Показати схожі тендери

Закупівля Фартух сапера для розмінування, захисна маска з візором від Військова частина Т0950.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2024-09-09-004488-a
Id Tender 9cdfe549e523435c8b58932767c3cbf8
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 09.09.2024 11:48
Остання зміна 01.10.2024 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
18 400 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
92 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.09.2024 11:00 до 18.09.2024 11:00
Завершено
Період уточнень
з 09.09.2024 11:44
до 13.09.2024 11:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.09.2024 15:51
до 26.09.2024 15:26
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.09.2024 15:00
до 01.10.2024 00:00
wait
Підписання договору
з 26.09.2024 15:26
-
Період уточнень
з 09.09.2024 11:44 до 13.09.2024 11:00
Період кваліфікації
з 19.09.2024 15:51 до 26.09.2024 15:26
Період кваліфікації
з 19.09.2024 15:51 до 26.09.2024 15:26
Основні параметри
Фартух сапера для розмінування, захисна маска з візором
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 20
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
18 400 000 грн.
Фартух сапера для розмінування, захисна маска з візором
Назва предмета закупівлі
Фартух сапера для розмінування, захисна маска з візором
Очікувана вартість
18 400 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
92000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
19.09.2024 15:28
Закінчення аукціону
19.09.2024 15:51
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 400 (штуки)
Фартух сапера для розмінування
Опис предмета закупівлі
Фартух сапера для розмінування
Код ДК 021:2015
18130000-9 - Спеціальний робочий одяг
Кількість
400
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 02:00
Позиція : №2 400 (штуки)
Захисна маска з візором
Опис предмета закупівлі
Захисна маска з візором
Код ДК 021:2015
18130000-9 - Спеціальний робочий одяг
Кількість
400
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 02:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за поставлену партію товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 30 (тридцять) календарних днів з дати поставки товару на адресу державного замовника та передачі Постачальником Замовнику належним чином оформлених документів на поставлений Товар, а саме видаткової накладної Постачальника, на якій повинен бути оригінал підпису одержувача Замовника (або його представника за довіреністю) засвідчений мастичною печаткою, який підтверджує одержання Товару
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Велмет"
Пропозиція:
17 436 096 грн.
Учасник:
ТОВ "СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД"
Пропозиція:
16 335 297.6 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 19.09.2024 15:28
Документи закупівлі
12.09.2024 17:09
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дмитро Гнатишин
Електронна пошта
Телефон
+380673355188
Замовник
ЄДРПОУ
26629221
Повна назва
Військова частина Т0950
Поштовий індекс
89502
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
м. Чоп
Адреса
-
Кваліфікація
Лот № 1 Фартух сапера для розмінування, захисна маска з візором
Період вимог/скарг з 26.09.2024 15:00 по 01.10.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Документи кваліфікації
26.09.2024 15:00
-
Звіт про оцінку
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Згідно вимог пункту 3 Додатку 1 до Оголошення, на підтвердження кваліфікаційних вимог, щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати наступні документи: «Оригінал довідки в довільній формі, про раніше виконані договори (не менше одного виконаного в повному обсязі), що містить інформацію: - назва контрагента та його контактних осіб (прізвище та контактний телефон); - предмет Договору; - номер та дата Договору; - стан виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Аналогічним вважається договір за кодом ДК:021-2015: 18130000-9 - Спеціальний робочий одяг * Належним чином завірену копію договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). * Належним чином завірені копії документів, що підтверджують виконання і проведення розрахунків за договорами: - накладні (або акти приймання-передачі товару); - оригінал відгуку, із зазначенням дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору. Відгук повинен містити вихідний номер та дату реєстрації у контрагента даного листа. Невиконання або виконання аналогічного договору не в повному обсязі є невідповідністю та підставою для відхилення пропозиції, у разі обтрунтованого пояснення про невиконання договору у повному обсязі, учасник буде вважатися таким, що відповідає вимогам оголошення» Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції документи не надано. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями N? 1275 надати документи передбачені пунктом 3 Додатку 1 до Оголошення.
Створено
23.09.2024 09:40
Надати до
24.09.2024 09:40
Період вимог/скарг з 26.09.2024 15:26 по 01.10.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Документи кваліфікації
26.09.2024 15:26
-
Звіт про оцінку
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Торги не відбулися
Очікувана вартість
18 400 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.09.2024 11:00
Замовник:
Військова частина Т0950
Контактний телефон:
+380673355188
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
18 400 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.09.2024 11:00
Замовник:
Військова частина Т0950
Контактний телефон:
+380673355188
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності