Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.09.2024 10:08
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.09.2024 10:08
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.09.2024 10:08
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.09.2024 10:08
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.09.2024 10:08
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.09.2024 10:08
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.09.2024 10:08
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.09.2024 10:08
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.09.2024 10:08
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.09.2024 10:08
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.09.2024 10:08
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.09.2024 10:08
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.09.2024 10:08
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.09.2024 10:08
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.09.2024 10:08
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.09.2024 10:08
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.09.2024 10:08
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.09.2024 10:08
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.09.2024 10:08
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.09.2024 10:08
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.09.2024 10:08
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.09.2024 10:08
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.09.2024 10:08
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.09.2024 10:08
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.09.2024 10:08
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей:
1. Перелік виявлених невідповідностей – у складі пропозиції Учасником не надано квитанцію № 1 до фінансової звітності з підтвердженням про прийняття відповідними органами, до яких вона має бути подана.
Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності – відповідно до підпункту 1.2 пункту 1 розділу 1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” додатку 1 до тендерної документації «На підтвердження наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю Учасник має надати:
- для Учасників торгів – юридичних осіб – копії звіту про фінансові
результати Учасника (форма № 2) за відповідний період;
- для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту
Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за відповідний період.
Фінансова звітність повинна бути надана з підтвердженням (відміткою,
квитанцією № 1, квитанцією № 2 тощо) про прийняття відповідними органами, до яких вона має бути подана.
Обсяг річного доходу (виручки) повинен бути не менший ніж очікувана вартість предмета закупівлі
Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – надати квитанцію № 1 до фінансової звітності з підтвердженням про прийняття відповідними органами, до яких вона має бути подана.
2. Перелік виявлених невідповідностей – у складі пропозиції Учасником не підтверджено наявність 10 одиниць автомобільного транспорту для поставки продукції. Згідно наданої Довідки про наявність автотранспорту № 8 від 03.10.2024 року та Договору транспортного експедирування № 26.02.2024-03/1 від 26.02.2024р підтверджено наявність лише 7 одиниць автомобільного транспорту.
посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності – відповідно до підпункту 1.3.1. та 1.3.2. пункту 1.3 розділу 1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” додатку 1 до тендерної документації «На підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази Учасник має надати:
1.3.1. Інформацію про наявність автомобільного транспорту для поставки продукції;
1.3.2. копії документів, які підтверджують наявність не менше 10 одиниць автомобільного транспорту вантажопідйомність не менше 20 тон та правовий статус (володіння, користування тощо).»
перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – надати інформацію та копії документів, які підтверджують наявність не менше 10 одиниць автомобільного транспорту вантажопідйомність не менше 20 тон та правовий статус (володіння, користування тощо).
СКАРГА
в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, які затверджені Постановою КМУ 1178 від 12.10.2022
КП Комунальне Рівненське шляхово-експлуатаційне управління автомобільних доріг (далі – Замовник торгів) проводить процедуру закупівлі «Відкриті торги», згідно Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників,
СКАРГА
в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, які затверджені Постановою КМУ 1178 від 12.10.2022
КП Комунальне Рівненське шляхово-експлуатаційне управління автомобільних доріг (далі – Замовник торгів) проводить процедуру закупівлі «Відкриті торги», згідно Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ 1178 від 12.10.2022 (далі – Особливості) - Сіль технічна (код ДК 021:2015: 14410000-8 – Кам’яна сіль).
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Частиною 4 статті 5 Закону передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Замовником торгів проводиться процедура закупівлі «Відкриті торги», згідно Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ 1178 від 12.10.2022 (далі – Особливості)
Замовником торгів у тендерній документації, яка затверджена рішенням Уповноваженої особи (протокол № 393 від 09.09.2024 р.), встановлено дискримінаційні вимоги, які унеможливлюють участь Скаржника у процедурі закупівлі товару Сіль технічна (код ДК 021:2015: 14410000-8 – Кам’яна сіль).
Скаржник не має можливості взяти участь процедури закупівлі у зв’язку із наявними наступними дискримінаційними вимогами у тендерній документації, які суперечать положенням Закону.
СУТЬ СКАРГИ:
1. Відповідно до п. 1.3. Додатку 1 до Тендерної Документації (далі – ТД), «на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази Учасник має надати:
1.3.1. Інформацію про наявність автомобільного транспорту для поставки продукції
1.3.2. копії документів, які підтверджують наявність не менше 10 одиниць автомобільного транспорту вантажопідйомність не менше 20 тон та правовий статус (володіння, користування тощо)».
Встановлення такої вимоги є дискримінаційною по відношенню до Скаржника та до інших Учасників враховуючи наступне.
Замовником торгів встановлено імперативну норму, що Учасник процедури закупівлі у складі пропозиції повинен зазначити інформацію про наявність у Учасника не менше 10 одиниць автомобільного транспорту вантажопідйомнісю не менше 20 тон.
Скаржник як постачальник товару, що є предметом закупівлі, має достатню кількість обладання для поставки предмета закупівлі, але не має можливості підтвердити наявність у Учасника не менше 10 одиниць автомобільного транспорту вантажопідйомністю не менше 20 тон.
Скаржник на момент написання скарги залучає наступним чином обладнання для поставки товару, що є предметом закупівлі:
Власне та орендоване
- оренда спеціалізованого сідлового тягача Mersedes-Benz (договір оренди від 18.11.2022 року) та свідоцтво про державну реєстрацію серії СТР №124836 (додаток №1 до скарги);
- власний напівпричіп OVA вантажопідйомністю 33 т свідоцтво про державну реєстрацію серії СТР №061774 (додаток №2 до скарги)
Залучених на підставі цивільно правових угод
- Скаржник користується експедиторськими послугами Фізичної особи – підприємця Вербич Сергій Анатолійович, що за заявкою Скаржника здійснюють перевезення солі (предмету закупівлі) (надаємо до скарги договір транспортного експедирування № 26.02.2024-03/1 від 26 лютого 2024 року) (додаток №3 до скарги)
За умови можливості Скаржником здійснити поставку предмету закупівлі, Скаржник не має можливості взяти участь у процедурі закупівлі враховуючи наступне:
По – перше, із наданих документів Скаржника можна встановити наступне:
1) Скаржник має орендований сідловий тягач та напівпричіп OVA вантажопідйомністю 33 т до нього. Однак, таке поєднання обладнання (тягач + напівпричіп) не відповідає вимогам Додатку №1 ТД оскільки Замовником встановлено імперативну норму, що учасник повинен мати не менше 10 одиниць автомобільного транспорту вантажопідйомністю не менше 20 тон, фактично під таку вимогу можна віднести автомобілі – самоскиди.
2) Скаржник користується експедиторськими послугами Фізична особа – підприємець Вербич Сергій Анатолійович, який має у своєму користуванні достатню кількість транспортних засобів для перевезення товару, що є предметом закупівлі, що підтверджується Розділом 16 Договору. Однак Фізична особа – підприємець Вербич Сергій Анатолійович аналогічно здійснює поставку товару шляхом поєднання обладнання (тягач + напівпричіп).
Відповідно до розділу 16 Договору транспортного експедирування № 26.02.2024-03/1 вантажопідйомність напівпричепів складає більше 20 тон, тобто відповідає імперативній вимозі Замовника про вантажопідйомність не менше 20 тон. Однак, враховуючи те, що тягач+напівпричіп не є автомобільним транспортом, взяти участь в даній процедурі закупівлі Скаржник не зможе.
По – друге, Скаржник не розуміє з якою метою Замовником торгів встановлено вимогу щодо наявності не менше 10 одиниць автомобільного транспорту вантажопідйомність не менше 20 тон. Якими розрахунками керувався Замовник при встановлені такої вимоги.
Скаржник має можливість поставити товар до місця знаходження Замовника (м. Рівне) автомобільним транспортом до місця розвантаження.
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про автомобільний транспорт» автомобільний транспорт – автомобільний транспорт - галузь транспорту, яка забезпечує задоволення потреб населення та суспільного виробництва у перевезеннях пасажирів та вантажів автомобільними транспортними засобами.
Автомобільний транспортний засіб - колісний транспортний засіб (автобус, вантажний та легковий автомобіль, причіп, напівпричіп), який використовується для перевезення пасажирів, вантажів або виконання спеціальних робочих функцій.
Транспортний засіб спеціалізованого призначення - транспортний засіб, який призначений для перевезення певних категорій пасажирів чи вантажів (автобус для перевезення дітей, осіб з інвалідністю, пасажирів певних професій, самоскид, цистерна, сідельний тягач, фургон, спеціалізований санітарний автомобіль екстреної медичної допомоги, автомобіль інкасації, ритуальний автомобіль тощо) та має спеціальне обладнання (таксі, броньований, обладнаний спеціальними світловими і звуковими сигнальними пристроями тощо)
Як вбачається з норми Закону України «Про автомобільний транспорт» автомобільним транспортним засобом є напівпричеп, тягач є транспортним засобом спеціалізованого призначення. Тобто, враховуючи це, Скаржник може підтвердити наявність лише 8 автомобільних транспортних засобів, оскільки напівпричеп може функціонувати лише у поєднанні з тягачем.
Застосувавши ДИСКРИМІНАЦІЙНИЙ підхід до способу підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» (наявність у Учасника не менше 10 одиниць автомобільного транспорту вантажопідйомність не менше 20 тон), Замовник торгів обмежує участь у процедурі закупівлі тих Учасників, зокрема Скаржника, які не мають не менше 10 одиниць автомобільного транспорту вантажопідйомністю не менше 20 тон.
Наявність вищенаведених дискримінаційних умов не дає можливість Скаржнику взяти участь у такій закупівлі, за умови повної відповідності його документів щодо спроможності поставки товару, який є предметом закупівлі.
Скаржник вимагає зобов’язати Замовника торгів усунути ГРУБЕ порушення норм чинного законодавства та дискримінаційну вимогу, яка наведена у пункті 1.3. Додатку №1 ТД, шляхом приведення у відповідність/виключення наступної вимоги.
«1.3 На підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази Учасник має надати:
1.3.1. Інформацію про наявність автомобільного транспорту для поставки продукції
1.3.2. копії документів, які підтверджують наявність не менше 10 одиниць автомобільних транспортних засобів вантажопідйомність не менше 20 тон та правовий статус (володіння, користування тощо).»
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
- додатки № 1 - 3 до Скарги, що описані у самій Скарзі та перераховані в кінці
2. Відповідно до п. 3.3. Додатку 1 до ТД, учасник повинен надати: «Діючий сертифікат відповідності та діючий протокол випробувань продукції за об'єктом випробування: Сіль кам'яна технічна з антизлежувачем для посипання доріг вищого ґатунку, мелена, крупність помелу № 3 щодо відповідності пропонованого учасником товару нормам ДСТУ 4246:2003 "Сіль для промислового переробляння. Технічні умови", допустимості рівня вмісту радіонуклідів CS та Sr, відповідності пропонованого товару НРБУ - 97 "Норми радіаційної безпеки України", виданий не раніше 2023 року акредитованою Національним агентством з акредитації України установою (лабораторія, центр тощо). У протоколі випробувань продукції обов'язково повинена бути вказана наявність антизлежувача та вміст (г/т) антизлежувача».
По – перше, у Скаржника є наявний Сертифікат відповідності № UA.CRT.00668-23 від 14 грудня 2023 року, на відповідність ДСТУ 4246:2003 «Сіль для промислового переробляння. Технічні умови» п. 4.2.1 Табл. 1 (показники 1-8); п. 4.2.2.; п.4.2.3. Табл. 2, продукція – Сіль технічна кам’яна для промислового переробляння, вищий гатунок, помел 3 (Додаток 4 до Скарги).
Замовник встановивши вимогу про точну назву продукція, на яку виданий Сертифікат відповідності значно обмежує коло потенційних учасників, враховуючи той факт, що по суті що об’єкт сертифікації Скаржника що назва предмета встановлена Замовником є ідентичною, а саме: сіль технічна, вищого гатунку, помел 3.
Але Скаржник не зможе взяти участі у даній процедурі, оскільки в Сертифікаті відповідності Скаржника в розділі «Продукція» відсутня інформація про те, що сіль кам’яна, з антизлежувачем для посипання доріг, мелена.
По – друге, так як сертифікат відповідності містить іншу назву ніж того вимагає Замовник, участь у процедурі закупівлі він є позбавлений, оскільки замовник чітко обмежив, яку саме назву повинен мати сертифікат, а саме ДСТУ 4246:2003 "Сіль для промислового переробляння. Технічні умови", допустимості рівня вмісту радіонуклідів CS та Sr, відповідності пропонованого товару НРБУ - 97 "Норми радіаційної безпеки України".
Однак, просимо зауважити, що по по своїй суті, запропонований товар до постачання Скаржником відповідає ДСТУ 4246:2003, що підтверджується відповідним сертифікатом, але замовник встановив, що сертифікат відповідності повинен відповідати саме вимогам ДСТУ 4246:2003 "Сіль для промислового переробляння. Технічні умови", допустимості рівня вмісту радіонуклідів CS та Sr, відповідності пропонованого товару НРБУ - 97 "Норми радіаційної безпеки України".
Також, в Скаржника наявний Сертифікат № 655-Х від 13 грудня 2023 року на вміст радіоактивних речових в продукції (Додаток 5 до Скарги).
Даний сертифікат підтверджує допустимий рівень вмісту радіонуклідів CS та Sr та містить висновок про відповідність вимогам ДР – 2006 (Гігієнічний норматив ГН 6.6.1.1-130-2006). Однак, участь Скаржника у даній процедурі обмежена, оскільки Замовник вимагає наявність відповідності пропонованого товару НРБУ - 97 "Норми радіаційної безпеки України". Скаржник вважає таку норму надлишковою, оскільки він має підтвердження допустимого рівня вмісту радіонуклідів CS та Sr, але немає зазначення відповідності пропонованого товару НРБУ - 97 "Норми радіаційної безпеки України", а має відповідність вимогам ДР-2006 (Гігієнічний норматив ГН 6.6.1.1-130-2006).
По – третє, Скаржник просить Замовника внести ясність у вимогу п.3.3. Додатку 1 до ТД, в частині акредитації, оскільки Замовник встановив вимогу таким чином що і Сертифікат відповідності і Протокол випробувань повинні бути видані акредитованою Національним агентством з акредитації України установою (лабораторія, центр тощо). Однак, це не можливо, враховуючи, що Сертифікат відповідності видається Органом з оцінки Відповідності, а от Протокол випробувань саме акредитованою Національним агентством з акредитації України установою (лабораторія, центр тощо).
Тому, взяти участь у цій процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають саме Діючий сертифікат відповідності та діючий протокол випробувань продукції за об'єктом випробування: Сіль кам'яна технічна з антизлежувачем для посипання доріг вищого ґатунку, мелена, крупність помелу № 3 щодо відповідності пропонованого учасником товару нормам ДСТУ 4246:2003 "Сіль для промислового переробляння. Технічні умови", допустимості рівня вмісту радіонуклідів CS та Sr, відповідності пропонованого товару НРБУ - 97 "Норми радіаційної безпеки України", виданий не раніше 2023 року акредитованою Національним агентством з акредитації України установою (лабораторія, центр тощо). У протоколі випробувань продукції обов'язково повинена бути вказана наявність антизлежувача та вміст (г/т) антизлежувача.
А ті учасники, які мають сертифікати на відповідність вимогам ДСТУ 4243:2003, але дещо іншу назву, а також можуть підтвердити допустимість рівня вмісту радіонуклідів, але не можуть підтвердити відповідністі пропонованого товару НРБУ - 97 "Норми радіаційної безпеки України"– взяти участь у торгах не зможуть.
Скаржник просить зобов’язати Замовника торгів усунути ГРУБІ порушення норм чинного законодавства, яка наведена у п. 3.3 Додатку 1 до ТД, а саме виключити дискримінаційну вимогу та викласти у наступній редакції:
«3.3.Діючий сертифікат відповідності та діючий протокол випробувань продукції за об'єктом випробування: Сіль кам'яна технічна з антизлежувачем для посипання доріг вищого ґатунку, мелена, крупність помелу № 3 щодо відповідності пропонованого учасником товару нормам ДСТУ 4246:2003 "Сіль для промислового переробляння. Технічні умови" або ДСТУ 4246:2003 «Сіль для промислового переробляння. Технічні умови» п. 4.2.1 Табл. 1 (показники 1-8); п. 4.2.2.; п.4.2.3. Табл. 2, в протоколі випробувань продукції обов'язково повинна бути вказана наявність антизлежувача та вміст (г/т) антизлежувача. протокол випробувань продукції повинен бути виданий не раніше 2023 року акредитованою Національним агентством з акредитації України установою (лабораторія, центр тощо). Також, надати Сертифікат на вміст радіоактивних речовин в продукції».
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
- додатки № 4 - 5 до Скарги, що описані у самій Скарзі та перераховані в кінці
3. Відповідно до п. 3.4. Додатку 1 до ТД, учасник повинен надати: «Діючий сертифікат відповідності та діючий протокол випробувань продукції за об'єктом випробування: Сіль кам'яна технічна з антизлежувачем для посипання доріг вищого ґатунку, мелена, крупність помелу № 3 щодо відповідності пропонованого учасником товару нормам ДСТУ 8853:2019 "Матеріали протиожеледні для автомобільних доріг. Технічні умови" з плавильною здатністю не менше ніж 10 г/г (14 г/г) та насипною густиною не менше ніж 1,10 г/см3 (1,16 г/см3), виданий не раніше 2023 року акредитованою Національним агентством з акредитації України установою (лабораторія, центр тощо)».
Скаржник повідомляє, що має Сертифікат відповідності № UA.CRT.00666-23 від 14 грудня 2023 на відповідність ДСТУ 8853:2019 «Матеріали протиожеледні для автомобільних доріг. Технічні умови» п. 5.3 Таблиця 2 та протокол сертифікаційних випробувань № 2150 від 14 грудня 2023 року (Додаток 6 до Скарги).
По – перше, так як сертифікат відповідності який наявний у Скаржника містить іншу назву ніж того вимагає Замовник, а саме ДСТУ 8853:2019 «Матеріали протиожеледні для автомобільних доріг, Технічні умови» п. 5.3. Таблиця 2, участь у процедурі закупівлі він є позбавлений, оскільки замовник чітко обмежив, яку саме назву повинен мати сертифікат, а саме ДСТУ 8853:2019 «Матеріали протиожеледні для автомобільних доріг. Технічні умови», і , аналогічні ситуація яка описана вище, стосовно об’єкту випробувань – Замовник вимагає «Сіль кам'яна технічна з антизлежувачем для посипання доріг вищого ґатунку, мелена, крупність помелу № 3» в Учасника – « Матеріали протиожеледні плавильні: сіль кам’яна технічна для посипання доріг»
Однак, просимо зауважити, що по по своїй суті, запропонований товар до постачання Скаржником відповідає ДСТУ 8853:2019, що підтверджується відповідним сертифікатом, але замовник встановив, що сертифікат відповідності повинен відповідати саме вимогам ДСТУ 8853:2019 «Матеріали протиожеледні для автомобільних доріг. Технічні умови». І стосовно продукції, що назва продукції, яка вимагається Замовником, що продукція, на яку виданий Сертифікат Скаржника є ідентичною продукцією, але має дещо різе формулювання.
Тому, взяти участь у цій процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають саме сертифікат відповідності на відповідність вимогам ДСТУ 8853:2019 «Матеріали протиожеледні для автомобільних доріг. Технічні умови» і об’єкт випробування: Сіль кам'яна технічна з антизлежувачем для посипання доріг вищого ґатунку, мелена, крупність помелу № 3.
А ті учасники, які мають сертифікати на відповідність вимогам ДСТУ 8853:2019, але дещо іншу назву і об'єкт випробування – взяти участь у торгах не зможуть.
По – друге, Замовник вимагає чітке встановлення показників в протоколі випробувань, які не відповідають ДСТУ 8853:2019, а саме є завищеними – з плавильною здатністю не менше ніж 10 г/г (14 г/г). В той час, як відповідно до ДСТУ 8853:2019 показник плавильної здатності не повинен бути меншим, ніж 5 г/г.
Тобто, замовник встановив завищені показники щодо плавильної здатності вдвічі більші, аніж передбачено ДСТУ 8853:2019. В Скаржника є наявний протокол сертифікаційних випробувань № 2150 від 14 грудня 2023 року, на підставі якого виданий Сертифікат відповідності (Доадток 7 до Скарги). Відповідно до проведених випробувань, рівень пралвиної здатності продукції становить 6, 97 г/г, що відповідає номам ДСТУ 8853:2019, але в той же час не відповідають вимогі Замовника, бо є меншими аніж 10 г/г.
По – третє, Скаржник просить Замовника внести ясність у вимогу п.3.4. Додатку 1 до ТД, в частині акредитації, оскільки Замовник встановив вимогу таким чином що і Сертифікат відповідності і Протокол випробувань повинні бути видані акредитованою Національним агентством з акредитації України установою (лабораторія, центр тощо). Однак, це не можливо, враховуючи, що Сертифікат відповідності видається Органом з оцінки Відповідності, а от Протокол випробувань саме акредитованою Національним агентством з акредитації України установою (лабораторія, центр тощо).
Скаржник просить зобов’язати Замовника торгів усунути ГРУБІ порушення норм чинного законодавства, яка наведена у п. 3.4 Додатку 1 до ТД, а саме виключити дискримінаційну вимогу та викласти у наступній редакції:
«3.4. Діючий сертифікат відповідності та діючий протокол випробувань продукції за об'єктом випробування: Сіль кам'яна технічна з антизлежувачем для посипання доріг вищого ґатунку, мелена, крупність помелу № 3 щодо відповідності пропонованого учасником товару нормам ДСТУ 8853:2019 "Матеріали протиожеледні для автомобільних доріг. Технічні умови" або ДСТУ 8853:2019 «Матеріали протиожеледні для автомобільних доріг, Технічні умови» п. 5.3. Таблиця 2 . Протокол випробувань повинен містить інфомацію щодо плавильної здатності не менше ніж 5 г/г (14 г/г) та насипну густину не менше ніж 1,10 г/см3 (1,16 г/см3), виданий не раніше 2023 року акредитованою Національним агентством з акредитації України установою (лабораторія, центр тощо)».
Враховуючи вищезазначене в пунктам 2 та 3 Скарги, викласти таблицю 2 Додатку 2 до ТД у наступній редакції:
Найменування товару Технічні та якісні характеристики, відповідність нормативним вимогам
Сіль кам'яна технічна з антизлежувачем для посипання доріг вищого ґатунку, мелена, крупність помелу № 3.
Сіль кам'яна технічна з антизлежувачем для посипання доріг вищого ґатунку, мелена, крупність помелу № 3.
Повинна відповідати вимогам ДСТУ 4246:2003 "Сіль для промислового переробляння. Технічні умови" або ДСТУ 4246:2003 «Сіль для промислового переробляння. Технічні умови» п. 4.2.1 Табл. 1 (показники 1-8); п. 4.2.2.; п.4.2.3. Табл. 2 та вимогам ДСТУ 8853:2019 "Матеріали протиожеледні для автомобільних доріг. Технічні умови" або ДСТУ 8853:2019 «Матеріали протиожеледні для автомобільних доріг, Технічні умови» п. 5.3. Таблиця 2.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
- додатки № 6 - 7 до Скарги, що описані у самій Скарзі та перераховані в кінці
4. Відповідно до п. 3.5. Додатку 1 до ТД, учасник повинен надати «Діючий сертифікат відповідності, виданий безпосередньо на виробника пропонованого до постачання товару Сіль кам'яна технічна з антизлежувачем для посипання доріг, виданий не раніше 2024 року акредитованою Національним агентством з акредитації України установою (лабораторія, центр тощо)».
Скаржник повідомляє, що виробником запропонованого товару до постачання є EM SALT LTD, країна виробництва – Арабська республіка Єгипет, на підтвердження чого надаємо контракт № 10052023 від 5 жовтня 2023 року (додаток 8 до Скарги). Виробник запропонованого товару не є резидентом України.
Контракт, підписаний Скаржником та Виробником встановлює цивільно-правові права та обов’язки Сторін, однак він не містить жодного зобов’язання до Виробника стосовно надання Сертифікату відповідності на товар. Даний сертифікат є по суті документом, що стосується виробника та Скаржник не може змусити Виробника зробити його.
Згідно з ст. 1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Фактично, сертифікат відповідності це є документ, що підтверджує відповідність нормативним документам, які чинні на території України.
Враховуючи той факт, що виробник не є резидентом України, у Скаржника є наявні Сертифікати відповідності вимогам чинних ДСТУ, видані на ім’я Скаржника – вимога про надання Сертифікату відповідності, виданого на виробника є таким, що дискримінує потенційних учасників та є надлишковою вимогою.
Скаржник просить зобов’язати Замовника торгів усунути ГРУБІ порушення норм чинного законодавства, яка наведена у п. 3.5 Додатку 1 до ТД, а саме виключити дискримінаційну вимогу:
«3.5. Діючий сертифікат відповідності, виданий безпосередньо на виробника пропонованого до постачання товару Сіль кам'яна технічна з антизлежувачем для посипання доріг, виданий не раніше 2024 року акредитованою Національним агентством з акредитації України установою (лабораторія, центр тощо).».
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
- додаток № 8 до Скарги, що описаний у самій Скарзі та перерахований в кінці
5. Відповідно до п. 3.8 Додатку 1 до ТД, учасник повинен надати : «Сертифікат ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) "Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування" виданий акредитованою Національним агентством з акредитації України установою. Сертифікат повинен обов'язково мати Національний знак акредитації, затверджений Національним агентством з акредитації України та реєстраційний номер.»
Вимога про надання сертифікату ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2018, IDT) – «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» є дискримінаційними та такими, що штучно звужують коло потенційних учасників з огляду на наступне.
По – перше, Замовник в тендерній документації не надав обґрунтування, щодо необхідності надання вищезгаданого сертифікату, та не надав пояснення, яке відношення він має до предмета закупівлі.
Частина 1 статті 5 ЗУ "Про акредитацію органів з оцінки відповідності" передбачає такий принцип як – добровільність акредитації.
Варто відмітити, що чинним законодавством України не передбачено обов’язковість виробника чи постачальника продукції отримувати сертифікати ІSO, тобто така ініціатива є виключно добровільною та такою, що залежить від бажання та фінансової спроможності кожного суб’єкта господарювання.
По – друге, пунктом 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону, у тендерній документації зазначаються такі відомості - інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Згідно з пунктом 4 частини 2 статті 23 Закону передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості - інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Варто відмітити, що вищезгадані сертифікати, не мають до ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ жодного відношення, та не підтверджують якість та відповідність технічним характеристикам.
Виходячи з наведеного, участь у процедурі закупівлі зможуть взяти лише ті учасники, які нададуть сертифікат ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2018, IDT) – «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, в тому числі Скаржника.
Аналогічною є практика Органу оскарження в рішенні від 17.07.2023 року № 10732-р/пк-пз (ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-27-012672-a) та в рішенні від 16.01.2024 року № 932-р/пк-пз (ідентифікатор закупівлі UA-2024-01-01-000537-a).
Скаржник просить зобов’язати Замовника торгів усунути ГРУБІ порушення норм чинного законодавства, яка наведена у п. 3.8 Додатку 1 до ТД, а саме виключити дискримінаційну вимогу:
«3.8. Сертифікат ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) "Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування" виданий акредитованою Національним агентством з акредитації України установою. Сертифікат повинен обов'язково мати Національний знак акредитації, затверджений Національним агентством з акредитації України та реєстраційний номер.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
1. Прийняти цю скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати КП Комунальне Рівненське шляхово-експлуатаційне управління автомобільних доріг внести зміни до тендерної документації у частині усунення дискримінаційних положень, які наведені у даній Скарзі.
Автор:
44689471, ТОВ "ЄВРАЗІЙСЬКА ТОРГОВЕЛЬНА ГРУПА"
29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький р-н, місто Хмельницький, вул.Трудова, будинок 9/4, квартира 67
Зміст:
Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу щодо наявності сертифікатів ІСО. Вказані сертифікати жодним чином не підтверджують якість товару та не стосуються предмету закупівлі, а покликані лише "відсіяти" небажаних замовнику учасників! У разі ігнорування , будемо звертатись із скаргою до АМКУ!
Дата оприлюднення звернення:
13.09.2024 16:55
Доброго дня. Будуть внесені зміни до тендерної документації.
Зміст:
Просимо звернути увагу на те , що на сьогоднішній день перевезення здійснюється через диспечерські логістичні компанії, які в свою чергу надають наявні авто на момент завантаження по бажаним адроесам завантажень/відвантажень і при цьому навіть диспечера не володіють інфформацією, який може бути наданий вантажний автомобіль за номерами, так як типу навіть залізничним перевезенням не можливо надати номера вагонів. В іншому випадку наявність 10 вантажних автомобілів не є гарантією що саме вони відвезуть даний товар до Замовника і при цьому не буде залучено інших автомобілів від логістичних компаній. Тому просимо замовника забрати пункт 1.3.2 про наявність 10 автомобілів як дискримінаційнй вимогу яка обмежує коло учасників до на перед визначених результатів торгів. Оскільки довідки про наявний досвід виконанння аналогічних договорів і є підтвердженням і змогою організації виконання перевезегння даних обємів!!!
Дата оприлюднення звернення:
02.10.2024 14:41
Доброго дня. При закупівлі великого об'єму товару, а саме 1380 тонн солі замовник не вважає вимогу про наявність 10 автомобілів дискримінаційною.
Дата оприлюднення відповіді:
04.10.2024 11:04
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 185 000
грн.
Період подання пропозицій
до
07.10.2024 00:00
Замовник:
КП Комунальне Рівненське шляхово-експлуатаційне управління автомобільних доріг