Показати схожі тендери

Закупівля Одноразовий посуд (ДК 021:2015: 39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування) від Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» .

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2024-09-11-012910-a
Id Tender 2c492f341c9e495cb9c6b610aee77166
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 11.09.2024 17:11
Остання зміна 07.10.2024 17:53
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
43 920 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
73 200 грн. (0,17 %)
Вартість подання пропозиції:
8 160 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.09.2024 18:00 до 25.09.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 11.09.2024 17:08
до 17.09.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.09.2024 14:37
до 30.09.2024 14:09
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.09.2024 14:09
до 03.10.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.09.2024 14:09
до 07.10.2024 17:53
Період уточнень
з 11.09.2024 17:08 до 17.09.2024 00:00
Період кваліфікації
з 25.09.2024 14:37 до 30.09.2024 14:09
Період кваліфікації
з 25.09.2024 14:37 до 30.09.2024 14:09
Основні параметри
Одноразовий посуд (ДК 021:2015: 39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування)
Місце поставки – Україна Лот 1: 2 000 000 к-тів Лот 2: 4 000 000 к-тів
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 20
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
14 640 000 грн.
Лот 1. Одноразовий посуд (ДК 021:2015: 39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування)
Назва предмета закупівлі
Лот 1. Одноразовий посуд (ДК 021:2015: 39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування)
Очікувана вартість
14 640 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
73200,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Одноразовий посуд (ДК 021:2015: 39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування)
Код ДК 021:2015
39220000-0 - Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Кількість
2 000 000
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
31.10.2024 02:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар, на підставі підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару
Порядковий номер: 1
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
29 280 000 грн.
Лот 2. Одноразовий посуд (ДК 021:2015: 39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування)
Назва предмета закупівлі
Лот 2. Одноразовий посуд (ДК 021:2015: 39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування)
Очікувана вартість
29 280 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
146400,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
25.09.2024 14:14
Закінчення аукціону
25.09.2024 14:37
Позиція
Опис предмета закупівлі
Одноразовий посуд (ДК 021:2015: 39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування)
Код ДК 021:2015
39220000-0 - Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Кількість
4 000 000
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
30.11.2024 02:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар, на підставі підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "АНДРЕКС"
Пропозиція:
29 280 000 грн.
Учасник:
ТОВ "ПЛАСТІК ГРУПП УКРАЇНА"
Пропозиція:
29 040 000 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.09.2024 14:14
Документи закупівлі
17.09.2024 10:16
Оголошення про проведення закупівлі
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Владислав Павленко
Електронна пошта
Телефон
+380934784970
Сайт:
https://dotua.org/
Замовник
ЄДРПОУ
44830311
Повна назва
Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Поштовий індекс
04119
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул.Дегтярівська будинок 13/24
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1. Одноразовий посуд (ДК 021:2015: 39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування)
Лот № 2 Лот 2. Одноразовий посуд (ДК 021:2015: 39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування)
Період вимог/скарг з 30.09.2024 14:09 по 03.10.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Договір
UA-2024-09-11-012910-a-c1
Підписаний і діє
Номер
21/10-24-МПС
29 040 000 грн.
24 200 000 грн.
З ПДВ
Підписано
04.10.2024
Строк дії договору з
04.10.2024
по
30.06.2025
Номенклатура
4 000 000 (комплект)
Одноразовий посуд (ДК 021:2015: 39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування)
Номенклатура
Одноразовий посуд (ДК 021:2015: 39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування)
Кількість
4 000 000
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
7.26
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 30 листопада 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Повна назва
Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44830311

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ПЛАСТІК ГРУПП УКРАЇНА"
Повна назва
ТОВ "ПЛАСТІК ГРУПП УКРАЇНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
35732699

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
07.10.2024 17:53
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-10-24-000029
Дата створення проекту
24.10.2024 10:48
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
24.10.2024 14:39
Дата публікації висновку про результати
18.11.2024 18:03
Дата завершення усунення порушень
22.11.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
15.11.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 23.10.2024 № 285 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 23 UA-2024-09-11-012910-a 11.09.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник директора Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Лілія КРИВОНОС
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
23.10.2024 00:00
Документи рішення
24.10.2024 14:39
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 14 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінетів Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості № 1275), (далі – Особливості № 1275), розгляду пропозиції учасника, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної/допорогової закупівлі затверджене рішенням уповноваженої особи державного підприємства Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» (далі – ДОТ) від 11.09.2024 № 11.09.2024-4-1, реєстр отриманих пропозицій, протокол розкриття пропозицій, пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ПЛАСТІК ГРУПП УКРАЇНА» (далі – ТОВ «ПЛАСТІК ГРУПП УКРАЇНА»), повідомлення про намір укласти договір від 30.09.2024, державний контракт (договір) про закупівлю від 04.10.2024 № 21/10-24-МПС на загальну суму 29 040 000,00 гривень з ПДВ, пояснення ДОТ надані 01.11.2024 через електронну систему закупівель (Лот № 2). Відповідно до інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель торги за лотом №1 відмінено у зв’язку із відсутністю пропозицій.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостей № 1275, розгляду пропозиції ТОВ «ПЛАСТІК ГРУПП Україна» (Лот 2), своєчасності укладання Договору та його оприлюднення – порушень не установлено
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
14.11.2024 00:00
Дата публікації
18.11.2024 18:03
Документи висновку
18.11.2024 18:03
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі одноразового посуду (ДК 021:2015: 39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування) (ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-11-012910-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань, а саме: 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2. Надати інформацію (пояснення) щодо розбіжності терміну зберігання одноразового посуду, а саме в складі пропозиції учасника ТОВ «ПЛАСТІК ГРУПП УКРАЇНА» надано гарантійний лист (файл «гарант лист тех вимоги_лот 2_240924.pdf») в якому зазначено термін зберігання – 3 роки, та надано технічні умови ТУ У 25.2-35732699-001:2010 «Посуд столовий полімерний одноразовий» (файл «ТУ_пластик_080410.pdf») відповідно до яких гарантійний термін зберігання – 2 роки. 3. Відповідно до вимог пункту 6 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення пропозиції відповідно до статті 25 та забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
29.10.2024 11:42
Орган перевірки
02.11.2024 00:00
Документи повідомлення
29.10.2024 11:42
-
Відповідь
Відповідь на запит за моніторингом UA-M-2024-10-24-000029 (UA-2024-09-11-012910-a)
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Згідно з наказом Міністерства оборони України від 02.12.2023 № 716/нм «Про уповноваження державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» на виконання функції служби державного замовника у сфері оборони. Згідно з наказом Міністерства оборони України від 06.02.2024 № 87 «Про питання державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» змінено найменування державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» на державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу». Відповідно до пункту 1 Порядку державне підприємство Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» (ДП «ДОТ») уповноважено на здійснення оборонних закупівель та укладення державних контрактів (договорів) на закупівлю товарів, робіт і послуг, коштів, передбачених у державному бюджеті за бюджетною програмою КПКВК 2101020 “Забезпечення діяльності Збройних Сил України, підготовка кадрів і військ, медичне забезпечення особового складу, ветеранів військової служби та членів їхніх сімей, ветеранів війни”. За змістом положень частини 2 статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні призначення встановлюються законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет) у порядку, визначеному цим Кодексом. Головний розпорядник бюджетних коштів Міністерство оборони України, в свою чергу, отримує бюджетні призначення шляхом їх затвердження у законі про Державний бюджет України та приймає рішення щодо делегування повноважень на виконання бюджетної програми ДП «ДОТ» як одержувачу бюджетних коштів, розподіляє та доводить до Підприємства у встановленому порядку обсяги бюджетних асигнувань. Відповідно до Наказу Міністерства оборони України № 780 від 27.12.2023 «Про затвердження Порядку взаємодії Міністерства оборони України із службою державного замовника – державним підприємством Міністерства оборони України “Агенція закупівель у сфері оборони” щодо здійснення оборонних закупівель під час дії правового режиму воєнного стану» визначено порядок визначення розміру бюджетного призначення для закупівель в межах бюджетних підпрограм. Згідно з пунктом 4.1 Перелік та обсяги закупівель (зміни до них), а також вимоги до предмета закупівлі доводяться до Агенції відповідальними за формування та виконання бюджетної програми (підпрограм), з урахуванням нагальності потреби. Згідно з пунктом 4.4 Агенція проводить закупівлі на підставі Переліку та обсягів закупівель, отриманих від відповідальних за формування та виконання бюджетної програми (підпрограм). Щодо визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі Уповноваженим органом з розробки технічної специфікації Міністерства оборони України згідно з Наказом Міністерства оборони України від 02.11.2021р. № 344 визначено Центральне управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України. Розроблені технічні специфікації за напрямком речового забезпечення Збройних Сил України оприлюднені на офіційному сайті Міністерства оборони України в розділі «Нормативно-технічна документація за напрямком речового та продовольчого забезпечення». Технічні та якісні характеристики до предмету закупівлі визначені в технічній специфікації Міністерства оборони України. Зазначена технічна специфікація оприлюднена у відповідному розділі на офіційному сайті Міністерства оборони України та додається до Оголошення про закупівлю. https://www.mil.gov.ua/diyalnist/tenders-zakupivlia/tehnichni-speczifikaczii-ministerstva-oboroni-ukraini-na-predmeti-dlya-rechovogo-zabezpechennya.html Щодо визначення очікуваної вартості закупівлі Очікувана вартість закупівлі визначена у відповідності до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Мінекономіки від 18.02.2020 року № 275 та Наказу державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» від 01.12.2023р. «Про затвердження Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі в державному підприємстві Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» із застосуванням методу найбільш економічно вигідної пропозиції. 2. Надати інформацію (пояснення) щодо розбіжності терміну зберігання одноразового посуду, а саме в складі пропозиції учасника ТОВ «ПЛАСТІК ГРУПП УКРАЇНА» надано гарантійний лист (файл «гарант лист тех вимоги_лот 2_240924.pdf») в якому зазначено термін зберігання – 3 роки, та надано технічні умови ТУ У 25.2-35732699-001:2010 «Посуд столовий полімерний одноразовий» (файл «ТУ_пластик_080410.pdf») відповідно до яких гарантійний термін зберігання – 2 роки. Відповідно до Додатку № 3 "Технічні, якісні та кількісні характеристики" до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, замовником не вимагається підтвердження гарантійного терміну зберігання. Документи та інформація надані у складі пропозиції учасника закупівлі, які не вимагалися умовами оголошення про проведення закупівлі, не розглядаються замовником, а також їх невідповідність вимогам чинного законодавства та умовам оголошення не є підставою для відхилення пропозиції учасника закупівлі. Зауважимо, що учасником підтверджено відповідність технічним, кількісним та якісним характеристикам згідно з вимогами замовника у Додатку № 3 "Технічні, якісні та кількісні характеристики" до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 3. Відповідно до вимог пункту 6 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення пропозиції відповідно до статті 25 та забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону. Відповідно частини 1 статті 25 Закону Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. Відповідно частини 1 статті 27 Закону Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Таким чином визначення вимоги щодо надання забезпечення пропозиції/договору є правом, а не обов’язком замовника.
Рішеня
01.11.2024 15:07
Замовник
Документи повідомлення
01.11.2024 16:55
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
43 920 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.09.2024 00:00
Замовник:
Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Контактний телефон:
+380934784970
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
43 920 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.09.2024 00:00
Замовник:
Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Контактний телефон:
+380934784970
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності