Показати схожі тендери

Закупівля Обладнання для кабінету "Захист України" від ПОБУЗЬКИЙ ЛІЦЕЙ ПОБУЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ГОЛОВАНІВСЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-09-16-004897-a
Id Tender 44357a603f9549abba596692d89ad8b2
План UA-P-2024-09-16-006173-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 16.09.2024 11:44
Остання зміна 09.10.2024 14:40
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 507 637 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
7 538.19 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.09.2024 11:43 до 24.09.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 16.09.2024 11:43
до 21.09.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.09.2024 11:43
до 21.09.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.09.2024 00:00
до 30.09.2024 12:45
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.09.2024 12:45
до 06.10.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.09.2024 12:45
до 09.10.2024 14:40
Період уточнень
з 16.09.2024 11:43 до 21.09.2024 00:00
Період оскарження
з 16.09.2024 11:43 до 21.09.2024 00:00
Період кваліфікації
з 24.09.2024 00:00 до 30.09.2024 12:45
Період кваліфікації
з 24.09.2024 00:00 до 30.09.2024 12:45
Основні параметри
Обладнання для кабінету "Захист України"
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 507 637 грн.
Обладнання для кабінету "Захист України"
Назва предмета закупівлі
Обладнання для кабінету "Захист України"
Очікувана вартість
1 507 637 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7538,19
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Обладнання для кабінету "Захист України"
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
26555, Україна, Кіровоградська область, Голованівський р-н, смт Побузьке, вул. Шкільна, 8
Дата постачання по
15.12.2024 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Бєлов Костянтин Львович"
Пропозиція:
1 498 837 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.09.2024 11:44
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Оксана Михайлівна Бойко
Електронна пошта
Телефон
+380525251274
Замовник
ЄДРПОУ
33351162
Повна назва
ПОБУЗЬКИЙ ЛІЦЕЙ ПОБУЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ГОЛОВАНІВСЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
26555
Країна
Україна
Область або регіон
Кіровоградська область
Населений пункт
Голованівський район
Адреса
селище Побузьке ВУЛИЦЯ ШКІЛЬНА будинок 8
Кваліфікація
Лот № 1 Обладнання для кабінету "Захист України"
Період вимог/скарг з 30.09.2024 12:45 по 06.10.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.09.2024 12:45
Довідка НАЗК
30.09.2024 12:45
-
24.09.2024 00:00
Витяг з ЄДР
24.09.2024 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.09.2024 11:43
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.09.2024 11:43
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) При розгляді тендерної пропозиції Учасника було встановлено його невідповідність в частині інформації та/або документах, що подані Учасником відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. (далі – Особливості). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції: У складі тендерної пропозиції Учасника: - надано не повністю заповнений проект договору; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Відповідно до ч. 1 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та Додатку 8 тендерної документації: - учасники надають в складі пропозиції проект договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5, який повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника. При заповненні проекту договору, додатків та специфікацій цінові показники не зазначаються 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей шляхом подання (до завантаження): - заповнений зі сторони учасника проект договору включаючи ДОДАТКИ ТА СПЕЦИФІКАЦІЮ, без цінових показників, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (за наявності);
Створено
27.09.2024 11:14
Надати до
28.09.2024 11:14
Договір
UA-2024-09-16-004897-a-c1
Підписаний і діє
Номер
43
1 498 837 грн.
1 498 837 грн.
Без ПДВ
Підписано
09.10.2024
Строк дії договору з
09.10.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (комплект)
Обладнання для кабінету "Захист України"
Номенклатура
Обладнання для кабінету "Захист України"
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 15 грудня 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПОБУЗЬКИЙ ЛІЦЕЙ ПОБУЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ГОЛОВАНІВСЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
ПОБУЗЬКИЙ ЛІЦЕЙ ПОБУЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ГОЛОВАНІВСЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33351162

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Бєлов Костянтин Львович"
Повна назва
ФОП "Бєлов Костянтин Львович"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2474103373

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-10-09-000006
Дата створення проекту
09.10.2024 15:03
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
09.10.2024 16:59
Дата публікації висновку про результати
30.10.2024 14:46
Дата завершення усунення порушень
14.11.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
31.10.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс держаудит служби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 082-87-50
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127387
Назва
Східний офіс держаудит служби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Кропивницький
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс держаудит служби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 715-93-42
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127387
Назва
Східний офіс держаудит служби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Кропивницький
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 09.10.2024 № 67-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 09.10.2024 № 67-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2024-09-16-004897-a 16.09.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
09.10.2024 00:00
Документи рішення
09.10.2024 16:59
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 29 жовтня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Побузького ліцею Побузької селищної ради Голованівського району Кіровоградської області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 16.09.2024 б/н, відповідь Замовника від 20.09.2024 на запитання до процедури від 18.09.2024, тендерну пропозицію фізичної особи - підприємця Бєлова Костянтина Львовича (далі – ФОП Бєлов К.Л.), вимога про усунення невідповідностей до 28.09.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.09.2024 б/н про визначення переможцем торгів учасника ФОП Бєлов К.Л., повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 30.09.2024, договір від 09.10.2024 № 43 на суму 1 498 837,00 грн, укладений між Замовником та ФОП Бєлов К.Л., пояснення надані Замовником 15.10.2024 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено наступне. Згідно із вимогами пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом завантаження файлу(-ів), який повинен містити, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію, підготовлену у відповідності з вимогами пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації та Додатку 4 до тендерної документації. Пунктом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації передбачено: «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим даною тендерною документацією (Додаток 4). Тендерна пропозиція, що не відповідає технічним вимогам, викладеним у Додатку 4, буде відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та/або іншим вимогам щодо предмету закупівлі». Відповідно до Додатка 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (далі – Додаток 4) до тендерної документації, викладеного у вигляді таблиці, предметом закупівлі є комплект обладнання для кабінету «Захист України», що включає, зокрема, навчально-тренувальний комплекс FPV. Пунктами 48 та 49 Додатку 4 до тендерної документації передбачено, що навчально-тренувальний комплекс FPV складається із наступного обладнання: - персональний комп`ютер вчителя форм-фактора десктоп у складі системного блоку, клавіатури, маніпулятора типу «миша», монітора, пристрою безперебійного живлення, комутатора мережевого, маршрутизатора, операційної системи та спеціалізованого програмного забезпечення симулятора польотів на FPV дроні; - персональний комп`ютер учня форм-фактора десктоп у складі системного блоку, клавіатури, маніпулятора типу «миша», монітору, пристрою безперебійного живлення, операційної системи та спеціалізованого програмного забезпечення симулятора польотів на FPV дроні. Учасник повинен вказати марку та модель моніторів, пристроїв безперебійного живлення, комутатора мережевого та маршрутизатора, які входять у комплект навчально-тренувального комплексу FPV. Також, у пунктах 48, 49 Додатку 4 до тендерної документації Замовником також вказано: «Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати авторизаційний лист від виробника або офіційного дистриб`ютора на території України Навчально тренувального комплексу FPV (статус офіційного дистриб`ютора на території України підтверджується листом та/або сертифікатом від виробника)». У складі тендерної пропозиції учасником закупівлі ФОП Бєлов К.Л. надано розгорнуту порівняльну таблицю від 23.09.2024 б/н, в пунктах 48 та 49 якої вказано, що учасник пропонує Замовнику навчально-тренувальний комплекс FPV до складу якого входить наступне обладнання: - персональний комп`ютер вчителя форм-фактора десктоп у складі системного блоку моделі B-PRO business TEACHER, виробник товариство з обмеженою відповідальністю «Холдингова компанія БІ-ПРО» (далі – ТОВ «ХК БІ-ПРО»), клавіатури, маніпулятори типу «миша», монітора, пристрою безперебійного живлення марки POWERCOM моделі RTP-1000A Schuko виробництва PAWERCOM CO.,LTD (Тайвань), комутатора мережевого марки TP-LINK моделі TL-SG1008 виробництва TP-LINK Technologies CО.,LTD (Китай), маршрутизатора марки TP-LINK моделі ARCHER-AX12 виробництва TP-LINK Technologies CО.,LTD (Китай), операційної системи Microsoft Windows 11 Pro та спеціалізованого програмного забезпечення VelociDrone стимулятора польотів на FPV дроні; - персональний комп`ютер учня форм-фактора десктоп у складі системного блоку моделі B-PRO business student, виробник ТОВ «ХК БІ-ПРО», клавіатури, маніпулятора типу «миша», монітора, пристрою безперебійного живлення марки Powercom моделі RTP-1000A Schuko виробництва PAWERCOM CO.,LTD (Тайвань). Також, учасником ФОП Бєлов К.Л. надано авторизаційний лист від 19.09.2024, де зазначено, що ТОВ «ХК БІ-ПРО» є виробником запропонованого Замовнику навчально-тренувального комплексу FPV. Проте, як вбачається з інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель, предметом закупівлі є один комплект обладнання для кабінету «Захист України», який включає, зокрема, навчально-тренувальний комплекс FPV до складу якого входять комплекс персонального комп`ютера вчителя та персонального комп`ютера учня. Комплекс персонального комп`ютера вчителя та персонального комп`ютера учня, в свою чергу, складається з декількох найменувань навчального комп`ютерного обладнання, перелік яких з технічними та якісними характеристиками зазначений Замовником у пунктах 48 та 49 Додатку 4 тендерної документації. На вказані у Додатку 4 тендерної документації вимоги, учасник ФОП Бєлов К.Л. надав розгорнуту порівняльну таблицю від 23.09.2024 б/н, де зазначено, зокрема, що виробником комп`ютерного обладнання двох пристроїв безперебійного живлення, які входять до складу персонального комп`ютера вчителя та персонального комп`ютера учня та є їх невід`ємними частинами, є POWERCOM CO., LTD країна Тайвань; виробником мережевого комп`ютерного обладнання комутатора мережевого та маршрутизатора, які входять до складу персонального комп`ютера вчителя та є його невід`ємною складовою частиною, є TP-LINK Technologies CО.,LTD країна Китай. Отже, ТОВ «ХК БІ-ПРО» є виробником частини комп`ютерного обладнання, які входять до складу навчально-тренувального комплексу FPV, а саме, системного блоку, клавіатури, маніпулятора типу «миша», монітору. Тому, учасник закупівлі ФОП Бєлов К.Л., на виконання вимог пунктів 48 та 49 Додатка 4 тендерної документації, у складі тендерної пропозиції повинен надати авторизаційні листи від виробників пристрою безперебійного живлення POWERCOM CO., LTD країна Тайвань, комутатора мережевого та маршрутизатора TP-LINK Technologies CО.,LTD країна Китай, або авторизаційні листи від їх офіційних дистриб`юторів на території України (статус офіційного дистриб`ютора на території України підтверджується листом та/або сертифікатом від виробника). Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Бєлов К.Л. відсутні вищезазначені документи, чим не дотримано вимоги пунктів 48 та 49 Додатку 4 до тендерної документації. На запит Держаудитслужби Замовником 15.10.2024 надана відповідь, яка не спростовує виявлене порушення. Згідно із пунктом 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно із інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовник оприлюднив вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП Бєлов К.Л. у складі тендерної пропозиції. Проте, у змісті вказаної вимоги про усунення невідповідностей Замовником не зазначена вищезазначена невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ФОП Бєлов К.Л. у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією. Отже, Замовник в повному обсязі не скористався можливістю надання учаснику ФОП Бєлов К.Л. вимоги про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель для виправлення виявлених невідповідностей, чим не дотримано вимоги пункту 43 Особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Бєлов К.Л. установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
29.10.2024 00:00
Дата публікації
30.10.2024 14:46
Документи висновку
30.10.2024 14:46
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Щодо висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-09-16-004897-a повідомляємо, що відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. (зі змінами) (далі – Особливості) під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Відповідно до абз 10 п. 28 Особливостей тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Згідно Додатку 4 та Додатку 9 тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати авторизаційний лист від виробника або офіційного дистриб’ютора на території України Навчально тренувального комплексу FPV (статус офіційного дистриб’ютора на території України підтверджується листом та/або сертифікатом від виробника). Ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Умовами тендерної документації не передбачено надання в складі тендерної пропозиції авторизаційних листів щодо складових елементів комплексу, в тому числі щодо товарів: пристрій безперебійного живлення, комутатор мережевий, маршрутизатор. Зокрема при публікації відповідного повідомлення вказаного у висновку про усунення невідповідностей Замовник не має можливості надати на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності, оскільки така вимога відсутня. Повідомляємо, що Замовником вжито відповідні заходи щодо недопущення встановлених у висновку порушень в подальшому.
Дата публікації
05.11.2024 10:13
Документи інформації про усунення порушення
05.11.2024 10:20
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Обладнання для кабінету «Захист України», код ДК 021:2015:39160000-1 – Шкільні меблі (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-09-16-004897-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на діючу сторінку власного вебсайту або на офіційний вебсайт головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
10.10.2024 16:48
Орган перевірки
16.10.2024 00:00
Документи повідомлення
10.10.2024 16:52
-
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Обладнання для кабінету «Захист України», код ДК 021:2015:39160000-1 – Шкільні меблі (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-09-16-004897-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань. 1. Згідно із вимогами пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом завантаження файлу(-ів), який повинен містити, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію, підготовлену у відповідності з вимогами пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації та Додатку 4 до тендерної документації. Пунктом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації передбачено таке: «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим даною тендерною документацією (Додаток 4). Тендерна пропозиція, що не відповідає технічним вимогам, викладеним у Додатку 4, буде відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та/або іншим вимогам щодо предмету закупівлі». Відповідно до Додатка 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (далі – Додаток 4) до тендерної документації, викладеного у вигляді таблиці, предметом закупівлі є один комплект обладнання для кабінету «Захист України», що включає, зокрема, навчально-тренувальний комплекс FPV. В пункті 48 Додатку 4 до тендерної документації Замовником зазначено, що до складу навчально-тренувального комплексу FPV входить, зокрема, персональний комп`ютер вчителя форм-фактора десктоп, який складається із системного блоку, клавіатури, маніпулятора типу «миша», монітору, пристрою безперебійного живлення, комутатора мережевого, маршрутизатора та операційної системи. Учасник повинен вказати марку та модель монітору, пристрою безперебійного живлення, комутатора мережевого та маршрутизатора. Також, Замовником зазначено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати авторизаційний лист від виробника або офіційного дистриб`ютора на території України навчально-тренувального комплексу FPV (статус офіційного дистриб`ютора на території України підтверджується листом та/або сертифікатом від виробника). У складі тендерної пропозиції учасником закупівлі фізичною особою-підприємцем Бєлов Костянтин Львович (далі – ФОП Бєлов К.Л.) надано розгорнуту порівняльну таблицю від 23.09.2024 б/н, в пункті 48 якої вказано, що учасник пропонує Замовнику пристрій безперебійного живлення марки Powercom моделі RTP-1000A Schuko виробництва PAWERCOM CO.,LTD (Тайвань); комутатор мережевий марки TP-Link моделі TL-SG1008 виробництва TP-Link Technologies CО.,LTD (Китай); маршрутизатор марки TP-Link моделі ARCHER-AX12 виробництва TP-Link Technologies CО.,LTD (Китай). В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника закупівлі ФОП Бєлов К.Л. надано авторизаційний лист від виробника або офіційного дистриб`ютора на території України пристрою безперебійного живлення (виробник PAWERCOM CO.,LTD Тайвань), комутатора мережевого (виробник TP-Link Technologies CО.,LTD Китай) та маршрутизатора (виробник TP-Link Technologies CО.,LTD Китай), що входять до складу навчально-тренувального комплексу FPV (статус офіційного дистриб`ютора на території України підтверджується листом та/або сертифікатом від виробника) ? При цьому слід зазначити, що інформація викладена в наданому у складі тендерної пропозиції учасника авторизаційному листі від 19.09.2024, що виробником запропонованого навчально-тренувального комплексу FPV є товариство з обмеженою відповідальністю «Холдингова компанія «БІ-ПРО» (далі – ТОВ «Холдингова компанія «БІ-ПРО»), не відповідає дійсності та спростовується наданою у складі пропозиції розгорнутою порівняльною таблицею, де учасником зазначено, що ТОВ «Холдингова компанія «БІ-ПРО» є виробником частини обладнання, яке входить до складу навчально-тренувального комплексу FPV, а саме, системного блоку, клавіатури, маніпулятора типу «миша» та монітору. 2. В пункті 49 Додатку 4 до тендерної документації Замовником зазначено, що до складу навчально-тренувального комплексу FPV входить також персональний комп`ютер учня форм-фактора десктоп, який складається із системного блоку, клавіатури, маніпулятора типу «миша», монітору, пристрою безперебійного живлення та операційної системи. Учасник повинен вказати марку та модель монітору та пристрою безперебійного живлення. Крім того, Замовником зазначено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати авторизаційний лист від виробника або офіційного дистриб`ютора на території України навчально-тренувального комплексу FPV (статус офіційного дистриб`ютора на території України підтверджується листом та/або сертифікатом від виробника). У складі тендерної пропозиції учасником ФОП Бєлов К.Л. надано розгорнуту порівняльну таблицю від 23.09.2024 б/н, в пункті 49 якої вказано, що учасник пропонує Замовнику пристрій безперебійного живлення марки Powercom моделі RTP-1000A Schuko виробництва PAWERCOM CO.,LTD (Тайвань). В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника закупівлі ФОП Бєлов К.Л. надано авторизаційний лист від виробника або офіційного дистриб`ютора на території України пристрою безперебійного живлення (виробник PAWERCOM CO.,LTD Тайвань), що входить до складу навчально-тренувального комплексу FPV (статус офіційного дистриб`ютора на території України підтверджується листом та/або сертифікатом від виробника) ? При цьому слід зазначити, що інформація викладена в наданому у складі тендерної пропозиції учасника авторизаційному листі від 19.09.2024, що виробником запропонованого навчально-тренувального комплексу FPV є ТОВ «Холдингова компанія «БІ-ПРО», не відповідає дійсності та спростовується наданою у складі пропозиції розгорнутою порівняльною таблицею, де учасником зазначено, що ТОВ «Холдингова компанія «БІ-ПРО» не є виробником пристрою безперебійного живлення марки Powercom моделі RTP-1000A Schuko, який входить до складу навчально-тренувального комплексу FPV. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
10.10.2024 16:49
Орган перевірки
16.10.2024 00:00
Документи повідомлення
10.10.2024 16:53
-
Відповідь
Відповідь Замовника на запит на пояснення
У відповідь на Ваш запит щодо надання пояснень повідомляємо наступне: Очікувана вартість закупівлі розрахована з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275 та обрахована відповідно до середньо ринкових цін. Замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, робіт і послуг, яка міститься у відкритих джерелах. Зокрема, очікувана вартість процедур закупівель була розрахована на підставі вартості зазначеної на веб-сайтах дистриб’юторів та виробників товару, закупівель інших Замовників, що опубліковані в електронній системі закупівель що є предметом закупівлі. Після чого було розраховано очікувану вартість Методом порівняння ринкових цін. Даний метод полягає в ціновому аналізі та зборі актуальної інформації з ринку товарів/послуг з урахуванням можливості коливання ціни. Об’рунтування очікуваної вартості розміщено за посиланням URL: https://pobuzhskylyceum.com.ua/?page_id=1157 (посилання безпосередньо на файл URL: https://drive.google.com/file/d/1eJ6-si7_Jlv4QjsIv-DrzAp2Skm0XZUj/view).
Рішеня
15.10.2024 16:02
Замовник
Документи повідомлення
15.10.2024 16:04
-
Відповідь
Відповідь Замовника на запит на пояснення
У відповідь на Ваш запит щодо надання пояснень повідомляємо наступне: відповідно до Додатку 4 та Додатку 9 тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати авторизаційний лист від виробника або офіційного дистриб’ютора на території України Навчально тренувального комплексу FPV (статус офіційного дистриб’ютора на території України підтверджується листом та/або сертифікатом від виробника). Таким чином умовами тендерної документації передбачено пряму вимогу на підтвердження виробника (дистриб’ютора) лише щодо товару: Навчально тренувального комплексу FPV. В складі тендерної пропозиції переможця міститься авторизаційний лист ТОВ «Холдингова компанія БІ-ПРО» де зазначається: «ТОВ «Холдингова компанія БІ-ПРО» є виробником Навчально тренувального комплексу FPV згідно наявних технічних умов (ТУ У 2f 2-44464516-001:2021) та м належні сертифікати, які підтверджують якість пропонованої продукції. Даним лист повідомляємо, що Фізична особа-підприємець Белов Костянтин Львович (ЄДРПОУ/ІПН 247410337), є офіційним партнером компанії ТОВ «Холдингова компанія БІ-ПРО». Підтверджуємо право розповсюдження та продаж обладнання запропонованого у скла тендерної пропозиції .Гарантуємо постачання товару належної якості та кількості у відповідності до вимог Замовника та у встановлені строки, та надаємо гарантійні зобов’язання на пропоновану продукцію». Тим самим переможцем процедури закупівлі виконано вимоги тендерної документації. Звертаєму увагу, що документація не передбачає авторизаційних листів щодо складових елементів комплексу, в тому числі щодо товарів: пристрій безперебійного живлення, комутатор мережевий, маршрутизатор. Відповідно до абз 10 п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. (зі змінами) (далі – Особливості) тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Згідно п. 44 Особливостей Відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту (в редакції Постанови КМ № 782 від 05.07.2024). Додаток 9, що визначає перелік документів та/або інформація, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції не містить вимог щодо надання авторизаційних листів для складових товару пристрій безперебійного живлення, комутатор мережевий, маршрутизатор та чи інших. За складові частини товару несе відповідальність виробник товару, тобто в даному випадку ТОВ «Холдингова компанія БІ-ПРО» незалежно від того виготовлено елементи, які включаються до товару безпосередньо ним чи іншими суб’єктами. Отже, в складі тендерної пропозиції переможця наявний перелік документів, що вимагалися документацією.
Рішеня
15.10.2024 16:03
Замовник
Документи повідомлення
15.10.2024 16:05
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 507 637 грн.
Період подання пропозицій
до 24.09.2024 00:00
Замовник:
ПОБУЗЬКИЙ ЛІЦЕЙ ПОБУЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ГОЛОВАНІВСЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380525251274
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 507 637 грн.
Період подання пропозицій
до 24.09.2024 00:00
Замовник:
ПОБУЗЬКИЙ ЛІЦЕЙ ПОБУЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ГОЛОВАНІВСЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380525251274
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності