Показати схожі тендери
Закупівля Вітрина холодильна в рамках проекту «Підтримка Тернопільської міської ради для економічного відновлення шляхом реалізації місцевої ініціативи «Підприємцем бути легко» (SRER Ternopil), який співфінансується за кошти Програми розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) в рамках проекту «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів (SRER)» (номер проекту 00134284) від Тернопільська міська рада.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-09-09-013229-a
Id Tender c80137b2f1fe42a4971d8c6a4c9c8177
План UA-P-2024-09-09-016377-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 09.09.2024 17:52
Остання зміна 04.10.2024 12:59
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
166 885 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
834.42 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.09.2024 17:51 до 17.09.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 09.09.2024 17:51
до 14.09.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 17.09.2024 16:09
до 26.09.2024 16:42
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.09.2024 15:53
до 02.10.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.09.2024 16:42
до 04.10.2024 12:59
Період уточнень
з 09.09.2024 17:51 до 14.09.2024 00:00
Період кваліфікації
з 17.09.2024 16:09 до 26.09.2024 16:42
Період кваліфікації
з 17.09.2024 16:09 до 26.09.2024 16:42
Основні параметри
Вітрина холодильна в рамках проекту «Підтримка Тернопільської міської ради для економічного відновлення шляхом реалізації місцевої ініціативи «Підприємцем бути легко» (SRER Ternopil), який співфінансується за кошти Програми розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) в рамках проекту «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів (SRER)» (номер проекту 00134284)
Категорія замовника - орган місцевого самоврядування. Програма розвитку малого і середнього підприємництва на 2023-2024 роки. Закупівля здійснюється за кошти Програми розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) в рамках проекту «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів (SRER)» (номер проекту 00134284). 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої, 42513210-0 Холодильні вітрини
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
166 885 грн.
Вітрина холодильна в рамках проекту «Підтримка Тернопільської міської ради для економічного відновлення шляхом реалізації місцевої ініціативи «Підприємцем бути легко» (SRER Ternopil), який співфінансується за кошти Програми розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) в рамках проекту «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів (SRER)» (номер проекту 00134284)
Назва предмета закупівлі
Вітрина холодильна в рамках проекту «Підтримка Тернопільської міської ради для економічного відновлення шляхом реалізації місцевої ініціативи «Підприємцем бути легко» (SRER Ternopil), який співфінансується за кошти Програми розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) в рамках проекту «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів (SRER)» (номер проекту 00134284)
Очікувана вартість
166 885 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
834,42
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
17.09.2024 15:46
Закінчення аукціону
17.09.2024 16:09
Позиція
Опис предмета закупівлі
Вітрина холодильна
Код ДК 021:2015
42513210-0 - Холодильні вітрини
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення «Open Space», вул. Доли, 9,
Дата постачання по
04.10.2024 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за поставлену партію товару здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати поставки замовленої партії товару належної якості на місце поставки Замовника на підставі видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИЙМУК ЮРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ
Пропозиція:
152 296 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"
Пропозиція:
163 200 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 17.09.2024 15:46
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Волошин Наталя
Електронна пошта
Телефон
380674473114
Замовник
ЄДРПОУ
34334305
Повна назва
Тернопільська міська рада
Поштовий індекс
46001
Країна
Україна
Область або регіон
Тернопільська область
Населений пункт
Тернопіль
Адреса
Листопадова, 5
Кваліфікація
Лот № 1 Вітрина холодильна в рамках проекту «Підтримка Тернопільської міської ради для економічного відновлення шляхом реалізації місцевої ініціативи «Підприємцем бути легко» (SRER Ternopil), який співфінансується за кошти Програми розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) в рамках проекту «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів (SRER)» (номер проекту 00134284)
Період вимог/скарг з 20.09.2024 15:53 по 26.09.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості). Відповідно до п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, затвердженої уповноваженою особою 09.09.2024 року № 359/В (далі – тендерна документація) замовником встановлено вимоги до змісту і способу подання тендерної пропозиції, в тому числі: … - інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – згідно з Додатком 2 до цієї тендерної документації; … Також п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено: «Вимоги до предмета закупівлі (інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації. Будь-яке посилання Замовника на конкретну торгівельну марку чи фірму трактується у значенні «або еквівалент». Тендерна пропозиція, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації на підставі пункту 44 Особливостей.» У Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», замовником передбачено відповідні вимоги, зокрема: … Вимоги до товару: …. Діапазон глибини: 90 см Глибина викладання, см: 63 Площа викладання: 0.88 м?-1.20 м? ….. Можна доукомплектувати поличкою і перегородкою … В пропозиції повинен бути чітко вказаний опис товару (найменування/назва, тип, марка, модель, виробник тощо). Невідповідність опису товару, вказаного в пропозиції, умовам документації або не повністю надана пропозиція дає право на відхилення пропозиції. ……. Учасником на виконання вимог відповідності технічним характеристикам предмета закупівлі відповідно до Додатку 2 до тендерної документації подано документ «Технічні (якісні) вимоги до предмету закупівлі» від 12.09.2024 б/н, в якій зазначена відповідна інформація щодо технічних характеристик запропонованого товару, однак у даному документі не конкретизовано марку (модель, тип) запропонованого учасником товару відповідно до технічних параметрів, які Учасник завантажив разом з гарантійними зобов’язаннями (файл 005 (1).jpg) (враховуючи різну модифікацію NIKA CUBE - різні параметри) і наявні невідповідності по окремих характеристиках запропонованого товару, а саме учасником занижено окремі показники технічних характеристик: Діапазон глибини: 86,5см, Глибина викладання, см: 55, Площа викладання: 0.83 м? та, крім того, не підтверджено інформації щодо можливості доукомплентування поличкою і перегородкою, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Тендерною документацією передбачено, що технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (в тому числі еквівалента) мають бути не гіршими за вимоги, зазначені у цих вимогах до цієї тендерної документації або кращі. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми. Враховуючи вище наведене, замовник відхиляє пропозицію учасника без надання 24 годин на виправлення, у разі відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Документи кваліфікації
20.09.2024 15:51
-
documentType.award.awardNotice
17.09.2024 16:09
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.09.2024 17:51
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.09.2024 17:51
Період вимог/скарг з 26.09.2024 16:42 по 02.10.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.09.2024 16:42
Довідка НАЗК
26.09.2024 16:42
-
documentType.award.awardNotice
20.09.2024 15:53
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.09.2024 17:51
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.09.2024 17:51
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи від 09.09.2024 № 359/В (далі – тендерна документація), замовником вимагається подання необхідних документів: …. 4) Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції встановлений у Додатку 3 до цієї тендерної документації, зокрема: 1. «Тендерна пропозиція» за формою згідно з Додатком 1 до Додатку 3 до тендерної документації, що є її невід’ємною частиною. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано документ «Тендерна пропозиція» від 16.09.2024 № 31, однак у пункті 2 таблиці 1 учасником не зазначено систему оподаткування, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, виправлену (відкориговану/нову) Тендерну пропозицію за формою згідно з Додатком 1 до Додатку 3 до тендерної документації із зазначенням повної та коректної інформації відповідно до встановлених вимог замовника. ……. 5. Інші документи, які надаються УЧАСНИКАМИ: …… 5.2. Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про учасника: - найменування учасника торгів, - місцезнаходження учасника торгів (юридична і фактична адреси), - код за ЄДРПОУ/РНОКПП, - відомості про керівництво, - контактні особи (ПІБ, телефон, e-mail за наявності), - банківські реквізити, за якими буде здійснено розрахунок з учасником згідно з умовами договору про закупівлю, (міжнародний (міжнародні) банківський (банківські) номер (номери) рахунку (рахунків) (IBAN), найменування обслуговуючого банку, - коротка довідка про діяльність учасника, - інші відомості, які учасник вважає за доцільне повідомити. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано документ Форма відомості про учасника від 16.09.2024 № 48, однак учасником не зазначено інформації про контактних осіб (ПІБ, телефон, e-mail за наявності) та фактичної адреси учасника, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, виправлену( відкориговану або нову) Довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про учасника, із зазначенням повної та коректної інформації відповідно до встановлених вимог замовника. ….. 5.6. Довідка про наявність документа дозвільного характеру - у випадках, якщо такий документ передбачений Законом України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності». У разі, якщо відсутня необхідність у отриманні документа дозвільного характеру, згідно із нормами чинного законодавства, учасник подає довідку у довільній формі із зазначенням відповідної інформації, а також посиланням на відповідні норми чинного законодавства. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано жодного документу, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, Довідку про наявність документа дозвільного характеру - у випадках, якщо такий документ передбачений Законом України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності». У разі, якщо відсутня необхідність у отриманні документа дозвільного характеру, згідно із нормами чинного законодавства, учасник подає довідку у довільній формі із зазначенням відповідної інформації, а також посиланням на відповідні норми чинного законодавства.
Створено
25.09.2024 12:54
Надати до
26.09.2024 12:54
Договір
UA-2024-09-09-013229-a-a1
Підписаний і діє
Номер
393
163 200 грн.
136 000 грн.
З ПДВ
Підписано
04.10.2024
Строк дії договору з
04.10.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
2 (штуки)
Вітрина холодильна
Номенклатура
Вітрина холодильна
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 4 жовтня 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Тернопільська міська рада
Повна назва
Тернопільська міська рада
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34334305

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45329706

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
04.10.2024 12:58
-
Підписаний договір
Додатки до договору
Додатки до договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
166 885 грн.
Період подання пропозицій
до 17.09.2024 00:00
Замовник:
Тернопільська міська рада
Контактний телефон:
380674473114
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
166 885 грн.
Період подання пропозицій
до 17.09.2024 00:00
Замовник:
Тернопільська міська рада
Контактний телефон:
380674473114
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності