Показати схожі тендери

Закупівля Впровадження АСДУ ЦДП ОДС (2-й етап, 1-й підетап) від АТ "Чернівціобленерго".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-09-05-009013-a
План UA-P-2024-09-05-011556-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 01.10.2024 08:27
Остання зміна 01.10.2024 08:27
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
11 537 550 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
69 225.3 грн. (0,6 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.09.2024 15:05 до 20.09.2024 01:00
Завершено
Період уточнень
з 05.09.2024 15:05
до 17.09.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.09.2024 15:05
до 17.09.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 20.09.2024 01:00
до 24.09.2024 09:13
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.09.2024 09:13
до 30.09.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 24.09.2024 09:13
до 01.10.2024 08:27
Період уточнень
з 05.09.2024 15:05 до 17.09.2024 00:00
Період оскарження
з 05.09.2024 15:05 до 17.09.2024 00:00
Період кваліфікації
з 20.09.2024 01:00 до 24.09.2024 09:13
Період кваліфікації
з 20.09.2024 01:00 до 24.09.2024 09:13
Основні параметри
Впровадження АСДУ ЦДП ОДС (2-й етап, 1-й підетап)
Закупівля відбувається згідно Інвестиційної програми Товариства на 2024р. Розділ 3. Впровадження та розвиток АСДТК п. 3.1.3
роботи
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
11 537 550 грн.
Впровадження АСДУ ЦДП ОДС (2-й етап, 1-й підетап)
Назва предмета закупівлі
Впровадження АСДУ ЦДП ОДС (2-й етап, 1-й підетап)
Очікувана вартість
11 537 550 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
69225,3
0,6 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
50 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Впровадження АСДУ ЦДП ОДС (2-й етап, 1-й підетап)
Код ДК 021:2015
45310000-3 - Електромонтажні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКНІС"
Пропозиція:
11 529 732.42 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.09.2024 11:09
Оголошення про проведення закупівлі
-
05.09.2024 15:05
-
05.09.2024 15:05
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Віктор Кузьменко
Електронна пошта
Телефон
+380372584915
Сайт:
http://oblenergo.cv.ua/index.php
Замовник
ЄДРПОУ
00130760
Повна назва
АТ "Чернівціобленерго"
Поштовий індекс
58000
Країна
Україна
Область або регіон
Чернівецька область
Населений пункт
м. Чернівці
Адреса
вул. Прутська, 23 А
Кваліфікація
Лот № 1 Впровадження АСДУ ЦДП ОДС (2-й етап, 1-й підетап)
Період вимог/скарг з 24.09.2024 9:13 по 30.09.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.09.2024 09:13
Довідка НАЗК
24.09.2024 09:13
-
Звіт про оцінку
20.09.2024 01:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.09.2024 15:05
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.09.2024 15:05
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКНІС" виявлено наступні невідповідності: 1. Відповідно до вимог Додатку №1 до тендерної документації Частина I Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги п.3.1 учасник надає у складі пропозиції на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). (Інформація подається за формою Відомості про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі). - сканований оригінал або копію договору (не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці з усіма додатками та додатковими угодами (якщо такі були) по виконанню енергетичним компаніям* робіт, аналогічних до предмету закупівлі та документи, які підтверджують виконання аналогічного договору (договорів) за предметом закупівлі, зокрема акти виконаних робіт. - лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. У складі пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКНІС" відсутні документи, які підтверджують виконання аналогічного договору (договорів) за предметом закупівлі, зокрема акти виконаних робіт, таким чином не виконана вимога тендерної документації щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. 2. Відповідно до вимог Додатку №2 до тендерної документації п.2 Строки виконання робіт, а саме: пп. 2.2 Учасник надає у складі пропозиції Календарний План/Графік виконання робіт У складі пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКНІС" Календарний План/Графік виконання передбачений Додатком №2 до тендерної документації п.2 Строки виконання робіт відсутній. Таким чином для усунення виявлених невідповідностей необхідно виконати вимоги Додатку №2 до тендерної документації п.2 Строки виконання робіт, а саме надати Календарний План/Графік виконання робіт. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Звертаю увагу, що згідно з пунктом 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: - не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
23.09.2024 8:42
Надати до
24.09.2024 8:42
Договір
UA-2024-09-05-009013-a-a1
Підписаний і діє
Номер
747ю
13 835 678.91 грн.
11 529 732.42 грн.
З ПДВ
Підписано
30.09.2024
Строк дії договору з
30.09.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (роботи)
Впровадження АСДУ ЦДП ОДС (2-й етап, 1-й підетап)
Номенклатура
Впровадження АСДУ ЦДП ОДС (2-й етап, 1-й підетап)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2024 р.
Документи договору
01.10.2024 08:27
-
Додатки до договору
01.10.2024 08:26
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
11 537 550 грн.
Період подання пропозицій
до 20.09.2024 01:00
Замовник:
АТ "Чернівціобленерго"
Контактний телефон:
+380372584915
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
11 537 550 грн.
Період подання пропозицій
до 20.09.2024 01:00
Замовник:
АТ "Чернівціобленерго"
Контактний телефон:
+380372584915
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2024 Всі права захищено. Політика конфіденційності