Показати схожі тендери

Закупівля Комплект настільного планетарного книжкового сканеру формату А2+ з моторизованою книжковою колискою та самовідкриваючимся притискним склом від Управління архівної справи Дніпровської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-09-09-005640-a
Id Tender a429316d3cdd421bac872d3101698c03
План UA-P-2024-09-09-006343-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 09.09.2024 15:48
Остання зміна 25.09.2024 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 500 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
25 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.09.2024 15:45 до 17.09.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 09.09.2024 15:45
до 14.09.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.09.2024 15:45
до 14.09.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 17.09.2024 00:00
до 19.09.2024 15:57
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.09.2024 15:57
до 25.09.2024 00:00
wait
Підписання договору
з 19.09.2024 15:57
-
Період уточнень
з 09.09.2024 15:45 до 14.09.2024 00:00
Період оскарження
з 09.09.2024 15:45 до 14.09.2024 00:00
Період кваліфікації
з 17.09.2024 00:00 до 19.09.2024 15:57
Період кваліфікації
з 17.09.2024 00:00 до 19.09.2024 15:57
Основні параметри
Комплект настільного планетарного книжкового сканеру формату А2+ з моторизованою книжковою колискою та самовідкриваючимся притискним склом
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
2 500 000 грн.
Комплект настільного планетарного книжкового сканеру формату А2+ з моторизованою книжковою колискою та самовідкриваючимся притискним склом
Назва предмета закупівлі
Комплект настільного планетарного книжкового сканеру формату А2+ з моторизованою книжковою колискою та самовідкриваючимся притискним склом
Очікувана вартість
2 500 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
25000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Комплект настільного планетарного книжкового сканеру формату А2+ з моторизованою книжковою колискою та самовідкриваючимся притискним склом
Код ДК 021:2015
30216120-3 - Пристрої для оптичного розпізнавання символів
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
49064, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Орлівська, 33 А
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕЙСКАЙ ГРУП"
Пропозиція:
2 499 999 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.09.2024 15:47
Оголошення про проведення закупівлі
-
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ганна Горбатенко
Електронна пошта
Телефон
+380567207006
Сайт:
https://dniprorada.gov.ua/uk/page/upravlinnya-arhivnoi-spravi-dniprovskoi-miskoi-radi
Замовник
ЄДРПОУ
44712683
Повна назва
Управління архівної справи Дніпровської міської ради
Поштовий індекс
49064
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Дніпро
Адреса
вул. Орлівська, буд. 33 А
Кваліфікація
Лот № 1 Комплект настільного планетарного книжкового сканеру формату А2+ з моторизованою книжковою колискою та самовідкриваючимся притискним склом
Період вимог/скарг з 19.09.2024 15:57 по 25.09.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) та статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Тендерна документація містить наступні вимоги. Пунктом 6 розділу 3 тендерної документації визначено, що вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до тендерної документації. Додатком 1 до тендерної документації визначено перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Пунктом 3 Додатку 1 до тендерної документації визначено перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічній специфікації) за Додатком 2 до Тендерної документації, тобто відповідність тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Тендерної документації, в тому числі перелік документів та/або інформації щодо інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам, зокрема: пункт 3.1. Довідка, складена за формою таблиці 1 цього підпункту, в довільній формі, із інформацією про відповідність запропонованого учасником товару інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічній специфікації) за Додатком 2 до Тендерної документації; пункт 3.2. Сертифікат якості на запропонований товар. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено, що у складі тендерної пропозиції Учасником відсутні такі документи: - згідно пункту 3.1. додатку 1 до тендерної документації - Довідка, складена за формою таблиці 1 цього підпункту, в довільній формі, із інформацією про відповідність запропонованого учасником товару інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічній специфікації) за Додатком 2 до Тендерної документації; - згідно пункту 3.2. додатку 1 до тендерної документації - Сертифікат якості на запропонований товар. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
19.09.2024 15:57
-
Звіт про оцінку
17.09.2024 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.09.2024 12:31
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.09.2024 12:31
Торги не відбулися
Очікувана вартість
2 500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 17.09.2024 00:00
Замовник:
Управління архівної справи Дніпровської міської ради
Контактний телефон:
+380567207006
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
2 500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 17.09.2024 00:00
Замовник:
Управління архівної справи Дніпровської міської ради
Контактний телефон:
+380567207006
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності