Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт приміщень вхідної групи Червоноградського гірничо-економічного фахового коледжу в м. Червоноград Львівської області від Червоноградський гірничо-економічний фаховий коледж.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-09-16-011064-a
Id Tender 3027eeea2f4640798932165a57e5e6d0
План UA-P-2024-09-16-012410-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 16.09.2024 16:05
Остання зміна 04.10.2024 11:30
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
995 585.09 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
9 955.85 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.09.2024 15:40 до 24.09.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 16.09.2024 15:40
до 21.09.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.09.2024 00:00
до 26.09.2024 14:42
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.09.2024 14:42
до 02.10.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.09.2024 14:42
до 04.10.2024 11:30
Період уточнень
з 16.09.2024 15:40 до 21.09.2024 00:00
Період кваліфікації
з 24.09.2024 00:00 до 26.09.2024 14:42
Період кваліфікації
з 24.09.2024 00:00 до 26.09.2024 14:42
Основні параметри
Поточний ремонт приміщень вхідної групи Червоноградського гірничо-економічного фахового коледжу в м. Червоноград Львівської області
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
995 585.09 грн.
Поточний ремонт приміщень вхідної групи Червоноградського гірничо-економічного фахового коледжу в м. Червоноград Львівської області
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт приміщень вхідної групи Червоноградського гірничо-економічного фахового коледжу в м. Червоноград Львівської області
Очікувана вартість
995 585.09 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9955,85
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
29 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт приміщень вхідної групи Червоноградського гірничо-економічного фахового коледжу в м. Червоноград Львівської області
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
80100, Україна, Львівська область, м. Червоноград, вул. В.Стуса 17
Дата постачання по
31.12.2024 15:45
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ Креативна фабрика Вікторія
Пропозиція:
923 032.31 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.09.2024 16:05
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Новосад Роман Ігорович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380935321511
Замовник
ЄДРПОУ
00173485
Повна назва
Червоноградський гірничо-економічний фаховий коледж
Поштовий індекс
80100
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Червоноград
Адреса
вул. В. Стуса, 17
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт приміщень вхідної групи Червоноградського гірничо-економічного фахового коледжу в м. Червоноград Львівської області
Період вимог/скарг з 26.09.2024 14:42 по 02.10.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.09.2024 14:42
Довідка НАЗК
26.09.2024 14:42
Повідомлення про рішення
Повідомлення про рішення
24.09.2024 00:02
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2024-09-16-011064-a-a1
Підписаний і діє
Номер
29
923 032.31 грн.
769 193.59 грн.
З ПДВ
Підписано
04.10.2024
Строк дії договору з
04.10.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт приміщень вхідної групи Червоноградського гірничо-економічного фахового коледжу в м. Червоноград Львівської області
Номенклатура
Поточний ремонт приміщень вхідної групи Червоноградського гірничо-економічного фахового коледжу в м. Червоноград Львівської області
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Червоноградський гірничо-економічний фаховий коледж
Повна назва
Червоноградський гірничо-економічний фаховий коледж
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00173485

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ Креативна фабрика Вікторія
Повна назва
ТОВ Креативна фабрика Вікторія
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40178963

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
04.10.2024 11:30
Повідомлення про договір
04.10.2024 10:52
Додатки до договору
04.10.2024 10:52
Додатки до договору
04.10.2024 10:52
Додатки до договору
04.10.2024 10:52
Додатки до договору
04.10.2024 10:52
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-10-15-000040
Дата створення проекту
15.10.2024 15:21
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
15.10.2024 16:45
Дата публікації висновку про результати
24.10.2024 17:28
Дата завершення усунення порушень
08.11.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
06.11.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 15.10.2024 № 227 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 15.10.2024 № 227. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 9. UA-2024-09-16-011064-a, 16.09.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
15.10.2024 00:00
Документи рішення
15.10.2024 16:45
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 24 жовтня 2024 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; надання переможцем тендеру документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору про закупівлю вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Червоноградського гірничо-економічного фахового коледжу (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-09-16-012410-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 26.09.2024; тендерну пропозицію ТОВ «Креативна фабрика «Вікторія», повідомлення про намір укладсти договір про закупівлю; опубліковані ТОВ «Креативна фабрика «Вікторія» як переможцем тендеру документи; договір від 04.10.2024 №29, опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно з нормами пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Однак, моніторингом встановлено, що тендерна документація Замовника за досліджуваною процедурою закупівлі не містить переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та переліку документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі як окремих додатків до тендерної документації. Таким чином, при складанні тендерної документації за досліджуваною процедурою закупівлі Замовником не враховано чинні норми Особливостей №1178, чим порушено вимоги пунктів 3 та 28 Особливостей №1178. Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Так, за умовами Додату №3 тендерної документації учасник обов’язково повинен оглянути об’єкт замовника, до кінцевого терміну подання пропозицій, та на підтвердження цього надати в складі тендерної пропозиції Акт обстеження об’єкта (складений у довільній формі), підписаний уповноваженими особами учасника та замовника. Слід зазначити, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі, відповідно до частини восьмої статті 12 Закону, здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель, замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі. Статтею 5 Закону визначено принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Вільний доступ усім учасникам до інформації про закупівлю, забезпечується замовником відповідно до частини третьої статті 5 Закону, у тому числі інформації про обсяг робіт, технічної специфікації та інших вимог, передбачених статтею 22 Закону, виключно шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель. Зазначеними діями (встановлення обов’язку відвідання учасником процедури закупівлі об’єкту Замовника до кінцевого терміну подання пропозицій та на підтвердження цього надати в складі тендерної пропозиції акт обстеження об’єкта, підписаний Замовником) Замовником порушено норми частини восьмої статті 12 Закону, а саме: порушено порядок взаємодії замовника та учасника, адже зазначені вище положення тендерної документації передбачають взаємодію між Замовником та учасниками поза межами електронної системи закупівель та без її використання. Крім того, чинним законодавством не передбачено обов’язковість складання акту огляду об’єкта в паперовому вигляді, а також вчинення будь-яких дій поза межами електронної системи закупівель у період подання пропозиції. Таким чином, Замовником складено тендерну документацію з порушенням вимог частини восьмої статті 12, абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та, як наслідок, недотримано принципів, визначених пунктами 3 та 5 частини першої статті 5 Закону. Варто зазначити, що у постанові Касаційного адміністративного суду Верховного Суду України від 02.03.2023 у справі №640/26603/21 судом вказано, що враховуючи те, що принцип прозорості повинен застосовуватись на усіх етапах закупівель, а електронна система закупівель забезпечує, зокрема, обмін інформацією і документами саме в електронному вигляді, виключним способом взаємодії між учасниками закупівлі та замовником є електронна система закупівель. Окрім цього, в цій же постанові суду наголошено, що дана правова норма стосується як учасників так і переможця/ів торгів.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178, а також пунктів 3 та 5 частини першої статті 5, абзацу першого частини третьої статті 22 та частини восьмої статті 12 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції, надання переможцем тендеру документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення норм пунктів 3 і 28 Особливостей №1178, пунктів 3 та 5 частини першої статті 5, абзацу першого частини третьої статті 22 та частини восьмої статті 12 Закону при складанні тендерної документації. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
24.10.2024 00:00
Дата публікації
24.10.2024 17:28
Документи висновку
24.10.2024 17:28
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Повідомляємо, що відповідно до пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно з нормами пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Відповідно до зазначених вимог, Замовником передбачено, що загальний перелік документів, що має подати учасник процедури закупівлі, зазначено у додатку №1 та додатку №3 до тендерної документації. Інформація щодо документів, які має надати учасник-переможець міститься в додатку №2 до тендерної документації, а отже чинні вимоги законодавства дотримані в повному обсязі. Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовником було прийняте рішення включити до складу тендерної документації акт обстеження об’єкту задля кращої підготовки пропозиції учасників. Інформуємо, що зазначена вимога жодним чином, не порушує вимоги чинного законодавства, так як спеціалізованим будівельним законодавством, а саме, п.1.1, ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану», передбачено, що цей стандарт встановлює вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури (далі - об'єктів) для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень "Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуа¬тацію об'єктів будівництва"1 [1], затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності". Пунктом 1.3, зазначеного документа передбачено, що Стандарт поширюється на проведення обстежень об'єктів для діагностування їх технічного стану та на моніторинг технічного стану під час використання за призначенням, а також (за потреби) в періоди нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного пере¬оснащення, консервації та ліквідації (далі - будівництво). Таким чином, вимога щодо попереднього огляду об’єкта передбачена чинними нормативно-правовими документами, за для можливості здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитися з порядком застосування наявної в учасника матеріально-технічної бази і техніки, та, відповідно, мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в Законі. Таким чином, дана вимога не порушує права учасників, не є дискримінаційною, так як стосується будь-якого учасника, який бажає прийняти участь у закупівлі, та встановлена Замовником, виключно за для уникнення непорозумінь під час виконання робіт, у майбутньому. Зважаючи на п.2 Ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», «Суб’єкт оскарження подає скаргу в електронному вигляді з накладенням кваліфікованого електронного підпису, що вважається таким відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги", шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, в яких зазначається у повному обсязі інформація, передбачена частиною п’ятою цієї статті.», а також п.56 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178: «Якщо оскаржуються умови тендерної документації, разом із скаргою повинно бути завантажене документальне підтвердження/докази.». Також до 00:00 21 вересня 2024 тривав період звернення за роз’ясненнями, проте жодних звернень щодо усунення порушень не було зареєстровано, в тому числі і щодо акту обстеження об’єкту. Учасником ТОВ «Креативна фабрика «Вікторія», в свою чергу, було надано через електронну систему уповноваженого органу 23 вересня 2024 15:57 «Акт обстеження об’єкту» №1 від 18.09.2024.
Дата публікації
31.10.2024 16:46
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-09-16-011064-a, яка проводилась Червоноградським гірничо-економічним фаховим коледжем (далі – Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
17.10.2024 16:15
Орган перевірки
23.10.2024 00:00
Документи повідомлення
17.10.2024 16:16
-
Відповідь
Відповідь
Щодо заданих по моніторингу процедури закупівлі, повідомляємо наступне: 1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі затвердженого дефектного акту на ремонтно-будівельні роботи «Поточний ремонт приміщень вхідної групи Червоноградського гірничо-економічного фахового коледжу в м. Червоноград Львівської області» (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) від 20 серпня 2024 року, де передбачено об’єми, склад та зміст робіт. При проведенні поточних ремонтних робіт виконавець повинен виконувати заходи, що забезпечують дотримання правил техніки безпеки у відповідності із Законом України «Про охорону праці», інших чинних нормативних документів та актів з охорони праці. Забезпечити обов‘язкове виконання вимог чинного законодавства України по охороні навколишнього середовища, пожежній безпеці та додержуватись вимог державних будівельних норм і державних стандартів України, гігієнічних нормативів, санітарних правил і норм тощо. Будівельні матеріали та вироби, які будуть використані виконавцем під час надання послуг з поточного ремонту мають відповідати основним вимогам, визначеним національним стандартам ДСТУ і будівельним нормам. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі визначено відповідно до одного із методів затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020р. № 275 (далі – Наказ), а саме шляхом отримання комерційних пропозицій щодо вартості послуги із поточного ремонту. На основі здійснених запитів замовником було отримано 3 (три) цінові пропозиції, а очікувана вартість визначена як середнє арифметичне значення цих чисел у розмірі 995 585,09 грн з ПДВ. Копії зазначених документів, додаються до відповіді. 2. Відповідно до положень пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266) передбачений обов’язок головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Відповідно до пункту 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету. Так, у відповідності до вимог Бюджетного кодексу України Червоноградський гірничо-економічний фаховий коледж є саме одержувачем бюджетних коштів. Підсумовуючи вищевикладене та враховуючи той факт, що Червоноградський гірничо-економічний фаховий коледж не є бюджетною установою та як наслідок розпорядником бюджетних коштів та беручи до уваги вимоги пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів», Червоноградський гірничо-економічний фаховий коледж не відноситься до суб’єктів, які зобов’язані обов’язково оприлюднювати на офіційному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувану вартість предмета закупівлі. Разом із тим повідомляємо, що інформація про технічні характеристики предмета закупівлі розміщено додатком №3 до тендерної документації на веб-порталі уповноваженого органу, і зазначений документ є доступним для перегляду всіх зацікавленим особам, а також окреме обгрунтування розміщене, на веб-сайті Замовника за посиланням: https://dvnzchgek.edu.ua/publichna-informatsiya-0/publichni-zakupivli 3. Учасником-переможцем торгів при укладенні договору було надано наказ про призначення директора, Статут, Витяг та виписка з ЄДРПОУ, копія Ліцензії та декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці. Однак, повідомляємо, що у зв’язку із тим, що предметом закупівлі є поточний ремонт, відповідні роботи не вимагають наявності ліцензії на здійснення господарської діяльності з будівництва керуючись Законом України від 02.03.2015 № 222-VIII «Про ліцензування видів господарської діяльності».
Рішеня
22.10.2024 17:03
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
995 585.09 грн.
Період подання пропозицій
до 24.09.2024 00:00
Замовник:
Червоноградський гірничо-економічний фаховий коледж
Контактний телефон:
+380935321511
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
995 585.09 грн.
Період подання пропозицій
до 24.09.2024 00:00
Замовник:
Червоноградський гірничо-економічний фаховий коледж
Контактний телефон:
+380935321511
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності