Показати схожі тендери

Закупівля Металошукачі ручні від Військова частина Т0950.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2024-09-09-007469-a
Id Tender ab08074b5f5549108d9fcb83bd33c6f1
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 09.09.2024 14:03
Остання зміна 01.10.2024 11:27
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
28 000 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
40 000 грн. (0,14 %)
Вартість подання пропозиції:
8 160 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.09.2024 13:00 до 18.09.2024 13:00
Завершено
Період уточнень
з 09.09.2024 14:00
до 13.09.2024 13:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.09.2024 13:07
до 24.09.2024 09:51
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.09.2024 14:35
до 27.09.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 24.09.2024 09:51
до 01.10.2024 11:27
Період уточнень
з 09.09.2024 14:00 до 13.09.2024 13:00
Період кваліфікації
з 19.09.2024 13:07 до 24.09.2024 09:51
Період кваліфікації
з 19.09.2024 13:07 до 24.09.2024 09:51
Основні параметри
Металошукачі ручні
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 20
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
20 000 000 грн.
Металошукач ручний типу TREMBITA або еквівалент
Назва предмета закупівлі
Металошукач ручний типу TREMBITA або еквівалент
Очікувана вартість
20 000 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
100000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Металошукач ручний типу TREMBITA або еквівалент
Код ДК 021:2015
31640000-4 - Машини та апарати спеціального призначення
Кількість
200
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 02:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за поставлену партію товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 30 (тридцять) календарних днів з дати поставки товару на адресу державного замовника та передачі Постачальником Замовнику належним чином оформлених документів на поставлений Товар, а саме видаткової накладної Постачальника, на якій повинен бути оригінал підпису одержувача Замовника (або його представника за довіреністю) засвідчений мастичною печаткою, який підтверджує одержання Товару
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "АКТИВ АЛЬЯНС"
Пропозиція:
19 917 120 грн.
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
8 000 000 грн.
Металошукач ручний типу CEIA (CMD 1.34) або еквівалент
Назва предмета закупівлі
Металошукач ручний типу CEIA (CMD 1.34) або еквівалент
Очікувана вартість
8 000 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
40000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
19.09.2024 12:44
Закінчення аукціону
19.09.2024 13:07
Позиція
Опис предмета закупівлі
Металошукач ручний типу CEIA (CMD 1.34) або еквівалент
Код ДК 021:2015
31640000-4 - Машини та апарати спеціального призначення
Кількість
40
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 02:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за поставлену партію товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 30 (тридцять) календарних днів з дати поставки товару на адресу державного замовника та передачі Постачальником Замовнику належним чином оформлених документів на поставлений Товар, а саме видаткової накладної Постачальника, на якій повинен бути оригінал підпису одержувача Замовника (або його представника за довіреністю) засвідчений мастичною печаткою, який підтверджує одержання Товару
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ “МКТ-КОМЮНIКЕЙШН”
Пропозиція:
7 920 000 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ДІФЕНС"
Пропозиція:
7 679 232 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 19.09.2024 12:44
Документи закупівлі
11.09.2024 17:33
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дмитро Гнатишин
Електронна пошта
Телефон
+380673355188
Замовник
ЄДРПОУ
26629221
Повна назва
Військова частина Т0950
Поштовий індекс
89502
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
м. Чоп
Адреса
-
Кваліфікація
Лот № 1 Металошукач ручний типу TREMBITA або еквівалент
Період вимог/скарг з 24.09.2024 09:51 по 27.09.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
24.09.2024 09:51
-
Звіт про оцінку
