Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з дообладнання панцеровим захистом автомобілів (бронювання), згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання від АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-09-13-012184-a
Id Tender 472cf77368a94329b67c508f90f7ce05
План UA-P-2024-09-13-014844-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 13.09.2024 17:49
Остання зміна 04.10.2024 15:30
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
7 124 250 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
35 621.25 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.09.2024 17:48 до 23.09.2024 12:00
Завершено
Період уточнень
з 13.09.2024 17:48
до 20.09.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.09.2024 17:48
до 20.09.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.09.2024 12:00
до 26.09.2024 22:06
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.09.2024 22:06
до 02.10.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.09.2024 22:06
до 04.10.2024 15:30
Період уточнень
з 13.09.2024 17:48 до 20.09.2024 00:00
Період оскарження
з 13.09.2024 17:48 до 20.09.2024 00:00
Період кваліфікації
з 23.09.2024 12:00 до 26.09.2024 22:06
Період кваліфікації
з 23.09.2024 12:00 до 26.09.2024 22:06
Основні параметри
Послуги з дообладнання панцеровим захистом автомобілів (бронювання), згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
7 124 250 грн.
Послуги з дообладнання панцеровим захистом автомобілів (бронювання), згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Назва предмета закупівлі
Послуги з дообладнання панцеровим захистом автомобілів (бронювання), згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Очікувана вартість
7 124 250 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
35621,25
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 1 (послуга)
Послуги з дообладнання панцеровим захистом (бронювання) автомобіля TOYOTA HILUX, VIN-КОД: ANTKK8CD000684809
Опис предмета закупівлі
Послуги з дообладнання панцеровим захистом (бронювання) автомобіля TOYOTA HILUX, VIN-КОД: ANTKK8CD000684809
Код ДК 021:2015
50117100-9 - Послуги з переобладнання мототранспортних засобів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
16.12.2024 00:00
Позиція : №2 1 (послуга)
Послуги з дообладнання панцеровим захистом (бронювання) автомобіля MITSUBISHI L200 2.4 TD MT INVITE, VIN: MMCJJKL10LH006030
Опис предмета закупівлі
Послуги з дообладнання панцеровим захистом (бронювання) автомобіля MITSUBISHI L200 2.4 TD MT INVITE, VIN: MMCJJKL10LH006030
Код ДК 021:2015
50117100-9 - Послуги з переобладнання мототранспортних засобів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
16.12.2024 00:00
Позиція : №3 1 (послуга)
Послуги з дообладнання панцеровим захистом (бронювання) автомобіля MITSUBISHI L200, VIN: MMBNGV542NH015872
Опис предмета закупівлі
Послуги з дообладнання панцеровим захистом (бронювання) автомобіля MITSUBISHI L200, VIN: MMBNGV542NH015872
Код ДК 021:2015
50117100-9 - Послуги з переобладнання мототранспортних засобів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
16.12.2024 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "НІМЕЦЬКО-УКРАЇНСЬКА ФІРМА "ДУАЦ"
Пропозиція:
7 069 980 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.09.2024 17:49
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
13.09.2024 17:48
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Агбаш Олександр Владиславович
Електронна пошта
Телефон
380506563697
Замовник
ЄДРПОУ
08588642
Повна назва
АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
85004
Країна
Україна
Область або регіон
Донецька область
Населений пункт
Добропілля
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з дообладнання панцеровим захистом автомобілів (бронювання), згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Період вимог/скарг з 26.09.2024 22:06 по 02.10.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
ТОВ «НІМЕЦЬКО-УКРАЇНСЬКА ФІРМА «ДУАЦ» (ЄДРПОУ 14360311) визнати переможцем процедури «відкриті торги» на закупівлю: Послуги з дообладнання панцеровим захистом автомобілів (бронювання), згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, та прийняти рішення про намір укласти з ним договір, згідно із Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Документи кваліфікації
26.09.2024 22:06
Довідка НАЗК
26.09.2024 22:06
-
23.09.2024 12:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.09.2024 17:48
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.09.2024 17:48
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НІМЕЦЬКО-УКРАЇНСЬКА ФІРМА «ДУАЦ» (ЄДРПОУ 14360311) відповідно до пункту 41 Особливостей, на виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 29 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Вимога про усунення невідповідностей: 1. Згідно підрозділу 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Учасником надається в тому числі тендерна пропозиція за формою згідно з Додатком 1.1 до тендерної документації. Учасником вищезазначену вимогу виконано не повністю: - в рядку 7 відсутній зразок підпису особи (осіб), уповноваженої (уповноважених) підписувати документи тендерної пропозиції учасника; - в рядку 8 тендерної пропозиції відсутній зразок підпису особи (осіб), уповноваженої (уповноважених) підписувати документи за результатами процедури закупівлі (договір про закупівлю); - не заповнений стовпець «Сума без ПДВ, грн.» таблиці цінової пропозиції. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями — Тендерну пропозицію за формою згідно з Додатком 1.1 до тендерної документації повністю заповнену згідно вищезазначених зауважень. 2. Згідно підрозділу 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Учасником надається в тому числі інформація, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1.2 до тендерної документації. Згідно вимог Додатку 1.2 до тендерної документації - Учасник у складі тендерної пропозиції надає відомості про виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) згідно Додатку 1.6 до тендерної документації, який(-і) повинен(-ні) підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного(-их) договору(-ів) (аналогічним договором буде вважатись договір про дообладнання панцерним захистом (бронювання) автомобілей). Для підтвердження виконання аналогічного(-их) договору(-ів) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати по договору(-ам), вказаному(-им) у формі, підготовленій відповідно до Додатку 1.6 до тендерної документації, скановані копії договору(-ів) та документів, що підтверджують надання послуг в повному обсязі. Учасником на виконання вищезазначеної вимоги надано відомості про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за формою згідно Додатку 1.6 до тендерної документації оформлені не повністю: - в стовпці «Найменування покупця, для якого виконувався аналогічний договір, місцезнаходження, код ЄДРПОУ, телефон» таблиці не вказано місцезнаходження, код ЄДРПОУ, телефон покупця; - в стовпці «Найменування предмета закупівлі згідно з аналогічним договором» таблиці найменування предмету закупівлі не відповідає предмету закупівлі в аналогічному договорі; - в стовпці «Контактна особа покупця, телефон» таблиці не вказано контактну особу покупця; - в стовпці «Номер оголошення про проведення / результати процедури закупівлі (заповнюється у разі, якщо аналогічний договір був укладений за результатами відповідно процедури закупівлі відповідно до законодавства у сфері закупівель, чинного на дату укладення договору)» таблиці не вказано відповідний номер оголошення про проведення / результати процедури закупівлі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями — відомості про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за формою згідно Додатку 1.6 до тендерної документації, повністю оформлені згідно вищезазначених зауважень. 3. Згідно підрозділу 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Учасником надається в тому числі документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі — згідно з Додатком 1.4 до тендерної документації. Учасником на виконання вищезазначеної вимоги надано документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі з допущеними помилками, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, а саме: 3.1. в розділі «ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ» інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі: 3.1.1. в пункті 5 вказано місце надання послуг: станція технічного обслуговування Товариства з обмеженою відповідальністю «Німецько-українська фірма «ДУАЦ», м. Київ, Україна, Код ЄДРПОУ: 14360311, що розташована на території. Разом з цим, в довідці від 22.09.2024 № 359/09 учасника місце надання послуг — Київська область, без зазначення району. Вищезазначене є суперечливим, оскільки згідно статті 133 Конституції України, місто Київ до складу Київської області не входить та має спеціальний статус, який визначається законами України. 3.1.2. не відображено інформацію вимог пункту 6 — послуги з дообладнання панцеровим захистом автомобілів (бронювання) повинні підтримувати транспортні засоби у технічно справному стані, забезпечити безпеку руху, надійність, належний зовнішній вигляд, економічність, та екологічну безпеку та відповідати вимогам нижчеперелічених нормативних документів: - Закону України «Про дорожній рух» № 3353-ХІІ (зі змінами); - Закону України «Про транспорт» № 232/94 ВР (зі змінами); - Закону України «Про автомобільний транспорт» № 2344-ІІІ (зі змінами); - Закону України «Про захист прав споживачів» № 1023-ХІІ (зі змінами); - «Правилам надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів», затвердженим наказом Міністерства інфраструктури України від 28.11.2014 № 615; - «Положенню про технічне обслуговування і ремонт дорожніх транспортних засобів автомобільного транспорту», затвердженим наказом Міністерства транспорту України від 30.03.1998 № 102; - Технічній документації заводів-виробників автотранспортних засобів. 3.1.3. не коректно відображено інформацію вимог пункту 7.1 — поставка автомобілів для надання послуг з дообладнання панцеровим захистом (бронювання) здійснюється Замовником за власні кошти. 3.1.4. не відображено інформацію вимог пункту 7.5 — експлуатація автомобілів після надання послуг з дообладнання панцеровим захистом (бронювання) повинна бути безпечною для інших учасників дорожнього руху та виключати ризики самовільного демонтажу додаткового обладнання. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями — інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі, з повністю оформленим (коректно заповненим) розділом «ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ» згідно вищезазначених зауважень. 4. Згідно вимог абзацу 16 Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі (Додаток 1 до тендерної документації), від учасника вимагається надати довідку в довільній формі із зазначенням фактичного місцезнаходження станції технічного обслуговування, де будуть надаватись послуги. Враховуючи необхідність забезпечення безпеки надавача послуг в довідці вказати область та район. Учасником вищезазначену вимогу виконано не повністю — в довідці від 22.09.2024 № 359/09 вказано лише область, без зазначення району. Разом з цим, в пункті 5 інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі, вказано місце надання послуг: станція технічного обслуговування Товариства з обмеженою відповідальністю «Німецько-українська фірма «ДУАЦ», м. Київ, Україна, Код ЄДРПОУ: 14360311, що розташована на території. Вищезазначене є суперечливим, оскільки згідно статті 133 Конституції України, місто Київ до складу Київської області не входить та має спеціальний статус, який визначається законами України. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями — довідку в довільній формі із зазначенням фактичного місцезнаходження станції технічного обслуговування, де будуть надаватись послуги. Враховуючи необхідність забезпечення безпеки надавача послуг в довідці вказати область та район.
Створено
25.09.2024 15:10
Надати до
26.09.2024 15:10
Договір
UA-2024-09-13-012184-a-c1
Підписаний і діє
Номер
170
6 300 000 грн.
6 300 000 грн.
З ПДВ
Підписано
03.10.2024
Строк дії договору з
03.10.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з дообладнання панцеровим захистом (бронювання) автомобіля TOYOTA HILUX, VIN-КОД: ANTKK8CD000684809
Номенклатура
Послуги з дообладнання панцеровим захистом (бронювання) автомобіля TOYOTA HILUX, VIN-КОД: ANTKK8CD000684809
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
2 281 620
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 16 грудня 2024 р.
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з дообладнання панцеровим захистом (бронювання) автомобіля MITSUBISHI L200 2.4 TD MT INVITE, VIN: MMCJJKL10LH006030
Номенклатура
Послуги з дообладнання панцеровим захистом (бронювання) автомобіля MITSUBISHI L200 2.4 TD MT INVITE, VIN: MMCJJKL10LH006030
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
2 009 190
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 16 грудня 2024 р.
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з дообладнання панцеровим захистом (бронювання) автомобіля MITSUBISHI L200, VIN: MMBNGV542NH015872
Номенклатура
Послуги з дообладнання панцеровим захистом (бронювання) автомобіля MITSUBISHI L200, VIN: MMBNGV542NH015872
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
2 009 190
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 16 грудня 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Повна назва
АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
08588642

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "НІМЕЦЬКО-УКРАЇНСЬКА ФІРМА "ДУАЦ"
Повна назва
ТОВ "НІМЕЦЬКО-УКРАЇНСЬКА ФІРМА "ДУАЦ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
14360311

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
04.10.2024 15:30
-
Підписаний договір
04.10.2024 15:29
Підписаний договір
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
7 124 250 грн.
Період подання пропозицій
до 23.09.2024 12:00
Замовник:
АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380506563697
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
7 124 250 грн.
Період подання пропозицій
до 23.09.2024 12:00
Замовник:
АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380506563697
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності