Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з вимірювання вібраційних, шумових характеристик та виготовлення паспортів вібраційного навантаження, шумового режиму обладнання компресорної станції від Банкнотно-монетний двір Національного банку України.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-09-16-001747-a
План UA-P-2024-08-21-009510-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 09.10.2024 09:50
Остання зміна 09.10.2024 09:50
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
380 700 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 800 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.09.2024 10:01 до 24.09.2024 12:00
Завершено
Період уточнень
з 16.09.2024 10:01
до 21.09.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.09.2024 10:01
до 21.09.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.09.2024 12:00
до 30.09.2024 11:12
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.09.2024 11:12
до 06.10.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.09.2024 11:12
до 09.10.2024 09:50
Період уточнень
з 16.09.2024 10:01 до 21.09.2024 00:00
Період оскарження
з 16.09.2024 10:01 до 21.09.2024 00:00
Період кваліфікації
з 24.09.2024 12:00 до 30.09.2024 11:12
Період кваліфікації
з 24.09.2024 12:00 до 30.09.2024 11:12
Основні параметри
Послуги з вимірювання вібраційних, шумових характеристик та виготовлення паспортів вібраційного навантаження, шумового режиму обладнання компресорної станції
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
380 700 грн.
Послуги з вимірювання вібраційних, шумових характеристик та виготовлення паспортів вібраційного навантаження, шумового режиму обладнання компресорної станції
Назва предмета закупівлі
Послуги з вимірювання вібраційних, шумових характеристик та виготовлення паспортів вібраційного навантаження, шумового режиму обладнання компресорної станції
Примітки
Контактна особа замовника: Скороченко Анастасія Валеріївна, телефон: (044) 531-10-77, електронна адреса: [email protected]
Очікувана вартість
380 700 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3800,0
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з вимірювання вібраційних, шумових характеристик та виготовлення паспортів вібраційного навантаження, шумового режиму обладнання компресорної станції
Код ДК 021:2015
71340000-3 - Комплексні інженерні послуги
Кількість
10
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
02232, Україна, Київська область, Київ, Пухівська, 7
Дата постачання по
20.12.2024 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата наданих за договором послуг здійснюється замовником протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання уповноваженими особами сторін акта приймання-передавання наданих послуг
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРҐО-ІНВЕСТ"
Пропозиція:
365 016 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.09.2024 10:02
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Скороченко Анастасія Валеріївна
Електронна пошта
Телефон
380445311077
Замовник
ЄДРПОУ
21575489
Повна назва
Банкнотно-монетний двір Національного банку України
Поштовий індекс
02222
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
м.Київ, вул. Пухівська, 7, Банкнотно-монетний двір
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з вимірювання вібраційних, шумових характеристик та виготовлення паспортів вібраційного навантаження, шумового режиму обладнання компресорної станції
Період вимог/скарг з 30.09.2024 11:12 по 06.10.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідно до вимог Закону з урахуванням Особливостей та за результатами розгляду, визначити ТОВ “ЕНЕРҐО-ІНВЕСТ” (ЄДРПОУ 33439880) з остаточною пропозицією – 365 016,00 грн з ПДВ, переможцем торгів щодо закупівлі “71340000-3: Комплексні інженерні послуги (Послуги з вимірювання вібраційних, шумових характеристик та виготовлення паспортів вібраційного навантаження, шумового режиму обладнання компресорної станції), очікувана вартість закупівлі – 380 700,00 грн з ПДВ, процедура закупівлі – відкриті торги (з особливостями), початок проведення закупівлі – вересень 2024 року”, та оприлюднити рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель.
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.09.2024 10:01
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.09.2024 10:01
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, поданих учасником Товариство з обмеженою відповідальність "ЕНЕРҐО-ІНВЕСТ" (ЄДРПОУ 33439880) (далі – ТОВ "ЕНЕРҐО-ІНВЕСТ") щодо закупівлі 71340000-3: Комплексні інженерні послуги (Послуги з вимірювання вібраційних, шумових характеристик та виготовлення паспортів вібраційного навантаження, шумового режиму обладнання компресорної станції), очікувана вартість закупівлі – 380 700,00 грн з ПДВ, процедура закупівлі – відкриті торги (з особливостями), початок проведення закупівлі – вересень 2024 року”. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником ТОВ "ЕНЕРҐО-ІНВЕСТ" для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям надано документи, що не підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (договір, який зазначений у довідці Учасника про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, не відповідає предмету закупівлі, який вимагався Замовником), що суперечить вимогам абзацу 3 пункту 2 додатку 1 тендерної документації. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 2.1 Пункт 2 додатку 1 Тендерної документації містить вимогу: Інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям(ю): наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): Довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) за останні шість років (аналогічним вважається виконаний договір (завершений не пізніше дати подання тендерної пропозиції) з надання послуг паспортизації інженерних мереж та обладнання (паспортизація вентиляційних систем, компресорних установок, тощо) (далі – договір) з наступною інформацією: предмет договору, найменування контрагента, загальна вартість договору, сума фактичного виконання договору, наявність/відсутність рекламацій за договором та номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro.gov.ua (за наявності); До довідки повинні бути надані копії документів, що підтверджують належне виконання договору, відповідно до умов договору, а саме: - договір; - додатковий(-і) договір(-и) / угода(-и) (за наявності); - акт(-ти) або інші документи, за формою, передбаченою договором, що свідчать про виконання договору; - платіжні документи (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату(-и) згідно договору. У разі розбіжності між загальною вартістю договору і сумою фактичного виконання договору, та відсутності додаткового(-их) договору(-ів) / угод (-и) про зміну загальної вартості договору та / або інших документів, за формою, передбаченою договором, що свідчать про зміну загальної вартості договору, повинно бути надане детальне пояснення про виникнення зазначеної розбіжності. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1 Інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям(ю): наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): Довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) за останні шість років (аналогічним вважається виконаний договір (завершений не пізніше дати подання тендерної пропозиції) з надання послуг паспортизації інженерних мереж та обладнання (паспортизація вентиляційних систем, компресорних установок, тощо) (далі – договір) з наступною інформацією: предмет договору, найменування контрагента, загальна вартість договору, сума фактичного виконання договору, наявність/відсутність рекламацій за договором та номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro.gov.ua (за наявності); До довідки повинні бути надані копії документів, що підтверджують належне виконання договору, відповідно до умов договору, а саме: - договір; - додатковий(-і) договір(-и) / угода(-и) (за наявності); - акт(-ти) або інші документи, за формою, передбаченою договором, що свідчать про виконання договору; - платіжні документи (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату(-и) згідно договору. У разі розбіжності між загальною вартістю договору і сумою фактичного виконання договору, та відсутності додаткового(-их) договору(-ів) / угод (-и) про зміну загальної вартості договору та / або інших документів, за формою, передбаченою договором, що свідчать про зміну загальної вартості договору, повинно бути надане детальне пояснення про виникнення зазначеної розбіжності.
Створено
26.09.2024 9:28
Надати до
27.09.2024 9:28
Договір
UA-2024-09-16-001747-a-c1
Підписаний і діє
Номер
24-81-336
365 016 грн.
304 180 грн.
З ПДВ
Підписано
08.10.2024
Строк дії договору з
08.10.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
10 (послуга)
Послуги з вимірювання вібраційних, шумових характеристик та виготовлення паспортів вібраційного навантаження, шумового режиму обладнання компресорної станції
Номенклатура
Послуги з вимірювання вібраційних, шумових характеристик та виготовлення паспортів вібраційного навантаження, шумового режиму обладнання компресорної станції
Кількість
10
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
20 грудня 2024 р.
Документи договору
09.10.2024 09:50
-
09.10.2024 09:48
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
380 700 грн.
Період подання пропозицій
до 24.09.2024 12:00
Замовник:
Банкнотно-монетний двір Національного банку України
Контактний телефон:
380445311077
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
380 700 грн.
Період подання пропозицій
до 24.09.2024 12:00
Замовник:
Банкнотно-монетний двір Національного банку України
Контактний телефон:
380445311077
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2024 Всі права захищено. Політика конфіденційності