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Згідно вимог частини 1 пункту 4 Додатку 1 до Оголошення, Учасник повинен надати наступні документи: «- для посадової особи або представника учасника закупівлі – юридичної особи: протокол засновників та наказ про призначення (у разі підписання керівником); довіреність (у разі підписання іншою уповноваженою особою учасника) або інші документи, що підтверджують повноваження посадової особи (представника) учасника на підписання документів»; Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано наступні підтверджуючі документи: «5_Протокол ЗЗУ про призачення.pdf» та «6_Наказ про призначення керівника.pdf». Також, згідно вимог пункту 7 Додатку 1 до Оголошення, Учасником було надано Статут підприємства з усіма додатками та змінами (надалі - Статут) (документ «10._Копія Статуту ТОВ Компанія Актив Альянс.pdf»). Згідно пункту 8.2. Статуту, рішення про надання згоди на вчинення товариством значного правочину приймаються виключно Загальними зборами Учасників. Відповідно до пункту 8.1. Статуту, значним правочином є правочин, предметом якого є вартість майна, робіт або послуг, що перевищує 50 (п?ятдесят) відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу. Згідно зазначених вище вимог, для підтвердження повноважень посадової особи Учасника, необхідно надати: - Довідку про вартість чистих активів підприємства станом на кінець попереднього кварталу та Копію Балансу підприємства та звіту про фінансові результати за попередній квартал поточного року у вигляді електронних документів – скан-копій з відмітками про прийняття фінансової звітності відповідним органом або; - Рішення Загальних зборів Учасників, щодо надання повноважень посадовій особі Учасника вчиняти значні правочини від імені товариства та укласти договір з Замовником у разі перемоги в Закупівлі. У разі якщо Учасник не надає вище зазначені документи - надати лист-роз’яснення в довільній формі з вказанням причин не надання документу що вимагається.
Створено
23.09.2024 09:13
Надати до
24.09.2024 09:13
Лот № 2 Металошукач ручний типу CEIA (CMD 1.34) або еквівалент
Період вимог/скарг з 20.09.2024 14:35 по 25.09.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Документи кваліфікації
20.09.2024 14:35
-
Звіт про оцінку
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 23.09.2024 08:58 по 26.09.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
23.09.2024 08:58
-
Звіт про оцінку
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Згідно вимог частини 2 пункту 4 Додатку 1 до Оголошення, Учасник повинен надати наступні документи: «Копія паспорта посадової особи (стор.1-3) або паспорту у формі ID-картки з витягом з Єдиного демографічного реєстру, яка має право підпису договору або копія посвідки на постійне/тимчасове проживання»; Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції підтверджуючих документів не надано. 2) Згідно переліку документів, які обов’язково подаються учасниками у складі тендерної пропозиції відповідно до вимог пункту 3 Додатку 2 до Оголошення: - «Учасником процедури закупівлі надається сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.» Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції було надано документ «20. CSQ_certificate_n9115_EN_UA.pdf», відповідно до якого, термін дії сертифікату відповідності вимогам системи управління якістю у виробництві ДСТУ ISO 9001:2015 на продукцію, що пропонується Учасником, закінчується 24.09.2024 року. Тобто в разі визнання Учасника переможцем Закупівлі, на момент заключення договору даний сертифікат буде не дійсним. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, документи зазначені в Оголошенні, відповідно до вимог частини 2 пункту 4 Додатку 1, та актуальний сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 на продукцію, що пропонується Учасником, чинний на до кінця дії договору, зазначеного в п.12.1 Додатку 4 до Оголошення. У разі якщо Учасник не надає вище зазначені документи - надати лист-роз’яснення в довільній формі з вказанням причин не надання документу що вимагається.
Створено
20.09.2024 17:24
Надати до
21.09.2024 17:24
Угоди
UA-2024-09-09-007469-a-c1
Підписаний і діє
Номер
705
7 920 000 грн.
7 920 000 грн.
З ПДВ
Підписано
01.10.2024
Строк дії договору з
01.10.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
40 (штуки)
Металошукач ручний типу CEIA (CMD 1.34) або еквівалент
Номенклатура
Металошукач ручний типу CEIA (CMD 1.34) або еквівалент
Кількість
40
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Військова частина Т0950
Повна назва
Військова частина Т0950
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26629221

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ “МКТ-КОМЮНIКЕЙШН”
Повна назва
ТОВ “МКТ-КОМЮНIКЕЙШН”
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
23151836

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
01.10.2024 11:27
-
Підписаний договір
UA-2024-09-09-007469-a-b2
Підписаний і діє
Номер
702
19 917 120 грн.
19 917 120 грн.
З ПДВ
Підписано
30.09.2024
Строк дії договору з
30.09.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
200 (штуки)
Металошукач ручний типу TREMBITA або еквівалент
Номенклатура
Металошукач ручний типу TREMBITA або еквівалент
Кількість
200
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Військова частина Т0950
Повна назва
Військова частина Т0950
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26629221

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "АКТИВ АЛЬЯНС"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "АКТИВ АЛЬЯНС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39728047

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
30.09.2024 16:22
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-10-15-000015
Дата створення проекту
15.10.2024 12:47
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
15.10.2024 13:42
Дата публікації висновку про результати
04.11.2024 09:45
Дата завершення усунення порушень
08.11.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
06.11.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 948-00-53
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40922492
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Ужгород
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 323-16-91
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40922492
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Ужгород
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 323-16-91
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40922492
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Ужгород
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 15.10.2024 № 56-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Сергій ТУРЕНОК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 15.10.2024 № 56-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2024-09-09-007469-a 09.09.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
15.10.2024 00:00
Документи рішення
15.10.2024 13:42
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 04 жовтня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), особливостям здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінетів Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 (далі – Особливості № 1275); розгляду пропозицій; своєчасності укладання договорів про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договорів умовам пропозицій переможців; своєчасність надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі, затверджене рішенням уповноваженої особи від 11.09.2024 №430; реєстр отриманих пропозицій; роз’яснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на звернення учасників спрощеної закупівлі; пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ «АКТИВ АЛЬЯНС» (далі – ТОВ «КОМПАНІЯ «АКТИВ АЛЬЯНС») (лот 1); пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «СМАРТ ДІФЕНС» (далі – ТОВ «СМАРТ ДІФЕНС») та «МКТ-КОМЮНIКЕЙШН» (далі - ТОВ «МКТ-КОМЮНIКЕЙШН») (лот 2); протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір з ТОВ «КОМПАНІЯ «АКТИВ АЛЬЯНС» від 24.09.2024 №455 (лот 1); протокольне рішення уповноваженої особи про відхилення пропозиції ТОВ «СМАРТ ДІФЕНС» від 20.09.2024 №447 (лот 2); протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір з ТОВ «МКТ-КОМЮНIКЕЙШН» від 23.09.2024 №453 (лот 2); договір від 30.09.2024 № 702 (лот 1); договір від 01.10.2024 №705 (лот 2); пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 15.10.2024 року.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону № 922-VIII, Особливостям № 1275, розгляду пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам пропозицій переможців, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII, – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
04.11.2024 00:00
Дата публікації
04.11.2024 09:45
Документи висновку
04.11.2024 09:45
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Металошукачі ручні – 2 лоти» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-09-007469-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань: 1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів». Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
15.10.2024 15:00
Орган перевірки
19.10.2024 00:00
Документи повідомлення
15.10.2024 15:01
-
Відповідь
Відповідь на запит Західного офісу Держаудитслужби щодо процедури закупівлі «Металошукачі ручні – 2 лоти»
У межах проведення моніторингу закупівлі (наказ Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №114) процедури закупівлі «Металошукачі ручні – 2 лоти» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-09-007469-a) надаються відповідні пояснення. Щодо надання інформації про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, повідомляємо наступне: Очікувану вартість металошукачів ручних, визначено в рамках доведеного розпорядником бюджетних коштів вищого рівня «Переліку та обсягів щодо закупівлі засобів інженерного майна управління підтримки військової частини Т0950», сформованого на підставі отриманих комерційних пропозицій від постачальників та зважаючи на можливість отримання обладнання аналогічного до предмета закупівлі, відповідно до його технічних та якісних характеристик. Щодо надання посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» повідомляємо наступне: Згідно з вимогами пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (з урахуванням змін, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів повинні забезпечити: - обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; - оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Частиною 1 статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі можуть здійснюватися шляхом застосування однієї з таких конкурентних процедур: - відкриті торги; - торги з обмеженою участю; - конкурентний діалог. Замовником проводиться спрощена закупівля, яка не є конкурентною процедурою закупівлі. Отже, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 є обов’язковим при проведенні процедури відкритих торгів. З урахуванням викладеного, проведення спрощеної закупівлі не передбачає оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710.
Рішеня
17.10.2024 20:24
Замовник
Документи повідомлення
17.10.2024 20:25
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
28 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.09.2024 13:00
Замовник:
Військова частина Т0950
Контактний телефон:
+380673355188
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
28 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.09.2024 13:00
Замовник:
Військова частина Т0950
Контактний телефон:
+380673355188
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності