Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 01 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору (укладання додаткової угоди), звіт про виконання договору про закупівлю UA-2024-09-05-008821-a.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Снятинської міської ради Коломийського району Івано-Франківської області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 05.09.2024 №48 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ Водоканал Покуття, вимога про усунення невідповідностей, протокол розгляду тендерних пропозицій, протокольне рішення уповноваженої особи від 17.09.2024 №53, укладений договір від 24.09.2024 №553 (далі - Договір), додаткова угода до Договору від 24.09.2024 №1, відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 20.09.2024 та від 27.09.2024.
Відповідно пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення вимог абзацу 2 пункту 43 Особливостей Замовником надано учаснику ТОВ Водоканал Покуття повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в частині відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, а саме: надання у складі тендерної пропозиції документу, який вимагається Замовником у Додатку 3 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» до ТД та підпунктом 4 пункту 7 Додатку 7 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД.
Додатком 3 до тендерної документації встановлено що для підтвердження відповідності пропозицій учасника технічним та якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасники мають надати у складі своєї пропозиції: 4. проєкт графіку виконання робіт, складеного в розрізі розділів локальних кошторисів. Під час укладання договору графік може бути відкоригований щодо проміжних робіт. Кінцевий строк виконання робіт може змінюватися виключно у випадках, передбачених Законом.
На веб-порталі уповноваженого органу Замовником оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з переліком інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей шляхом надання у складі пропозиції, а саме: підпункт 4 пункту 7 додатку №7 до тендерної документації; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати проект графіку виконання робіт.
Учасником ТОВ Водоканал Покуття під час подання тендерної пропозиції вищезазначений документ не надано.
Таким чином, при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ Водоканал Покуття Замовником порушено вимоги абзацу 2 пункту 43 Особливостей та, відповідно, на порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ Водоканал Покуття як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ Водоканал Покуття встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 43 Особливостей та абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, правомірності внесення змін до Договору, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.