Показати схожі тендери
Закупівля Благоустрій території міського парку (облаштування Алеї Слави для почесного вшанування загиблих захисників України Снятинської міської територіальної громади) за адресою: м. Снятин, вул. Шевченка, Коломийського району, Івано-Франківської області (поточний ремонт) ЄЗС ДК 021:2015 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи від Снятинська міська рада Коломийського району Івано-Франківської області.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-09-05-008821-a
Id Tender e6a5c96cf4d144eb86e5d7517fcb2072
План UA-P-2024-09-05-009922-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 05.09.2024 15:00
Остання зміна 24.09.2024 11:22
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 597 883 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
17 989.42 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.09.2024 14:59 до 13.09.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 05.09.2024 14:59
до 10.09.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.09.2024 14:59
до 10.09.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 13.09.2024 00:00
до 17.09.2024 11:20
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.09.2024 11:20
до 23.09.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 17.09.2024 11:20
до 24.09.2024 11:22
Період уточнень
з 05.09.2024 14:59 до 10.09.2024 00:00
Період оскарження
з 05.09.2024 14:59 до 10.09.2024 00:00
Період кваліфікації
з 13.09.2024 00:00 до 17.09.2024 11:20
Період кваліфікації
з 13.09.2024 00:00 до 17.09.2024 11:20
Основні параметри
Благоустрій території міського парку (облаштування Алеї Слави для почесного вшанування загиблих захисників України Снятинської міської територіальної громади) за адресою: м. Снятин, вул. Шевченка, Коломийського району, Івано-Франківської області (поточний ремонт) ЄЗС ДК 021:2015 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
3 597 883 грн.
Благоустрій території міського парку (облаштування Алеї Слави для почесного вшанування загиблих захисників України Снятинської міської територіальної громади) за адресою: м. Снятин, вул. Шевченка, Коломийського району, Івано-Франківської області (поточний ремонт)
Назва предмета закупівлі
Благоустрій території міського парку (облаштування Алеї Слави для почесного вшанування загиблих захисників України Снятинської міської територіальної громади) за адресою: м. Снятин, вул. Шевченка, Коломийського району, Івано-Франківської області (поточний ремонт)
Очікувана вартість
3 597 883 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
17989,42
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Благоустрій території міського парку (облаштування Алеї Слави для почесного вшанування загиблих захисників України Снятинської міської територіальної громади) за адресою: м. Снятин, вул. Шевченка, Коломийського району, Івано-Франківської області (поточний ремонт)
Код ДК 021:2015
45112711-2 - Благоустрій парків
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
78301, Україна, Івано-Франківська область, м. Снятин, вул. Шевченка
Дата постачання по
31.10.2024 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ Водоканал Покуття
Пропозиція:
3 397 224 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Марина Педан
Електронна пошта
Телефон
+380982491291
Замовник
ЄДРПОУ
04054240
Повна назва
Снятинська міська рада Коломийського району Івано-Франківської області
Поштовий індекс
78301
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
м.Снятин
Адреса
пл.Незалежності України,1
Кваліфікація
Лот № 1 Благоустрій території міського парку (облаштування Алеї Слави для почесного вшанування загиблих захисників України Снятинської міської територіальної громади) за адресою: м. Снятин, вул. Шевченка, Коломийського району, Івано-Франківської області (поточний ремонт)
Період вимог/скарг з 17.09.2024 11:20 по 23.09.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.09.2024 11:20
Довідка НАЗК
17.09.2024 11:20
-
13.09.2024 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.09.2024 14:59
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.09.2024 14:59
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
І. 1) Перелік виявлених невідповідностей: на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Замовник вимагає від учасника надати, у разі залучення, договори оренди, у яких повинно бути визначено перелік транспортних засобів, які орендуються або договори про надання послуг, у яких повинно бути визначено перелік транспортних засобів, якими будуть надавати послуги. Учасником надано договір про оренду транспортних засобів (файл « МТБ договір оренд західні _ акт _ свідоцтво _ лист-2-11.pdf»), проте договір не є чинним; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності - пп. 1.2 п. 1 додатку №1 до тендерної документації; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати чинний договір оренди транспортних засобів. ІІ. 1) Перелік виявлених невідповідностей: Замовник вимагає від учасника надати у складі своєї пропозиції проект графіку виконання робіт, складеного в розрізі розділів локальних кошторисів. Учасником не надано проект графіку виконання робіт. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності – підпункт 4 пункту 7 додатку №7 до тендерної документації; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати проект графіку виконання робіт.
Створено
16.09.2024 10:38
Надати до
17.09.2024 10:38
Договір
UA-2024-09-05-008821-a-b1
Підписаний і діє
Номер
553
3 397 224 грн.
2 831 020 грн.
З ПДВ
Підписано
24.09.2024
Строк дії договору з
24.09.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (послуга)
Благоустрій території міського парку (облаштування Алеї Слави для почесного вшанування загиблих захисників України Снятинської міської територіальної громади) за адресою: м. Снятин, вул. Шевченка, Коломийського району, Івано-Франківської області (поточний ремонт)
Номенклатура
Благоустрій території міського парку (облаштування Алеї Слави для почесного вшанування загиблих захисників України Снятинської міської територіальної громади) за адресою: м. Снятин, вул. Шевченка, Коломийського району, Івано-Франківської області (поточний ремонт)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 жовтня 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Снятинська міська рада Коломийського району Івано-Франківської області
Повна назва
Снятинська міська рада Коломийського району Івано-Франківської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04054240

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ Водоканал Покуття
Повна назва
ТОВ Водоканал Покуття
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
35281988

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
24.09.2024 11:21
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-09-18-000002
Дата створення проекту
18.09.2024 10:33
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
18.09.2024 10:55
Дата публікації висновку про результати
01.10.2024 10:53
Дата завершення усунення порушень
16.10.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
10.10.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 17.09.2024 №61-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 17.09.2024 №61-з Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 10 UA-2024-09-05-008821-a 05.09.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
18.09.2024 00:00
Документи рішення
18.09.2024 10:55
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 01 жовтня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору (укладання додаткової угоди), звіт про виконання договору про закупівлю UA-2024-09-05-008821-a. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Снятинської міської ради Коломийського району Івано-Франківської області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 05.09.2024 №48 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ Водоканал Покуття, вимога про усунення невідповідностей, протокол розгляду тендерних пропозицій, протокольне рішення уповноваженої особи від 17.09.2024 №53, укладений договір від 24.09.2024 №553 (далі - Договір), додаткова угода до Договору від 24.09.2024 №1, відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 20.09.2024 та від 27.09.2024. Відповідно пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення вимог абзацу 2 пункту 43 Особливостей Замовником надано учаснику ТОВ Водоканал Покуття повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в частині відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, а саме: надання у складі тендерної пропозиції документу, який вимагається Замовником у Додатку 3 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» до ТД та підпунктом 4 пункту 7 Додатку 7 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД. Додатком 3 до тендерної документації встановлено що для підтвердження відповідності пропозицій учасника технічним та якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасники мають надати у складі своєї пропозиції: 4. проєкт графіку виконання робіт, складеного в розрізі розділів локальних кошторисів. Під час укладання договору графік може бути відкоригований щодо проміжних робіт. Кінцевий строк виконання робіт може змінюватися виключно у випадках, передбачених Законом. На веб-порталі уповноваженого органу Замовником оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з переліком інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей шляхом надання у складі пропозиції, а саме: підпункт 4 пункту 7 додатку №7 до тендерної документації; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати проект графіку виконання робіт. Учасником ТОВ Водоканал Покуття під час подання тендерної пропозиції вищезазначений документ не надано. Таким чином, при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ Водоканал Покуття Замовником порушено вимоги абзацу 2 пункту 43 Особливостей та, відповідно, на порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ Водоканал Покуття як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ Водоканал Покуття встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 43 Особливостей та абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, правомірності внесення змін до Договору, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
01.10.2024 00:00
Дата публікації
01.10.2024 10:53
Документи висновку
01.10.2024 10:53
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На виконання Висновку від 01.10.2024 р. про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2024-09-05-008821-a Замовником розірвано договір про закупівлю.
Дата публікації
04.10.2024 15:20
Документи інформації про усунення порушення
04.10.2024 15:22
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Благоустрій території міського парку (облаштування Алеї Слави для почесного вшанування загиблих захисників України Снятинської міської територіальної громади) за адресою: м. Снятин, вул. Шевченка, Коломийського району, Івано-Франківської області (поточний ремонт) ЄЗС ДК 021:2015 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-05-008821-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
19.09.2024 11:52
Орган перевірки
25.09.2024 00:00
Документи повідомлення
19.09.2024 11:53
-
Відповідь
Відповідь на питання по процедурі закупівлі Благоустрій території міського парку (облаштування Алеї Слави для почесного вшанування загиблих захисників України Снятинської міської територіальної громади) за адресою: м. Снятин, вул. Шевченка, Коломийського району, Івано-Франківської області (поточний ремонт) ЄЗС ДК 021:2015 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи
1. 1. Для здійснення обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик було укладено договір на розробку проектно-кошторисної документації. Проектною організацією була виготовлена ПКД на даний предмет закупівлі (копія додається). Розроблена проектно-кошторисна документацію пройшла експертизу про що наявний затверджений експертний висновок (копія додається). В подальшому Замовник відняв від загальної вартості робіт по ПКД роботи та послуги, що оплачуються Замовником окремо(розділи 10-12 зведеного кошторисного розрахунку) і таким чином отримав очікувану вартість предмету закупівлі. Отже Замовник не визначав розміри бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик, а в цілому використав дані сертифікованих проектантів та експертів. 2. 2. Замовником розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на веб сайті https://snyatyn-rada.gov.ua/news/1725875860/
Рішеня
20.09.2024 11:43
Замовник
Документи повідомлення
20.09.2024 11:43
-
20.09.2024 11:43
-
20.09.2024 13:09
-
Запит
Запит замовнику про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Благоустрій території міського парку (облаштування Алеї Слави для почесного вшанування загиблих захисників України Снятинської міської територіальної громади) за адресою: м. Снятин, вул. Шевченка, Коломийського району, Івано-Франківської області (поточний ремонт) ЄЗС ДК 021:2015 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-05-008821-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання: 1. Чому Замовником надано учаснику ТОВ Водоканал Покуття вимогу про усунення невідповідностей, зміст якої суперечить вимогам пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) в частині відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, а саме: надання у складі тендерної пропозиції документу (4. проєкт графіку виконання робіт, складеного в розрізі розділів локальних кошторисів), який вимагається Замовником у Додатку 3 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» до тендерної документації? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
24.09.2024 15:56
Орган перевірки
28.09.2024 00:00
Документи повідомлення
24.09.2024 15:57
-
Відповідь
Відповідь на питання по процедурі закупівлі Благоустрій території міського парку (облаштування Алеї Слави для почесного вшанування загиблих захисників України Снятинської міської територіальної громади) за адресою: м. Снятин, вул. Шевченка, Коломийського району, Івано-Франківської області (поточний ремонт) ЄЗС ДК 021:2015 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи
Замовник виявив порушення в процесі визначення переможця і за наслідком виявлених порушень договір про закупівлю було розірвано за згодою сторін (копія додаткової угоди додається)
Рішеня
27.09.2024 13:08
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 597 883 грн.
Період подання пропозицій
до 13.09.2024 00:00
Замовник:
Снятинська міська рада Коломийського району Івано-Франківської області
Контактний телефон:
+380982491291
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 597 883 грн.
Період подання пропозицій
до 13.09.2024 00:00
Замовник:
Снятинська міська рада Коломийського району Івано-Франківської області
Контактний телефон:
+380982491291
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності