Показати схожі тендери

Закупівля Нове будівництво очисних споруд продуктивністю 300м.куб на добу для котеджного містечка "Контінентал" за адресою с.Ременів Львівського району Львівської області ЄЗС ДК 021:2015 45252000-8 Будівництво споруд для очищення стічних вод, водоочисних і сміттєспалювальних заводів від ЖОВТАНЕЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-08-30-008549-a
Id Tender 1bdf99b438c24640b34d51093b42b8b4
План UA-P-2024-08-30-009859-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 30.08.2024 16:44
Остання зміна 04.10.2024 14:33
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
24 657 168 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
123 285.84 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.08.2024 16:40 до 15.09.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 30.08.2024 16:40
до 12.09.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.09.2024 00:00
до 20.09.2024 09:52
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.09.2024 09:52
до 26.09.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 20.09.2024 09:52
до 04.10.2024 14:33
Період уточнень
з 30.08.2024 16:40 до 12.09.2024 00:00
Період кваліфікації
з 15.09.2024 00:00 до 20.09.2024 09:52
Період кваліфікації
з 15.09.2024 00:00 до 20.09.2024 09:52
Основні параметри
Нове будівництво очисних споруд продуктивністю 300м.куб на добу для котеджного містечка "Контінентал" за адресою с.Ременів Львівського району Львівської області ЄЗС ДК 021:2015 45252000-8 Будівництво споруд для очищення стічних вод, водоочисних і сміттєспалювальних заводів
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
24 657 168 грн.
Нове будівництво очисних споруд продуктивністю 300м.куб на добу для котеджного містечка "Контінентал" за адресою с.Ременів Львівського району Львівської області ЄЗС ДК 021:2015 45252000-8 Будівництво споруд для очищення стічних вод, водоочисних і сміттєспалювальних заводів
Назва предмета закупівлі
Нове будівництво очисних споруд продуктивністю 300м.куб на добу для котеджного містечка "Контінентал" за адресою с.Ременів Львівського району Львівської області ЄЗС ДК 021:2015 45252000-8 Будівництво споруд для очищення стічних вод, водоочисних і сміттєспалювальних заводів
Очікувана вартість
24 657 168 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
123285,84
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
120 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Нове будівництво очисних споруд продуктивністю 300м.куб на добу для котеджного містечка "Контінентал" за адресою с.Ременів Львівського району Львівської області ЄЗС ДК 021:2015 45252000-8 Будівництво споруд для очищення стічних вод, водоочисних і сміттєспалювальних заводів
Код ДК 021:2015
45252000-8 - Будівництво споруд для очищення стічних вод, водоочисних і сміттєспалювальних заводів
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
80460, Україна, Львівська область, Ременів, c. Ременів
Дата постачання по
30.06.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУ 24 ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ"
Пропозиція:
24 317 968.66 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
30.08.2024 16:44
Оголошення про проведення закупівлі
30.08.2024 16:40
Тендерна документація
30.08.2024 16:40
Тендерна документація
30.08.2024 16:40
Тендерна документація
30.08.2024 16:40
Тендерна документація
30.08.2024 16:40
Тендерна документація
30.08.2024 16:40
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Максимишин Уляна Василівна
Електронна пошта
Телефон
380672560764
Замовник
ЄДРПОУ
04374039
Повна назва
ЖОВТАНЕЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
80431
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
с. Жовтанці
Адреса
вул.Львівська, будинок 2
Кваліфікація
Лот № 1 Нове будівництво очисних споруд продуктивністю 300м.куб на добу для котеджного містечка "Контінентал" за адресою с.Ременів Львівського району Львівської області ЄЗС ДК 021:2015 45252000-8 Будівництво споруд для очищення стічних вод, водоочисних і сміттєспалювальних заводів
Період вимог/скарг з 20.09.2024 09:52 по 26.09.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
згідно протоколу
Документи кваліфікації
20.09.2024 09:52
Довідка НАЗК
20.09.2024 09:52
-
20.09.2024 09:51
-
15.09.2024 00:00
Витяг з ЄДР
15.09.2024 00:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2024-08-30-008549-a-a1
Підписаний і діє
Номер
041020/24
24 317 968.66 грн.
20 264 973.88 грн.
З ПДВ
Підписано
04.10.2024
Строк дії договору з
04.10.2024
по
30.06.2026
Номенклатура
1 (роботи)
Нове будівництво очисних споруд продуктивністю 300м.куб на добу для котеджного містечка "Контінентал" за адресою с.Ременів Львівського району Львівської області ЄЗС ДК 021:2015 45252000-8 Будівництво споруд для очищення стічних вод, водоочисних і сміттєспалювальних заводів
Номенклатура
Нове будівництво очисних споруд продуктивністю 300м.куб на добу для котеджного містечка "Контінентал" за адресою с.Ременів Львівського району Львівської області ЄЗС ДК 021:2015 45252000-8 Будівництво споруд для очищення стічних вод, водоочисних і сміттєспалювальних заводів
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 червня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ЖОВТАНЕЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
ЖОВТАНЕЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04374039

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУ 24 ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУ 24 ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01415708

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
04.10.2024 14:33
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-10-09-000032
Дата створення проекту
09.10.2024 16:21
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
09.10.2024 16:33
Дата публікації висновку про результати
24.10.2024 17:31
Дата завершення усунення порушень
08.11.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
31.10.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 09.10.2024 №218 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Лесю ПИШНИК. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 09.10.2024 №218. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 3. UA-2024-08-30-008549-a, 30.08.2024. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Заступник начальника Леся ПИШНИК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
09.10.2024 00:00
Документи рішення
09.10.2024 16:33
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 24 жовтня 2024 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору тендерній пропозиції переможця тендеру; правомірності внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Жовтанецької сільської ради Львівського району Львівської області (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-08-30-009859-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; оприлюднене 20.09.2024 протокольне рішення уповноваженої особи Замовника щодо визначення переможця тендеру; тендерну пропозицію ТОВ «СУ 24 ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ»; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ТОВ «СУ 24 ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ» як переможцем тендеру документи; договір від 04.10.2024 №041020/24; додаткові угоди від 11.10.2024 №1 та від 15.10.2024 №2 до вказаного договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; опубліковані Замовником під час моніторингу інформацію та документи на запит органу державного фінансового контролю; звіт про виконання договору про закупівлю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. У частині третій статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Одночасно, за нормами абзацу десятого пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. При цьому, у пункті 28 Особливостей №1178 визначено, що такі переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. У підпункті 3.4. пункту 3 розділу VI тендерної документації Замовника вказано, що після визнання учасника переможцем процедури закупівлі, учасник-переможець надає Замовнику два примірника узгодженої угоди до підписання, не пізніше кінцевого терміну підписання угоди (не пізніше 15-ти календарних днів, з моменту публікації інформації про намір укласти договір) та відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а також, що неподання примірників угоди учасником протягом зазначеного терміну буде розцінюватись Замовником, як відмова учасника від підписання угоди, із подальшим відхиленням такої пропозиції, в порядку статті 31 Закону та пункту 44 Особливостей №1178. Моніторингом встановлено, що у Додатку №8 до тендерної документації міститься Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Однак, Додаток №8 та інші додатки до тендерної документації не містять переліку документів та/або інформації, які повинен надати переможець процедури закупівлі для підтвердження права підпису, а також не містить інформації про необхідність надання переможцем примірника узгодженої угоди до підписання. Слід зазначити, що за нормами пункту 44 Особливостей №1178 відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту. Отже, при складанні тендерної документації Замовником не враховано чинні норми Особливостей №1178, чим порушено пункти 3 та 28 Особливостей №1178. Крім того моніторингом встановлено, що за умовами пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника договірна ціна, що пропонується згідно предмету закупівлі у цілому, за умовами торгів є твердою, ціна тендерної пропозиції учасника щодо виконання робіт повинна бути розрахована відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва та затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281 (далі – Настанова №281), до складу цієї ціни учасник включає прямі, загально-виробничі та інші витрати на будівництво об’єкту (відрядження, перевезення працівників, тощо), прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів. При цьому, за вимогами Замовника у Додатку №3 та Додатку №7 тендерної документації договірна ціна (кошторисна документація до тендерної пропозиції) має бути надана учасником у складі таких документів: Договірна ціна з пояснювальною запискою, Локальні кошториси; Відомість ресурсів/підсумкова відомість ресурсів, підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни, кошторис учасника має формуватися відповідно до розділу V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Настанови №281. Зокрема, відповідно до пункту 5.31 розділу V Настанови №281 у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі: стадії проектування; виду будівництва; технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт; тривалості будівництва; способів фінансування будівництва; виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів. При цьому, відповідно до норм пункту 5.31 розділу V Настанови №281 за твердої договірної ціни у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) кошти на покриття ризиків враховуються у розмірі до 1,5%. Моніторингом встановлено, що у поданих ТОВ «СУ 24 ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ» розрахунках договірної ціни (файл «18. ДЦ з додатками.pdf») включено кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються учасником, в сумі 366 052,67 грн, тобто 2,0 % від підсумку витрат за відповідними главами і розділами (18 302 633,83 грн), що не відповідає вимогам пункту 5.31 розділу V Настанови №281. З врахуванням вищенаведеного, учасником ТОВ «СУ 24 ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ» розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) надано з недотриманням вимог тендерної документації Замовника. Однак, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «СУ 24 ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ», а визначено його переможцем тендеру та укладено з ним договір про закупівлю. У наданому під час моніторингу поясненні Замовником зазначено, що ним не було виявлено зазначене порушення в процесі кваліфікації та що за результатом виявленого порушення договір про закупівлю розірвано. Так, під час моніторингу в електронній системі закупівель оприлюднено додаткову угоду №2 від 15.10.2024 до договору №041020/24 від 04.10.2024, відповідно до якої сторони погодили розірвати вказаний договір у зв’язку з виявленими порушеннями, сума фактичного виконання договору складає 0,00 гривень.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СУ 24 ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ» встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; надання переможцем тендеру документів при укладенні договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору тендерній пропозиції переможця тендеру; правомірності внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
--
Дата висновку
24.10.2024 00:00
Дата публікації
24.10.2024 17:31
Документи висновку
24.10.2024 17:31
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ІD: UA-2024-08-30-008549-a, яка проведена Жовтанецькою сільською радою Львівського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня) зобов’язано забезпечити: обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; а також оприлюдненням такого обґрунтування шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (з долученням відповідного документального підтвердження) ? 2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 3. Надати інформацію (з обов’язковим документальним підтвердженням) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178. Під час моніторингу встановлено, що за умовами пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника договірна ціна, що пропонується згідно предмету закупівлі у цілому, за умовами торгів є твердою, ціна тендерної пропозиції учасника щодо виконання робіт повинна бути розрахована відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва та затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281 (далі – Настанова №281), до складу цієї ціни учасник включає прямі, загально-виробничі та інші витрати на будівництво об’єкту (відрядження, перевезення працівників, тощо), прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів. При цьому, за вимогами Додатку №3 та Додатку №7 тендерної документації договірна ціна (кошторисна документація до тендерної пропозиції) має бути надана учасником у складі таких документів: Договірна ціна з пояснювальною запискою, Локальні кошториси; Відомість ресурсів/підсумкова відомість ресурсів, підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни. Кошторис учасника має формуватися відповідно до розділу V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Настанови №281. Зокрема, відповідно до пункту 5.31 розділу V Настанови №281 у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі: стадії проектування; виду будівництва; технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт; тривалості будівництва; способів фінансування будівництва; виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів. При цьому, відповідно до норм пункту 5.31 розділу V Настанови №281 за твердої договірної ціни у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) кошти на покриття ризиків враховуються у розмірі до 1,5%. Одночасно, під час моніторингу встановлено, що у поданих учасником-переможцем розрахунках договірної ціни (файл «18. ДЦ з додатками.pdf») включено кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються учасником, в розмірі, що перевищує граничний відсоток, визначений у пункті 5.31 розділу V Настанови №281. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 4. Пояснити чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «СУ 24 ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ» вищевказану невідповідність, яка враховуючи норми пункту 43 Особливостей №1178 не підлягає усуненню (розрахунок договірної ціни учасника не відповідає вимогам розділу V Настанови №281, та пункту 1 розділу ІІІ, а також Додатків №3 та №7 тендерної документації) ? Статтею 318 Господарського кодексу України передбачено, що договір підряду на капітальне будівництво повинен передбачати, зокрема: предмет договору (найменування об’єкта, обсяги і види робіт, передбачених проектом); строки початку і завершення будівництва, виконання робіт. Відповідно до пункту 15 Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668, у договорі підряду сторони зобов'язані визначити найменування об'єкта будівництва та його місцезнаходження, основні параметри (потужність, площа, об'єм тощо), склад та обсяги робіт, які передбачені проектною документацією та підлягають виконанню підрядником, інші показники, що характеризують предмет договору. Відповідно до статті 844 Цивільного кодексу України ціна у договорі підряду може бути визначена у кошторисі. Якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником. У пункті 17 Особливостей №1178 встановлено, що договір про закупівлю за результатами проведеної процедури закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 5. Чи містить договір про закупівлю за досліджуваною процедурою закупівлі відомості про основні параметри (потужність, площа, об'єм тощо), склад та обсяги робіт, які передбачені (визначені) проектною документацією за предметом закупівлі ? 6. У разі наявності відповідних вищевказаних відомостей (кошторисів) до укладеного договору – пояснити підстави їх не оприлюднення разом з договором про закупівлю. 7. Надати до моніторингу відповідні кошториси до договірної ціни до укладеного договору про закупівлю. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
11.10.2024 12:56
Орган перевірки
17.10.2024 00:00
Документи повідомлення
11.10.2024 12:57
-
Відповідь
Відповідь на Запит
1. Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість шляхом розроблення проектної документації (Реєстраційний номер Проектної документації PD01:3388-2955-5643-3807) Генеральний проектувальник проектної документації КОРПОРАЦІЯ "ЕНЕРГОРЕСУРСІНВЕСТ" яка пройшла відповідну експертизу ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ № 184.2114.23 від 12 липня 2023 Реєстраційний номер EX01:2281-2140-6544-3998 Редакція № 2. Зазначені документи опубліковані у формі відкритих даних на порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва. Копії документів додаються. Від загальної вартості проекту було відраховано витрати Замовника (10,12 розділи зведеного кошторисного розрахунку+ податки) і цю суму було затверджено, як очікувану вартість предмету закупівлі. 2. Замовник є органом місцевого самоврядування, для яких оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті згідно п. 4 Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 є РЕКОМЕНДАЦІЙНИМ а не обов’язковим. Також, звертаємо Вашу увагу, що закупівля UA-2024-08-30-008549-a Нове будівництво очисних споруд продуктивністю 300м.куб на добу для котеджного містечка "Контінентал" за адресою с.Ременів Львівського району Львівської області ЄЗС ДК 021:2015 45252000-8 Будівництво споруд для очищення стічних вод, водоочисних і сміттєспалювальних заводів не здійснюється за бюджетні кошти, а виключно за рахунок коштів спонсорської, благодійної допомоги, про що вказано в плані закупівель, тендерній документації та проекті договору. 3. На виконання вимоги пункту 17 Особливостей №1178 Учасником надано: Статут, Виписку з ЄДРПОУ, Протокол на керівника. Копії документів додаються 4. Замовником не було виявлено зазначене порушення в процесі кваліфікації. За результатом виявленого порушення Договір про закупівлю розірвано. 5,6,7 Договір містить файл договірної ціни, згідно якого сформовані додаткові кошторисні розрахунки, які згідно проекту договору не передбачені до публікації, проте містяться в тендерній пропозиції Учасника.
Рішеня
16.10.2024 15:54
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
24 657 168 грн.
Період подання пропозицій
до 15.09.2024 00:00
Замовник:
ЖОВТАНЕЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380672560764
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
24 657 168 грн.
Період подання пропозицій
до 15.09.2024 00:00
Замовник:
ЖОВТАНЕЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380672560764
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності