Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021: 2015- 44830000-7 - Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники (Штукатурка цементно-вапняна Ферозіт 220 (або еквівалент)) від Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-09-09-004906-a
План UA-P-2024-09-09-003419-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 08.10.2024 14:26
Остання зміна 08.10.2024 14:26
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
26 840 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
134.2 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.09.2024 11:59 до 17.09.2024 11:44
Завершено
Період уточнень
з 09.09.2024 11:59
до 14.09.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.09.2024 11:59
до 14.09.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.09.2024 15:21
до 24.09.2024 16:01
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.09.2024 16:01
до 30.09.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 24.09.2024 16:01
до 08.10.2024 14:26
Період уточнень
з 09.09.2024 11:59 до 14.09.2024 00:00
Період оскарження
з 09.09.2024 11:59 до 14.09.2024 00:00
Період кваліфікації
з 18.09.2024 15:21 до 24.09.2024 16:01
Період кваліфікації
з 18.09.2024 15:21 до 24.09.2024 16:01
Основні параметри
ДК 021: 2015- 44830000-7 - Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники (Штукатурка цементно-вапняна Ферозіт 220 (або еквівалент))
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені замовником виходячи із потреби у конкретних товарах та з урахуванням необхідних якісних та експлуатаційних властивостей. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення встановлено відповідно до бюджетного кошторису на 2024 рік, виходячи із потреб замовника у товарах. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Вартість предмета закупівлі визначена відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, а саме методом порівняння ринкових цін, на основі отриманих цінових пропозицій та з урахуванням найнижчої тендерної пропозиції.
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
26 840 грн.
ДК 021: 2015- 44830000-7 - Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники (Штукатурка цементно-вапняна Ферозіт 220 (або еквівалент))
Назва предмета закупівлі
ДК 021: 2015- 44830000-7 - Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники (Штукатурка цементно-вапняна Ферозіт 220 (або еквівалент))
Очікувана вартість
26 840 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
134,2
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
18.09.2024 14:58
Закінчення аукціону
18.09.2024 15:21
Позиція
Опис предмета закупівлі
Штукатурка цементно-вапняна Ферозіт 220 (або еквівалент).
Код ДК 021:2015
44830000-7 - Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники
Кількість
4 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
01042, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Джона Маккейна, 11
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
3.1. Покупець зобов'язується провести 100% оплату за наданий Товар шляхом перерахування суми, вказаної в п. 2.3. Договору, на розрахунковий рахунок Продавця, після постачання товару і оформлення видаткової накладних протягом 10-ти робочих днів. 3.2. Платіжне зобов’язання вважається виконаним Покупцем після списання коштів з його банківського рахунку та зарахування коштів на банківський рахунок Продавця. 3.3. У разі відсутності або затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений товар здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Сторони при цьому досягли згоди, що відповідальність, передбачена статтею 625 Цивільного кодексу України не застосовуються.
Порядковий номер: 1
Документи лота
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙ КЬЮ ТЕК(УКРАЇНА)"
Пропозиція:
20 640 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Епіцентр К"
Пропозиція:
22 243.2 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 18.09.2024 14:58
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
09.09.2024 12:01
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Анастасія Моркотенко
Електронна пошта
Телефон
+380442783698
Замовник
ЄДРПОУ
38620155
Повна назва
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві
Поштовий індекс
01601
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Володимирська, 13
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021: 2015- 44830000-7 - Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники (Штукатурка цементно-вапняна Ферозіт 220 (або еквівалент))
Період вимог/скарг з 24.09.2024 16:01 по 30.09.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.09.2024 16:02
Довідка НАЗК
24.09.2024 16:01
-
18.09.2024 15:21
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.09.2024 11:59
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.09.2024 11:59
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: Вимога: 1 1.1. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній лист-згода, який вимагався замовником, а саме: - Лист-згода про відповідність пропозиції і запропонованого учасником товару/робіт/послуг вимогам викладеним в Розділі ІІ додатку 4 до Тендерної документації, з зазначенням у повному обсязі таких вимог;* 1.2.Надання вищевказаних документів вимагалося відповідно до підпункту 2.1. пункту 6 додатку №1 до Документації «Перелік документів, які надаються Учасниками у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації». 1.3. Учасник повинен надати: 1. Щодо відповідності пропозиції Розділу ІІ. Інші вимоги до предмету закупівлі додатку 4 до Тендерної документації, шляхом надання: 2.1 Лист-згода про відповідність пропозиції і запропонованого учасником товару/робіт/послуг вимогам викладеним в Розділі ІІ додатку 4 до Тендерної документації, з зазначенням у повному обсязі таких вимог;* 2.2 Завантаження/подання відповідних документів у складі пропозиції (якщо такі вимагаються). *Учасником може бути надано один лист або довідку щодо відповідності пропозиції Розділу І та Розділу ІІ, але з обов’язковим виконанням вимог п.п.1.1 та п.п.2.1. Вимога: 2 2.1. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній гарантійній лист щодо виконання зобов’язань, які вимагалися замовником, а саме: 1.Ми, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙ КЬЮ ТЕК(УКРАЇНА)", надаємо свою пропозицію щодо участі у торгах на закупівлю: ДК 021: 2015- 44830000-7 - Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники (Штукатурка цементно-вапняна Ферозіт 220 (або еквівалент)) відповідно до Тендерної документації, у тому числі до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі Додатку № 4 цієї Тендерної документації, до положень проєкту Договору Додатку № 5 цієї Тендерної документації, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника та договору (з урахуванням витрат на транспортування, поставку, усіх податків, зборів та платежів). 2. Якщо нас буде визначено переможцем торгів, ми беремо на себе зобов’язання підписати Договір із Замовником не раніше ніж через 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю та не пізніше ніж через 15 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, відповідно до вимог Тендерної документації (в тому числі проєкту договору) та нашої тендерної пропозиції». 2.2.Надання вищевказаних документів вимагалося відповідно пункту 7 додатку №1 до Документації «Перелік документів, які надаються Учасниками у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації». 2.3. Учасник повинен надати: Заповнений та підписаний Гарантійний лист від учасника наступного змісту: ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ ЩОДО ВИКОНАННЯ ЗОБОВ'ЯЗАНЬ Відомості про Учасника процедури закупівлі Повне найменування Учасника Керівництво (ПІБ, посада, контактні телефони) Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ (за наявності) Місцезнаходження Банківські реквізити ІПН Учасника Особа відповідальна здійснювати зв'язок з Замовником (ПІБ, посада, контактні телефони) Факс (за наявності) Електронна адреса Адреса власного веб-порталу (за наявності) 1. Ми, (найменування Учасника), надаємо свою пропозицію щодо участі у торгах на закупівлю: _________________(вказується предмет закупівлі) відповідно до Тендерної документації, у тому числі до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі Додатку № 4 цієї Тендерної документації, до положень проєкту Договору Додатку № 5 цієї Тендерної документації, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника та договору (з урахуванням витрат на транспортування, поставку, усіх податків, зборів та платежів). 2. Якщо нас буде визначено переможцем торгів, ми беремо на себе зобов’язання підписати Договір із Замовником не раніше ніж через 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю та не пізніше ніж через 15 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, відповідно до вимог Тендерної документації (в тому числі проєкту договору) та нашої тендерної пропозиції». Вимога: 3 3.1. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній гарантійний лист, який вимагався замовником, а саме: Гарантійний лист від учасника наступного змісту: «Даним листом підтверджуємо, що (вказується найменування Учасника процедури закупівлі, кінцевого бенефіціарного власника, члена та учасника (акціонера) юридичної особи — учасників процедури закупівлі) є особою/особами, до яких не застосовано санкції у вигляді заборони на здійснення нею публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”». 3.2.Надання вищевказаних документів вимагалося відповідно до підпункту 12 додатку №1 до Документації «Перелік документів, які надаються Учасниками у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації». 3.3. Учасник повинен надати: Гарантійний лист від учасника наступного змісту: «Даним листом підтверджуємо, що (вказується найменування Учасника процедури закупівлі, кінцевого бенефіціарного власника, члена та учасника (акціонера) юридичної особи — учасників процедури закупівлі) є особою/особами, до яких не застосовано санкції у вигляді заборони на здійснення нею публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”».
Створено
23.09.2024 13:39
Надати до
24.09.2024 13:39
Договір
UA-2024-09-09-004906-a-b1
Підписаний і діє
Номер
257Г/10-24
20 640 грн.