом укладенням договору від 16.09.2024 №04/09/24 (далі – Договір №04/09/24). Згідно з нормами статті 180 Господарського кодексу України зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов'язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов'язкові умови договору відповідно до законодавства. Господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. Також, статтею 638 Цивільного кодексу України визначено, що договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору, істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї сторони має бути досягнуто згоди. Проведеним під час моніторингу аналізом умов укладеного Договору №04/09/24 встановлено, що за умовами пункту 1.1. договору виконавець у порядку та на умовах, визначених цим договором, своїми силами і засобами на власний ризик зобов’язується виконати роботи у встановлений договором термін, а Замовник зобов’язується прийняти роботи та закінчений будівництвом об’єкт та оплатити їх вартість. За умовами пункту 1.3. Договору №04/09/24 обсяг, зміст робіт та інші вимоги, що висуваються до робіт, що є предметом договору, визначаються умовами цього договору, а ціна робіт визначається договірною ціною, що є невід’ємною частиною договору, складеною та уточненою виконавцем. Розрахунок договірної ціни міститься в Додатку №2 до Договору №04/09/24 (пункт 3.1 Договору №04/09/24). У пункті 1.4. Договору №04/09/24 визначено, що детальна інформація про перелік та обсяги робіт, що підлягають виконанню в рамках договору та інші вимоги, що висуваються Замовником до робіт, наведені в Додатку 1 (Технічна специфікація). Відповідно до пункту 2.2.3. Договору №04/09/24 виконавець гарантує досягнення показників, визначених у проєктно-кошторисній документації. Проведеним моніторингом встановлено, що у пункті 12 (Основні архітектурно-планувальні вимоги і характеристики запроєктованого об’єкту) Технічної специфікації (Додаток №1 до Договору №04/09/24) вказано, що проєкт передбачає зокрема, наступні роботи щодо основного обладнання котельні: встановлення трьох газових котлів; встановлення трьох твердопаливних котлів (пелети, тирса, щепа). Також, у пункті 16 (Потужність або характеристика об’єкту, виробнича програма) Технічної специфікації (Додаток №1 до Договору №04/09/24) визначено потужність та характеристики обладнання, яке заплановано встановити: - модуль газової котельні з трьома газовими водогрійними котлами потужністю 2 МВт кожен; - три твердопаливні водогрійні котли (пелети, тирса, щепа) потужністю 2 МВт кожен. Водночас, у розділі ІІІ «Устаткування, меблі та інвентар» Договірної ціни (Додаток №2 до Договору №04/09/24) включено, зокрема, придбання устаткування: газової котельні 1 шт на 6,3 МВт; 4 твердопаливних котлів по 1,5 МВт. Отже, сторонами Договору №04/09/24 не узгоджено всі його умови, а саме щодо кількості та потужності водогрійних котлів, які повинні бути встановлені при виконанні робіт за вказаним договором, що суперечить нормам статті 180 Господарського кодексу України та статті Цивільного кодексу України та, відповідно, є порушенням норм пунктів 3 та 17 Особливостей №1178 та частини першої статті 41 Закону. З врахуванням вищенаведеного, існував ризик придбання та встановлення за укладеним договором невідповідного обладнання (котлів у невідповідній кількості та невідповідної потужності). На запит Західного офісу Держаудитслужби щодо зазначення у додатках до Договору №04/09/24 різної кількості та потужності котлів (у Технічній специфікації (Додаток №1 до договору) та у Договірній ціні (Додаток №2 до договору), а також щодо надання інформації про те, які саме котли заплановано придбати та встановити за вказаним договором, Замовником у наданому під час моніторингу поясненні вказано, що за Договором №04/09/24 заплановано встановлення трьох газових котлів та встановлення трьох твердопаливних котлів (пелети, тирса, щепа), потужність та характеристики обладнання, яке заплановано встановити: модуль газової котельні з трьома газовими водогрійними котлами потужністю 2 МВт кожен; три твердопаливні водогрійні котли (пелети, тирса, щепа) потужністю 2 МВт кожен. Також, у поясненні Замовник вказав, що зазначення різної кількості та потужності котлів у Технічній специфікації та у Договірній ціні до Договору №04/09/24 спричинене технічною помилкою при оприлюдненні договору, а також що з метою усунення виявлених невідповідностей між додатками до Договору №04/09/24 між сторонами укладено додаткову угоду №2 від 18.11.2024. Так, під час моніторингу Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель додаткову угоду №2 від 18.11.2024 до Договору №04/09/24, якою сторонами усунено розбіжність в Додатках 1 та 2 до договору, виклавши Додаток «Договірна ціна» у новій редакції (у розділі ІІІ «Устаткування, меблі та інвентар» Договірної ціни (Додаток №2 до Договору №04/09/24) зазначено про придбання газової котельні (3 газові котли по 2 МВт) та придбання 3 твердопаливних котлів по 2МВт) без зміни ціни договору (157 753 400,00 грн). Слід зазначити, що за умовами Договору №04/09/24 договірна ціна цього договору визначена як динамічна і може уточнюватися у міру затвердження проєктної документації, в міру виконання робіт на здійснення витрат виконавця.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання укладення договору про закупівлю встановлено порушення норм пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, а також частини першої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; наявності підстав для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування процедур закупівель, визначених Законом з урахуванням Особливостей №1178; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі договору про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення аналогічних порушень в подальшому. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
19.11.2024 00:00
Дата публікації
21.11.2024 17:44
Документи висновку
21.11.2024 17:44
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
ІНФОРМАЦІЯ ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ (ПОРУШЕНЬ) ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ Розглянувши висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-09-19-012327-a, керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляю наступне: За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено порушення норм пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, а також частини першої статті 41 Закону. В обґрунтування вищенаведеного у висновку зазначено наступне: 1. Проведеним моніторингом встановлено, що досліджувану закупівлю Замовником проведено на підставі підпункту 22 пункту 13 Особливостей №1178 шляхом укладенням договору від 16.09.2024 №04/09/24 (далі – Договір №04/09/24). Згідно з нормами статті 180 Господарського кодексу України зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов'язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов'язкові умови договору відповідно до законодавства. Господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. Також, статтею 638 Цивільного кодексу України визначено, що договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору, істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї сторони має бути досягнуто згоди. Проведеним під час моніторингу аналізом умов укладеного Договору №04/09/24 встановлено, що за умовами пункту 1.1. договору виконавець у порядку та на умовах, визначених цим договором, своїми силами і засобами на власний ризик зобов’язується виконати роботи у встановлений договором термін, а Замовник зобов’язується прийняти роботи та закінчений будівництвом об’єкт та оплатити їх вартість. За умовами пункту 1.3. Договору №04/09/24 обсяг, зміст робіт та інші вимоги, що висуваються до робіт, що є предметом договору, визначаються умовами цього договору, а ціна робіт визначається договірною ціною, що є невід’ємною частиною договору, складеною та уточненою виконавцем. Розрахунок договірної ціни міститься в Додатку №2 до Договору №04/09/24 (пункт 3.1 Договору №04/09/24). У пункті 1.4. Договору №04/09/24 визначено, що детальна інформація про перелік та обсяги робіт, що підлягають виконанню в рамках договору та інші вимоги, що висуваються Замовником до робіт, наведені в Додатку 1 (Технічна специфікація). Відповідно до пункту 2.2.3. Договору №04/09/24 виконавець гарантує досягнення показників, визначених у проєктнокошторисній документації. Проведеним моніторингом встановлено, що у пункті 12 (Основні архітектурно-планувальні вимоги і характеристики запроєктованого об’єкту) Технічної специфікації (Додаток №1 до Договору №04/09/24) вказано, що проєкт передбачає зокрема, наступні роботи щодо основного обладнання котельні: встановлення трьох газових котлів; встановлення трьох твердопаливних котлів (пелети, тирса, щепа). Також, у пункті 16 (Потужність або характеристика об’єкту, виробнича програма) Технічної специфікації (Додаток №1 до Договору №04/09/24) визначено потужність та характеристики обладнання, яке заплановано встановити: - модуль газової котельні з трьома газовими водогрійними котлами потужністю 2 МВт кожен; - три твердопаливні водогрійні котли (пелети, тирса, щепа) потужністю 2 МВт кожен. Водночас, у розділі ІІІ «Устаткування, меблі та інвентар» Договірної ціни (Додаток №2 до Договору №04/09/24) включено, зокрема, придбання устаткування: газової котельні 1 шт на 6,3 МВт; 4 твердопаливних котлів по 1,5 МВт. Отже, сторонами Договору №04/09/24 не узгоджено всі його умови, а саме щодо кількості та потужності водогрійних котлів, які повинні бути встановлені при виконанні робіт за вказаним договором, що суперечить нормам статті 180 Господарського кодексу України та статті Цивільного кодексу України та, відповідно, є порушенням норм пунктів 3 та 17 Особливостей №1178 та частини першої статті 41 Закону. З врахуванням вищенаведеного, існував ризик придбання та встановлення за укладеним договором невідповідного обладнання (котлів у невідповідній кількості та невідповідної потужності). На запит Західного офісу Держаудитслужби щодо зазначення у додатках до Договору №04/09/24 різної кількості та потужності котлів (у Технічній специфікації (Додаток №1 до договору) та у Договірній ціні (Додаток №2 до договору), а також щодо надання інформації про те, які саме котли заплановано придбати та встановити за вказаним договором, Замовником у наданому під час моніторингу поясненні вказано, що за Договором №04/09/24 заплановано встановлення трьох газових котлів та встановлення трьох твердопаливних котлів (пелети, тирса, щепа), потужність та характеристики обладнання, яке заплановано встановити: модуль газової котельні з трьома газовими водогрійними котлами потужністю 2 МВт кожен; три твердопаливні водогрійні котли (пелети, тирса, щепа) потужністю 2 МВт кожен. Також, у поясненні Замовник вказав, що зазначення різної кількості та потужності котлів у Технічній специфікації та у Договірній ціні до Договору №04/09/24 спричинене технічною помилкою при оприлюдненні договору, а також що з метою усунення виявлених невідповідностей між додатками до Договору №04/09/24 між сторонами укладено додаткову угоду №2 від 18.11.2024. Так, під час моніторингу Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель додаткову угоду №2 від 18.11.2024 до Договору №04/09/24, якою сторонами усунено розбіжність в Додатках 1 та 2 до договору, виклавши Додаток «Договірна ціна» у новій редакції (у розділі ІІІ «Устаткування, меблі та інвентар» Договірної ціни (Додаток №2 до Договору №04/09/24) зазначено про придбання газової котельні (3 газові котли по 2 МВт) та придбання 3 твердопаливних котлів по 2МВт) без зміни ціни договору (157 753 400,00 грн). Слід зазначити, що за умовами Договору №04/09/24 договірна ціна цього договору визначена як динамічна і може уточнюватися у міру затвердження проєктної документації, в міру виконання робіт на здійснення витрат виконавця.» У висновку по результату здійснення моніторингу передбачено зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель у вигляді здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, а саме: «вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення аналогічних порушень в подальшому. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.» На виконання зобов’язань наведених у висновку проведено заходи направлені на не допущення під час проведення майбутніх закупівель порушень встановлених у висновку, а саме: Уповноваженою особою Гарасюк Оксаною, директором підприємства Гасюком Романом, юрисконсультом підприємства Солудчиком Артемом проведено детальний аналіз висновку моніторингу складеного Державною аудиторською службою, норм пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, а також частини першої статті 41 Закону, статті 180 Господарського кодексу України, статті 638 Цивільного кодексу України (протокол №132 від 26.11.2024 р.) Було прийнято рішення більш уважно ставитись до етапу укладання договору і детальніше перевіряти зміст договору перед його підписанням та оприлюдненням; врахувати виявлені порушення під час проведення наступних закупівель і під час укладення в подальшому договорів і в майбутньому їх не допускати; найближчим часом направити уповноважену особу на навчання з питань організації та проведення публічних закупівель.
Дата публікації
26.11.2024 17:07
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2024-09-19-012327-a, яка проводилась Добротвірським комунальним підприємством «Підприємство по обслуговуванню житла» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 2. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано відповідну підрядну організацію, з якою укладено договір від 16.09.2024 №04/09/24. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
01.11.2024 15:31
Орган перевірки
07.11.2024 00:00
Документи повідомлення
01.11.2024 15:32
-
Відповідь
Пояснення замовника
Вiдповiдно до частини 5 ст.8 Закону України «Про публiчнi закупiвлi», на запит про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в межах моніторингу закупівлі за ID: UA-2024-09-19-012327-a «Влаштування (будівництво) резервної системи теплопостачання шляхом встановлення блочно-модульної котельні по вул. Промислова в селищі Добротвір Червоноградського району Львівської області (заходи з підготовки до опалювального сезону 2024/25 року)», проведеної Добротвірським комунальним підприємством «Підприємство по обслуговуванню житла», через електронну систему закупівель надаємо відповідні пояснення (інформацію) та підтвердні документи в черговості заданих питань. Питання 1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідь: З метою запобіганням виникненню надзвичайної ситуації техногенного характеру внаслідок порушення сталого забезпечення населення селища Добротвір послугами з теплопостачання, на підставі рішення сесії Добротвірської селищної ради Червоноградського району Львівської області від 6 вересня 2024 року №2 «Про передачу функцій замовника, одержувача та розпорядника бюджетних коштів по об’єкту будівництва», Розпорядження Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2024 року №800-р «Про виділення коштів з резервного фонду державного бюджету», керуючись пп. 22 п. 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, виникла нагальна потреба в найкоротші строки закупити роботи за схемою «проєктування-будівництво» по об’єкту «Влаштування (будівництво) резервної системи теплопостачання шляхом встановлення блочно-модульної котельні по вул. Промислова в селищі Добротвір Червоноградського району Львівської області (заходи з підготовки до опалювального сезону 2024/25 року)», шляхом укладення договору про закупівлю робіт з будівництва об’єкта з розробленням проектної документації без застосування процедури відкритих торгів. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб замовника з урахуванням інформації, наданої Відокремленим підрозділом «Добротвірська теплова електрична станція АТ «ДТЕК Західенерго» про значення фактичних пікових теплових навантажень системи теплозабезпечення селища Добротвір в опалюваний період. Очікувана вартість об’єкта будівництва (предмета закупівлі), згідно затвердженого замовником завдання на проектування, визначалась з урахуванням вартості розроблення проектної документації (в тому числі її експертизи) та вартості виконання будівельних робіт, інших витрат, устаткування, меблів та інвентарю. З метою дотримання принципів закупівель було здійснено запити цінових пропозицій підрядникам з високою репутацією та потенційно спроможних виконати замовлення з додаванням завдання на проектування та проектом договору, що рекомендовано Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою Наказо Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 №275. Розрахунок очікуваної вартості зазначених робіт потенційними підрядниками було складено з урахуванням кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281. Отримані комерційні пропозиції стали підставою для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. 2. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано відповідну підрядну організацію, з якою укладено договір від 16.09.2024 №04/09/24. Відповідь: З метою дотримання принципів закупівель було здійснено запити цінових пропозицій підрядникам з високою репутацією та потенційно спроможних виконати замовлення з додаванням завдання на проектування та проектом договору, що рекомендовано Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 №275. Розрахунок очікуваної вартості зазначених робіт потенційними підрядниками було складено з урахуванням кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281. Методом порівняння цін вартості об’єкта будівництва, які були надані потенційними виконавцями робіт (підрядниками), очікувана вартість закупівлі була визначена в сумі 157753400,00 грн. Договір було укладено з підрядною організацією, яка запропонувала найбільш економічно вигідну пропозицію. У якості документального підтвердження на отримані питання в запиті додаємо наступні документи: 1) Інформація надана Відокремленим підрозділом «Добротвірська теплова електрична станція АТ «ДТЕК Західенерго» про значення фактичних пікових теплових навантажень системи теплозабезпечення селища Добротвір в опалюваний період; 2) Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі; 3) Комерційні пропозиції потенційних виконавців робіт.
Рішеня
05.11.2024 15:27
Замовник
Запит
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2024-09-19-012327-a, яка проводилась Добротвірським комунальним підприємством «Підприємство по обслуговуванню житла» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Проведеним під час моніторингу аналізом умов укладеного договору від 16.09.2024 №04/09/24 (далі – Договір №04/09/24) встановлено, що за умовами пункту 1.3. Договору №04/09/24 обсяг, зміст робіт та інші вимоги, що висуваються до робіт, що є предметом договору, визначаються умовами цього договору, а ціна робіт визначається договірною ціною, що є невід’ємною частиною цього договору, складеною та уточненою Виконавцем. Також, у пункті 1.4. Договору №04/09/24 зазначено, що детальна інформація про перелік та обсяги робіт, що підлягають виконанню в рамках договору та інші вимоги, що висуваються Замовником до робіт наведені в Додатку №1 (Технічна специфікація). Відповідно до пункту 2.2.3. Договору №04/09/24 визначено, що Виконавець гарантує якість та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку. Розрахунок договірної ціни, міститься в Додатку №2 до Договору (пункт 3.1 Договору №04/09/24). У пункті 12 (Основні архітектурно-планувальні вимоги і характеристики запроєктованого об’єкту) Технічної специфікації (Додаток №1 до Договору №04/09/24) вказано, що проєкт передбачає зокрема, наступні роботи щодо основного обладнання котельні: встановлення трьох газових котлів; встановлення трьох твердопаливних котлів (пелети, тирса, щепа). Також, у пункті 16 (Потужність або характеристика об’єкту, виробнича програма) Технічної специфікації (Додаток №1 до Договору №04/09/24) визначено потужність та характеристики обладнання, яке заплановано встановити: - модуль газової котельні з трьома газовими водогрійними котлами потужністю 2 МВт кожен; - три твердопаливні водогрійні котли (пелети, тирса, щепа) потужністю 2 МВт кожен. Водночас, у розділі ІІІ «Устаткування, меблі та інвентар» Договірної ціни (Додаток №2 до Договору №04/09/24) включено, зокрема, придбання устаткування: газової котельні 1 шт на 6,3 МВт; 4 твердопаливних котлів по 1,5 МВт. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Надати інформацію (з документальним підтвердженням) щодо зазначення різної кількості та потужності котлів у Технічній специфікації (Додаток №1 до Договору №04/09/24) та у Договірній ціні (Додаток №2 до Договору №04/09/24). 2. Вказати які саме котли заплановано придбати та встановити (кількість, потужність, тощо) за Договором №04/09/24. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
14.11.2024 15:00
Орган перевірки
20.11.2024 00:00
Документи повідомлення
14.11.2024 15:00
-
Відповідь
Пояснення замовника
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту: 1. Зазначення різної кількості та потужності котлів у Технічній специфікації (Додаток №1 до Договору №04/09/24) та у Договірній ціні (Додаток №2 до Договору №04/09/24) спричинене технічною помилкою при оприлюдненні договору. З метою усунення виявлених невідповідностей між додатками 1 і додатком 2 до Договору №04/09/24 між сторонами було укладено додаткову угоду №2 від 18.11.2024 року (додається до даного пояснення). 2. За Договором №04/09/24 заплановано придбати та встановити обладнання згідно вимог Додатку №1 (Технічна специфікація), а саме, в межах виконання робіт на об’єкті заплановано встановлення трьох газових котлів та встановлення трьох твердопаливних котлів (пелети, тирса, щепа). Потужність та характеристики обладнання, яке заплановано встановити: - модуль газової котельні з трьома газовими водогрійними котлами потужністю 2 МВт кожен; - три твердопаливні водогрійні котли (пелети, тирса, щепа) потужністю 2 МВт кожен.. Додатки: 1. Додаткова угода № 2; 2. Протокол уповноваженої особи.
Рішеня
19.11.2024 12:27
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
157 753 400 грн.
Замовник:
Добротвірське комунальне підприємство "Підприємство по обслуговуванню житла"
Контактний телефон:
380502866504
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
157 753 400 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Добротвірське комунальне підприємство "Підприємство по обслуговуванню житла"
Контактний телефон:
380502866504
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності