Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, поданих учасником Товариство з обмеженою відповідальність "Коутекс Україна" (ЄДРПОУ 44679128) (далі – ТОВ "Коутекс Україна ") щодо закупівлі 45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з поточного ремонту корпусу БФ-2 Банкнотно-монетного двору Національного банку України за адресою: м. Київ, вул. Пухівська, 7), очікувана вартість закупівлі – 624 600,00 грн з ПДВ, процедура закупівлі – відкриті торги (з особливостями), початок проведення закупівлі – вересень 2024 року”. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником ТОВ "Коутекс Україна" для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям надано документи, що підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, однак 3 (три) платіжні інструкції, які підтверджують виконання договору з Товариством з обмеженою відповідальність "ТСК Грань", не містять відмітки банківської установи про оплати згідно договору, що суперечить вимогам пункту 2 абзацу 9 додатку 1 тендерної документації. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 2.1. Пункт 2 додатку 1 Тендерної документації містить вимогу: Інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям(ю): Для участі у процедурі закупівлі учасник повинен надати (завантажити в Систему) наступні документи, які підтверджують його відповідність таким кваліфікаційним критеріям (подається в окремому файлі): І. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 1.1. Довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) за останні 6 (шість) років (аналогічним вважається виконаний договір (завершений не пізніше дати подання тендерної пропозиції) з улаштування полімерної підлоги з використанням матеріалів на основі епоксидних смол) з наступною інформацією: - предмет договору, найменування контрагента, загальна вартість договору, сума фактичного виконання договору, наявність/відсутність рекламацій за договором та номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro.gov.ua (за наявності). 1.2. До довідки повинні бути надані копії документів, що підтверджують належне виконання договору, відповідно до умов договору, а саме: договір, додатковий(-і) договір(-и) / угода(-и) (за наявності), акт(-и) або інші документи, за формою, передбачуваною договором, що свідчать про виконання договору, а також копії платіжних документів (квитанції, платіжні доручення, виписки з банківського рахунку, тощо) з відміткою банківської установи про оплату(-и) згідно договору. 1.3. У разі розбіжності між загальною вартістю договору і сумою фактичного виконання договору, та відсутності додаткового(-их) договору(-ів) / угод(-и) про зміну загальної вартості договору та / або інших документів, за формою, передбаченою договором, повинно бути надане детальне пояснення про виникнення зазначеної розбіжності. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям(ю): Для участі у процедурі закупівлі учасник повинен надати (завантажити в Систему) наступні документи, які підтверджують його відповідність таким кваліфікаційним критеріям (подається в окремому файлі): І. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 1.1. Довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) за останні 6 (шість) років (аналогічним вважається виконаний договір (завершений не пізніше дати подання тендерної пропозиції) з улаштування полімерної підлоги з використанням матеріалів на основі епоксидних смол) з наступною інформацією: - предмет договору, найменування контрагента, загальна вартість договору, сума фактичного виконання договору, наявність/відсутність рекламацій за договором та номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro.gov.ua (за наявності). 1.2. До довідки повинні бути надані копії документів, що підтверджують належне виконання договору, відповідно до умов договору, а саме: договір, додатковий(-і) договір(-и) / угода(-и) (за наявності), акт(-и) або інші документи, за формою, передбачуваною договором, що свідчать про виконання договору, а також копії платіжних документів (квитанції, платіжні доручення, виписки з банківського рахунку, тощо) з відміткою банківської установи про оплату(-и) згідно договору. 1.3. У разі розбіжності між загальною вартістю договору і сумою фактичного виконання договору, та відсутності додаткового(-их) договору(-ів) / угод(-и) про зміну загальної вартості договору та / або інших документів, за формою, передбаченою договором, повинно бути надане детальне пояснення про виникнення зазначеної розбіжності.