Показати схожі тендери

Закупівля Роботи з виготовлення проєктно-кошторисної документації по об"єкту: «Будівництво пожежно-рятувальної частини на території міста Києва за адресою: Оболонський район, вул. Миколи Плав?юка». від Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-09-05-006755-a
Id Tender a0350b75c4fa42b08579d120600c49a6
План UA-P-2024-09-05-008455-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 05.09.2024 13:47
Остання зміна 22.10.2024 13:50
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
7 300 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
36 500 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.09.2024 13:45 до 20.09.2024 13:33
Завершено
Період уточнень
з 05.09.2024 13:45
до 17.09.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.09.2024 13:45
до 17.09.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.09.2024 14:51
до 10.10.2024 16:15
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.09.2024 15:57
до 16.10.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 10.10.2024 16:15
до 22.10.2024 13:50
Період уточнень
з 05.09.2024 13:45 до 17.09.2024 00:00
Період оскарження
з 05.09.2024 13:45 до 17.09.2024 00:00
Період кваліфікації
з 23.09.2024 14:51 до 10.10.2024 16:15
Період кваліфікації
з 23.09.2024 14:51 до 10.10.2024 16:15
Основні параметри
Роботи з виготовлення проєктно-кошторисної документації по об'єкту: «Будівництво пожежно-рятувальної частини на території міста Києва за адресою: Оболонський район, вул. Миколи Плав?юка».
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Згідно завдання на проектування. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Згідно кошторисних призначень на 2024 рік. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до найнижчої комерційної пропозиції.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
7 300 000 грн.
Роботи з виготовлення проєктно-кошторисної документації по об'єкту: «Будівництво пожежно-рятувальної частини на території міста Києва за адресою: Оболонський район, вул. Миколи Плав?юка».
Назва предмета закупівлі
Роботи з виготовлення проєктно-кошторисної документації по об'єкту: «Будівництво пожежно-рятувальної частини на території міста Києва за адресою: Оболонський район, вул. Миколи Плав?юка».
Очікувана вартість
7 300 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
36500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
23.09.2024 14:22
Закінчення аукціону
23.09.2024 14:51
Позиція
Опис предмета закупівлі
Роботи з виготовлення проєктно-кошторисної документації по об'єкту: «Будівництво пожежно-рятувальної частини на території міста Києва за адресою: Оболонський район, вул. Миколи Плав?юка».
Код ДК 021:2015
71320000-7 - Послуги з інженерного проектування
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
20.12.2024 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
2.3. Оплата за виконання Виконавцем проектно-кошторисної документації об’єкту здійснюється на підставі підписаних Актів приймання-передачі виконаних робіт з виготовлення проєктно-кошторисної документації, які складаються Виконавцем та подаються для підписання Замовнику в порядку передбаченому розділом 4 цього Договору, протягом 30 календарних днів від дати передачі документації по Об’єкту з відповідним позитивним експертним звітом. 2.4. Розрахунки проводяться у безготівковій формі у національній валюті України шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, визначений у цьому Договорі. 2.5. У разі відсутності або затримки бюджетного фінансування розрахунки за виконані роботи здійснюються протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Сторони при цьому досягли згоди, що відповідальність, передбачена статтею 625 Цивільного кодексу України, не застосовується.
Порядковий номер: 1
Документи лота
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ СЛУЖБИ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ
Пропозиція:
5 500 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛОБОЖАНСЬКИЙ ПРОЕКТНИЙ ДІМ"
Пропозиція:
6 399 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "УРБАН ЕКСПЕРТС"
Пропозиція:
5 499 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 23.09.2024 14:22
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
05.09.2024 13:47
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Анастасія Моркотенко
Електронна пошта
Телефон
+380442783698
Замовник
ЄДРПОУ
38620155
Повна назва
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві
Поштовий індекс
01601
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Володимирська, 13
Кваліфікація
Лот № 1 Роботи з виготовлення проєктно-кошторисної документації по об'єкту: «Будівництво пожежно-рятувальної частини на території міста Києва за адресою: Оболонський район, вул. Миколи Плав?юка».
Період вимог/скарг з 30.09.2024 15:57 по 06.10.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.09.2024 13:45
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.09.2024 13:45
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: Вимога: 1 1.1. У складі тендерної пропозиції Учасника надано гарантійній лист щодо виконання зобов’язань, який повністю відповідає зазначеному змісту, що вимагався замовником. 1.2.Надання вищевказаних документів вимагалося відповідно пункту 7 додатку №1 до Документації «Перелік документів, які надаються Учасниками у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації». 1.3. Учасник повинен надати: Заповнений та підписаний Гарантійний лист від учасника наступного змісту: ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ ЩОДО ВИКОНАННЯ ЗОБОВ'ЯЗАНЬ Відомості про Учасника процедури закупівлі Повне найменування Учасника Керівництво (ПІБ, посада, контактні телефони) Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ (за наявності) Місцезнаходження Банківські реквізити ІПН Учасника Особа відповідальна здійснювати зв'язок з Замовником (ПІБ, посада, контактні телефони) Факс (за наявності) Електронна адреса Адреса власного веб-порталу (за наявності) 1. Ми, (найменування Учасника), надаємо свою пропозицію щодо участі у торгах на закупівлю: _________________(вказується предмет закупівлі) відповідно до Тендерної документації, у тому числі до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі Додатку № 4 цієї Тендерної документації, до положень проєкту Договору Додатку № 5 цієї Тендерної документації, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника та договору (з урахуванням витрат на транспортування, поставку, усіх податків, зборів та платежів). 2. Якщо нас буде визначено переможцем торгів, ми беремо на себе зобов’язання підписати Договір із Замовником не раніше ніж через 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю та не пізніше ніж через 15 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, відповідно до вимог Тендерної документації (в тому числі проєкту договору) та нашої тендерної пропозиції». Вимога: 2 2.1. У складі тендерної пропозиції учасником не в повному обсязі надано договори добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності або страхові поліси до них, чинні на момент подачі пропозиції учасника на усіх зазначених учасником фахівців. 2.2. Надання вищевказаних документів вимагалося відповідно до пункту 1 (Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід) додатку №2 до Документації «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до Закону та спосіб їх документального підтвердження». 2.3. Учасник повинен надати: На усіх зазначених учасником фахівців, учасник надає договір добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності або страхові поліси до них, чинні на момент подачі пропозиції учасника. Вимога: 3 3.1. У складі тендерної пропозиції учасником не надано довідку про наявність в нього досвіду виконання аналогічного договору(ів) за предметом закупівлі, яка вимагалася замовником. 3.2. Надання вищевказаної довідки вимагалося відповідно до пункту 2 (Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)) додатку №2 до Документації «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до Закону та спосіб їх документального підтвердження». 3.3. Учасник повинен надати: Довідку в електронному вигляді в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про наявність у нього досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів), або договір (-и), на виконання робіт (послуг), які є предметом закупівлі (вказати не менше як 1 (один) договір), в якому зазначається наступна інформація: найменування Замовника, його адреса та контактний номер телефону, назва роботи (послуги), яка є предметом закупівлі. Вимога: 4 4.1. У складі тендерної пропозиції учасником не надано лист-відгук щодо виконання аналогічного договору. 4.2. Надання вищевказаного длиста-відгуку вимагалося відповідно до пункту 2 (Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)) додатку №2 до Документації «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до Закону та спосіб їх документального підтвердження». 4.3. Учасник повинен надати: Лист-відгук, якому міститься предмет та номер укладеного аналогічного договору, строки та загальна характеристика учасника. Вимога: 5 5.1. У складі тендерної пропозиції учасником надана довідка про наявність матеріально-технічної бази, обладнання для виконання робіт за предметом закупівлі від 19.09.2024 №317, яка не відповідає вимогам замовника та не містить всього переліку необхідного обладнання та матеріально-технічної бази на праві володіння/користування, зазначеної в вимогах замовника. 5.2. Надання вищевказаних довідки вимагалося відповідно до підпункт 1.1. пункту 3 (Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання,матеріально-технічної бази та технологій) додатку №2 до Документації «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до Закону та спосіб їх документального підтвердження». 5.3. Учасник повинен надати: Учасник надає у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, тип, кількості, технічний стан та правової підстави володіння / користування. Учасник має підтвердити наявність наступного обладнання, техніки: • GPS (GNSS) приймач* – не менше однієї одиниці; • тахеометр (комплект)* – не менше однієї одиниці; • нівелір геодезичний* - не менше однієї одиниці; • комп‘ютер – не менше 3 одиниць; • принтер – не менше 1 одиниці; • для забезпечення можливості роботи в режимі перебоїв з електроенергією – акумуляторний блок/зарядна станція/ бензиновий генератор – не менше одної одиниці. • для виконання графічної частини проекту – ПК «AutoCAD» (або інший) – не менше 3 одиниць; • для розрахунку конструкцій - ПК «ЛІРА» (або інший) – не менще 1 одиниці; • для виконання кошторисних розрахунків вартості будівництва ПК «АВК-5» (або інший) – не менще 1 одиниці; • для належного управління процесом, дотримання графіків виконання робіт – Microsoft Project (або еквівалент/аналог) – не менше 1 одиниці. • офісне приміщення. Вимога: 6 5.1. У складі тендерної пропозиції учасником не надано підтвердження наявності програмних комплексів ПК), цифрової продукції, програмного забезпечення шляхом надання – чиної ліцензії/ сертифікату/ свідоцтва тощо та відповідний договір, які підтверджують використання учасником ліцензійних програмних комплексів щодо ПК «ЛІРА» (або інший) та Microsoft Project (або еквівалент/аналог). 5.2. Надання вищевказаних документів (підтвердження) вимагалося відповідно до підпункт 1.2. пункту 3 (Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання,матеріально-технічної бази та технологій) додатку №2 до Документації «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до Закону та спосіб їх документального підтвердження». 5.3. Учасник повинен надати: Для підвтердження інформації зазначеної у довідці, яка вимагається згідно з пунктом 1.1. цього розділу, учасник повинен надати: Щодо програмних комплексів (ПК), цифрової продукції, програмного забезпечення – чину ліцензію/ сертифікат/ свідоцтва тощо та відповідний договір, які підтверджують використання учасником ліцензійний програмних комплексів. Увага! забороняється використовувати піратські (неліцензовані) програмні комплекси. Вимога: 7 7.1. У складі тендерної пропозиції учасником не в повному обсязі підтверджена наявність обладнання (окрім програмних комплексів, цифрової продукції, програмного забезпечення), яке зазначене в довідці учасника від 19.09.2024 №317. 7.2. Надання вищевказаних документів (підтвердження) вимагалося відповідно до підпункт 1.2. пункту 3 (Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання,матеріально-технічної бази та технологій) додатку №2 до Документації «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до Закону та спосіб їх документального підтвердження». 7.3. Учасник повинен надати: Щодо іншого обладнання – діючий договір надання послуг/оренди обладнання ( у випадку залучення обладнання або документ, який підтверджує право власності учасника на зазначене у довідці обладнання ( у випадку зазначення власного обладнання). *на засоби вимірювальної техніки – надати відповідно свідоцтва/сертифікати про повірку засобів вимірювальної техніки. Вимога: 8 8.1. У складі тендерної пропозиції учасником не надано наказ про призначення (переведення на посаду) фахівця Прохоренко А.Ю., який зазначений в довідці, що містить інформацію про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід. 8.2. Надання вищевказаних документів вимагалося відповідно до пункту 1 (Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід) додатку №2 до Документації «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до Закону та спосіб їх документального підтвердження». 8.3. Учасник повинен надати: На підтвердження наявності зазначених у довідці фахівців учасник має надати відповідні накази про призначення (переведення на посаду) такого фахівця в учасника учасника, або відповідний діючий договір, який підтверджує правовідносини такого фахівця та учасника. Вимога: 9 4.1. У складі тендерної пропозиції учасником надано не в повному обсязі договір для підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (договорів)), які є невід’ємною частиною договору, а саме: додаток №2 – Завдання на проектування; Додаток №3- Календарний план виконання проектних робіт по Об’єкту. 4.2. Надання вищевказаного договору вимагалося в пункті 2 (Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)) додатку №2 до Документації «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до Закону та спосіб їх документального підтвердження». 4.3. Учасник повинен надати: Зазначений в довідці про виконання аналогічний договір для підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору з усіма додатками, що є невід’ємною частиною договору.
Створено
25.09.2024 14:28
Надати до
26.09.2024 14:28
Період вимог/скарг з 10.10.2024 16:15 по 16.10.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.10.2024 16:16
Довідка НАЗК
10.10.2024 16:15
-
30.09.2024 15:57
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.09.2024 13:45
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.09.2024 13:45
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: Вимога: 1 1.1. У складі тендерної пропозиції Учасника надано гарантійній лист щодо виконання зобов’язань, який не відповідає зазначеному змісту, що вимагався замовником. 1.2.Надання вищевказаних документів вимагалося відповідно пункту 7 додатку №1 до Документації «Перелік документів, які надаються Учасниками у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації». 1.3. Учасник повинен надати: Заповнений та підписаний Гарантійний лист від учасника наступного змісту: ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ ЩОДО ВИКОНАННЯ ЗОБОВ'ЯЗАНЬ Відомості про Учасника процедури закупівлі Повне найменування Учасника Керівництво (ПІБ, посада, контактні телефони) Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ (за наявності) Місцезнаходження Банківські реквізити ІПН Учасника Особа відповідальна здійснювати зв'язок з Замовником (ПІБ, посада, контактні телефони) Факс (за наявності) Електронна адреса Адреса власного веб-порталу (за наявності) 1. Ми, (найменування Учасника), надаємо свою пропозицію щодо участі у торгах на закупівлю: _________________(вказується предмет закупівлі) відповідно до Тендерної документації, у тому числі до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі Додатку № 4 цієї Тендерної документації, до положень проєкту Договору Додатку № 5 цієї Тендерної документації, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника та договору (з урахуванням витрат на транспортування, поставку, усіх податків, зборів та платежів). 2. Якщо нас буде визначено переможцем торгів, ми беремо на себе зобов’язання підписати Договір із Замовником не раніше ніж через 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю та не пізніше ніж через 15 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, відповідно до вимог Тендерної документації (в тому числі проєкту договору) та нашої тендерної пропозиції». Вимога: 2 2.1. У складі тендерної пропозиції Учасника надано гарантійній лист щодо виконання зобов’язань, який не відповідає зазначеному змісту, що вимагався замовником. 2.2. Надання вищевказаних документів вимагалося відповідно пункту 12 додатку №1 до Документації «Перелік документів, які надаються Учасниками у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації». 2.3. Учасник повинен надати: Гарантійний лист від учасника наступного змісту: «Даним листом підтверджуємо, що (вказується найменування Учасника процедури закупівлі, кінцевого бенефіціарного власника, члена та учасника (акціонера) юридичної особи — учасників процедури закупівлі) є особою/особами, до яких не застосовано санкції у вигляді заборони на здійснення нею публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”». Вимога: 3 3.1. У складі тендерної пропозиції Учасник надає: - довідку в електронному вигляді в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про наявність у нього досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів), або договір (-и), на виконання робіт (послуг), які є предметом закупівлі (вказати не менше як 1 (один) договір), в якому зазначається наступна інформація: найменування Замовника, його адреса та контактний номер телефону, назва роботи (послуги), яка є предметом закупівлі. Також на підтвердження інформації про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, зазначеній у довідці, учасником надаються скановані копії або належним чином завірені копії: - договору (-ів), зазначеного(-них) в довідці ; - документів, що підтверджують факт виконання аналогічних робіт (послуг), по договору(-ам) зазначеному(-их) в довідці (копії актів приймання-передачі робіт (послуг)) (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю); - Виданий учаснику Експертний звіт (позитивний) з додатком, який підтверджує успішне проходження учасником експертизи за проектом відповідно до аналогічного договору; - лист-відгук, якому міститься предмет та номер укладеного аналогічного договору, строки та загальна характеристика учасника; * Аналогічними є договори на виконання робіт з виготовлення -проектно-кошторисної документації на нове будівництво або реконструкцію споруд класу наслідків не нижче СС2/СС3, в складі якого, виконувались роботи з проектування будівництва захисної споруди цивільного захисту/ споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ. Разом з тим, наданий учасником договір не є аналогічним у розумінні тендерної документації. Крім того, наданий учасником відгук не містить даних щодо строків виконання договору. 3.2. Надання вищевказаних документів та інформації вимагалося в пункті 2 (Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)) додатку №2 до Документації «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до Закону та спосіб їх документального підтвердження». 3.3. Учасник повинен надати: - Аналогічний договір на виконання робіт з виготовлення -проектно-кошторисної документації на нове будівництво або реконструкцію споруд класу наслідків не нижче СС2/СС3, в складі якого, виконувались роботи з проектування будівництва захисної споруди цивільного захисту/ споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ. * Учасник підтверджує всю інформацію шляхом завантаження документів, що вимагалися в пункті 2 (Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)) додатку №2 до Документації «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до Закону та спосіб їх документального підтвердження». Вимога: 4 4.1. У складі тендерної пропозиції учасником не надано підтвердження наявності програмних комплексів ПК), цифрової продукції, програмного забезпечення шляхом надання – чиної ліцензії/ сертифікату/ свідоцтва тощо та відповідний договір, які підтверджують використання учасником ліцензійних програмних комплексів, що вимагалося замовником. - Учасником надано довідку про наявність необхідної техніки та обладнання та зазначено про наявність ArcGIS Online GIS Professional Basic та надано відповідний договір і ліцензію до такого комплексу, разом з тим, відповідно до інформації зазначеної в ліцензії - Термін дії ліцензії Термін дії ArcGIS Pro Basic та ArcGIS Online 12 місяців: до 31 травня 2024 року Дата видачі: 01 червня 2023 року. Таким чином, учасником не надано чину ліцензію/ сертифікат/ свідоцтва тощо та відповідний договір, які підтверджують використання учасником ліцензійний програмних комплексів щодо зазначеного комплексу. - Учасником зазначено про наявність ПП «4MCAD Classic» (5 user pack) та надано відповідний договір та ліцензію. Разом з тим, наданий учасником документ, не відповідає п.7 розділу 1 тендерної документації. (викладений іншою ніж українська мова) -Учасником зазначено про наявність Компютер Everest Enterprise 7650/R32200G/239R36/HT 1.5/SD281 no VGA/CiMi/MP*//MK120 із встановленим програмним комплексом ПК «ЛІРА-САПР 2022, що орендується у ТОВ "НВФ "МОСТОПРОЕКТ", відповідний договір та ліцензія видана на право використання програмного комплексу (ліцензіат) - ПП "НВФ" МОСТОПРОЕКТ", Учасником у складі тендерної пропозиції не надано ліцензійний договір № 28-Л-Л-23 від 08.08.2023, що вимагалося замовником. -Учасником надано довідку про наявність необхідної техніки та обладнання та зазначено про наявність ПК «Microsoft Planner Plan 1», та надано Свідоцтво про реєстрацію програмної продукції. Разом з тим учасником не зазначено належність такої програми в довідці та не надано договір, які підтверджують використання учасником ліцензійний програмних комплексів. 4.2. Надання вищевказаних документів (підтвердження) вимагалося відповідно до підпункт 1.2. пункту 3 (Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання,матеріально-технічної бази та технологій) додатку №2 до Документації «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до Закону та спосіб їх документального підтвердження». 4.3. Учасник повинен надати: Для підтвердження інформації зазначеної у довідці, яка вимагається згідно з пунктом 1.1. цього розділу, учасник повинен надати: • щодо програмних комплексів (ПК), цифрової продукції, програмного забезпечення – чину ліцензію/ сертифікат/ свідоцтва тощо та відповідний договір, які підтверджують використання учасником ліцензійний програмних комплексів. Увага! забороняється використовувати піратські (неліцензовані) програмні комплекси.
Створено
04.10.2024 10:03
Надати до
05.10.2024 10:03
Договір
UA-2024-09-05-006755-a-c1
Підписаний і діє
Номер
262Г/10-24
5 500 000 грн.
4 583 333.33 грн.
З ПДВ
Підписано
22.10.2024
Строк дії договору з
22.10.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (роботи)
Роботи з виготовлення проєктно-кошторисної документації по об'єкту: «Будівництво пожежно-рятувальної частини на території міста Києва за адресою: Оболонський район, вул. Миколи Плав?юка».
Номенклатура
Роботи з виготовлення проєктно-кошторисної документації по об'єкту: «Будівництво пожежно-рятувальної частини на території міста Києва за адресою: Оболонський район, вул. Миколи Плав?юка».
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 20 грудня 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві
Повна назва
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38620155

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ СЛУЖБИ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ
Повна назва
ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ СЛУЖБИ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
13695877

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
22.10.2024 13:50
-
22.10.2024 13:48
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
7 300 000 грн.
Період подання пропозицій
до 20.09.2024 13:33
Замовник:
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві
Контактний телефон:
+380442783698
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
7 300 000 грн.
Період подання пропозицій
до 20.09.2024 13:33
Замовник:
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві
Контактний телефон:
+380442783698
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності