Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з поточного ремонту корпусу БФ-2 Банкнотно-монетного двору Національного банку України за адресою: м. Київ, вул. Пухівська, 7 від Банкнотно-монетний двір Національного банку України.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-09-02-009992-a
План UA-P-2024-08-19-012844-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 23.09.2024 17:17
Остання зміна 23.09.2024 17:17
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
624 600 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 000 грн. (0,96 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.09.2024 18:20 до 10.09.2024 12:00
Завершено
Період уточнень
з 02.09.2024 18:20
до 07.09.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.09.2024 18:20
до 07.09.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.09.2024 12:00
до 13.09.2024 13:58
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.09.2024 13:58
до 19.09.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 13.09.2024 13:58
до 23.09.2024 17:17
Період уточнень
з 02.09.2024 18:20 до 07.09.2024 00:00
Період оскарження
з 02.09.2024 18:20 до 07.09.2024 00:00
Період кваліфікації
з 10.09.2024 12:00 до 13.09.2024 13:58
Період кваліфікації
з 10.09.2024 12:00 до 13.09.2024 13:58
Основні параметри
Послуги з поточного ремонту корпусу БФ-2 Банкнотно-монетного двору Національного банку України за адресою: м. Київ, вул. Пухівська, 7
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
624 600 грн.
Послуги з поточного ремонту корпусу БФ-2 Банкнотно-монетного двору Національного банку України за адресою: м. Київ, вул. Пухівська, 7
Назва предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту корпусу БФ-2 Банкнотно-монетного двору Національного банку України за адресою: м. Київ, вул. Пухівська, 7
Очікувана вартість
624 600 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6000,0
0,96 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту корпусу БФ-2 Банкнотно-монетного двору Національного банку України за адресою: м. Київ, вул. Пухівська, 7
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
02232, Україна, Київська область, Київ, Пухівська, 7
Дата постачання по
31.10.2024 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється за фактично наданий певний обсяг Послуг з поточного ремонту протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання уповноваженими особами Сторін довідки за формою № КБ-3 “Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати”, що складена згідно з актом про приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ Коутекс Україна
Пропозиція:
613 316.1 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.09.2024 18:27
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гриценко Владислав
Електронна пошта
Телефон
380445311123
Замовник
ЄДРПОУ
21575489
Повна назва
Банкнотно-монетний двір Національного банку України
Поштовий індекс
02222
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
м.Київ, вул. Пухівська, 7, Банкнотно-монетний двір
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з поточного ремонту корпусу БФ-2 Банкнотно-монетного двору Національного банку України за адресою: м. Київ, вул. Пухівська, 7
Період вимог/скарг з 13.09.2024 13:58 по 19.09.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідно до вимог Закону з урахуванням Особливостей та за результатами розгляду, визначити ТОВ “Коутекс Україна? (ЄДРПОУ 44679128) з остаточною пропозицією – 613 316,10 грн з ПДВ, переможцем торгів щодо закупівлі “45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з поточного ремонту корпусу БФ-2 Банкнотно-монетного двору Національного банку України за адресою: м. Київ, вул. Пухівська, 7), очікувана вартість закупівлі – 624 600,00 грн з ПДВ, процедура закупівлі – відкриті торги (з особливостями), початок проведення закупівлі – вересень 2024 року”, та оприлюднити рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель.
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.09.2024 18:20
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.09.2024 18:20
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, поданих учасником Товариство з обмеженою відповідальність "Коутекс Україна" (ЄДРПОУ 44679128) (далі – ТОВ "Коутекс Україна ") щодо закупівлі 45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з поточного ремонту корпусу БФ-2 Банкнотно-монетного двору Національного банку України за адресою: м. Київ, вул. Пухівська, 7), очікувана вартість закупівлі – 624 600,00 грн з ПДВ, процедура закупівлі – відкриті торги (з особливостями), початок проведення закупівлі – вересень 2024 року”. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником ТОВ "Коутекс Україна" для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям надано документи, що підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, однак 3 (три) платіжні інструкції, які підтверджують виконання договору з Товариством з обмеженою відповідальність "ТСК Грань", не містять відмітки банківської установи про оплати згідно договору, що суперечить вимогам пункту 2 абзацу 9 додатку 1 тендерної документації. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 2.1. Пункт 2 додатку 1 Тендерної документації містить вимогу: Інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям(ю): Для участі у процедурі закупівлі учасник повинен надати (завантажити в Систему) наступні документи, які підтверджують його відповідність таким кваліфікаційним критеріям (подається в окремому файлі): І. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 1.1. Довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) за останні 6 (шість) років (аналогічним вважається виконаний договір (завершений не пізніше дати подання тендерної пропозиції) з улаштування полімерної підлоги з використанням матеріалів на основі епоксидних смол) з наступною інформацією: - предмет договору, найменування контрагента, загальна вартість договору, сума фактичного виконання договору, наявність/відсутність рекламацій за договором та номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro.gov.ua (за наявності). 1.2. До довідки повинні бути надані копії документів, що підтверджують належне виконання договору, відповідно до умов договору, а саме: договір, додатковий(-і) договір(-и) / угода(-и) (за наявності), акт(-и) або інші документи, за формою, передбачуваною договором, що свідчать про виконання договору, а також копії платіжних документів (квитанції, платіжні доручення, виписки з банківського рахунку, тощо) з відміткою банківської установи про оплату(-и) згідно договору. 1.3. У разі розбіжності між загальною вартістю договору і сумою фактичного виконання договору, та відсутності додаткового(-их) договору(-ів) / угод(-и) про зміну загальної вартості договору та / або інших документів, за формою, передбаченою договором, повинно бути надане детальне пояснення про виникнення зазначеної розбіжності. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям(ю): Для участі у процедурі закупівлі учасник повинен надати (завантажити в Систему) наступні документи, які підтверджують його відповідність таким кваліфікаційним критеріям (подається в окремому файлі): І. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 1.1. Довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) за останні 6 (шість) років (аналогічним вважається виконаний договір (завершений не пізніше дати подання тендерної пропозиції) з улаштування полімерної підлоги з використанням матеріалів на основі епоксидних смол) з наступною інформацією: - предмет договору, найменування контрагента, загальна вартість договору, сума фактичного виконання договору, наявність/відсутність рекламацій за договором та номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro.gov.ua (за наявності). 1.2. До довідки повинні бути надані копії документів, що підтверджують належне виконання договору, відповідно до умов договору, а саме: договір, додатковий(-і) договір(-и) / угода(-и) (за наявності), акт(-и) або інші документи, за формою, передбачуваною договором, що свідчать про виконання договору, а також копії платіжних документів (квитанції, платіжні доручення, виписки з банківського рахунку, тощо) з відміткою банківської установи про оплату(-и) згідно договору. 1.3. У разі розбіжності між загальною вартістю договору і сумою фактичного виконання договору, та відсутності додаткового(-их) договору(-ів) / угод(-и) про зміну загальної вартості договору та / або інших документів, за формою, передбаченою договором, повинно бути надане детальне пояснення про виникнення зазначеної розбіжності.
Створено
12.09.2024 11:46
Надати до
13.09.2024 11:46
Договір
UA-2024-09-02-009992-a-b1
Підписаний і діє
Номер
24-81-310
613 316.1 грн.
511 096.75 грн.
З ПДВ
Підписано
23.09.2024
Строк дії договору з
23.09.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з поточного ремонту корпусу БФ-2 Банкнотно-монетного двору Національного банку України за адресою: м. Київ, вул. Пухівська, 7
Номенклатура
Послуги з поточного ремонту корпусу БФ-2 Банкнотно-монетного двору Національного банку України за адресою: м. Київ, вул. Пухівська, 7
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 жовтня 2024 р.
Документи договору
23.09.2024 17:17
-
23.09.2024 17:10
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
624 600 грн.
Період подання пропозицій
до 10.09.2024 12:00
Замовник:
Банкнотно-монетний двір Національного банку України
Контактний телефон:
380445311123
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
624 600 грн.
Період подання пропозицій
до 10.09.2024 12:00
Замовник:
Банкнотно-монетний двір Національного банку України
Контактний телефон:
380445311123
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2024 Всі права захищено. Політика конфіденційності